Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Paars,rose en groen knalwerk the organic way

Recommended Posts

gallery_30483_12176_34078.jpg

Succes kerel en hopelijk ben je lang bezig op een goede manier :huh:

op naar de eindstand :)

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo Krasi!

Hoe is het uitkleden van de dames je gegaan? Je zult wel met plakkerige vingers zijn gaan slapen he :P

Heb je nog wat pica's van die naakte dames? :) Succes met de laatste loodjes bij de rest! :D

Ben nog altijd zeer benieuwd naar je uiteindelijke kwaliteitstest/opbrengst!

 

Peace out, MJ :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi afgebloeid die eerste 5. Het was geen vlekkeloze ronde, maar anders wordt het ook zo saai en het resultaat mag er wezen kerel, puik gedaan. Ben benieuwd naar de foto's van de geknipte dames!

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Blowsterke, bedankt hoor, kwali boven kwanti ofcourse, en dat zit wel snor :D

 

@zODd, bedankt vriend :P btw je had gelijk over de paarse(piepschum ;) )

 

@Maas, dank je, `t is een aardige klus gebleken :huh:

 

@DailyLama, ajuus en bedankt, de rest zal ook wel in delen er achter aan worden geknipt :j

 

@THC Dude, thanks mate, het ruikt idd heerlijk, snoepwinkel geurtjes ;)

 

@Pacman, thanks, haha leuke foto, nou ik ga je vertellen, ik heb er 3 geknipt en er ruim 3 uur over gedaan, dus niet zo snel deze keer, in SOG knippen ging stuken rapper :)

 

@miss MJ, thanks ouwe voyeur, gelukkig had ik rubber handschoentjes aan, wat een plakbende, over de opbrengst ben ik sceptisch, eigenlijk altijd :D

 

@Donnie, bedankt maat, niet vlekkeloos idd, ze hadden veel langer groen moeten blijven, dit gaat na mijn mening grammen kosten, ik had 2 paarse dames met echte sativa toppen, lange losse bloemen en wat fluffy onderin, de rose pheno waar ik in het begin al enthousiast over was was een echte knaller, wat een gewicht en zeer compacte toppen, van onder tot boven.

Deze had ik ook erg snel geknipt, vanavond nog 2 te gaan.

De andere 5 dames zijn groter en voller, dus ik hoop op goede opbrengers daar.

Geen pics van de geknipte dames helaas, ik knip gedwongen nat, door ruimte gebrek, wel kan ik vanavond een foto van de droogtent maken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

knipper de knip, suc6 met die cola's van je! :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het al avond !!!

 

FOTO S o shit, tis nog maar 10 voor drie.

tot vanavond dan maar :huh:

 

grtn erazer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 geknipt en er ruim 3 uur over gedaan

Gewoon wat meer de zweep erover heen tempo tempo bottom.gif.

 

Zal ook wel poo.gif waar je geknipt hebt.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Pablo187, thanks man, vanavond weer ;)

 

@Erazer, nog 6,5 uur, see you later :D

 

@zODd, het is meer werk dan ik dacht :j het ruikt heerlijk :)

 

Een mededeling mbt m`n volgende ronde, ik heb besloten om toch 18 stuks te gaan zetten en hoofdtoppen te gaan kweken.

Ik heb vandaag 10 fem Sugarpunch besteld, ik heb nog 10 fem silverhaze x ice zaden (a.k.a. snow cristal) liggen, ze hebben dezelfde bloetijd ongeveer.

Ze komen in 19ltr smartpots, 9 op de 1.20m2 in m`n Mammoth i120. :P

Zoals eerder gezegd ga ik over op een wat meer basic voedingspatroon, buffetabs, myco`s, perfect start, maerl en zwarte wormenmest door m`n GL custom mix.

En tijdens de groei alleen GL roots, tijdens de bloei, Bac bio bloei en GL batboost, in week 6 en 7 bloei een beetje Deucedeuce.

Ook heb ik besloten m`n oude aarde te ontdoen van kluit en te mengen met verse, dus 50/50.

En we hebben weer een streven. :huh:

Greetzz Krasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi probeer bij die sugar punches eens te wachten met bloeivoeding tot circa week 5 zichtbare bloei. Je hebt namelijk ook al wormenmest & mearl in de grond zitten, en samen met de tabs wordt die grond dan toch al snel redelijk ''zwaar'' bemest zonder dat je ook nog maar vloeibare voeding hebt toegediend. Less is more zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen, ik heb mijzelf ook verkeken deze ronde kwa overvoeding, puur op enthousiasme.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Krasi , eindelijk zover op naar een mooie opbrengst , :huh:

 

ene suc6 met je nieuwe ronde zal zeker weer van de partij zijn Gr B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grandioos kerel :huh:

Echt super lekker zien ze eruit!

Geniet ervan dadelijk,en ik ben zeer benieuwd naar je eindsaldo.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Donnie, ik ga het proberen Donnie, i`ll let the plants do the talking, ik heb hetzelfde ondervonden en wil ze deze keer tot week 8/9 groen houden, ik hoop alleen dat m`n zelfzogenoemde Snow Crystal`s de groei van de sugarpunch kunnen evenaren, thanks for the tip and compassion :)

 

@Boosie, hey man, yessyess ik hoop het ook :D

 

@zODd, ik heb je verslagen natuurlijk gelezen, indrukwekkend, m`n vorige ronde was een keuzestrijd tussen Killingfields en Sugarpunch, op deze manier heb ik ze allebei gehad, daarna heb ik nog een mooi lijstje met wijde keuze aan strains :huh:

 

@Zeebodem, thanks dude, jouw reuzen beginnen ook aardig vrucht te zetten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze komen in 19ltr smartpots, 9 op de 1.20m2 in m`n Mammoth i120. :huh:
dus 18 op de 2.88m2 die de intense meet? dus 9 op 1,44m2 of doe je er 9 in de gehele tent?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DonBone, je hebt gelijk maat, het worden er 18 op de 2.88m2 :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi geef ff de link naar dat topivc dan doet ik alvast abonnementje nemen er op :)

 

ben be3nieuwd wat de sugars in je hokje gaan doen :huh: suc7 met het knippen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks man, het topic wordt in het nieuwe jaar gelanceerd :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, nou kan die wel weer.

er zitten wat mannen te wachten op FOTO S :)

alvast bedankt !!

 

grtn erazer :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het eens met Erazer.....mindere lullen en meer foto's :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

 

Ja wat minder gathering.gif

 

He hallo

toot.gif

 

morepics.gif

 

zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt steeds gekker op WF, zelfs je publiek gaat eisen stellen :huh:

 

Okee jongens, ik heb een zoethoudertje voor jullie, foto`s van de toppen van de 3 geknipte dames.

Het is een 60x60x120 tent.

 

gallery_30844_12863_3455869.jpg

 

gallery_30844_12863_544386.jpg

 

gallery_30844_12863_3636528.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

KRASI,

 

Ziet er helemaal super uit! gefeliciteerd met een mooie opbrengst!Maar moet er wel bij zeggen dat dat ook wel mag met het mooie materiaal wat jij hebt,waar je mee kweekt!Heb met plezier je topic gevolgd.Succes de volgende ronde,maar dat lukt jou wel aan dit resultaat te zien! :huh:

 

MVG,

 

MagicStrain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Magic, bedankt voor je woorden, zelf ben ik minder positief, ik vindt het tot dusverre matig, gelukkig zijn de 5 dames die nog aan de schaar gaan wat voller en brengen die wat meer op, aan de kwaliteit ligt het niet, maar dat heb ik meer aan de breeders te danken. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker en al aardig vol netje en dat van 3 dames. Ben benieuwd wat je er aan over houdt, zal wel boven de 1200gram zitten denk ik.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
zelf ben ik minder positief, ik vindt het tot dusverre matig, gelukkig zijn de 5 dames die nog aan de schaar gaan wat voller en brengen die wat meer op, aan de kwaliteit ligt het niet, maar dat heb ik meer aan de breeders te danken. :P

 

Misschien matig wat je tot nu toe heb, maar als ik in je netje kijk :) ....dan is het geen wat matig is toch nog erg goed gelukt :huh: .....liggen mooie toppen te drogen hoor krasi!!!!

 

Op een paar foutjes na is het toch een goede run geweest???? Dat vind ik wel tenminste en de volgende ronde weet je wat je NIET meer moet doen....

 

Succes met je volgende ronde Sugar punch, dan zal ik weer regelmatig binnen wippen.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...