Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Anesthesia F1 v5

Recommended Posts

ja eerste budje al opengepeuterd. Zoals gewoonlijk geen grote opbrenger, maar er zitten wel voldoende mooie zaden bij. Anesthesia vraagt 3-5x zoveel handmatig uitzoekwerk dan welke andere soort ik ook ben tegengekomen tot nu toe. Daar gaan weer aardig wat avondjes inzitten want na de eerste schifting is het toch handmatig uitzoeken allemaal.

post-5211-1344769810_thumb.jpg

post-5211-1344769798_thumb.jpg

post-5211-1344769783_thumb.jpg

post-5211-1344769770_thumb.jpg

post-5211-1344769822_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met de geboorte van uw paar honderd-ling? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe hoop dat ze allemaal zo mooi zijn maar weet nu al dat de lagere budjes voor een groot gedeelte zijn afgeschreven. Heb overigens de zaadhoesjes gerookt, en deze zijn opvallend zacht en héél stoned. Zal wat voor de Rotterdam meeting bewaren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt veelbelovend. Vraagje Whazzup...

 

Heb je verschillen bemerkt per generatie die je maakt? Indien dit zo zou zijn, ligt dit dan aan klimatologische factoren, of de voeding of zo?

 

groetjes Mitsz

 

edit... ik bedoel het medicinale effect van de moeder. Niet de zaden, want die hebben sowieso feno-verschil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi bruine zaadjes hoor !

 

zitten er al test zaden in de grond gelijk ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo, gek! Eerst effe drogen die zaadjes man :)

 

@Mitsz: ik rook de zaadhoesjes altijd (sterker nog: een héél erg stoned zacht rokertje) en ik merk daar weinig verschil in. Natuurlijk zijn de zaden de ene keer wat mooier dan de andere maar het nageslacht wat ik gezien en gerookt heb is toch iedere keer vrijwel gelijk, kan daar geen verschillen in ontdekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

herkennen jullie deze nog?

post-5211-1344896560_thumb.jpg

post-5211-1344896570_thumb.jpg

post-5211-1344896578_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijkbaar niet dus :) Ach laat ook maar zitten :)

 

Ben druk zaden aan het peuteren, die gaan eerst drogen, daarna kiemtesten en uitzoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elmo, gek! Eerst effe drogen die zaadjes man :)

 

@Mitsz: ik rook de zaadhoesjes altijd (sterker nog: een héél erg stoned zacht rokertje) en ik merk daar weinig verschil in. Natuurlijk zijn de zaden de ene keer wat mooier dan de andere maar het nageslacht wat ik gezien en gerookt heb is toch iedere keer vrijwel gelijk, kan daar geen verschillen in ontdekken.

 

 

Thanks en eh... :) Ja toch? Of ben ik in de war?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
herkennen jullie deze nog?

post-5211-1344896560_thumb.jpg

post-5211-1344896570_thumb.jpg

post-5211-1344896578_thumb.jpg

 

Ah kwis Afghaanse stijders :)

 

Namaste :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze dus, maar dan weer een weekje verder onder hps.

 

Dat was tevens mijn back-up voor het geval de zaadjes tegen zouden vallen maar dat valt wel mee gelukkig. Dus een beetje off-topic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

per waneer zijn ze ongeveer te bestellen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
per waneer zijn ze ongeveer te bestellen ?

ze zijn nog gewoon op voorraad. Zodra de huidige batch op is gaan we beginnen aan de nieuwe, maar eerst moet ik ze er nog wel uitpullken, sorteren, en doe ik nog kiemproeven mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
herkennen jullie deze nog?

 

Hmz, een paar natte veel te groene planten...... :P

 

Volgens mij heb ik daar nog nageslacht van :huh:

Aanvankelijk Anesthesia vrouw x Orange Haze man. Hier kwam een lekker wietje uit, en een mannetje, die ik weer heb gekruist met een kort bloeiende "jummie" Amnesia.

Wat daar weer uitkwam is de eerste keer volledig onrijp geoogs door totaal mismanagement maar nog steeds een lekker en potent rokertje.

 

Na de "next generation" Kronocaine (nageslacht van DJ "2") die nu aan het ontplooien is ga ik de Anaorangamnesia een keer goed uitvoeren :huh:

 

Plezier met pielen :vape:

 

Koi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het waren de 7 afghaantjes van eerder uit het topic.

 

Misschien bestuif ik er nog wel een of twee van, de rest is toch voor mezelf deze winter. Effe testen of het geoogste suifmeel potent is :P

 

Zet hem op koi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er mooie zaadjes uit ! , good job !

 

Groetjes Shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah! :huh: Het rechterglas van m´n bril teruggevonden. Dat zal alles een stuk eenvoudiger maken. :huh:

 

Prachtig allemaal Whazzup, maar dit moois duurt zo lang je moederplant leeft niet waar? :P

 

Wat denk jij van de toekomst in dezen? Het zou fijn zijn zo´n goede medicinale soort te behouden toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan gaan we met een dochter en een zoon van de moeder/vaderplanten verder Mitsz, maar moederplanten houden het wel een aantal jaartjes uit hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig maar. Hartelijk dank overigens voor alle moeite die je er in stopt. Tis uiteindelijk m´n medicijn. :D Mitsz gaat slapen...hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik Krijg gewoon weer zin om te kweken :D

 

Als je nog een tester nodig hebt weet je me te vinden he ! :D

 

Greets Power p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...