Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Round two Amnees vs s5.

Recommended Posts

Hey WZ!!!!, terug van een korte pauze?

Ik denk zelf ook net niet aan de 2kg te komen, maar wel aan een geweldig resultaat van 8 plantjes, helemaal in deze ruimte, de topper van de vorige ronde (een 341gr wegende Amnees) zal iig nog niet worden geëvenaard :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi gedaan krasi , het gewicht en uiterlijk zijn bijde erg mooi :whistling

die amnees knalt hem wel zeg .... heel veel succes en plezier in de volgende ronde;)

groeten pac :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2000 klinkt mooier, maar 1950 is net zo mooi

 

dit kan al niet meer stuk, super gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk zelf ook net niet aan de 2kg te komen, maar wel aan een geweldig resultaat van 8 plantjes

 

Dat kun je wel zeggen ja!! :whistling

 

Vind je de S5 dus qua geur de Amnees verslaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat word een hele nette score krasi! Zijn er weinig die je dat nadoen met dezelfde hoeveelheid planten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoeveel is het geworden?? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacman, dank je, die Amnees is idd een banger, next round is on the corner ;)

 

Jeice, zeker weten........en let op!!!!(vertel ik straks)

 

Miss Mary Jane, thanks, ik ben echt super blij met het resultaat.

De s5 ruikt net iets lekkerder, begrijp me niet verkeerd hoor, deze Amnees ruikt heerlijk, maar de s5 net ietsje beter :D

 

Secret Jardin, dankjewel man, ik vindt het zelf ook best knap, er zijn er een paar hier die het ook doen, maar het blijft een kunst :lol:

 

Sensi Life, ook jij bedankt :rolleyes:

 

Doc, komt ie ouwe, de laatste Amnees woog 249gr, dat maat een totaal van 1947gr, en komt ie Jeice, m`n afnemer had 3gr s5 meegenomen voor de test, dus dat maakt precies 1950 :whistling

Gavita 1000watt did it again, met een beetje Vermicrop, een beetje custom mix, een beetje woma, een beetje Sannie en een beetje Krasi.

 

Ow en dit is wel ff leuk....

 

gallery_30844_15162_4218059.jpg

 

Dit waren de schlemielen die het uiteindelijk hebben gedaan :lol:

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie score hoor. :whistling

 

Maar de eene nees is de andere niet ook al is ze het zelfde :rolleyes:

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

PH, thanks, klopt, de voeding, de manier van kweken, het klimaat, alles heeft impact.....ow en btw, ik ging net even narekenen, de s5 heeft de Amnees verslagen deze ronde qua gewicht :whistling .......nu moet ik wel zeggen dat er 1 Amnees vanaf het begin wat kleiner was al de rest van alle planten.

Ik zeg remise :rolleyes:

 

Nog een foto van het resultaat.

 

gallery_30844_15162_3019786.jpg

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

respect Krasi, en is je lange voorgroei meer dan waard.

 

1950 gr aan super kwaliteit :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thank Jeice, zeker topkwali, m`n helpende hand en ik hebben het heel veel over de kwali gehad tijden het knippen, prachtige wiet gewoon :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben al de hele tijd stil aan het meelezen, viel gewoon niet veel op aan te merken :whistling

 

Puik werk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allereerst gefeliciteerd met het resultaat!!! Doe je jezelf alleen niet tekort ... :whistling

 

S5: 241 + 249 + 208 + 287 = 985

Amnees: 293 + 157 + 272 + 249 = 971 + 3 = 974

 

985 + 974 maakt in totaal 1959 gram

 

libras-smiley.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

:whistling Running

 

autistisch toevallig, of dacht je ik ga het eens narekenen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protput, bedankt :rolleyes:

 

The_Predator, thanks, ik zal eens kieken wat ik kan regelen :lol:

 

Running Water, haha, klopt als een bus....alleen waren sommige budjes heel licht vochtig, ik heb dagelijks de zakken 2 uur open gelaten en dit is wat er over is gebleven :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prettig gestoord, thanks man, idd topkwali, helemaal schoon gekweekt :lol:

 

Shiva, haha mooi gevonden man :rolleyes:

 

Johnny_Sack, dank je :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

heel erg mooi gedaan hoor! :rolleyes:

 

die ouwe krasi die fikst het wel :whistling

 

nette opbrengst!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi ouwe baas. Het is een prachtig resultaat man, echt een toppertje.

Het resultaat mag er zijn en hoop dat je volgende X de 2kg zal aantikken als je weer op volle sterkte met 2 peren aan de slag bent. Het zou al leuk zijn als je nu je met 1 peer verder gaat dan over de 1kg zou scoren toch...

Geniet ervan :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skunkmonster, dank je, het was aardig gelukt ja :rolleyes:

 

Don Lorro, niet verkeerd hè :whistling

 

 

Wat betreft de aankomende ronde, ik heb zowel van de Amnesia x G13 als van de Lady Cane f3 5 vrouwtjes volgens het lab.

 

Ik moet een grotere voorgroeitent kopen, een DR120, omdat de 20 reguliere planten allemaal erg dicht op elkaar stonden zijn ze enorm gaan strekken, eerlijk gezegd zien ze er niet uit, ook wel weer een uitdaging, ook doordat ik uiteindelijk een week later als gepland pas kan verhuizen naar de Intense.

En daar komt bij dat bijna alle niet zo erg gestrekte en mooi vertakte allen mannen waren.

Maar goed, de aankomende ronde zou eigenlijk niet plaatsvinden dus alles is winst.

 

Ik heb ze iig op de hoofdstam geknakt om de onderste vertakkingen, die allen heel klein zijn omdat ze geen licht kregen te stimuleren om te groeien.

 

Maandag zal de verhuizing plaatsvinden, morgen zal ik de 60 ltr smartpots prepareren, de aarde gaat voor de 4e keer hergebruikt worden, ik zal eerst de potten inwateren met voeding om de biochar op te laden, dan maandag met overpotten weer wat water met voeding, ook zal ik dan gelijk wat foto`s plaatsen in het dan nieuwe topic.

Edited by Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...