Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Het gaat lekker hier...

Wat een mooie planten :lol:

Goed bezig krasi :rofl

 

grtjs blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb niks om te zeuren... :lol:

 

 

Staan er echt mooi bij Krasi :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste bloei is gespot :tu

laat nu die dikke witte buds maar komen :lol:

 

je vrouwen zien er goed uit krasi :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowke, dank je, de foto`s waren iets minder scherp, misschien vanavond wat extra foto`s :tu

 

Spikey, thanks man, als jij niks te zeuren hebt heb ik dat ook niet :rofl

 

Pietje, jazeker!! vanaf nu gaan er zich dikke hars producerende bloemen ontwikkelen, althans dat hoop ik :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat ziet er lekker uit Krasi, ik ben benieuwd tot hoe lang ze doorgroeien, dat kan je wel schatten maar nooit met volle zekerheid zeggen helaas. Het is en blijft dus toch een beetje een gok van wanneer de klok omgooien. De dames staan er keurig bij - op naar die dikke buds! Draai je nu al op 4x1000 + 2x300? En wanneer switch je naar superlumen (1150)?

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedere keer dat ik mag kijken naar je foto's is een genot.. Ikke wil ook jou lampen hebbuuuu. Maar zou al tevreden zijn met 1x 1000w en 1x de Plasma erbij... goewoon om is te stoeien. leuk lijkt me dat.

 

Groet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, thanks man, we zien wel waar ze stranden in lengte, klopt ik heb 4x100 en 2x300 aan vermogen nu, ik denkt met 1,5 a 2 weken over te gaan op 1150 per pro, aan het eind ga ik in de laatste 1,5 weken in stappen terug dimmen :rofl

 

Johnnsell, haha bedankt, de combinatie blijkt goed te werken en is idd leuk speelgoed, zeker doen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op welk chemisch proces wil je inspelen d.m.v je lampen te dimmen de laatste 1,5 week?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk omdat het niet de meest productieve weken zijn van je planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch vrij productief de laatste weken? Zwellen van de toppen?

 

Ik vermoed dat hij dimt omdat in de natuur de lichturen/lichtintensiteit ook minderen in de herfst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk omdat het niet de meest productieve weken zijn van je planten?

 

oh dus als de plant minder productief word moet je de lichtintensiteit verlagen?

wat is hier beter aan? vanuit mijn optiek worden de planten daar alleen maar nog minder productief van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amecheesia & Tw!tchy & Thanatos, de laatste week, 1,5 week wil de plant alleen nog maar verdampen, dit kan je makkelijker voor ze maken door of de lampen hoger te hangen of terug te dimmen, je ziet vaak gekarteld/gevouwen/gedraaid blad aan het einde van je kweek, dit geeft aan dat je plant wat moeilijker verdampt, de plant bouwt gewoon door :lol:

 

Pacman, bedankt gozer :tu

 

Edit:

 

Vanaf vandaag krijgen de meiden 1ltr p.p. per dag, ze hebben er zin an :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

En de plant heeft inde laatste week genoeg energie opgeslagen om door teknallen. .. was.eens pp een seminar waarin ze de laatste 2 weken op 11/13 kweekten, geen negatieve invloed in test omgeving metkadt ernaast die op 12/12 stond.. Elke watt die je niet nodig is hoef je ook niet te betalen;)

Mooie fotoos krassi.. Gaat lkker daar.. Volgende ronde zou ik gewoon stekken zetten man.. Gaat sneller met minder verschil in pheno ed

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieeeeuuuwww stekken, gadver... :rofl

veel werk ook, of je ziet krasi liever dubieuze NLX met spint, meeldauw en TMV draaien, wel spannender dat geef ik toe :lol:

 

Volgens mij is krasi strain/zaad freak, en nog op zoek naar een soortje waar die helemaal voor gaat, dan komt die uber-pheno-moeder vanzelf wel!

 

of zie ik het verkeerd kras? gaat lekker iig , "you keep on coming back"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan zo op een kerstkaart. Pffff ziet er top uit man. Volg nog steeds op de voet. Als je nou ff wat fout doet, hebben we tenminste nog wat te zeiken hier.. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casa Verde, haha update morgen veels te laat in de avond ergens :rofl

 

MRT, klinkt idd gewoon aannemelijk, wat betreft stekken, in de i240 zou dat eigenlijk wel moeten ja, ik heb echter voor de volgende ronde al nieuwe zaden, maar ben wel op zoek naar een mooie moeder en ik heb plannen ;)

 

Haxxorz, je hebt gelijk en ik heb al een donkerbruin vermoeden, omdat Whazzup geen fem Kronocain gaat breeden voorlopig zit ik te denken om daar een moeder uit te selecteren vanuit regulier zaad, ik ga hier binnenkort mee aan het werk, ik vindt btw ook z`n Anesthesia erg aantrekkelijk :tu

 

Fairbet, bedankt man, ik probeer m`n topic gezeik-vrij te houden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zelden planten zo mooi en snel zien groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ja dat kan die Krasi wel :rofl

Erg mooi, lekker groen en gelijk ook nog! (net ff lastiger bij zaadplantjes)

 

Dit wordt je beste tot nu toe denk ik, ben echt benieuwd naar dit soortje in bloei!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees, de laatste week ging bizar snel idd,thanks man :rofl

 

Tw!tchy, ik denk dat de verlichting een grote rol meespeelt, er zit wel wat verschil in lengte hoor, tussen de grootste en de kleinste zit zo`n 10/15cm :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, dat is niet veel verschil voor zo'n flinke opstelling!

Ligt sowieso niet aan jouw kunnen, pheno verschil hou je toch wel :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dusssssss.. mama's maken en zusjes kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit Krasi :rofl

 

 

planten gaan zeker snel qua groei en bloei al ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...