Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Balen zeg.. Zeker als ze er verder zo lekker bij staan. Maar wat je zegt, het zal een hoop werk zijn maar je zal alsnog wel een hele berg uitstekende toppen hebben, wat dat betreft no worries.. Denk wel dat ik zelf zolang ik stekken kan krijgen van de zaden afblijf, zou echt gek worden denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio Logicus, ja ik kies toch maar eieren voor m`n gel, 4 weekjes nog, het gaat me wel genoeg opleveren.

Ik ben nu dus ook huiverig geworden voor fem zaad in de grote opzet,alhoewel ik nu wel een vinger kan wijzen naar een oorzaak, ik ga deze oplossen voor ik opnieuw begin, dan draaai ik de Amnesia ronde af, tegen die tijd moet ik een snijklare moeder hebben voor eigen stekken.

 

Johnnsell, gelukkig gaan de toppen door, dat is de enige reden dat ik doorga, i zie ze dagelijks in omvang toenemen :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjonge jonge krasi het zit je niet mee he gast?

Zonde van die Herma's weer zeg :tu

Maar het ziet er wel erg mooi uit bij jouw kerel en je weet waarschijnlijk waar het door komt dus hierna geen Herma's meer bij jou kerel :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja....aan het begin leek het wel te gaan met de temperaturen, maar het wordt steeds warmer buiten en dus ook binnen.

Ik ga idd wat aanpassen en verbouwen dan moet alles goed komen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg naar weer de nieuwe ontdekking. :wave: maar met jammer genoeg veel werk is het misschien onder controle te houden.

 

 

De planten zien er wel geweldig uit. Veel sterkte de komende 4 weken.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf stekken snijden lijkt mij ook veruit de meest ideale situatie om vanuit te werken inderdaad.. Grootste voordeel is misschien nog wel tijdwinst? Dus als je de ruimte daarvoor hebt, zeker doen :wave: Als ik ooit een project zoals het jouwe begin is een stekkenruimte (op andere locatie) het eerste waar ik mee begin.. En de oorzaak ligt natuurlijk niet in de omstandigheden (trigger) maar gewoon in het zaad. Misschien is niet alles compleet ideaal geweest maar met reguliertjes was er niks aan de hand. Blijft een gok dat fem zaad, het is gemakkelijk dat wel.. Maar los van de herma-factor lijkt een plant die vanuit een papa en een mama geboren is mij ook gewoon gezonder. Genetisch gezien.

 

Wel jaloers altijd als ik verhalen over Posi vroeger hoor.. Gewoon alles als stek kunnen krijgen.

 

Sorry Krasi, beetje off-topic maybe.. Maar we zitten toch al tegen de 40 pagina's dus ik dacht vooruit :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wauw die 6e foto is echt mooi! lange toppen! :tu

 

Dat is het begin van Cola's.COke.jpg

 

 

ps.volgende ronde maar weer met klonen. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knal werk weer !

Leer best veel van je topics ,zeker met de fk's !

 

ouwe kilo knaller !

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ, ja het is idd een domper, haalt toch je drive er een beetje uit, maar ik geef een half uurtje extra aan de planten door wat rotwerkt te verrichten en idd ff 4 weken tanden bijten.

Vandaag van de 12 nieuwe controle gevallen, 5 keer 1 mannelijke bloem gevonden, geopend :wave:

Het is net als bij de Amnesia herma`s van toen een onbegonnen strijd, zaad zal ik vinden, maar ik hoop het te beperken.

Anders kan ik nog naar de plaatslijke dierenwinkel om zangzaad aan te bieden :tu

 

Bastet, thanks kerel, de toppen gaan gelukkig door, mooie slungels ;)

 

Bio Logicus, het zal een combo van beide zijn, ik zeg ook zaad, maar als Knutsel zegt dat het getriggerd wordt zal ik niet aan hem twijfelen, het zaad is idd gewoon wat herma gevoeliger, regulier of fem, fem een beetje meer, en vooral deze fems, maar ik geloof wel dat ze getriggered zijn.

Ik wil, op een andere locatie idd, een paar moeders zetten, en zo eigen stekken gaan leveren voor m`n kweekjes, alleen de uitdaging al doet me nu al goed :D

 

Doc, ik heb nog Amnesia`s liggen die ik gekocht heb, ik wil kijken of na de aanpassingen, het allemaal soepel loopt.

Btw, ik zie idd potentiële cola`s in the field :)

 

Casa Verde, thanks vriend.....je bedoeld zeker m`n KF`s :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het begin van je ellende was toen ze te warm gestaan hadden met je panne...

Niks dan tegenslag deze ronde blijkbaar met al die herma's nu nog ertussen.

 

Kop op :wave:

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

John007, dat zou goed kunnen, een zure appel, uiteindelijk zal er genoeg vanaf komen, alleen is het een hoop meer werk.

 

Ik heb een kleine aanpassing gedaan waardoor de min temp. niet onder de 18,5 komt ook heb de de max LV weten te drukken, kijken hoe het zich verder ontwikkled nu.

Ik denk ook dat de lucht van onder de vloer aangezogen, wat vochtiger is, wanneer de volgende ronde een koelbatterij met kanaalverwarmer wordt aangesloten moeten alle problemen in 1x verholpen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wanneer de volgende ronde een koelbatterij met kanaalverwarmer wordt aangesloten moeten alle problemen in 1x verholpen zijn.
persoonlijk denk ik dat je dit meer moet zien als het begin van de oplossing. Denk niet dat gelijk al je probs weg zijn.

 

Koop eens een datalogger en kijk eens wat je ruimte gedurende 24 uur doet. misschien zie je ergens erg hoge pieken in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DonBone, een data logger is wel interessant ja, toch gaat de koelbatterij de volgende problemen oplossen

 

-te hoge temperatuur

-te lage temperatuur(kanaalverwarmer)

-te hoge lv(ik hoef niet meer van onder de vloer aan te zuigen)

 

Dit zijn tot nu toe de enige problemen die ik gehad heb.

Ook wil ik automatisch gaan wateren, misschien dat ik daadoor moet overstappen qua voeding, ik zit te denken richting AN, met hun PH perfect lijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien de herma's en de daarbij behorende ballen goed nat houden. Als ze dan open gaan stuift het stuifmeel niet door je ruimte heen en de werking van het stuifmeel gaat hiervan ook naar z'n donder. Toch?!

 

Zo kun je de verspreiding verder inperken misschien.....

 

Succes.

 

Ik heb hetzelfde gehad. T is balen maar wat je zelf ook zegt. Opnieuw beginnen levert meer verlies. Doorgaan en bij de volgende ronde ben je het. vast weer vergeten.

 

R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke controller ga je er bij gebruiken? een I-tron?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renessy, klopt nat houden deactiveerd het stuifmeel, alleen ben ik bang voor schimmel en rot, om dat de LV al zo hoog was, stoppen kost me idd meer, zoals je zegt, afmaken en vergeten, bedankt man. :tu

 

DonBone, ik ga even contact opnemen met A&T en de mogelijkheden bespreken, ze werken wel met de otron controllers :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt kut voor je man. nou hoop ik echt dat geluk met de domme is. :wave: want wat betreft de plantjes ben jij toch echt een stuk slimmer dan ik :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masterstoner, ik gun je meer geluk dan ik heb, al zijn er meerdere oorzaken, ik ben vandaag weer 12 dames gaan controleren op herma trekjes, 2 bij gevonden, dit waren de laatste....het rare is dat aan het begin er een of twee bij zaten met 2 a 3 ballen op de hoofd oksels, nu wanneer ik er 1 vind zit het aan een zijtak verstopt onder een topje, en altijd maar 1 per gevonden plant, alsof ze weten dat ik ze zoek :wave:

 

Greenf1ngers, thanks man, tenminste wat positiefs, ik ga eerder genoemde aanpassingen doorvoeren en een laatste keer vanuit zaad growen ,in deze opzet, de i120 blijft voor zaden, ik ben wat mooie in de VS tegen gekomen.

Wat betrefd de i240 wil ik vanuit stekken beginnen, van eigen moeders :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo maatje :(

 

ik was er ff weer , en heb de picjes ff bekeken

 

 

zoo eeyy die ene , word een dikkerd joh al die vertakkingen rond de hoofdtop

 

je had wel gelijk dus , dat soort is er wel toe instaat :tu

 

zullen de bigbud eigen schappen wel hebben denk je niet ? :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

baseballbat fabriek up and running zie ik :wave:

 

 

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
DonBone, ik ga even contact opnemen met A&T en de mogelijkheden bespreken, ze werken wel met de otron controllers :wave:
zijn de itron en de dtron, de laatste is wat groter als ik het goed voorheb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juicyweedy, er zitten er een paar tussen die erg mooi worden, Big Bud formaat, en ik heb gisteren ff onder de plasma lampen de planten bekeken, 1 ding is absoluut zeker, die worden erg mooi wit, ik zal er eens een foto van schieten :)

 

Digi, de lengte zit goed in de toppen, nu de breedte nog :(

 

DonBone, haha Otron...tikfoutje :wave: ...je hebt gelijk de Itron en de Dtron, op de site staat bij allebei max 4 lampen, alleen de Dtron heeft ook een be/ontvochtigings functie.

Ik heb vandaag een mail van ze gehad, ik zal binnenkort even over de vloer bij ze gaan :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...