Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Anesthesia F1 v5

Recommended Posts

Erug mooi allemaal!

 

Goh,zo een ervaren kweker en dan toch ook een tensio,zijn ze makkelijk he' :lol:

 

Die man en vrouw staan gewoon vast in de bib?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pappa backup is een beetje uit de klauwen gewassen, normaal hou ik hem als bonzai, hoef er tenslotte niet iedere 2 weken stekken van, 2 keer per jaar komt meer voor :lol:. Maar van een wat grotere plant vind ik het fijner om te stekken, en ook ik oefen nog steeds af en toe hoor. Met name met deze heri man want dat is een niet zo makkelijk wortelend heertje. Gelukkig heeft de offspring -Anesthesia en Kronocaine- daar geen last van.

 

De Afghaan hou ik expres een beetje groter qua moeder, dat is een enorm compact plantje en geeft problemen als je haar te compact als bonzai houdt. Dat is net een proppie blaadjes en is vragen om schimmelinfecties. Bedenk dat deze genetica al een jaar of 20 oud is en al minimaal een jaar of 10-12 alleen van stek beschikbaar is. Ik hou een moeder tenminste 2-3 jaar en heb altijd een back-up of een paar stekken ergens staan voor het geval dat er iets mis gaat of ik plotseling toch snel een moeder nodig heb. Er komt heel wat kijken om je genetica veilig en gezond te houden, fouten worden oogenblikkelijk afgestraft en dat kan wel eens ver-strekkende gevolgen hebben. Ik denk dat jullie allemaaal de verhalen Shantibaba/Geenhouse wel kennen (zo niet ga eens op het MrNice forum kijken - ben je gelijk weer heel erg blij met Wietforum ^_^).

 

De Aghaan heb ik ooit van TAW gekregen, de Heri van Sannie.

 

Meten is weten! Een pot van 12 liter optillen gaat nog wel, maar een pot van 90 liter is toch een ander verhaal. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meten is weten!

Als je weet wat je meet................ en dat is hiermee het geval :lol:

 

2007 afghaan op het positronics adres was niets wat het moest zijn maar in 2003 had ik afghaan (via M) en die waren zoals het moest,vroeg Oktober

 

TAW kwam die hier uit de buurt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek eens naar de posts van The Afghani Warrior PH, gaat er een wereld voor je open. TAW werkte vroeger zelfs bij positronics. Maar dat is hem inderdaad. Heb haar ook buiten gehad, zal zo wel eens in de oude WF doos kijken.

 

Edit: klik op mijn 2007 topic. Ik begin daar met twee SSH die uiteindelijk Amnesia Haze bleek te zijn. Er staan ook diverse afghaan shotjes in. Verder heb ik een album "de erven TAW" eraan gewijd, daar herken je de afghaan ook wel :lol:

 

gallery_5211_1388_66212.jpg

En dan was er natuurlijk nog mijn grote vriendin Esmeralda Nuevacita :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff spammen.... :lol:

 

tsjah di taw en esmeralda dat was me wat.... zijn afghaan rulezzz ben benieuwd hoe het met 'ze' is.... taw weet ik niet beter van dat zijn bij hem binnen zijn gevallen, geloof dat daar ook wel een verdwaalde post van is hier op wf !!!!

 

 

on topic: .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
pappa backup is een beetje uit de klauwen gewassen, normaal hou ik hem als bonzai, hoef er tenslotte niet iedere 2 weken stekken van, 2 keer per jaar komt meer voor :lol:. Maar van een wat grotere plant vind ik het fijner om te stekken, en ook ik oefen nog steeds af en toe hoor. Met name met deze heri man want dat is een niet zo makkelijk wortelend heertje. Gelukkig heeft de offspring -Anesthesia en Kronocaine- daar geen last van.

 

Trek je geen gewortelde stekken van die heri? Als het zo'n lastig stekbaar soortje is

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah ik heb wel geduld hoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan, in TAW stijl, een update van het afghaanse front.

 

De eenzame afgaanse strijdster komt tot bloei in de vruchtbare grond van het Kush gebergte. Ze reikt naar de zon en spreid haar vleugels. Ze snakt naar bevruchting en gooit al haar charmes in de strijd.

post-5211-1339032783_thumb.jpg

 

Slechts gescheiden door het dunne Baghlan tentdoek staat de geile Heri strijder daarnaast op springen. Hij heeft mogen ruiken aan zijn bruid en het lukt hem niet zijn opwinding te verbergen. Zijn ballen worden te zwaar en hij gaat door de knieën. Hij houdt het niet meer, hij staat op het punt om zijn zaad prematuur te lozen.

post-5211-1339033183_thumb.jpg

post-5211-1339033205_thumb.jpg

 

Opgedragen aan Esmeralda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ps ja ik weet het, een man 20x kleiner had ook gewerkt :huh:

 

ik hou nou eenmaal van een beetje grotere planten. Heb de man liever te vroeg in bloei dan te laat, ik hoef pas over een week of 1,5 te bestuiven waarschijnlijk. Dan is er nog zat vers stuifmeel over, en anders een hele pot opgevangen stuifmeel. Ik wil één bestuiving doen dit maal en het aantal zaden wat beperkter houden. Normaal heb ik tot wel 70% verlies met deze zaden. Sommige planten zijn een bitch om te kweken. Kronocaine zaden zijn veel makkelijker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk die beschijving ala TAW :huh:

Gaat lekker daar

Wat is er eigenlijk van de Annie S2 geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die heb ik allemaal weggegeven als freebies. Ik vond het niet leuk om de phenos te beperken, ik vind dat iedereen zijn eigen pheno moet selecteren, smaken verschillen tenslotte. Is heel veel tijd in gaan zitten maar ja, het is niet anders, some you win, some you lose :huh:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice to lose? B)

 

Hier een update van het front.

 

De afghaanse schone begint te blozen. Ik heb haar benen wel weer wat moeten spreiden :huh:

post-5211-1339363714_thumb.jpg

post-5211-1339363781_thumb.jpg

 

Na een laatste sproeibeurtje (jawel dat kan nog best in week 2).

post-5211-1339363801_thumb.jpg

post-5211-1339363833_thumb.jpg

post-5211-1339363847_thumb.jpg

 

In de tent daarnaast is er al een flink orgasme aan de gang: het ligt voor het opscheppen (en dat doe ik dan ook). Ik hoef maar effe onder die balletjes te kriebelen en... affijn, je snapt wat ik bedoel :o Hij hangt expres zo naar deze kant zodat ik op het folie het stuifmeel beter kan opvangen. Géén circulatieventilator aan en uiterst rustig bewegen in deze tent!

post-5211-1339363924_thumb.jpg

post-5211-1339363950_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ik vind het prachtig hoor, die oer indica bladeren. Met al die hybrides tegenwoordig zie je die niet meer zo vaak. De kleur van de afghaantjes is heel diep groen, op de foto's komt het er eigenlijk nog wat zwak uit door de flitser. Kwekers die ze wel eens gekweekt hebben zullen dat wel herkennen. volgens mij heeft thomas of ert deze ook wel gekweekt. DrLivingstoned in ieder geval, en knutsel outdoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik vind het ook mooi, heb het zelf nog nooit meegemaakt.

Sommige foto's lijkt wel groen leer

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt, groen leer is een mooie omschrijving. Een beetje blauw-groene gloed, heel donker.

 

Inmiddels al een potje stuifmeel geoogst... Don't try this at home boys and girls, je kunt daarna al je ruimten weer van voor af aan schoonmaken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

indica zoals indica bedoeld is :)

 

post-5211-1339621714_thumb.jpg

post-5211-1339621781_thumb.jpg

post-5211-1339622122_thumb.jpg

post-5211-1339622156_thumb.jpg

post-5211-1339622184_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee het is geen meeldauw! Vandaag is de afghaanse dame bruut bestoven door de Heri man. Het is maar goed dat ik niet zo'n last van hooikoorts heb :yummy:

 

De heri man is op zijn top, mooi potje stuifmeel verzameld van het zeiltje.

post-5211-1339973056_thumb.jpg

post-5211-1339973083_thumb.jpg

post-5211-1339973115_thumb.jpg

post-5211-1339973146_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, erg interessant, the making of :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

and now we wait...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee whazzup

ziet er mooi uit! :yummy:

weet jij misschien wanneer Anesthesia ongeveer buiten afbloeid? Begin - mid oktober?

kan me nog herinneren dat Herijuana begin oktober klaar is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Optijd, kijk maar in mijn handtekening, prachtige plant voor buiten.

En voor binnen ook natuurlijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...