Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Elmo, Dank u, ow en die foto, dat zal niet gaan , het is maar 1 seconde lang precies dat licht :lol:

 

 

wat niet gaan ????? :rofl

 

 

dat zal wel :)

 

nu weet jij wat je te doen staat Krasi :tu

 

als het even kan , precies dan een foto maken

 

succes he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

potverdikkie krasi!!

dit ziet er echt super goed uit!!

wat zijn ze mooi zeg!!

 

ow ff een doekie halen......

 

ik begin er gewoon van te kwijlen :rofl haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo, haha ik ga m`n best doen okee :tu

 

Pietje, thanks goos, ik kom er net weer vandaan, en ze gaan echt super, er zijn er ongeveer 8 a 9 die een groeispurt in gaan, ik hoop/denk dat dat de eerste zijn en dat de rest spoedig volgt, ze zijn zonder grappen 8/10cm gegroeid :lol:

Dus dat gaat goed, stelen en stammen worden dikker, morgen krijgen ze 1,5ltr, de tensio waarden waren 140, 320 en 340Mbar.

Zaterdag lekker de 1000watt erop los laten :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je straks blij gaat zijn dat je niet nog een paar dagen langer had voorgegroeid, dan was het echt rumble in the jungle geworden. Die worden zeker wel 70/80cm als het al niet meer is. Ziet er goed uit maat!

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, weer helemaal bijgelezen.

sodeknetters da ga de goeie kant op jonguh :tu

zal mij benieuwen wat dit gaat brengen.

maar verkoop de huid niet voor de beer geschoten is ;)

ik blijf hem volgen :rofl

 

grtn Erazer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fairbet, haha nee ik heb kleine dikke vingers, dit was m`n hulpje :tu

 

Donnie, ik ga met jou mee, ik heb nu al dames van 45cm, in 3 dagen vanaf 25cm, de foto`s van zaterdag gaan een hoop mensen verbazen, ook ga ik naar 1000watt switchen, nog meer energie dus, thanks weer bro :)

 

Erazer, sorry dat je steeds weer zoveel moet lezen, m`n topics worden steeds groter :rofl

Ik ben gelukkig net zo nuchter als jij, we zien wel wat er gebeurt, al heb ik wel een dikke kleine vinger in de pap natuurlijk :lol:

 

Zappie, thanks, ik ben blij dat er mensen van genieten, doe ik zelf ook dagelijks ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn broek word viezer en viezer zo mooi.. En je moet nog een week of 7.. gekkenhuis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Johnnsell, thanks man, ze moeten nog een week of 6 :lol: , ow je moet niet denken dat ik na afloop je stomerij financieer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nettjes uit ik snap alleen niet waarom je het wattage van je lamp zo langzaam opschroeft

Ik had ze op dag 3 12/12 al op 825 staan 3 dagen later konden ze al op 1000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je, wat is je opstelling precies?

Ik heb geen enkele strek nog, groei gaat prima, temperatuur en LV ook, dus ik zie niet in waarom niet, ook bespaar ik zo stroom kosten, niet dat ik me daar nu zo druk om maak :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai op steenwol slabs in 12 librabakken van 1.33M ook in een tent(300x150) met 2 gavitas 1000DE

kweekoppervlak wat ik gebruik is 2.70x133 staan 57 indica dames :rofl

 

-edit ik kijk trouwens naar de blad temperatuur met zon infrarood termometer met zon laser straaltje:p als de blad temperatuur onder de omgevingstemperatuur ligt knal ik gewoon het wattage omhoog :lol:

dan wel ff in de gaten houden of de bladtemperatuur niet oploopt en de bladeren goed omhoog blijven staan

wel heb ik clip fannetjes die onder de lampen doorblazen op deze manier 1000watt op 60 cm hoogte is geen probleem bij mij wel werk ik met een lage omgevingstemperatuur van max 26c dus ik zou ff kijken hoe dit bij jou uitpakt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amcheesia, mooie gear ook, die plant camera`s zijn lekker hi-tech, ik heb 4x1000watt DE hangen en 2xLEP is toch anders, maareh ze staan sinds vandaag op 1000watt, dus morgen een goede tempcheck doen ;)

 

Greenfingers, thanks maat, ze waren vandaag nog mooier, en gegroeid weer...EN....BLOEI :lol:

Vandaag zichtbare bloei dag 1, jetzt geht loss!!! :tu

 

Toipc:

 

12/12 dag 14, bloei dag 1, dus precies na 14 dagen 12/12 is de zichtbare bloei aangevangen.

De tensio`s gaven 110/160/210 weer, de 110was een wat kleinere plant.

De thee staat op voor morgen en 1000watt is aangetikt.

Morgen weer nieuwe pics :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

je flikt het gewoon iedere keer weer he ;)

 

wanneer word het nu eens spannend bij jou kras , ik kan ook nooit een keer commentaar brengen :rofl

 

 

haha helemaal te gek man , je heb er een fan bij , echt super hoe die stammen ontwikkeld zijn

en de bladeren plus internode afstand is hartstikke mooi , niet te dicht en niet te ver gerekt een ware indica als je het mij vraagt

 

 

en als je mij vraagt heb je in week 8 van de bloei straks zulke harde bonken , dat je niet eens weet wat je er mee aan moet ww x bb

lijkt me echt wel een super soortje opzich :lol:

 

 

ennuh ik las iets over next round amnees ?

 

had je ze bij sannie besteld of andere ? :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juicy, thanks makker, het gaat idd vrij lekker, en de groei gaat erg goed nu, er zijn dames die al de 45/50cm aantikken, dus die hoeven nog maar 30cm voor een ideale hoogte.

Verder is de bloei er mooi ingeslopen gisteren, vanochtend heb ik voor het laatst een PVP douche aangeboden aan de dames, ik zou eigenlijk nog 1 week spuiten, maar ik zie al bolletjes, en ik heb geen 1 insect gespot, ook niet op de vangkaarten.

 

Next roud Amnesia idd, niet die bij Sannie vandaan nee, (dat zijn reguliere toch?) maar bij 123tuintechniek, ik las op een ander forum een mooi topic over z`n zaden, mooie dikke toppen, en terug gekruist naar 9 weken, 65 dagen om precies te zijn, en ook voordelig.

 

Eerst deze ronde maar eens goed afmaken, tot nu toe geen problemen, de temperatuur is max 29,3C geworden sinds de pro`s op 1000watt staan, ook hangt de nieuwe 15ampere Cli-mate er.

De thee is met een uur of 10 klaar, vanavond de eerste bloei foto`s :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Medekwekende nachtbrakers,

 

12/12 15, bloei dag 2

Max temp 29,2C min 18,5C

LV max 83% min 63%

Tensio`s 180/350,410

 

Dorstige gegroeide dames weer, de beginnende bloeihaartjes van gisteravond zijn kleine bolletjes geworden.

De lengte komt steeds dichterbij gewenst, al is er wel wat verschil in grootte, tussen de 10 en de 15cm.

De dames zijn vandaag voor het laatst besproeid en hebben net allen 1,5ltr thee toegediend gekregen.

Voor m`n gevoel gaat het de laatste paar dagen erg snel.

Ik ben met m`n vergeetachtige porem m`n camera meet te nemen, wel had ik m`n tellie bij me, dus even wat mindere foto`s, excuseer me.

Adios :rofl

 

gallery_30844_13485_1505661.jpg

 

gallery_30844_13485_1627147.jpg

 

gallery_30844_13485_1337154.jpg

 

gallery_30844_13485_1178071.jpg

 

gallery_30844_13485_691407.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stikkie bedankt, een mooi complimet :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu wordt het leuk:).Je meisjes zien er in zeer goede conditie uit. Volgende ronde ga'k ook eens thee zetten denk ik:).

Egaal veld ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites
en hier kan je wel typen... :lol:

 

 

Het duurde wel even :rofl

 

Edit: Tanathos, bedankt hoor, die organische thee wodt zeker gewaardeerd, en je kunt er lekker veel mee variëren, er zijn veel leuke of gemakkelijke manieren :tu

(sorry voor de late reactie, ik ben apestoned)

Share this post


Link to post
Share on other sites

keurig man, alles staat er vet netjes bij... tis inderdaad een plaatje, heb het de laatste tijd nog niet zo strak hier gezien!!!! mijn mening, lekker puhh!! ga zo door!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

boizsterhead, jij ook bedankt, ook mooie woorden, het gaat erg mooi nu, ik probeer het zo te houden :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...