Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

amnees

6x600 met opticlimate

Recommended Posts

10-12 dagen voorgroei kan zeker goed in zo'n hok.

succes met jouw ronde.

 

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt boefje, moet ff ergens een voorgroeihok neerplompen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog een glazen, moet je alleen de beeldjes erbij nemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, nee man, die kast komt gewoon in de woonkamer te staan, naast het betonnen engelentafeltje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_25783_13667_1354930.jpg

 

nog van eergister, misschien is het moeilijk te zien, in het midden van de foto mooie planten, daarnaast mini's.. ik ga de volgende keer vloeden zoiezo N-boost meegeven want ze worden zeker geremd door een tekort. wilde zo graag een rondje simpel doen, dan toch maar weer toevoegingen gebruiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irritant als ze niet gelijk gaan..

 

Welke voeding gebruik je ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja geef meestal zoiezo N mee.. ongeacht de basisvoeding, tenzij het een groeivoeding is natuurlijk. mjah waarom lukt het anderen wel dan he :lol: om gewoon A+B te geven zonder probs..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mapito heb je vaker in het begin dat het niet helemaal lekker loopt(oogt)..

 

 

PS

Vandaag hebben we alweer jaar verkering amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je met Hy-Pro ooit een simpel rondje gedraaid dan ?

Ik bedoel zonder toevoegingen want zelf moet ik altijd bijsturen in de groei met N en vaker na 2 - 3wkn bloei ca/mg, gebruik wel Terra 1 component.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee heb zelf nog nooit een simpel rondje gedraaid.. kan het kwaad om een hogere dosering N-boost aptus aan te houden? normaal is tussen de 30-50mL per 100Liter water.. misschien wat meer om het in 1 x recht te trekken?

 

@ Boefje, ja joh? helemaal vergeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf nooit gedaan omdat ik liever op zeker speel, gebruik Canna N, 10-20ml / 10ltr en geef het maximale in 2 beurten mee.

Denk dat als je N overdoseerd je andere problemen gaat krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt het er prima uitzien hoor, wat steeltjes en onregelmatige groei, boeien, je weet prcies wat je moet doen dus ik zie het wel goed komen hier :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teveel N geeft lange planten met dunne steeltjes. Mensen die alleen A&B gebruiken schuiven meestal wat met de verhoudingen wat eigelijk op hetzelfde neerkomt.

 

Je medium blijft iig schoner zonder al die flesjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar van hypro, geef je dan meer A dan B? en kun je dit aan het einde van de kweek omgooien?

Share this post


Link to post
Share on other sites
. wilde zo graag een rondje simpel doen,

Dan had je op aarde moeten starten :lol:

Je medium blijft iig schoner zonder al die flesjes.

Disbalans heb je eerder dan spint.

Ik bedoel zonder toevoegingen want zelf moet ik altijd bijsturen in de groei met N en vaker na 2 - 3wkn bloei ca/mg, gebruik wel Terra 1 component.

Waarom werkt dat (super?)spul zo moeilijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke setup amnees,

jammer dat er wat kleinere bijzitten in het begin stadium.

 

zou dit te verwijten zijn aan een te hoge watergift ?

of was de wortel basis nogal van groot verschil in de stekken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik bedoel zonder toevoegingen want zelf moet ik altijd bijsturen in de groei met N en vaker na 2 - 3wkn bloei ca/mg, gebruik wel Terra 1 component.

Waarom werkt dat (super?)spul zo moeilijk?

Heb zelf niet veel verschillende voedingen geprobeerd, HG, Canna, Plagron, Ferro en Hy-Pro als ik er niet één vergeten ben.

HP is "super" qua gebruiksgemak maar zeker niet "super" wat betreft het resultaat, kleine kweekjes raad ik af om met HP te werken maar voor grotere is het gemakkelijk wat gebruik betreft.

 

En dat ik probs heb met HP is grotendeels ook te wijten aan het medium wat ik ter beschikking had, ik was nl gebonden aan een lightmix, als ik geen N mee geef de laatste dagen groei dan krijg ik voor zeker stikstofproblemen in week 3 bloei.

Daardoor heb ik dus geen N probleem maar krijg wel weer Mg en/of Ca problemen in week 3-4-5 bloei, dus wordt het toch weer sturen.

 

Misschien dat het met een All Mix anders is, maar zoals ik al zei, ik zat noodgedwongen aan de Lightmix.

 

grtz.N. van Nooz. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar van hypro, geef je dan meer A dan B? en kun je dit aan het einde van de kweek omgooien?

 

Geen idee. Met de voeding die ik gebruik kan dat iig wel. Wat Hypro in zijn a en b stopt weet ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze N-boost meegegeven, 40mL 100 Liter, de paarse strepen op de stam zijn bijna weg, en ze hebben het sinds 2 dagen prima naar hun zin. mooie struikjes. en vanmiddag stond het blad helemaal perfect in de juiste stand. wel nog steeds wat kleinere, zijn ook wat zwaarder kwa pot. vandeweek nog vertimec gespoten omdat er spint op zat, heb geen spint meer gezien vandaag. vandaag nog een beetje geklust aan het hok, er komt echt geen eind aan.. mjah de opticlimate lekte op 3 plekken en dat is nu opgelost. oja en wat nieuwe bladeren met 3 vingers

 

gallery_25783_13667_3496412.jpg

gallery_25783_13667_86094.jpg

gallery_25783_13667_1663095.jpg

gallery_25783_13667_3761577.jpg

 

 

mooi he die stoffige kappen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe lang heb je die reflectoren?? :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeg ik nie

 

ik wil de volgende ronde 30% meeropbrengst hebben met

 

:P :bier GHHAAVIITAAA :D ;)

 

kappen , dus moet nu wat inhouden. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhh doe niet zo flauw. :D :P

 

edit:dat ging langs elkaar heen :bier

 

edit:PS ik wil zo'n kapje wel eens op reflectiviteit testen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...