Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Anesthesia F1 v5

Recommended Posts

hehe helaas maak je ieder jaar of 2 jaar gewoon verse :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup toch nog een vraagje aan je, op de kronos beginnen de eerste zaadhoesjes open te barsten, zaadje is er uit gevallen, betkend dit dat ik nu toch wel in de goeie richting gaat? is het het waard om ze nu al te onthoofden, of beter nog een dag of wat geduld uitoefenen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dan zijn ze wel rijp hoor als ze er uitvallen :lol: Wel even controleren of ze allemaal al wel rijp zijn, daar moet je een balans in zoeken. Het kan best zijn dan een groot gedeelte eigenlijk nog even moet.

 

en omdat je nooit teveel foto's kunt maken :lol:

post-5211-1340833093_thumb.jpg

post-5211-1340833191_thumb.jpg

post-5211-1340833238_thumb.jpg

post-5211-1340833262_thumb.jpg

post-5211-1340833300_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik ben niet gek geworden maar om wat extra blauw licht toe te voegen heb ik mijn 2x75 t neon erbij gehangen. Bovendien is dat een verademing om onder te werken :blink:

 

Plasma is mooier maar "zelfs" ik heb niet onbeperkt de beschikking over plasma :D - Die komt er over een weekje bij.

 

post-5211-1341000032_thumb.jpg

post-5211-1341000041_thumb.jpg

post-5211-1341000055_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje zaad-poornau

post-5211-1341274786_thumb.jpg

post-5211-1341274798_thumb.jpg

post-5211-1341274807_thumb.jpg

post-5211-1341274828_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekkere plaatjes :D

 

ziet er goed uit!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yup mooie je plaatjes UP, haha lol die t-neon erbij, vindingrijk. :blink:

Maareh, zie ik nu een spint web draadje in die laatste foto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D nee hoor, vezeltje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is wel een veel terugkomend vezeltje ? Zie het op die laatste foto op een plek of 3 terug komen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, en? Denk je dat ik het verschil tussen spint en een verzeltje van de stof niet zie? Als je goed kijkt zie je dat dat dezelfde top is. Vezeltje verwijderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd nu op een beeldscherm zie ik het op me ifone niet echt toen leken het net lose draadjes maar zie nu dat het er 1 was

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou is het wel zo dat ik over het algemeen veel beter op een foto zie wat er aan de hand is met een plant dan zo met het blote oog :D

post-5211-1341443754_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zit nu een dikke joint van de anesthesia te roken, en tis echt weer een toppertje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze begint al flink te verkleuren, de zaden zijn mooi dik. Nou pappen en nathouden, helaas niet zoveel te melden, saaie tijd maar heel spannend voor mij. Gaat er nou eindelijk kleur komen op de zaadjes? Aan de maat van de zaden zal het niet liggen, ze zijn mooi dik en goed van vorm maar nu moeten ze echt gaan rijpen.

 

topje bewaren voor de meeting he donbone B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo whazzup

 

Mooie foto,s

 

Hoe lang mag zij nog staan.

 

En wat ik me afvraag, word plant in zijn geheel gedroogd.

Of worden toppen geknipt en gedroogd, op droog rekjes.

 

Gr prettig

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog zeker een week of twee. Haal alleen de fanleafs eraf en dan drogen de takken in zijn geheel heel langzaam en rustig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spannend hoor, hopelijk een mooie rijpe zaadoogst, de beschrijving van de soort in Sannies shop is een mooi verhaal, mooie strain B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker iets wat ik zal kweken. Mooi zo een écht indica. Valt vast leuk mee te kruisen!

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, wachten duurt lang he! De herfst is inmiddels al wel flink ingetreden. Niet zo gek bij Afghaan, en zeker niet bij een plant die zaden draagt. Kwestie van pappen en nathouden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je maakt me wel nieuwsgierig naar de foto's :verrygood :rolleyes:

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er een mogelijkheid dat je die Skunk een keer kan zelfbestuiven voor een zuiver(der) indica rasje?

Of wil je de genetica niet kwijt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bilijft een toffe om te growen en te blowen :verrygood staan hier nog een berg kleinere topjes lekker te curen in een weckpot, die blijven er tot de meeting inzitten :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maareh ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik moest er effe tussenuit hoor ;)

 

Basset: Herijuana is erg indica en ik wil graag F1 vigor en dan moet je twee verschillende planten nemen. Dus geen vrouwelijk zaad. Dat zou ik dan met een omgebouwde herijuana vrouw doen.

 

Na nog een kleine chemische aanval van buitenaf (brandje in de buurt) is het goed geel geworden, zal dit weekend een paar kiekjes maken, veel van de grote bladeren zijn al verloren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...