Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Paars,rose en groen knalwerk the organic way

Recommended Posts

confetti wiet ;) gefeliciteerd ziet er lekker uit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CanabisFred, thanks kameraad, ik kijk er ook verselijk naar uit ;)

 

@Torsti, dank u wel, exclusieve sativa met kleur B)

 

@Haxxorz, ofnieh!! ;) bedankt hoor :)

 

Ik heb net m`n Mammoth ff opgezet, kinderlijk gemakkelijk, top dat kliksysteem, prachtige hoogte, alhoewel ik een krukje nodig had en hij maar net paste doordat er een TL buis boven zit, in m`n uppie binnen 45 minuten, de tent dan, morgen kleed ik hem aan :o

 

Edit: oh ja, Doc, er zit geen losse lekbak bij, klopt dat?

Zo ja is het niet beter om t bodems van 1m2 erin te leggen, of kan ik gewoon water in de tent gooien, en zo van onder te bewateren, let me know dude :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeli, was een leuk verhaal om compleet na te lezen.

 

mooie opbrengst en hoop ooit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ikke ook

 

geer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi en lekker uit ;)

Voor de verandering wou ik dat ik via de PC ook kan ruiken :)

 

Keep up the good work,

DL

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Geer, bedankt, en top dat je m`n topic hebt gelezen, tuurlijk is het voor jou ook mogelijk, veel lezen en leren, vallen en weer opstaan, ik ga ook nog geregeld op m`n bek ;)

 

@DailyLama, bedankt weer, ik kan je vertellen dat de Killingfields een aparte geur heeft, geen echte wietgeur zoals we gewend zijn, ik ruik bessen, framboos, zoete bloemen en limoen, de groene pheno ruikt wel iets meer naar "gewone wiet" wel hazey :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,2,3,4,5,6,7,89,10 oops weet niet meer wat ik wilde zeggen.

 

Succes met het opbouwen met je nieuwe knalwerk.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_30844_12863_3555334.jpg

 

gallery_30844_12863_2812909.jpg

 

gallery_30844_12863_2684168.jpg

 

Wat een heerlijk kleurrijk geheel ;) :)

 

Mooi resultaat heb je behaald, bij mij gaat kwaliteit boven kwantiteit en van kwaliteit valt hier zeker te spreken :o

 

Ben reuzebenieuwd naar de volgende ronde.

 

gallery_6979_9442_3078.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Goedenmorgen zODd, ik werd strontverkouden wakker vandaag, ik wordt nooit om 8.00 uur wakkerik zal rond een uur of 10.30 verder gaan met bouwen, ik zal eerdaags wel even wat spullen gaan ophalen bij PUK Support, een 1500m3 softbox (loshangende motor) deze vervangt m`n box silent air 1500m3 (vaste motor) ik ben erg gecharmeerd van deze afzuiger, echt fluisterstil, en goed te dimmen.

 

De Mammoth is een prachtige tent, gewoon leuk om op te bouwen, alleen heeft hij wel wat dikkere buizen dus ik zal straks de haken van m`n hangers wat moeten buigen, ik denk ook nog dat ik 2 bodems op m`n vloer ga zetten om van onder te wateren, om de buizen te ontzien, de i120 heeft geen losse bodem, wel een hoge tent bodem.

Iemand een idee waar deze bodems te halen, het liefst 110x110x10cm.

 

Als m`n huidige ronde op minimaal 1200gr eidigd ga ik toch verder met 10stuks ipv 18, mbt straf bij ongewenst bezoek.

Ook zal ik dan met compleet nieuwe aarde starten en errst de Snow Crystal`s growen, dus de Sugar Punch de ronde erna. :)

 

 

Edit: Blowsterke, ook goedenmorgen, de kwaliteit is echt super, ook de beste wensen voor jou voor 2012 :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy krasi

 

Mooi netje vol :) weet je ook je lv en zuig je ook af ?

Heel veel plezier met de nieuwe aankopen en hoop dat het in 2012 nog beter gaat knallen :o

 

fijne jaarwisseling ;)

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo Pac, bedankt kerel, ik meet geen tmp/lv maar zuig wel af, de kamer waar de droogtent staat is zo`n 20C, het duurt meestal tussen de 12 en 18 dagen, jij ook een knallend uiteinde en rijke oogsten voor 2012 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
eerdaags wel even wat spullen gaan ophalen bij PUK Support

Kan je koffie/bier/drugs/dope/thee/water/fris komen drink bij huize zODd.

 

Nee ik woon niet in Edam maar denk als de wind goed staat je wel de lady purple kan ruiken.

 

Beterschap,

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed zODd, ik laat het je wel op tijd weten, en bedankt voor de beterschaps wensen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb grotendeels m`n ruimte weer aangekleed, evanals de Mammoth, ...ik moet eerlijk bekennen dat de Mammoth geen gelukkige keuze voor me is geweest, begrijp me niet verkeerd, de tent is top, als je de materialen voelt weet je dat je kwaliteit in handen hebt, maar door ruimte gebrek, alle inlaten zitten aan de voorkant/achterkant, alleen een kabel inlaat aan beide zijkanten. :)

 

De ruimte die ik heb aan de voorkant is slechts 60cm, en daar moeten nog een 3 luchtslangen langs, Gavita Digistar vsa`s aan de muur, evenals m`n Davin schakelkast en m`n Climate frequentie regelaar, maar ik heb het bijna voor elkaar. ;)

 

Aan het plafond van de Mammoth die lekker 15cm hoger is, heb ik 2 latten bevestigd van 2.40mtr, kant en klaar van de Gamma, dat zeg ik. ;)

Dit geeft me meer speling bij het ophangen van materialen.

 

Ik heb besloten het bij drie lampen te houden, als alles meezit worden dat dus 2 x600watt ir en 1 x Gavita 300watt LEP plasma, en anders nog een rondje van 3x600watt ir.

 

Dus dat. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi bouwkundigen en doehetzelfers,

 

ik had Doc beloofd wat foto`s te schieten van de Mammoth, kan je gelijk zien wat ik bedoel met ruimte gebrek ;)

 

Alles werkt met kliksysteem, alu buizen (erg mooi), en rvs koppelstukken.

 

gallery_30844_12649_1983264.jpg

 

Handige stang door het midden, ideaal voor m`n clipfan

 

gallery_30844_12649_3647565.jpg

 

Lampen en filter kunnen 15cm hoger gehangen worden

 

gallery_30844_12649_1976548.jpg

 

Het plafond waar ik latten heb geplaatst, een beetje van mezelluf en een beetje van Gamma

 

gallery_30844_12649_1615443.jpg

 

Ruimte zat.... :) , twee slangen voor de inlaat, lvs slangen en Mabo blusser moeten nog geplaatst worden

 

gallery_30844_12649_4063830.jpg

 

Qua hoogte past het ook maar net, de TL zit er 5 a 8cm vanaf

 

gallery_30844_12649_854073.jpg

 

M`n nieuwe 7 ampere Cli-mate, duidelijk stiller dan z`n grote 15 ampere broer

 

gallery_30844_12649_1191717.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt een vette party tent met licht en al ;).

(Party plant time)

 

Succes met verder bouwen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er erg keurig uit die nieuwe tent

ben erg benieuwt naar je volgende ronde

ik duim alvast voor weer iets moois ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie pics. :)

Die extra hoogte ga je fijn vinden. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

smalle boel! mooie tent, & heerlijke toppen ;)

gaat weer goed komen in de next round! :)

 

goed uiteinde man!

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zODd, :) die planten gaan een partijtje feesten straks 421936-i277.photobucket.com-albums-kk43-Madhatburner-PartySmileyFace.gif

 

@DJP, thanks, ik heb er ook zin an ;)

 

@Doc, yep, het past maar net, de hoogte bevalt me zeker (gaat m`n klimaat ook goed doen straks), materialen ook, sterke ritsen, dikke tentstof, zeer sterke bodem, alleen jammer van `t ontbereken van inlaten (heeft met linken van de tenten te maken vermoedt ik) aan de zijkant en extra plafond buizen, maar ik ben happy...very happy ;)

 

@Pablo187, merci, bedankt en thanks :o het moet steeds wat beter gaan, ben ik van overtuigd, jij ook een knallend uiteinde en een rijkelijk, gezond en vruchtbaar nieuwjaar B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

buigt op die 3de foto die bovenste framebuis nu zo hard door?

is het ook mogelijk om van de onderkant langs binnen een foto te maken? om de 'bevloei' mogelijkheden eens te zien ;)

mooie aankoop iig,succes ermee!

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig paarse knalwerk aan toppen daarzo...ben je een anderlecht supporter krasi :) :o ;) ?

Veel succes in 2012 toegewenst alvast ;)

mvg GeorgeKush

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GeorgeKush, bedankt, Anderlecht nee sorry, ik ben van de AFC, jij ook een goed 2012 :o

 

@Digi, de buizen zijn bij de bevestigingen redelijk flexibel, maar wees gerust, je kan er 75kg aan hangen.

Wat betrefd bevloeing, de Mammoth heeft een hoge bodem, gemaakt van sterk waterdicht zwembad materiaal, Doc heeft er eens 300liter water in gepompt, no problemo, alleen op de lange termijn gaat het toch je buizen, dan wel bevestigingspunten aantasten.

Vandaar m`n zoektocht naar de ieale lekbak/bakken, mocht er toch water in de tent lekken, blijft het in de tent :)

 

Speciaal voor digi:

 

Flexibele bevestigingspunten

 

gallery_30844_12649_2628174.jpg

 

Hoge lekbak/bodem

 

gallery_30844_12649_3284644.jpg

 

Topkwaliteit waterdicht zwembad materiaal, dat ruik je ook ;)

 

gallery_30844_12649_331430.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...