Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Paars,rose en groen knalwerk the organic way

Recommended Posts

@Digi, ur welcome :o

 

@Pacman, hij is even groot als de vorige, alleen 15cm hoger :)

 

@Chriet, thanks, is mooi spul ja, ik moet het nog even bezien, als ik gewoon 1200gr haal van m`n Killingfields ronde komen er 10 Silverhaze x Ice planten in, is het minder, dan komen er 9 Siverhaze x Ice en 9 Sugarpunch in, ook al ging er het 1 en ander mis de KF ronde, het moet wel rendabel zijn ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt wel of de kerstman bij iedereen langsgekomen is met een groooot pak behalve bij mij ;)

veel suc6 ermee, kan niet stuk met zo'n materiaal..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Ragga, alleen geen kerstman hier, ik heb zelf een witte baard gegroeid en mezelf verwent met kado`s ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenieuwjaarsmiddag,

 

zijn we allemaal een beetje aanspreekbaar,alles weer een beetje uitgewerkt, op de die-hard party animals na die gewoon 3 dagen doorhalen :)

 

Ik heb een kleine droog update beschikbaar, ik heb gisteren de droge toppen gemengd met de wat nattere toppen en die in afgesloten gripzakken gedaan.

Dit is voordelig op 2 manieren, de te droge wiet wordt weer wat vochtig en de nattere wiet wordt sneller droog. ;)

De weechschaal gaf vandaag een gezamelijk gewicht van 1290gr aan, dit zal nog indrogen tot ongeveer 1250gr vermoedt ik.

Het is nu al redelijk droog.

Vannochtend weer uit de zakken op de netten verspreidt, en vanavond laat weer de dichte zakken in, die ik opeenvolgend een paar uur open en een paar uur gesloten zal houden.

Een soort van pre-curen.

Ik denk dat het donderdag danwel vrijdag compleet droog zal zijn.

Zoals gewoonlijk heb ik ers pica`s van geschoten, enjoy ;)

 

gallery_30844_12863_4155320.jpg

 

gallery_30844_12863_3935306.jpg

 

Zoom-in confetti weed :o

 

gallery_30844_12863_5707085.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

 

Happy new year!

 

Denk trouwens dat je je op dat indrogen wellicht verkijkt, dat van mij lag ook al ruim een week te drogen en ik ging nog van 438 gr naar onder de 400 wat betreft de hardere toppen. Dat is toch nog een aardig percentage dat indampt. Kijk dus niet raar op als je rond de 1200 uiteindelijk hebt aan het eind van de week. ;) Hoe dan ook een net resultaat!

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie bedankt, jij ook een happy newyear bro, rond de 1200 is okay with me ;)

Uiteindelijk ben ik redelijk tevreden als ik terugkijk naar de grow, het moet natuurlijk beter, en dat is het mooie van straks weer een nieuwe run.

Die nieuwe run gaat overigens een hele speciale worden, maar daarover terzijne tijd meer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy 2012.

 

Blijf toch wel een gekleurde bud p0rn.

Ruik je al verschil? of nog te veel kruit geur in de luchtwegen?

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy newyear 2 U 2 mate, je ruikt aan allemaal dat het Killingfields is, maar er is onderling wel enig verschil, rose hete meest fruity, paar het meest hazey en groen de meest frisse van de drie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

volle netjess man! They Smell good ?? :rofl

 

1200 grammies niet verkeerd :wacko:

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks, vindt ik ook Pablo, na de geweeste omstandigheden, smell really nice, taste good too :rofl

 

Ik heb zonet m`n 10 Snow Krystal dames (silverhaze x ice) ter ontkieming gezet, en hoop binnen een week weer verder te knallen in de mammoth :wacko: , droogtussenstand 1235gr ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nette ronde heb je zo gedraaid kerel :wacko:

Leuke opbrengst ook....en wat ziet het er toch heerlijk uit zeg!

 

Geniet ervan :rofl

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi eindgewicht ;)

al gaat daar met verder drogen nog wel wat vanaf lijkt me

 

succes met oproken en weggeven :rofl

 

mooi verslag met mooie kleuren

 

tot de volgende

 

:wacko:

 

Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeebodem, bedankt vriend, het was een mooi soortje en een redelijke run :wacko:

 

@Elmo, ook bedankt, de takjes knakken al, ook van de grotere buds, het zit al in de zak, die om de 8 uur ff open en dan weer dicht gaat, ik verwacht nog hoogstens eeen gram of 30 qua indrogen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: Dat ziet er lekker uit krasi!:rofl

 

 

wanneer weer een nieuwe start?

 

Gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

@L€on, ze is ook lekker :rofl , de nieuwe zaden zijn momenteel ter ontkieming gezet, eind van de week, begin volgende week wordt er weer geknald :wacko:

 

@Stikkie, thanks, deze heb ik van Robbie, PUK Support gehad, zal een zeer witte hybride worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

welk soortje word het dan krasi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silverhaze x Ice, feminized :wacko:

 

Edit: ik noem haar Snow Krystal

Share this post


Link to post
Share on other sites

hazes is altijd goed vind ik tenminste.. wanneer start je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha L€on, dat heb ik je 3 berichten hierboven al verteld :)

 

Final update:

 

Alles is droog en gewogen kijk maar even mee:

 

zak 1 weegt 628gr

 

gallery_30844_12863_2083433.jpg

 

zak 2 weegt 602gr

 

gallery_30844_12863_4835436.jpg

 

Samen dus 1230gr, een beetje voor de postduif, gesnoep van mezelf en vrienden daar niet bij opgeteld, al met al best acceptabel :wave:

 

Het einde van een mooie ronde Killingfields, nogmaals dank aan de breeders Sannie en Knutsel voor de prachtige strain.

Peepz, bedankt voor de feedback, inbreng en ondersteuning.

De nieuwe run staat voor de deur, en ik ben erg enthousiast.

Leermomenten uit m`n vorige ronde neem ik mee:

 

-te vroege knaksesies (beetje grof ook).

-te vroeg en heftig begonnen met voeden, ook organisch geen goed idee.

-teveel actief bodemleven door niet goed afstemmen van producten die dit activeren.

-Krasi doe nou eens voorzichtig, krak, breek, scheur ;) :wacko:

-en toch enkele planten te vroeg omgehaald.

 

Volgende ronde wordt weer een bijzondere, mooi soortje, Snow Krystal (silverhaze x Ice) gefeminiseerd, thanks PUK Support wederom 10 stuks.

Een nieuwe tent, de Mammoth i120, nieuwe softbox inblaas 1500m3,wat meer basic in de voeding en.....een verassing, die je volgende week ga zien.

 

See you in the Ice age, greetzz Krasi :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi goes back to basics :wacko: Ik ga je volgende ronde ook weer volgen, voor nu een leuk resultaat in ieder geval, toch 0,68g/w

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes hoor krasi,

 

 

En laat die ice age maar komen zou ik zeggen! :rofl

Ik schuif aan met een wollen trui, muts en geitenharensokken :wacko:

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tw!tchy, thanks dude, niet bijzonder goed, ook niet bar slecht, wel veel plezier beleefd :rofl

 

@CriticalWidow, :wacko: kleed je warm gozer, it will be freezing frozen-frozen-freeze-winter-smiley-emoticon-000590-medium.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

The show must go on.

 

 

En wel mooi resultaat als je bedenkt dat je anders ben begonnen en nu een knal hok hebt (Had je al maar nu G geweld).

Plasma al binnen?

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt zODd, ik begon met 150watters, pas week 3 bloei kwam daar Gavita power voor in de plaats, eerst 2 stuks, later 3, dus het gr/watt verhaal gaat hier niet helemaal op, nog geen plasma nee, helaas, maar zoals gezegd volgende week een mooie verassing :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...