Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Paars,rose en groen knalwerk the organic way

Recommended Posts

Heerlijk trichoomrijk, en de herfst zit er bij sommige planten al lekker in. De buds zien er lekker dik uit, nog een keer een cola shot zou leuk zijn dan heb je echt een beter zicht van hoe groot ze nou werkelijk zijn. Op naar de laatste loodjes voor sommige dames. :spliff:

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie bedankt, ik zal van het weekend nogmaals wat cola-fles shots maken, ik heb nog nooit wiet met zoveel trichomen gehad, echt verbluffend :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan je alleen maar complimenteren met je keuze, mooie plant, erg potent, gulle geefster en wat een rokertje :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo Krasi,

Ziet er net zoals altijd weer gvdomme lekker uit gast!! ;) Is het nu alweer herfst nt worden? Ik dacht dat de winter tog egt was begonnen..

Zal wel een zonnesteek hebben ofzo :nerd Chill dat het bijna zo ver is voor je 1e 5 lady's, ze zien er wel egt fcking geil uit!! Tijd om ze de kleren uit te trekken :D Succes met de laatste loodjes! Ben egt heel benieuwd wat het je gaat opbrengen en wat voor smaakjes je uiteindelijk zult proeven.

 

Egt vet respect! :spliff:

 

Peace, MJ ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vannacht wakker blijven voor die update.

Ben ik te slaperig om hem te vinden of was er geen update?

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Miss MJ, yep herfst is aangebroken ;) , aanstaannde woensdag gaan we zien wat er daadwerkelijk onder de kleren zit :spliff:

De kwaliteit is uitzonderlijk, kwantiteit valt nog te bezien, thanks weer ;)

 

@zODd, trouwe aanhanger, sorry geen dagelijkse update meer, zaterdag weer een update met fles :D

Dit is tevens de dag dat de 5 vroege dames hun laatste slokje krijgen, ik wil de aarde wat doen drogen, aangezien deze de volgende ronde toch vervangen gaat worden, see you then mate :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

aola.gif nog iets minder dan 6,30 uur en dan is het zaterdag.

 

/zODd

 

Edit:1 5,30 uur to launch.

Edit:2 4 uur to launch.

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar is die weer hoor :huh: , het wordt wel pas aan het einde van zaterdag vriend, ik moet eerst werken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smik smak smik :)

Echt super lekker hoor :P Ik zit nu net aan mijn aller aller laatste Killing fields jointje,een restje dat nog ergens verstopt lag in een kastje,de paarse pheno...heerlijk :huh:

 

Succes met de kap,en succes met de laatste loodjes voor de anderen :D

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites
einde van zaterdag

sadangel2.gif

 

Maar werk gaat voor :huh:

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daar is die weer hoor :huh: , het wordt wel pas aan het einde van zaterdag vriend, ik moet eerst werken :P

 

dan is het al bijna zondag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten zien er super uit!

Heb je al gekeken of de tensiometer wel goed gevuld is met water? Als de pot een keer te droog heeft gestaan loopt de tensio-waarde heel snel weer omhoog als het water niet bijgevuld is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MarkZ, dank je, ik heb de meters er al eens uitgehaald, opengedraaid, ze waren allen nog vol, ik heb ze toen evengoed weer 10 uur laten inweken in een emmer water, weer afgevuld en ingestoken, de meters doen het over het algemeen goed, alleen wil ik het zeker weten en lift ik de potten ook gewoon, ik heb ook gehoord dat ze het wat minder doen in de GL custom mix :D

 

@zODd en Stikkie....ik heb wel wat anders leuks voor jullie :huh:

 

 

Herkennen jullie deze nog, dit was de dame die te hard was aangepakt tijdens m`n eerste knaksessie, later heb ik haar ook nog eens klungelig onthoofd....

 

gallery_30844_12863_1945053.jpg

 

Nou dit is die dame nu, 1 van m`n gullere gevers, met 8 of 9 bijna identieke toppen :j

 

gallery_30844_12863_308982.jpg

 

En van bovenaf

 

gallery_30844_12863_4374489.jpg

 

En het bewijs :P

 

gallery_30844_12863_3552699.jpg

 

Nog wat grappigs, zie ik vandaag een klein topje hangen, dus ik wil haar recht zetten, is de top toch zo goed als bijna helemaal net niet droog, ik heb haar onder de microscoop bekeken en de trichomen zijn allen milky, dus het is begin deze week gebeurt dat ze bijna geheel afgebroken is, ze is in het licht en een warme tent gedroogd, dat wel maar ze ziet er smakelijk en top notch uit.

Kijk maar

 

gallery_30844_12863_95062.jpg

 

Ik ben vandaag enkele banaantjes tegen gekomen, maar met nog een week te gaan maak ik me hier niet druk om, het waren er echt maar een paar.

De groene dame begint echt te zwellen, maar......die foto`s zijn dus wel voor morgen ;)

Greetzz Krasi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je pas je op lijk wel die toren ergens in Italianen Pisa of Pisa?

 

 

Hard is dus soms goed net opvoeden.

 

/zODd

Edited by zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fred, bedankt, ik heb jouw update van gisteravond gemist, alles wel?? :)

 

zODd, ze zit goed vast aan de stok, tja volgens mij was het Donnie die zei dat het wel eens m`n best producerende plant zou kunnen worden :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi; dit is :huh:

ik kan nu een hoop onzin erbij zetten maar daar snap ik toch niks van :P

ik zie al uit naar je volgende ronde.

als jij de foto s plaats en ZoDd de tekst erbij laat zetten word het helemaal een giller :D

ik neem er bog 1tje :) tjeers M8

 

grtn Erazer :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erazer bedankt, always a pleassure, zODd weet alles op een speciale manier te brengen, face 2 face ook een toffe gozer :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kantklos, thanks, mooi zijn ze zeker, en lekker ook :huh:

 

@Greenfingers, :) dank je, dat is nu een mooi streven :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

word tijd dat we toch een x een meeting in het midden van het land gaan houden.

ben zeer benieuwd naar vele van jullie.

en ZoDd heb ik al in mijn hart gesloten :P

ontopic, vooral zo doorgaan :)

 

grtn Erazer :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldige paarse toppen! :huh:

Maar zie ik hier een zaadje, of....

 

cpntd.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...