Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Shiva2013

13x Herijuana 3x Extrema fem DR150

Recommended Posts

K*T! heb ze vanmiddag op 12/12 gezet..

De lamp is vanacht om 04:00u aan gegaan en heb m om 16:00u uitlaten gaan.

Was bang dat het weer zon rimboe werd.

Kan ik nog terug op de een of andere manier?

 

shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ze lekker op 12-12 houden. komt vast mooi vol

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 dag 12/12 en dan weer 18/6 zou ze niet schaden, je kan ze ook gewoon op 12/12 laten idd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Herijuana feminised, ok.. HEEL goed op blijven letten, verder zeg ik niks.

 

Al op 12/12 met feminised dan niet meer terug naar 18/6.

 

Volgende keer als je met de Herijuana werkt vanaf node 6 toppen en dan de klok om als de pot bedekt is met het grote blad wat ze al snel produceren, vooral ook de onderste takken die dan als een raket omhoog komen ook weer toppen of anderzijds trainen anders krijg je veel te veel strek, geeft op zich niks maar tussen de nodes 15cm is ook zo wat :wacko

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze zeker niet meer op 18/6 zetten, bedenk er eens bij wat ze nu in 1 dag doen x 30 en nog sneller ook. Dan gaat het echt wel vol komen. Zaden planten groeien nog wel even door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx voor de reacties..

Ik laat ze gewoon op 12/12 staan. Heb er wel een goed gevoel bij! zo gaan ongeloofelijk hard.

En drinken ook egt veel! :P

 

@lostchild

 

Ik heb ze niet getopt en staan al op 12/12.

Wat bedoel je met "trainen"

 

 

Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt ze nog rustig toppen hoor, als dat goed uitpakt met dit soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trainen is supercroppen, pletten, knakken, buigen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat loopt wel vol Shiva, moet ze zelfs niet noodzakelijk toppen denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat krasi zegt. wringen in alle bochten en zorgen dat alles dicht zit! zou ik nog wel een weekje mee wachten;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie morgen!

 

Mocht het nodig zijn dan zal ik ze "trainen" :P

Wat denken jullie? is het beter met deze opstelling om stokken te plaatsen zodat ik ze kan omtrekken en binden als t nodig is.. of gewoon strax weer web-it plaatsen?

 

shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Des te langer je wacht des te lastiger wordt het trainen (holle stam), je splijt dan zo de stam in 2en bij een knak of supercrop.

Ik heb ze erbij gehad waar gewoon gaten in de stam zaten :P

 

Webit stelt helemaal niks voor, drukken ze zo weg, beter dan stokken maar wel oppassen met in de pot steken en na eind week 1 12/12 niet meer gaan toppen of fimmen want dan heb je alle onderste takken tegen plafond aan zitten :D

 

Als je ze niet topt kans op een flinke, hele flinke hoofdtop, mijn record is 145gr droog van 1 Herijuana op 11ltr, heb er wel een topic over op WF gemaakt ooit Extreme Herijuana .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey Lostchild

 

Ik zal vandaag stokken halen.. de wortels zullen ondertussen wel al door de hele pot zitte dus moet idd voorzichtig zijn met ze erin steken..

Ik duw ze zo ver mogelijk naar de rand van de pot erin zodat ik ze een beetje kan omtrekken..

Ze zijn niet getopt en ga dit ook niet doen.. sommige zijtakken komen er nu al langs op gegroeid en zijn bijna even hoog als de hoofd scheut..

Knakken en buigen zeg je beter niet te lang mee wachten, maar ga proberen dit niet te doen.. Heb geen ervaring met de Herijuana en Extrema, maar ze lijken door de Gavita 1000 erg gedrongen te blijven, dus maybe is het niet eens nodig..

Mooi topic van je Herri's! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto update!

 

Weinig woorden.. Veel foto's

 

12/12 dag 6

Temp aan 27ºC uit 20ºC

Tensio waardes tussen 50mBar en 190mBar

Afstand lamp 90cm

Gavita: 1150watt

Ze drinken ongeveer 1L per dag

 

Al redelijk vol

gallery_35970_14795_2118447.jpg

 

Herijuana struik!

gallery_35970_14795_1618962.jpg

gallery_35970_14795_1007723.jpg

 

 

12x Herijuana

gallery_35970_14795_833674.jpg

 

4x Extrema

gallery_35970_14795_1732318.jpg

 

 

Volgens mij ging er wat mis tijdens het uploaden van de foto's stond maar de helft in mijn album.. volgende keer beter!

 

 

Fijne zondag allemaal!

 

shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe zoals ik al dacht. je hoeft je geen zorgen te maken of je dit veld vol krijgt.

 

ziet er prima uit Shiva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zeen der goot oet manne :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met nog een dikke 2 weken groei gaat het echt wel volkomen. Ze beginnen nu pas echt te knallen.

 

Lekker hoor shiva! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze met 1000 wat zal intressant worden

laat ze lekker knallen suc6!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze vertakken mooi de breedte in, dat gaat absoluut mooi vol komen, game on :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de positieve reacties! :lol:

 

Een vraagje off topic..

Ik wil een DR90ll kopen om in voor te groeien, maar de DR90 zal dan in de zelfde ruimte komen te staan als de DR150..

De DR150 zal dan op 12/12 staan en de DR90 op 18/6.. De DR's zij nooit licht dicht en de roosters aan de zijkant heb ik meestal open..

Hebben jullie de voorgroei tent/hok in een andere ruimte of hoe zorgen jullie dat de 18/6 ruimte de 12/12 ruimte niet belicht?

Snappe jullie mijn probleem?

 

Fijne dag!

 

Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

De DR`s zijn vrij lichtdicht hoor, wanneer je in de tent een lamp aan hebt staan, zie je idd aan de buitenkant via de rits of in de hoeken wel wat puntjes licht, maar andersom wanneer je jezelf in de DR verschanst en je doet bv een lamp aan buiten de DR zie je niks, je hebt heel veel licht nodig om dus door de DR heen te komen :lol:

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...