Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Paars,rose en groen knalwerk the organic way

Recommended Posts

Vandaar die mist ook die dag.

Was super leuk.

/zODd probeert zijn 1 meter ballon onder een steen te verstoppen.

Dampen roken zwijgen de 3 stonede aapjes.

 

/zODd

 

PS, Sorry Krasi voor de spam maar zit hier in een lach kick.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Kantklos, bedankt voor je reply, maar waarom nu pas, ze staan er al bijna 12 weken en ik heb echt wel koudere lucht naar binnen geblazen, evengoed is het nooit beneden de 19 graden geweest :spliff:

 

Ik heb geen idee, waarschijnlijk dat de plant er dan pas echt last van heeft.

Als de oogsttijd in zicht komt is de gezondheid van de plant niet optimaal meer, denk dat het daarom pas dan goed zichtbaar word.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi ik heb dit bij de meest vergeelde plant (blokkade / overvoeding) ook. Ik denk dat het direct in verband staat met je eerdere vergeling? Mijn planten bij de inlaten hebben er nog geen last van, en ook hier is de aangezogen lucht nooit koeler als 18/19 graden. Het heeft echt niks te maken met een plant die op de tocht staat.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel vreemd dat slechts 1 van de 5 planten die bij elkaar in dezelfde kuip stonden dit kreeg. Dit was precies de plant die de koude aanblaas van lucht kreeg, 16 graden Celsius, misschien nog wat lager zelfs.

 

Diegene die ooit te lang buiten had gestaan ('s nachts te lage temperaturen), kreeg dit ook. Deze liep een paar weken achter op de rest, die dit weer niet hadden (konden overigens wel goed afbloeien).

 

Zoek maar eens in de zoekmachine: weed purple cold.

 

Volgens mij was het Sannie die deze informatie ooit ook in de productinformatie bij een kush variant had gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kantklos: Je gaat nu toch niet outdoor met indoor vergelijken he. :spliff:

 

@topic: Krasi ik kijk uit naar je volgende update.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan praten we wel over andere temperaturen ;)

 

Waarom kleurt een buitenras pas normaliter half september / begin oktober paars?

 

Juist ja, omdat het dan al zeer frequent onder de 10 graden wordt snachts. :spliff:

 

Maar goed, hou jij het er maar op dat het door de tocht komt, kan Krasi ze binnenkort even een sjaal omdoen.

 

Gr.

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, meteen zo'n reactie. :spliff:

 

Als je goed leest bedoel ik met op de tocht staan, dat je er met een koude inlaat tegenaan blaast. Zelfde situatie dus ongeveer (voor die plant waar de inlaat op staat) als het buiten kouder (lees: te koud) word en het waait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kijk als jij domme dingen gaat lopen verkondigen, en dan ook nog eens threads van bijna een jaar geleden omhoog gaat kicken (wat door de moderators zeker gewaardeerd zal worden ;)) , dan vraag je er ook om.

 

Maar goed, dit is Krasi zijn topic dus ik zal je in je waan laten. :spliff:

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_30844_12863_835429.jpg

 

Volgens mij kan alleen de breeder je vertellen dat dit een gezond herfst kleurtje is.

 

Vind zelf van niet......

 

Amnees had ook eens zo een kleurtje KLIK

Heeft met de eerdere probs te maken lijkt me :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stikkie, dat is een goede reden om abcent te zijn ;)

 

@zODd, ik zei het je al eerder, spam all you want mate, zODd koning der dampers :spliff:

 

@Kantklos, het is idd niet de tocht, planten in het midden hebben het ook, toch bedankt voor het meedenken, zie reply PH Donner :nerd

 

@Donnie, Je hebt WEER gelijk maat, PH gaf me zelf een voorbeeld topic van Amnees, ik ga me er niet meer druk om maken, veel zal het niet meer aanrichten, alhoewel ik wel wat scherper op rot ga letten nu :lol:

 

@PH, zoals jij het zo mooi zegt, spijker op de kop ;) thanks voor de link :lol:

 

 

Dan nu de volgende brandende vraag, kan de aarde nog een 2e ronde mee, ik heb nog wel 1,5 en 2 weken alleen wateren voor de boeg, of is het beter weer met verse aarde te beginnen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aarde opwarderen met bv mearl van plagron en gaan...

 

Die s5 van mij stond in aarde van 3 rondes oud (was 4de ronde)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT bedankt, dat is idd de opzet, maerl heb ik liggen en ook wat goodies van Sannie, een betere start is er niet, alleen hoop ik dat alle voeding straks verdwenen is uit m`n huidige medium :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, ik zou toch zeker even wat geld uitgeven voor een paar zakken verse aarde maat. Dan begin je opnieuw, en haal je het meeste uit de planten denk ik maar zo, iets langer wachten met voeden. Ik zou het zo ook doen de volgende ronde, die nog even op zich laat wachten. Goldlabel custom met symbiosis mycorrhiza schimmels, 2 schepjes wormenmest per 18 liter door de aarde en klaar. Dan enkel en alleen wortelstimulaat en wellicht wat Yucca voor een nog betere uitvloeiing. En dan pas in week 3-5 bloei bij gaan voeden afhankelijk van je voorgroei periode.

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de ronde probleemloos qua voeding was verlopen had ik graag m`n aarde hergebruikt, vooral om het reeds aanwezige bodemleven, na wat problematiek deze ronde is het waarschijnlijk beter om verse aarde te gebruiken idd.

Ik wil de aankomende ronde wat basic gaan werken, de verse aarde opwaarderen met maerl, zwarte wormenmest, perfect start, myco`s en buffertabs, en alleen wortelstimu en eens per 2 weken Bacto.

Vanaf week 4 bloei begin ik met bac bio bloei en Gl batboost, en misschien in week 6 of 7 een beetje deucedeuce.

De ronde erop wil ik Bacto verruilen voor m`n microzyme thee, dan gaat dat ook mooi op, en kan ik het verschil bekijken.

Ik hoop dan btw wel te kunnen hergebruiken.

Thanks Don :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat was een voedingsfout. veel en veel te hoge ec, vind het niet echt op de foto lijken.

 

aarde hergebruiken kan. ik gebruik bio supermix van plagron, kun je wel 5 of 6 rondjes hergebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Amnees, ik heb ook een voedingsfout begaan, daardoor is teveel voeding vrij gekomen en was er een blokkade ontstaan.

Had jij die aarde nog hergebruikt dan??

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, maar wel gemixt met verse aarde omdat ik de ronde daarna helemaal vol heb gezet met 11 liters, dus kwam aarde tekort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee op die manier, ik zou alleen de bovenlaag 1/3 vervangen en de kluit intakt laten, dat wordt dus de volgende ronde, thanks for the info :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aarde opwarderen met bv mearl van plagron en gaan...

 

Nee hoor, met buffertabs heb je geen mearl meer nodig. Sannie waardeert op door de bovenste 10 cm van de aarde af te scheppen, wat nieuwe aarde erbij. Verder is het perfect start en wormenmest er doorheen en natuurlijk de buffertabs! Ik heb goede resultaten gezien hiermee op aarde dat al 6 á 7 keer was hergebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slecht is het zeker niet hoor Tw!tch, maerl heeft hele goede eigenschappen en mineralen, 1 eetlepel door elke pot, niet overdrijven, PH geloofd er ook heilig in :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi canna-kornuiten, ik ben net tijdens het wateren eens gaan selecteren op rijpheid en volgende week zaterdag gaan er 5 dames om, de andere 5 zullen een weekje langer blijven staan, onder 2 lampen :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ken je dat liedje van Annie, in de gelijknamige film......... ;) :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja dan moest je deze info ook maar tot morgen bewaren hoor, gedoogd bumpen noemen we dat... :spliff:

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...