Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Shiva2013

13x Herijuana 3x Extrema fem DR150

Recommended Posts

de roosters aan de zijkant heb ik meestal open..

 

 

Roosters dicht laten en met de inlaten gaan werken, daar zet je een stuk slang in , in een s vorm...

 

 

 

dan kan er geen licht in/uit komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar aan 1 kant passieve luchtaanvoer voor de DR90?

 

ik heb een DP90 en een DS60 in zelfde kamer staan als 120W en allemaal andere tijden, inlaatkant 120W die geraakt kan worden door licht vd DP en DS is voorzien van speakerdoek en slang in s-bochtje.

 

Weet je wel zeker vd DR90?

Ik was zelf ook van plan er 1 aan te schaffen maar las bij oa Nighthaunter en hoorde van maatje dat de wanden van die tent heel makkelijk naar binnen bollen, iets wat ook bij de DR150 (mijne dan rev 1 of 1.5) het geval is en je oppervlakte flink verkleind.

Daarom ga ik voor een Growlab 80 aangezien SJ geen 80 tentjes meer heeft (ja de 1e revisie voor de hoofdprijs,dank u).

Share this post


Link to post
Share on other sites
De DR`s zijn vrij lichtdicht hoor, wanneer je in de tent een lamp aan hebt staan, zie je idd aan de buitenkant via de rits of in de hoeken wel wat puntjes licht, maar andersom wanneer je jezelf in de DR verschanst en je doet bv een lamp aan buiten de DR zie je niks, je hebt heel veel licht nodig om dus door de DR heen te komen :lol:

 

Vrij licht dicht heb je niets aan, helemaal niet met fem zaad zoals jij ook wel weet. :)

 

Mij versie 2 dr liet wel degelijk licht door, ook van buiten naar binnen. Zonder vel licht, gewoon in een kamer met de gordijnen ook nog eens dicht.

 

Middagje knutselen en je hebt een mooi hokje precies op maat zonder de nadelen van een tent.

 

S bocht is voor slang het beste, laat je niet neppen door puk support of lui op het forum die de oplossing koolstof mat aandragen. Die dingen laten ook gewoon licht door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties..

Ik zal dan met de slangen en S-bochten gaan werken en de roosters dicht laten.

Zou ik dan ook kunne uitblazen in de DR150 zodat het vandaar uit naar de zolder geblazen word?

Vind 1 gat in het plafond wel genoeg namelijk :) of zal mijn temp en LV dan omhoog schieten.. in de 6 donkere uren van de DR90 word dan wel co2 naar de DR150 geblazen wat dan weer mooi meegenomen is.

 

@Lostchild

 

Had gekeken voor die growlab80, maar in de beschrijving staat "Let op! deze tent is niet dicht" dus lijkt me in mijn situatie niet geschikt. Weet niet tot hoever deze niet licht dicht is.

 

@Johnny

 

Hokje heeft zeker zn voordelen, maar een tent heb je ook zo weer afgebroken en weer opnieuw opgezet mocht het ooit eens nodig zijn..

Maar geen koosltof wat dan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Johnny

 

Hokje heeft zeker zn voordelen, maar een tent heb je ook zo weer afgebroken en weer opnieuw opgezet mocht het ooit eens nodig zijn..

Maar geen koosltof wat dan :lol:

 

Een klein hokje van wat MDF plaatjes schroef je met de accuboormachine ook zo uit elkaar in 10 minuten. Het vervoer is wel wat lastiger.

 

Gewoon een slang in een s vorm leggen en van binnen zwart spuiten. Zo heb je een licht dichte inlaat.

 

Wat je nog zou kunnen doen is om 1 van je tentjes een cheap ass verduister gordijn ophangen. Van die kant en klare heb je al heel goedkoop bij leen bakker of zo. Dan 2 stukjes rails in een punt als je 1 van je tentjes in een hoek kan zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korte update

 

12/12 dag 13

Zichtbare bloei dag 2

Temp aan 27ºC uit 20ºC

Gavita op 1150watt

Afstand tussen lamp en plant 75cm (ze hebben er volgens mij geen last van)

Tensio waardes hou ik momenteel niet aan omdat ze erg verschillen qua drink gedrag.

 

Ook is er veel verschil in lengtes de grootste is 72cm en de kleinste 52cm.. zie foto 2

Het rare is dat aan de linkerkant ze allemaal groter zijn dan rechts.

Dacht dat de lamp misschien niet recht hing, maar dat was niet het geval.

 

Ze mogen van mij wel al stoppen met groeien. Wil deze keer zo min mogelijk tot geen stress veroorzaken. Dus ik ga ze niet knakken/pletten/buigen of wat dan ook. Lees de afgelopen dagen weer veel herma ellende hier op t forum.

 

Hier wat foto's

 

Veldje vol!

gallery_35970_14795_763403.jpg

 

Zie hoogte verschil links/rechts

gallery_35970_14795_3116372.jpg

 

Bij de meeste Herijuana's komen de zijtakken op de zelfde hoogte als de hoofdscheut. Ik heb stokken gehaald om te plaatsen, maar met stokken kan ik niet de hoofdtop en de zijtakken recht houden. Wil deze keer geen net plaatsen omdat ik ze indien nodig er uit wil halen.

In hetmidden van de foto is 1 plant met 5 zijtakken op zelfde hoogte als hoofdscheut.

gallery_35970_14795_2209251.jpg

 

Shiva

 

Fijn weekend allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind ze wel beetje aan de donkere kant.welke ec waarde geef je nou.

 

 

mvg nieuweling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er mag wel een beetje strek in, lampje dimmen en tegen het dak hangen een optie?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 2 ZB...dan groeien ze nog op zeker twee weken door. Dat gaat een behoorlijk oerwoud worden. Maar ze zien er wel super goed uit iig :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan nog mensen die nog paar dagen extra 18/6 suggereerden lololol

 

ziet er goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze groeien idd als kolen, mooi groen zeker, en al dikke stammen ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooow thnx voor de reacties!

 

@nieuweling

 

Er is niks mis met deze kleur groen.

 

@ predator

 

Ik laat het even zo.. elke ochtend als ik ga kijken zie ik dat er weer wat meer strek in zit.. Ik kan nog maar 15cm omhoog met de lamp en wil ze niet gaan mishandele om ze in bedwang te houden.

 

@ SJ

 

Thnx homez

 

@ Sssst!

 

Dacht dat ze 2 weken door groeide vanaf 12/12.. heb je ervaring met Herijuana?

 

@Jeice

 

Ben blij dat ik eigenwijs ben geweest.. was al bang voor zon oerwoud.. Het had me ook niet veel uitgemaakt als het niet helemaal vol was gekomen.. wil deze ronden mn plant n beetje leren kennen en individueel in de gaten houden omdat ik 2 verschillende soorten heb en met 2 verschillende soorten voeding werk.. heb op een aantal alleen gebruikt wat in de sannie starters pakket zit en op andere ook nog de producte van Xtreme Gardening gebruikt.. zie tot nu toe weinig verschil eiglijk..

 

@Krasi

 

Ja dat doen ze zeker... al ik tegen de top van de plant zou duwen valt ie met smartpot en al om.. die geven niks mee :)

 

fijne zondag allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen ervaring met deze specifieke strain. Maar het is algemeen bekend dat alle wiet planten nog zo'n twee weken doorgroeien na de eerste ZB verschijnselen als ze op 12/12 staan. Ik zou er alles aan doen om ze te remmen en dieven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en daar zit hij vandaag aan :) 2 weken 12/12

 

ze goan goot :lol: :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is een netje overwegen en vroeg beginnen met buigen een optie als je denk ruimte gebrek te gaan krijgen ?

Buigen is lang zo stressvol niet.

Oh en wat die herma ellende betreft, volgens mij waren dat zo'n beetje allemaal extrema's die daar gedonder mee kregen, ik zou die dus wel zeer goed in de gaten houden en dreigend de schaar/bijl er in de buurt zetten om ze in het gareel te houden. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
en daar zit hij vandaag aan :) 2 weken 12/12

 

ze goan goot :lol: :jump:

Volgens mij pas enkele dagen zichtbare bloei. Vanaf dat moment groeien ze bij mij altijd nog een paar weken door. Maar misschien heb jij een strain die direct stopt met groeien ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit shiva, mooi vol.

 

 

Hoe heb je dat licht dicht verhaal met je andere tent nu opgelost?

Share this post


Link to post
Share on other sites
en daar zit hij vandaag aan :lol: 2 weken 12/12

 

ze goan goot :jump: :smoke

Volgens mij pas enkele dagen zichtbare bloei. Vanaf dat moment groeien ze bij mij altijd nog een paar weken door. Maar misschien heb jij een strain die direct stopt met groeien ;-)

maakt niet uit 2 weken 12/12 is 2 weken 12/12 en nog 6 te gaan wss , zien er mooi uit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat knallen.napoleonDynamiteDance101.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ssst

 

Als je geen ervaring hebt met deze strain moet je gewoon je kop houwe ;)

Hahaha just kiddin.. ze staan vandaag 15 dagen op 12/12 en ze groeien nog steeds erg hard.. hopelijk stop de groei snel ;)

 

@Gobru

 

Thnx man! :verrygood

 

@Ganjo

 

Ik hou ze scherp in de gaten!

 

@Ssst

 

kop houwe!

 

@Johnny Sack

 

Ja het is weer een tentje vol idd!

Voor dat licht dicht vrhaal ga ik eens met Ome obru rond de tafel zitte :wacko:

 

@zzz jansen

 

Bedankt man..

 

@Sssst..!

 

Doe dat ook maar.. geen paniek zaaien hier in m topic :rofl

 

Doc ouwe nicht! laten we het hopen :rofl genoeg topjes in de maak iig! :wacko:

gallery_35970_14795_3335406.jpg

 

Shiva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo Shiva!

 

Gaat lekker met je Herijuana's he :verrygood

Mooi om te zien dat ze zonder knakken of buigen der zijtoppen al op hetzelfde level als de hoofdbud brengt.

 

Lijkt me echt een mooi soortje om mee te Scroggen!

Gelukkig heb ik er ook al 2 die momenteel onder TL staan voor te groeien :wacko:

Volgende ronde eens erbij knallen..

 

Ik ga je volgen! Cheers MJ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shiv-meister, volgens mij gaat het prima, met nog een kleine week groei, die iig nu wel iets zal afnemen voorzie ik geen problemen, en wat betreft de ontwikkelingen heb ik geen klagen, het gaat je goed af ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...