Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

schijt aan helikopters, echt.. als je daar op moet gaan letten kun je bij elke scheet je hok gaan opruimen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fuck the choppers dan maar, we knallen gewoon door :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom hier iets later binnen, maar ik moet zeggen dat het er top uitziet, en dat er een paar balletjes bij zitten, mag de pret niet drukken.

 

Trouwens, je hebt een mooi stel lampen opgehangen. Succes...

 

 

MVG Green2Day

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker krasi, fock die choppers, kunt er toch niks tegen doen.

Enige advies dat ik kan geven; investeer nooit meer dan je vorige ronde aan winst heeft gebracht.

 

Als ze alles weghalen verlies je in principe "niets" , lukt de ronde wel heb je je investering er natuurlijk al weer uit.

Zo kun je altijd in je achterhoofd denken (net als met gokken) ik kwam met nix en ga weg met nix, gratis hobbyen en leren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

 

Dat ziet er echt gruwelijk uit !!!!!

kan ik van dromen hahaha :vape:

succ6 deze ronde..

 

Jonko1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry kras, beetje off topic maar:

 

als je vaak per dag bewatert gaat het allemaal wat geleidelijker aan.. maar of dat ook echt beter is?

 

Heb het hier met flink wat mensen over gehad de afgelopen week,

meeste denken er zo over (ikzelf ook);

 

Je wilt niet de natuur nabootsen... dan krijg je buitenwiet, een verharde plant, wel sterk, maar veel tak, veel energie is geïnvesteerd in overleving. Dit als reactie op de leefomgeving.

 

Je wilt ze eigenlijk vertroetelen... dunne stam/takjes, zwakke plant (niet teveel), alle energie kan naar de bloemen, alles is in overvloed beschikbaar en de plant hoeft er geen moeite voor te doen. Zo zie je bij een goede kweek dat de plant zelfs de bladeren die ze (vaak onderaan in de schaduw) afstoot gewoonweg niet leeg trekt (zijn vaak nog brons)... is de moeite niet waard er is immers genoeg aanwezig...

 

iedereen komt wel met een reden, en de helft is natuurlijk niet echt onderbouwd met wetenschappelijk bewijs...

maar het komt wel overeen met zo'n beetje alle voedingstechnieken (agrarisch, veesector, zelfs mensen).

 

Het is bv aangetoond dat mensen en dieren die ongeboren als embryo nog in de moederbuik zitten de hersenstructuren al indelen gebaseerd op informatie die de moeder over de leefomgeving doorgeeft.

 

Oftewel, eet je moeder weinig tijden de zwangerschap, zullen je hersenen zich fysiek instellen op een voedingstekort in je leefomgeving. Gevolg is dat je dan altijd meer drang zult hebben om te eten, vervolgens kom je in een omgeving waar wel voldoende eten is... obesitas... kan geen therapie tegen op want het zit fysiek in de structuur van je hersenen ingebakken. (homeopatische) medicijnen zijn dan eventueel wel een optie.

 

Lang verhaal maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat de natuur zich schikt na gelange de leefomstandigheden, dit kun je misbruiken/manipuleren maar dan moet je het wel beter kunnen dan de plant zelf. Zoals een lage EC en droog medium als de plant klein is waardoor ze zich daarop instelt. Beetje zelfde verhaal als hierboven. Vervolgens zit de plant wel met een onbalans en/of moet er energie in steken om aan te passen.

 

Denk dat de meesten het wel met mee eens zijn toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Topic: Ik heb gisteravond van een vertrouwens persoon te horen gekregen dat er onwijs veel helicopter activiteit is in de straat waar m`n tentje staat, die 1000watters zijn natuurlijk nogal zichtbaar op een warmte camera.

 

De lampen kunnen ze niet zien omdat de tent werkt als een hele grote spouwmuur. ^_^

De uitlaat moet je veel voorzichtiger mee zijn. :wave:

Hier een dak zonder tent waar de hitte van de lampen de bovenkant raakt.(er hangen 8 lampen van 600w)

Daar heb je met een tent geen last van.

gallery_11156_6995_196294.jpg

Hier een foto van iemand die zijn raam op een kier heeft staan en daardoor afblaast.

gallery_11156_6995_72254.jpg

Dat is iets waar je zeker naar moet kijken.

Ik heb deze foto's zelf gemaakt en hebben daarna een gedeelte van de problemen met wat goed advies op kunnen lossen.

2 ventilators die in de nog blazen haalde de hotspots zo weg.

De afblaas van hete lucht hebben we gedaan met een leeggehaalde split unit afblaasbox van een airco.

Die dingen horen warm te zijn dus dat valt niet op. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb m'n twijfels erbij of ze met helikopters met warmte camera's op zoek gaan naar plantages.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ook amnees. De afstand tussen het hok en de heli lijkt me te groot om een precies beeld te krijgen. Verklein die foto met uitblaas van doc maar eens 20 x.

 

Mooie pics doc! Hoe kom je aan zon warmte camera? Zijn toch mega duur ofnie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie gebruikt military grade camera's die echt een hoop kunnen zien.

De camera die ik heb zit tussen de 3500 en de 4500 euro. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou eerder bang zijn voor rippers die zo'n camera gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je een camera hebt of er 1 leent of huurt kan je zelf kijken wat er te zien is.

Vaak zijn oplossingen simpel als je weet waaraan je moet werken.

Je kan dan achteraf ook controleren of het werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet als je zelf eerst gekeken hebt en de problemen hebt opgelost.

Maar ga maar lekker afwachten. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is waar doc! Ik blaas bijna altijd binnenshuis af met tenten dus ik zit voorlopig goed.

De rest.... Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je een raam op een kier??? :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
De afblaas van hete lucht hebben we gedaan met een leeggehaalde split unit afblaasbox van een airco.

Die dingen horen warm te zijn dus dat valt niet op. :vape:

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kutzooi, computer ook stuk, nu via m'n phone, ik ben niet echt para maar ik werd getriggert door die flapdrol, ik ga eerst die kut cpu proberen te repareren, pech komt altijd in gedeeltes, wel weer even genoeg geweest.

 

Edit: cpu gefixed, processor cooler had zich volgezogen met stof, schoongemaakt, weer in elkaar gezet, draaien.

 

Topic:

 

Vandaag weer thee van onder gegeven, planten bouwen goed, alleen weet ik wel dat ik de volgende run icm een plasma lamp echt ga dieven, er komen zoveel vertakkingen, deze groeien allemaal omhoog, met kleine topjes erop, die allemaal energie kosten en ik zie dat niet allemaal enorme budz worden.

Dus ik zie die energie liever in de hoofdtoppen en grote zijtakken gaan.

Voor moeders dus wel ideaal, je hebt 10x meer te stekken dan.

Ze beginnen nu ook lekker wit te worden.

 

Het is een eerste keer in deze ruimte en dus ook een leer ronde.

Volgende ronde een koelbatterij, met kanaal verwarming gestuurd door een goede thermostaat, dit zal m`n temperatuur en LV issues doen verdwijnen.

Ook ga ik over op 30 planten, meer manouvreer ruimte, automatische irrigatie is ook gewenst.

na de aankomende ronde ga ik over op EIGEN stekken, een hogere lv is dan aan het begin dus gewenst, misschien valt dit te combineren met de koelbatterij.

 

Dan nog even het helicopter gebeuren, wat ik al zei, ik ben nooit echt para, de tip van die knakker wakkerde het eigenlijk aan.

Ik hoor idd ook toegenomen helicopter activiteit in m`n eigen straat en in het centrum, maar het was goed bedoeld van de man.

Doc, die foto`s had ik al eens gezien idd, mooie info er ook bij.

Iedereen bedankt voor de berichten :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burgers hebben tegenwoordig zoveel hotspots in huis denk aan

Airco's, drogers, wasmachine's, terras verwarmers,

Heli's worden meestal pas ingezet als er een vermoeden is.

Als ze een sterk vermoeden hebben dat ergens een kwekerij zit is het minder moeilijk de beelden te lezen!!

Warmtebeelden lezen is namelijk een kunst en echt niet makkelijk.

Het is net paardrijden geef een top springruiter een slecht paard hij bakt er niets van, geef een slechte springruiter een top paard en hij wint niets.

Voorbeeld: in Amersfoort hebben ze met hulp van een chopper een kwekerij gevonden heel blauw in actie komen ze op de locatie aan bleek het een ketelhuis te zijn :vape:

Het is net als met auto's je ziet bijna nooit het model wat je wilt kopen tot dat je het mooie model gekocht hebt dan zie je ze ineens overal :wave:

Dus als je kweekt zie je ineens allemaal heli's en liander rijdt vaak door de straat en ohoh wat rijdt er toch vaak blauw door de straat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een cursus luchtdichtbouwen gehad en daar kon je zien dat elk huis warmte lekt.

Dus gewoon relaxt :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Burgers hebben tegenwoordig zoveel hotspots in huis denk aan

Airco's, drogers, wasmachine's, terras verwarmers,

Heli's worden meestal pas ingezet als er een vermoeden is.

Als ze een sterk vermoeden hebben dat ergens een kwekerij zit is het minder moeilijk de beelden te lezen!!

Warmtebeelden lezen is namelijk een kunst en echt niet makkelijk.

Het is net paardrijden geef een top springruiter een slecht paard hij bakt er niets van, geef een slechte springruiter een top paard en hij wint niets.

Voorbeeld: in Amersfoort hebben ze met hulp van een chopper een kwekerij gevonden heel blauw in actie komen ze op de locatie aan bleek het een ketelhuis te zijn :vape:

Het is net als met auto's je ziet bijna nooit het model wat je wilt kopen tot dat je het mooie model gekocht hebt dan zie je ze ineens overal :wave:

Dus als je kweekt zie je ineens allemaal heli's en liander rijdt vaak door de straat en ohoh wat rijdt er toch vaak blauw door de straat

 

Juistem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb vandaag toch weer kutnieuws, ik ben 3 nieuwe herma`s tegen gekomen, bloemen al open, een aantal topjes hebben al bruine haartjes en sommige zaadhulsen zwellen al op............KUT.

En ik heb ze niet eens allemaal gecontroleerd, maar ik ben bang dat het erger wordt naarmate ik er meer controleer.

Ouwe Ketser...je had gelijk, denk ik, te koud, te warm, te hoge lv....herma trigger.

Het soortje is ook hermagevoelig denk ik.

Er zal flink moeten worden aangepast op deze locatie.

Ik ga de ronde zowiezo afmaken, net als de Amnesia ronde toen, ik heb er evengoed goed voor gevangen, het is alleen een hoop extra werk, de zaden uit de wiet halen en ballen plukken.

Maar goed, nog 4 weken te gaan.

Ze bouwen wel gewoon flink door.

 

Update: 12/12 dag 29, zichtbare bloei dag 15

Temp max 31C, min 16,8

Max LV 84%, min 48%

Tensio`s 60/130,300Mbar

 

Het verhaal is dus al verteld, fucked up maar goed.

Verder zie ik geen stress als in paarse stelen oid, wel wat kartel blad bij sommige planten, hitte problemen dus.

Ik zal ook niet verder gaan boosten met de lampen.

Het enige wat rest zijn de foto`s :vape:

 

gallery_30844_13485_4113081.jpg

 

gallery_30844_13485_4022017.jpg

 

gallery_30844_13485_4047423.jpg

 

gallery_30844_13485_36570.jpg

 

gallery_30844_13485_3624690.jpg

 

gallery_30844_13485_3256058.jpg

 

gallery_30844_13485_1306429.jpg

 

gallery_30844_13485_3668125.jpg

 

gallery_30844_13485_1153043.jpg

 

gallery_30844_13485_2617917.jpg

 

gallery_30844_13485_3378682.jpg

 

gallery_30844_13485_2538527.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...