Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Elmo, thanks, ik heb het naast me neergelegd, bij nieuwe balvorming draai ik ze resoluut de nek om, voorals nog waren het echt minimale herma trekken, maar het blijft idd kut :engel

 

Tw!tchy, klopt man, die 1000watters knallen, er zitten echt potentiele monsters tussen, vanavond weer even de ventilatoren onder de lampen plaatsen, ik kwam een verlengsnoertje tekort :verrygood

 

CriticalWidow, ze zijn idd wat sparvormig :lol: bedankt gozer :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

klote van de herma's,maar denk dat het wel goed komt.

 

 

grtz !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digi, thanks, ik denk/hoop het ook wel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi veldje, en mooie toppen in de maak daar. :verrygood

 

En hopelijk de laatste verplichte castratie uitgevoerd :lol:

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt DJ, dat is de instelling, positief voor negatief, qua castratie hoop ik hetzelfde, tot nu toe gaat het prima, geen herma trekjes meer, en de toppen ontwikkelen zich muy rapido, het kan nog steeds een mooie ronde worden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word er ook nog :verrygood uitgedeeld en een voor gedraaide zODd fatty mag ook wel.

 

Natuurlijk word het een mooie ronden.

Heb nog een Boeddha (uit Vietnam) voor je wie weet brengt die geluk.

Moet je maar ophalen als je in de buurt ben.

 

Wel een jungle aan het worden.

 

We leren niks van een overwinnen maar we leren wel van een verlies.

 

/zODd voelt zich net een zORKy

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

Hey krasi,jammer voor je dat je een paar herma's ertussen hebt,

je planten zien er wel super uit,wat een mooi gevuld tentje kerel... :verrygood

 

succes nog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd, makker, we moeten idd weer eens afspreken, lijkt me leuk, wanneer ik een vrije dag heb werk zowel als prive zal ik je berichten, jij bent zowiezo de aangewezen tester :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zekerss geen gestress voor jou , moet je zien joh :lol:

 

 

gaat op rolletjes of niet zo :engel :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie volle tuin heb je inmiddels, ik hoop dat de "schade" beperkt blijft.

 

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panjaabie, mooi zijn ze zeker, enorm veel vertakkingen, die allemaal omhoog willen,dikke stelen, enorme fanleafs, en toch een jammer van de strain dat ze zo herma zwak is :wave:

 

Juicy, ik hoop dat het gaat brengen wat ik van te voren verwachtte, en woensdag bij een tweede 100% controle dat er geen nieuwe mannelijke wijven zijn bij gekomen ^_^

 

Zappie, bedankt man, ik hoop het ook :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je doet het goed maar ik vind het toch zonde van die hoge temperatuur :vape:

Hoe moet dat nou als je ze zo (einderlijk:p) op 1150 gaat zetten met de lente voor de deur?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel mooi om te zien hoe gezond ze er uitzien.

Nu maar wachten op de dikke tieten. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amecheesia, bedankt, ik had de ventilatoren onder de lampen weggehaald en daar meet ik temperatuur, nu blazen ze er weer onder door, als boosten niet lukt is het jammer maar geen ramp, next round adjustments will fix that, waterkoeling moet de temperatuur lekker koel houden, ook zomer`s. ^_^

 

Doc, je zal het wel druk hebben, ik heb je lang niet gehoord, idd de planten zijn gezond en ze hebben vertakkingen, niet normaal zoveel, dan bedoel ik niet de hoofdvertakkingen maar allemaal kleine op die vertakkingen, en daar ook weer vertakkingen op, geweldige lamp voor een moeder :vape: zo`n plasma.

Die dikke tieten komen er ongetwijfeld ^_^

 

Amnees, ik moet toegeven dat bij jouw comments ik altijd even naar je tieten kijk :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja betrap mezelf er ook op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is gewoon gezond hoor, daar ben je voor geprogrammeerd :wave:

Het gaat om het potentiële toekomstige nageslacht, wat zijn wij mannen toch on-egoïstisch :vape:

 

Als een baas:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb goed nieuws en goed nieuws, ik begin met het goede nieuws, de hermies hebben geen ballen meer aangemaakt, en de aangewezen en herkende dames, zijn ook gewoon dames gebleven :wave:

Dat is goed nieuws, de aankomende twee weken zal ik nog 2 keer een 100% controle houden, al maak ik me om de vrouwen niet meer druk.

De hermies, of dames met de minimale herma trekjes, die echt in het niets vallen bij die van m`n vorige herma ronde zal ik wel dagelijks blijven controleren.

 

Tegelijk met conroleren heb ik de watergift per pot op gewicht bepaald, deze was in 4 gadaties, het merendeel kreeg 1 liter, een wat kleiner deel kreeg 1,5ltr, een paar kregen 1,2ltr en een paar kregen geen druppel.

 

De topontwikkeling gaat gewoon door, de planten zijn nog steeds gezond groen, vrij van stress of vreemde bladeren.

De temperatuur blijft wel net boven de 30C als max.

De vochtigheid was 90% als max., ik heb de minimale afzuigcapaciteit met 15% verhoogd om deze te verlagen.

 

Dan heb ik nog wat vragen, namelijk

 

-kan een herma een mannelijke bal aanmaken en opegaan om te besuiven in 1 dag?

-volgende ronde wil ik met water gaan koelen, verhoogd dit ook de LV?

-Zo ja is een airco dan niet een beter optie?`

 

Gegroet :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed nieuws is goed!

 

Het duurt sowieso een twee-drietal weken eer een ba rijp is en opengaat. Je kan het er ook aan zien als ie open is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is nog beter nieuws, dat betekend dat we de ballen die we laatst nog vonden over het hoofd hadden gezien, thanks Thanatos :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een herma of man maakt in 1 dag niet ballen aan die al stuiven, gaat zeker 2/3 dagen over heen..

en een (water) airco ontvochtigd juist.. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio, bedankt :wave:

 

Stikkie, top man, thanks voor je heldere antwoorden :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knutsel heeft me ooit verteld dat je die herma trekjes zelf ''triggert'' doordat de plant een vorm van stress heeft...

en omdat feminised seeds sowieso gevoeliger voor stress zijn (lijkt me) is het mischien aan de pieken in je temp. te wijten dat je nou herma's heb... ik weet niet hoe warm of koud je voedingswater is (sorry als het ergens vermeld staat in de 34 pagina's ) maar ik kan het zo snel ff niet terugvinden. maar mischien dat icm elkaar?

 

 

edit:had je nou maar getopt hé?!

 

keep it up

 

grts. OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...