Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Hi OK, m`n temperatuur is niet zo drastisch hoog hoor, het heeft eerder nooit voor herma`s gezorgd, m`n voedingswater temperatuur is 22C, daar ligt het dus ook niet aan, deze zaden zijn genetisch zwak voor hermafroditeren.

Ik heb meerdere topics gegoogeld met ook herma`s en heb zelfs pb`s gehad met waarschuwingen hiervoor.

Maar goed, genoeg daarover, ik ga het gewoon uitzingen.

Toppen, had gekunt ja, maar was geen noodzaak :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig zeg, geweldig! Veel om van te leren, succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zepher, bedankt, leren van topics is de bedoeling :wave:

 

Topic:

 

Gisteravond wederom geen nieuwe ballen gevonden, de planten groeien nog steeds, ik vermoedt de laatste groeistuiptrekkingen.

De bloei gaat ook gewoon door, morgen avond zet ik een nieuwe thee, vorige week geskipped, dus vrijdag bij het begin van week 5 van de bloei krijgen ze weer een lekkere en nuttige organische thee.

Vanavond pics!!!

Ik zal eens wat planten apart fotograferen, dan kunnen jullie de fantastische bouw ervan zien, daar zijn de Leps zeker schuldig aan :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc, je zal het wel druk hebben, ik heb je lang niet gehoord,

 

Ik heb kwekers ontmoet aan de overkant van de sloot. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig weer een bal-loze zoektocht. :vape:

Nou gewoon verder knallen en een mooie ronde draaien.

 

Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar de foto's van de planten apart, je legt de lat erg hoog met die fantastische Lep-bouw.

Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doc, aha, ik heb wel veel gezien van die kweker aan de overkant van dat slootje, en gecomuniceerd, persoonlijk ben ik onder de indruk van ze :D

 

Juicy, de herma`s houden zich in, sterker nog ze ontwikkelen zich prima ;)

 

Even ertussen ge-edit: DJ, gelukkig wel, hier dan de foto`s ;)

 

Topic, Update:

 

12/12 dag 26, zichtbare bloei dag 12

Temp. max 31C, min 17,4C

LV max 79%, min 51%

Tensio`s 290/310/400

 

Temperatuur is niet helemaal netjes, voor de minimum heb ik een kleine aanpassing doorgevoerd, de LV moet ook omlaag straks.

Het goede nieuws is nog steeds dat de herma trekjes van begin week 3 zijn gestopt....yippie :wave:

Vandaag hebben de meiden, en de twijfel gevallen 60 liter water voor tesamen van onder gekregen.

De groei lijkt gelukkig gestopt, en de bloei is volop bezig.

Ik was helaas te laat voor licht uit foto`s, dus heb ik zoals beloofd overigens een paar plante uit de tent gehaald en deze privé gefotografeerd.

Cheerio ^_^

 

Te laat :vape:

 

gallery_30844_13485_1530723.jpg

 

Het verschijnsel, topje in bladnerf

 

gallery_30844_13485_1046673.jpg

 

Mugshots

 

gallery_30844_13485_1002498.jpg

 

gallery_30844_13485_3092691.jpg

 

gallery_30844_13485_147136.jpg

 

gallery_30844_13485_1407265.jpg

 

gallery_30844_13485_5561066.jpg

 

gallery_30844_13485_3291303.jpg

 

Kijk naar de ongelofelijk veel vertakkingen, vergeet de vertakkingen op de vertakkingen van de vertakkingen niet B)

 

gallery_30844_13485_2875634.jpg

 

AAAAAHHHGGG.... :) ...de creep ^_^

 

gallery_30844_13485_1155759.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dan wil ik u nog even wijzen op het feit dat alle planten op deze foto`s de zogenaamde "herma`s" waren :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je die wel wat meer water geven, anders krijg je dezelfde opbrengst als die met 1 top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greenfingers, dat is idd een mooie, maar er zitten andere monsters tussen die ook van mega toppen produceren verdacht wordt :wave:

 

Amnees, zou ze straks 2x zoveel gaan drinken als een enkelkoppige plant?

Tot nu toe gaat het redelijk evenredig, 1x per week til ik alle potten op om dan water naar vraag te geven :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze drinkt zoveel als jij d'r geeft. als je ziet dat zij ook echt groter is dan de rest, mag ze best wat meer water. wortelstelsel staat bij deze manier van kweken gelijk aan opbrengst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zie je maar, je hakt de ballen er af, en ze kiezen eieren voor hun geld, dan toch maar een chika zijn.

 

Mooi groen, van onder tot boven, i like it.

 

 

Greetszz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet der idd prachtig uit kras :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees, ik ga er iig op letten bij de twee twins, thanks :wave:

 

Tw!tchy, bedankt man, een beetje mazzel kan ik wel gebruiken nu ^_^

 

Johnnsell, thanks gast, in mail contact met Female Seeds, zeiden ze dat het waarschijnlijk een eenmalig verschijnsel was, en na het weghalen niet zullen wederkeren, let`s hope so ^_^

 

MRT, cheers mate :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik houd echt van die speelsels van de natuur, een paar dagen geleden een vastgesmolten zaadje gezien en nu weer een plant die een top laat groeien in haar blad.

ik vind het allemaal geweldig :wave:

vorig jaar een topic gezien met een plant die extra vingers boven z'n normale vingers uit liet groeien, hopelijk komt er dit jaar ook weer zoiets voor bij iemand.

ik vind die "mongooltjesplanten" een stuk leuker dan een perfecte zaadplant,

dat blad-topje moet je nog maar eens wat vaker updaten :vape:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn eerste kweek had ik een Kolossus die echt heel veel van die leipe bladeren maakte :vape:

 

gallery_30799_12348_73045.jpg

 

gallery_30799_12348_65052.jpg

 

Mooi he :wave: Dat ding was echt de weg kwijt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

woow, nice zeg, ik ga hier maar eens een topic voor aanmaken denk ik

al die mongooltjes verdienen ook een plekje toch :vape:

 

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat maar weten wanneer het zo ver is, mag mijn Tsjernobyl mongooltje alvast een nominatie dan? :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed nieuws dat de herma s verdwenen zijn :vape:

 

ziet er allemaal super uit krasi!! :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lufthegreenstuf, het heeft idd wel wat, ik zal wanneer ik zaterdag foto`s maak, mits ik op tijd ben, even wat in je topic dumpen ^_^

 

Twitchy, haha nice, ik had ze al vaker gezien, alleen nog niet bij mezelf :vape:

 

Pietje, thanks gab, ze zien er mooi uit idd, het is alleen moeilijk fotograferen al die kleine vertakkingen, of het een meerwaarde heeft weet ik ook niet, het kost natuurlijk meer energie voor de plant, voor een moeder plant wel geweldig, je kan zo blijven snijden :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cannaz, ja ik had het al eens gezien, coole shit :wave:

 

Topic: Ik heb gisteravond van een vertrouwens persoon te horen gekregen dat er onwijs veel helicopter activiteit is in de straat waar m`n tentje staat, die 1000watters zijn natuurlijk nogal zichtbaar op een warmte camera.

Nu zit ik te denken, omdat ik echt veel geïnvesteerd heb in die ruimte, om m`n plasma lampen uit de tent te trekken als verzekering, dan heb ik iig wat achter de hand, of ben ik dan TE para :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in rotjeknor is het de laatste week een komen en gaan van copters, de gewone traumas komen hier over maar ook alles wat met politie te maken heeft, ik persoonlijk trek me er niet te veel van aan, anders heb je geen leven meer en leef je alleen nog para :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...