Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Anesthesia F1 v5

Recommended Posts

Is Anesthesia geschikt als buitenplant/guerilla?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ik moest er effe tussenuit hoor :)

 

Basset: Herijuana is erg indica en ik wil graag F1 vigor en dan moet je twee verschillende planten nemen. Dus geen vrouwelijk zaad. Dat zou ik dan met een omgebouwde herijuana vrouw doen.

 

Na nog een kleine chemische aanval van buitenaf (brandje in de buurt) is het goed geel geworden, zal dit weekend een paar kiekjes maken, veel van de grote bladeren zijn al verloren.

 

 

Hey whazzup, even de advocaat van de duivel spelende, maar je zou toch ook een van de ouderplanten feminiseren en dan daar de andere mee bestuiven?

 

Dan heb je toch gefeminiseerde anesthesia f1? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik zou anesthesia als binnenplant gebruiken en niet buiten in ons klimaat, of je moet een mooie zomer hebben.

 

Tuurlijk zou ik er een vrouwelijke van kunnen maken maar dan nog: geen hybrid vigor en te compact voor normaal kweken. Dit is gewoon geen makkelijke plant. Met de Herijuana erbij is hij veel eenvoudiger te kweken, is potenter en heeft hij een betere opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trouwens whazzup,

 

indien het zo´n lastige plant is om te kweken, kun je naast de kalkrijke grond nog andere tips geven voor een succesvolle kweek

van Anesthesia?

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anesthesia is geen lastige plant, skunk afghaan is een lastige plant! Anesthesia is een heel erg makkelijke plant, zelfs voor beginners. Volg de aanwijzingen die ik geef in Sannies shop, succes verzekerd. Voor de beste resultaten in kleine potjes beginnen en een keer of twee overpotten, voldoende veg tijd geven en compact houden.

 

Moeder is natuurlijk niet Anesthesia zelf maar de old school positronics skunk afghaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hoor dat mag ;)

 

Een van de redenen waarom ik de Anesthesia maak is omdat de SA zo lastig is. Het is niet moeilijk om van twee makkelijke planten zaad te maken. Kronocaine is een eitje in vergelijking bij deze zaden. Ik heb de eerste zaden bekeken en zelfs met de korte bestuiving en de lange rijptijd zijn het nog geen echt donkere zaden geworden. Anesthesia zaden zijn over het algemeen niet moeders mooiste, maar wel goed kiemkrachtig en de planten zijn natuurlijk een klasse apart. Dat wordt weer een lange zit om alle zaden uit te zoeken, 30-40% kan ik minimaal uit gaan vissen. Ik zit er zwaar over te denken om nog maar een zaadkweekje op te starten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt! :verrygood

 

Maar is het niet zo dat sommige zaden gewoon lichter van kleur zijn? Ik heb dat wel vaker gezien bij Indica´s groen tot grijs gekleurd. Een beetje saai, maar meestal niet slechter van kwaliteit daardoor.

 

Jammer dat er zo veel verschil in zit.

 

Ik zou die lichtere toch ook eens aan een test onderwerpen. Maar dat heb vast al gedaan... ;)

 

Ik ben benieuwd wat ik er uit ga broeden....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar de update...?

 

Mooi verslag en heerlijk soortje tenminste de Herijuana heb ik staan en ook al wat van op en serieus ze is :verrygood

 

grtz leila

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt hoor Mitsz maar het oog wil ook wat. De Kronocaine die ik vorig jaar outdoor startte was van een zaadje dat ik al gediskwalificeerd had en dat in de border terecht was gekomen. Als je iemand laat betalen voor een zaadje, ook als is het een schappelijk bedrag, moet ze toch wel zorgen dat alle zaadjes in ieder geval kiemkrachtig zijn. Twijfelgevallen gaan gewoon niet het zakje in, ook al zouden ze het wellicht gewoon doen.

 

Volgende update als ik de eerste zaadjes eruit gepeuterd heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb mezelf nog even ingehouden om te gaan peuteren to ze droog zijn :verrygood. Wel een serietjes afghaantjes neergezet die tot nu toe alleen nog maar een week of 7 de nieuwe kleur plasma hebben gezien, 7 plantjes in 6 liter.Een experimentje met de nieuwe kleur lamp, die bedoeld is om HPS pectrum aan te vullen en daardoor minder rood, maar meer geel en groen heeft. Dat hij ook vegetatief ook goed werkt weten we al, dat is al uitgetest op klonen, moeders en onlangs nog op één kronocaine zaailing (je weet wel.. ;)). Gaan afgebloeid worden onder HPS om de overgang dit keer te testen. De 02 blijft de te kloppen lamp voor vegetatief, maar in de bloei geeft de 01 meer rendement op de kwaliteit van het licht samen met HPS. Dat je ook langer goed vegetatief kunt kweken met deze lamp laten deze plantjes zijn. De kleur is in werkelijkheid donkerder, het werklicht vertekent nogal.

post-5211-1344119585_thumb.jpg

post-5211-1344119601_thumb.jpg

post-5211-1344119611_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry maar over welke type lamp heb je het nou?

Erg mooie planten zeg... jeetje zo mooi zie je ze niet vaak!

 

gr parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plasma powerrrr :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze hebben voorgegroeid onder de nieuwe plasma kleur (de 01 emitter). De 02 emitter is zelfs beter voor voorgroei, maar zoals je ziet doet de 01 het ook prima. Als je wat te dicht bij komt gaan de bladeren vlak bij de lamp een beetje dicht staan maar, maar dat is het enige wat we tot nu toe geconstateerd hebben. Je ziet het op de plant die links-voor staat, de bladeren staan nog een beetje in V. Bij de kronocaine zaailing test (die kreeg zeer hoge intensiteit) zag je dat ook al.

 

De foto's zijn gemaakt onder een t-neon 2x55W 860 als werklicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch ff bij sannie gekeken en ik laat er even 1 of 2 meedraaien bij mijn nieuwe kweek ronde mooie planten zeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog even voor de duidelijkheid: De 7 afghaanttjes die je ziet hebben tot nu toe alleen maar plasma 01 gehad, geen ander licht. Ze zijn alle 7 onder één lampje voorgegroeid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed licht zo te zien :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, staat genoteerd. :j

 

Ik hoop echt van ganser harte dat ik goed reageer op die Anesthesia´s en een feno vind, dat me doet slapen.

 

Dat zou echt supercool zijn.

 

Mitsz is moe... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een cmpacte herijuana pheno zou dat geen probleem moeten zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben je al aan het plukken whazzup?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...