Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Paars,rose en groen knalwerk the organic way

Recommended Posts

ziet er toch al lekker uit

vooral het bovenste vakje :huh:

succes nog met het knippen van de rest krasi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Donnie, 1200 klinkt prima, of ik het haal ???

Ik knip m`n toppen redelijk klein, het droogt sneller en m`n connectie vindt dat fijn, ook ben ik van mening dat 2 dames iets langer hadden gekunt achteraf, deze waren boven rijp en hard, maar van onder mager en fluffy, de twee dames van gisteravond waren wel lekker compact :D

 

@THC Dude, thanks for the big-up, ik ben altijd wat kritisch, het was een leerzame run en prachtige planten, next round sugarpunch en snow crystal, met wat lesstof van deze ronde moet dat goed gaan komen :)

 

@DJP, bedankt weer, nog 5 te gaan, 5 grote :P

 

Nog een kleine foto update, 5 planten geknipt...vanavond een foto van de overige 5 dames :huh:

 

gallery_30844_12863_850428.jpg

 

gallery_30844_12863_1103186.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ga je ook zeer goed de verschillen in de top structuur zien.

Als hobby kweker vond is dat zeer mooi.

 

 

Fine dag nog /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk zODd, veel verschil in topopbouw bij de verschillende pheno`s :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hell yeah go Krasi go Krasi, give me a K, and a R, and a A, and a S, and a I, GO KRASI.

aola.gif

 

 

 

ooops,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een lekkers allemaal :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een goed gevuld net is beter als een vrouw in bed :huh:

Ben heel benieuwd wat de eindstand word

groeten nieuwschierige pacman;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stikkie, :P

 

@zODd, cl07-cheerleader-cheerleading-cheerleading-competition-smiley-emoticon-000525-large.gif YEAH!!!! :huh:

 

@Boosie, thanks weer :j

 

@Art, bedankt, wat me opvalt is dat ze anders ruikt als "normale wiet" zoet, fruitig :)

 

@Pacman, een combinatie van beide is baas, ik ben ook erg nieuwschierig, gisteravond hebben de andere 5 dames hun laatste slokje gehad, deze zal ik maandag en dinsdag knippen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan ben ik niet geheel ontevreden, Chriet, de andere planten zijn wat voller, ik hoop dat je heldere blik juist is :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag helemaal doorgespit wat een dames, mooie kleur man man man.

 

Zullen wel wat stonie uurtjes gaan worden, nog veel sterkte met het wieken :huh: .lol

 

Weer wat geleerd uit een verslag

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer erg lekker uit daar, een mooie ronde hoor.

 

Volgens mij gaat het geen micro meer worden voor Krasi. :huh:

 

Succes met de knipperij maandag en dinsdag.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vinoe, dank je, deze soort heef t idd prachtige kleuren, en geuren, tof dat je m`n verslag hebt gelezen, er zijn nog heel veel meer mooie verslagen op dit prachtige forum, veel plezier hierzo :)

 

@DJ, ook jij bedankt, micro was nooit m`n opzet, de 150 watters zijn me btw niet tegen gevallen, maar 600watt en 1000watt is meer m`n ding idd, ik blijf er wel bij dat de micro kwekers echte kunstanaars zijn :P

 

Update: 12/12 dag 78, bloei dag 70

 

Dit is de laatste update van de levende planten, hierna alleen nog knip en droog updates.

Ik heb vandaag toch enkele dames nog een beetje drinken gegeven omdat de potten erg licht waren, nu gaan ze het met dit rantsoen moeten doen, morgen gaan de lampen voor het laatst branden, zondag laat ik de temperatuur naar 18C zakken en blijven, en zal ik m`n grote droognet in de tent hangen, waarna alle toppen in de grote tent zullen verder drogen.

De laatste foto`s van de KF in leven :huh:

 

gallery_30844_12863_970666.jpg

 

gallery_30844_12863_5881773.jpg

 

gallery_30844_12863_2033832.jpg

 

gallery_30844_12863_4154390.jpg

 

gallery_30844_12863_4296855.jpg

 

gallery_30844_12863_2851541.jpg

 

gallery_30844_12863_4138217.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt een mooi verslagje damm ik ben best wel een beetje jarloers op al die kleurtjes wil zelf ook een keer me kastje vullen met gekleurde plantjes dat het je lekker mag smaken succes de volgende ronde

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie foto`s weer.

Ik zal je wat vertellen ik zat gisteren me longen uit me lijf te dampen en toen ik in de spiegel keek zag ik net zo paars uit.

 

Zal daar wel naar een zoete citrus geur ruiken of toch meer shit.gif.

 

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, ik heb mijn kwijl weer op gedweilt,

Krassi, da hedde goe gedaan kut ;)

tja, ik durf het bijna niet te zeggen maar uh , nu hebben wij eigelijk ook wel zin om zo een toppie te proeven natuurlijk :o

nee geintje, dat kunnen we niet maken maar mooie ronde heb je zeker gedraaid.

hoeveel er ook af kom, ik hen er weer lekker van genoten.

alvast succes met de volgende ronde en sign me in please :)

 

grtn Erazer B)

 

P.S. ZoDd, pas je wel op dat je er niet in blijft, je moet nog op vakantie en het voorjaar schiet ook al weer op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb je weer mooi gedaan Krasi,..heb je topic even door gebladerd. wat een mooie paarse feno`s heb je daar.

Prachtig voor het oog en waarschijnlijk een genot voor Body and Brain.

 

Excellent harverst,.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Topshield, thanks :P

 

@Masterstoner, dank je, het is een aanrader B)

 

@zODd, helemaal paars gedampt ;) het is een ondefineerbare lucht,een beetje fruitig, een beetje bloemig maar ook idd een beetje citrus, het ruikt iig wel lekker :o

 

@Erazer, wat denke gij nou met de blije bakkus jongu, die rooie is gek!!! ;) ik heb gisteravond nog een KF gerookt van een eerder geoogst topje, toen de nieuwe Hans Teeuwen gekeken...pffff knetterdeknetter en wat een geniale gek die man :)

 

@StoneTwisted, bedankt maat, ik heb deze ronde echt van m`n planten genoten, zowel visueel al gevoelsmatig, morgen begin ik weer wat te knippen :P

 

 

@Topic, vanaf vandaag geen zon meer voor de dames, ook geen nachtwarmte, continu 18C, ff lekker stressen en hopen op nog meer THC.

Heet eerder geknipte gedeelte is bijna droog, en weegt nu ff meer dan 500gr, het nog te knippen gedeelte zal wat meer zijn, ik denk rond de 1.2kg te eindigen.

M`n Sugarpunch zaden zijn gisteren gearriveerd, zoals gezegd zal ik morgen de rest beginnen te knippen.

Daarna wordt de homebox afgebroken, en de Mammoth opgebouwd, er worden wat nieuwe goodies gehaald en dan gaan we weer van start.

Merry X-Mass everyone

99763.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook een vrolijk kerstfeest man ;)

Echt supermooi eindresultaat, te gek he die kleurenpracht!

BGB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een fijne Mammoth dagen en een zoet bloemige ruikende citrus jaar.

ga je nog een vlag op de berg wiet zetten als je het overwonnen heb, is toch wat Amerikaans.

soldiers.gif

 

LOL moet toch wat gaan minderen.

 

zODd gaar zich nu een IC dampen wie weet stretcher-1.gif.

 

Groetjes, /zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch een mooi resultaat Krasi, ik zat zelf ook te denken aan de 1200 gram. De volgende ronde ga je met 1000 watt werken of met 600?

 

Fijne kerst gab.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BGB, thanks, uiteindelijk best redelijk, wel erg genoten :)

 

@zODd, hahaha geen vlag op de berg, rustig aan dampen en vrolijk kerstfeest ;)

 

@Donnie, thanks mate jij ook fijne kerst, ik moet nog knippen maar het lijkt idd 1200gr te gaan worden.

Ik zal waarschijnlijk doorgaan met 3x600watt ir, en misschien bijgeschenen met 300watt LEP, ik wil ook een propagator tentje kopen, om zo alvast te kunnen voorgroeien, scheelt me zeker 2 weken op elke run :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...