Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-- | WoutoR | --

Hoe begon je met blowen?

Recommended Posts

Ik weet niet meer precies hoe ik erachter was gekomen maar ik wist dat op mn broer zijn kamer een gedraaid jointje lag en die heeft er heel lang gelegen.

Nouw normaal gesproken was het altijd zuipen in het weekend maar toen we opeens geen drank konden krijgen dacht ik aan dat jointje en aangezien mijn broer hem kennelijk niet rookte besloot ik aan hem te vragen of ik hem mocht hebben.

En ja dat mocht dus wel :smoke ,we werden er niet echt vaag van dus besloten we om het nog maaris een keer over te doen en gewoon wiet uit de shop te regelen.

Zo gezegd, zo gedaan, en ik draaide voor het eerst in me leven een belabberde joint waar we wel heel vaag van werden

Vanaf die dag rookten we 1-2 jointjes alleen in het weekend en tegenwoordig rook ik standaart 2-3 op een normale dag en als het weekend is dan is er geen limiet meer :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe kan het dat jullie allemaal 2-3 joints roken elke dag? rijkdom ofzo?

 

want echt waar, als ik voor 25 euro wiet koop, dan haal ik er 8 goede joints uit. meestal haal ik zaterdag en is het dinsdag op. de rest van de week blow ik niet. maar draai ik gewoon joints met veel wiet erin, of draaien jullie joints met weinig wiet erin? want ik ben niet van plan om meer uit te gaan geven ofzo.

 

maar vraag me gewoon af hoe jullie dat doen, en hoeveel jullie dan uitgeven per week.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe kan het dat jullie allemaal 2-3 joints roken elke dag? rijkdom ofzo?

 

Ik rook er ook zoveel of meer per dag. Rijkdom? nou nee. Gewoon leren met je geld om te gaan. :smoke (en als je ergens pakt, pak waar je iets meer krijgt als je de kans hebt :wave:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow pas sinds een maandje of 3, maar wel redelijk hard, want ben sinds 3 maanden nog maar 2 of 3 dagen weggebleven van een jointje. Dus elke dag minimaal 2 tot nu toe, maar begin te al te minderen :smoke :wave:.

 

Geld? Tjah, werk zoeken hé, en je werk goed doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verdien zat geld hoor. formuleerde het alleen verkeerd. ik wil niet meer dan 25 euro per week uitgeven aan wiet. maar hoe zit dat dan bij jullie? hoeveel geven jullie ongeveer uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe kan het dat jullie allemaal 2-3 joints roken elke dag? rijkdom ofzo?

 

want echt waar, als ik voor 25 euro wiet koop, dan haal ik er 8 goede joints uit. meestal haal ik zaterdag en is het dinsdag op. de rest van de week blow ik niet. maar draai ik gewoon joints met veel wiet erin, of draaien jullie joints met weinig wiet erin? want ik ben niet van plan om meer uit te gaan geven ofzo.

 

maar vraag me gewoon af hoe jullie dat doen, en hoeveel jullie dan uitgeven per week.

 

Ten eerste koop ik niet voor 25 euro wiet per week, maar voor rond de 55 euro... dan haal je iedere dag 2 joints wel.

wel meer ook als je wil, maar vindt zelf 2 per dag wel genoeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriendin vertelde me erover

 

raakte benieuwd

 

toen was er de gelegenheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm... ik stroomde af van het gymnasium, moest dus naar een andere (gereformeerde) school, daar kwam ik in de derde, toen ben ik begonnen met roken (hele gymnasium waren maar 4 mensen die rookten ofzo (op t plein) :lol: en maar een stuk of 4 stoners, voor zover ik weet.)

en aan t end van het 3e jaar, laatste schooldag, zaten we fijn aan het bier, en toen zij iemand, als je meesmookt kickt dat bier er vet hard in

dus ik maar ns mn eerste hasjie gerookt, en k voelde het alcohol inderdaad wel xD

toen n maandje later op een feestje nog maar eens 1... en toen werd het vanzelf gewoner als een biertje drinken, tot het op den duur bijna zo gewoon werd als roken voor mij xD

(K rook dan ook weinig :lol:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerste keer .. in Nederland .. duuh ;)

 

knetterleip.. :smoke

 

Rook tegenwoordig 50-80 € per week (en std. wieries van 10 €/g (El Paso :smoke ) en hasjies van 12,50 €/g (Black Nepalese) of 8 €/g (Kasjmier) ).. haal altijd in de weekends.. mr kom er nooit tot volgende weeknend mee toe .. dus haal ook vaak nog tientjes of vijfkes tussendoor in Bels.. :huh:

 

Heb in Nederland lere smoke .. dus draai altijd dikke Jointe .. ben nu egt aant probere om dunner te draaien.. mr vinnek niet lekker .. heerlijk om in je eentje een goeie Bob Marley (aka vliegend tapijt, 2 vloei naast elkaar in de breedte) te smoken.. en dan ook lekkkere wieries.. (denkt aan El Paso :verrygood )

 

Stoners' thoughts :D

 

Smoke zé :rofl

 

Groeten uit Antwerpen, gehuld in mistige blauwe nevelen El Pasorook die mn hoofd omringen en mn hersenen impregneren met THC'kes en andere cannabidoïden :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

25 euro de week ???? tsjaa danmm ik zit er soms wellis onder das als ik het heel druk heb danb rook ik alleen maar een joint voor het slapen gaan wat neer komt op 3,5 gram dan in een week geneog voor rond de 30 euro als je kijk naar normale shop prijzen.

 

maar haal in saaie periodes ook wel 3 gram per dga dus rond de 25 eur per dag als jeh et om rekent na wat een ram wiet kost.

hoe je dat financiert tsjaa beetje werken en ene paar plntjes zelf kweken kweek maar is 10 leuke vrouwen buiten die 2 meter hoog zijn wedden dat je blow gedrag om hoog gaat ;) je bent op een growers site waaro ngeveer iedereen wel grow :huh: zo zorgen zij/wij voor onze wiet dat kan indoor maar ook prima outdoor hoor en dta laatste kost ook nog is een drol:D

 

 

tsjaa mijn eerste keer, precieze verhaal moetik altijd heel lang over nadenken ..... maar grote lijnen weet ik het nog wel...

 

ik had een vriendinnetje in groep 8 tot in de eerste en in onze klas zat in groep acht een maatje van me die later ook bij me vriendinnetje toen die tijd in de klas zat, ik hoorde vna haar dat hij dat al wellis deed ( ik rookte toen net is stiekem meer niet :D )

ik moest er eigenlijk weinig vna weten, nou ja dat vriendinnetje en ik gingen uitelkaar ( boeiend dat maakt op die leeftijd weinig uit ) en kwam me oud school genootje tegen met een ander ouder schoolgenootje van me, hij had wiet bij zich en tsjaa IK WILDE DTA GEWOON PROBEREN ik was inmiddels AL 13 :rofl en vond me oud en bijdehand genoeg om dat is te mogen proberen:P

 

en tjsaa een maatje van me die nog 12 was of ECHT net 13 was erbij e3n wilde dat ook wel doen bij hem was het denk ik meer uit stoerigheid wat er ergens bij mij ook was maar meer en deel nieuwsgierig heid ik rook die lucht vaak bij die ouder 4de klasser en ook wellis bij het vissen. er werd sigaret ( malborro weet het nog precies ) leeg gehaald, die maatje toverde een oranje bakje uit zijn akken dat die van een oudere 'toevallig' marrokaanse jongen snel kreegn toen die kerel naar de consierge moest komen en het in paniek aan hem dus maar gaf. er werd een lege filter sigarret gevuld met pure gruis, ik werd zo stonbed als ene garnaal ( ondanks de filter ) en mijn benen waren gewoon veels te zwaar voor me ik ben op het bed bij me maatje gaan liggen die ook mee smokte voor zijn eerste keer en kon alleen maar lachuh .... :smoke daarna in slaap gevallen heerlijk gedroomt kan ik me nog herrinneren en VERDOMME veels te laat thuis gekomen :wOOt werd pas wakker om 8 uur savonds me maat lag nog naast me te ronken :verrygood

 

6 uur moest ik eten en ik wist dta me ma me toen zou gaan ondervragen als ik te laat kwam toen ik vroeger nog een klein blaag was wist me ma troubles !!!! ik was bang dat ze het aan me zou zien, maar gelukkig een moeder verdenkt haar kind niet van blowen op zijn 13de leeftijd en ik zij dat ik ziek was ik zag er ook moe uit ne had het best warm ik heb op mijn bed gaan liggen en verder gaan 'spacen 'op de wiet:D

 

een van de heerlijkste moment !!!! daarna is et blaletjegaan rollen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

een vriend en ik waren op de bus aan het wachten en hij ziet oppeens een sigaretten pakje liggen dus hij raapt t op en t voelde zwaar dus hij maakt het open zit er een postje vasaline in en een zakje wiet ik zei tege hem ey dat is wiet toen zei hij echt niet ik zei jawel er staat noorder light op en ruik het zo ben ik dus begonnen(vorig jaar)

 

Smoke em

 

Wickety :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhm.. Op mijn 14e een keer aangeboden gekregen, dat was een voorgedraaide van de shop, k had nog nooit ook maar een peuk gerookt, dus mijn keel ging helemaal naar de kk en kreeg alleen hoofdpijn.. (De rest van die avond heb ik me vermaakt met Smirnoff geloof ik :P ) Later nog een paar keer geprobeerd, paar keer bad gegaan, op één keer na altijd op weten te lossen zonder te kotsen..

Euhm.. Jaartje terug wat mensen leren kenne die vaker smoken, standaard smookplekjes in de stad leren kenne, etc.. Afgelopen Oktober ofzo eens zelf weed gaan halen, en zelf lere draaien. Eerst altijd fucking veel sjek en weinig wiet, maar nu draai ik dunne joints, met een klein lijntje sjek om het brandend te houden, en verder WIET WIET WIET! :o

 

Ik rook btw uberhaupt geen sjek.. Wel eens een paar avondjes meerdere sjekkies gerookt, maar de volgende dag had ik nou nooit echt behoefte om t weer te doen oid.. Geloof dat ik niet zo verslavingsgevoelig ben.. :) Af en toe is het wel lekker bij een biertje, maar peuken nodig hebben? Nee.. Ik kan prima zonder. :lol: Zelfde geldt met wiet btw..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk onderwerp,

 

ik ben begonnen met blowen op school (2e klas mavo) op een zeilweek (werkweek), ik was toen 14/15 jaar.

 

Ik was in die tijd al een beetje fan van Doe maar en Ub40 en ik zat op een vrije school waar gewoon veel geblowd werd, ik zag dat uiteraard veel om me heen gebeuren en raakte al snel geïnteresseerd in die blow cultuur.

 

Toen ik dus met die werk week van school ging zeilen op het ijsselmeer met 2 wat oudere al blowende jongens van school rookte ik mijn eerste (hasj) joint en was meteen verkocht, wat heb ik toen een geweldige en spannende week gehad.

 

We lagen met een groot moederschip op het ijsselmeer en vanaf die boot gingen we overdag varen met Laser zeil bootjes, surfplanken en een catamaran en dan de hele dag lekker blowen op t water, savonds zaten we dan tot diep in de nacht op t dek naar reggae muziek te luisteren en uiteraard te blowen (de 2 oudere jongens hadden ruim hasj mee voor wel een maand, dus t kon niet op!).

 

Na die zeilweek ben ik doorgegaan met blowen aangezien het me zeer goed bevallen was en ik er als zeer druk persoon heerlijk rustig van werd en er verder gewoon veel lol aan beleefde, verder waren toen de tijd de coffeeshops erg gezellige en sociale hang plekken waar van uit nog wel is leuke dingen werden ondernomen.

 

Inmiddels zijn we al weer 25 jaar verder dan die eerste joint en blow ik nog steeds, ik heb in die 25 jaar ook andere ervaringen opgedaan met div. andere drugs en alcohol deze producten heb ik ook weer de rug toe gekeerd maar het blowen is wel altijd door blijven gaan, zo rondt mijn 30ste heb ik wel wat last van het blowen gehad, zoals hardkloppingen, draaierigheid, onprettige angstige gevoelens, dit was/is achteraf te wijten aan de andere gebruikte drugs en mijn leeftijd van dat moment en de opgejaagtheid van het bestaan van dat moment, werk, kindje, maatschappelijke druk, etc.

 

Inmiddels zijn die complicatie`s er weer uitgegroeid (leeftijd) en voel ik me weer kip lekker na het roken van een joint, m’n innerlijke rust is dus de afgelopen jaren weer hersteld, karper vissen onder het genot van een joint gaat me nu dus gewoon een stuk beter af dan inmiddels zo’n 10 jaar geleden housen met pillen, bier en een joint!

 

Ik heb in die 25 jaar blowen (en 15 jaar kweken) altijd alles in cannabis land gevolgd en zien ontstaan en weer zien veranderen , op dit moment met deze politiek en dit kabinet begin ik me wel langzaam te verbazen en af te vragen of ik dit Nederland en zijn blow cultuur nog wel herken en waar dit in de aankomende 2 jaar naar toe gaat.

 

Toen ik begon met blowen (’82) rookte we vooral veel hasj want dat was beter dan de wiet die je kon kopen, vooral rode en gele Libanon waren toen vaak erg goed verder was er afgaan, maroc, Nepal en nog wel wat andere hasj maar die herinner ik me nu niet meer, de wiet was alleen nog maar buitenlandse buiten wiet zoals; Colombiaanse en Jamaicaanse allebei met veel zaad, verder Durban poision, Swazie en af en toe Thai sticks, de Thai sticks en Durban poision waren vaak wel redelijk tot zeer goed.

 

De coffeeshops waar ik toen ik begon met blowen kwam waren: De Buldog (toen nog goed), Happy fam./ Happy at Night, Kiff Kiff, 2de kamer, Merlin Monroux, M&M en de Screen, wat heb ik me daar toch geweldig vermaakt in die tijd, lekker blowen en tafelvoetballen en daarna lekker door de stad banjeren en voetballen of skaten in het vondelpark, vooral geen stress toen de tijd.

 

Ik mijmer nog even verder over die goeie oude tijd onder het genot van een SW-tje en een bakkie koffie.

 

JF. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
REALITEIT = SAAI :P

 

Ik denk dat dat een héél foute ingesteldheid is...

 

Heb zelf op m'n 15de ongeveer voor het eerst eens een joint gerookt...Maat kende iemand uit z'n buurt. Daarna een tijd me wat van wiet afgekeerd, moest er niets meer van hebben,maarja daarna, na een aantal maanden toch terug begonnen. Eerst eens gewoon een joint kopen, voelde wel iets in het begin, maar duurde nooit zo lang. Vanaf m'n 16-17 nogal veel beginnen roken, wel enkel joints, geen sigaretten. Heb een tweetal jaar ongeveer 20-25gram/maand gerookt,wat ik persoonlijk veel vind. Ben nu gelukkig wat geminderd. Ik wou toen gewoon elke dag stoned zijn, en in het weekend rookte ik wel veel. Is gelukkig nu gedaald naar ongeveer 5gram/maand. En daar ben ik niet rouwig om. Ik rook nu niet meer om te roken. Ik rook echt om te genieten. Ben nu 19 btw. In de vakanties ligt m'n verbruik natuurlijk wel altijd ietsjes hoger:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben beginnen met blowen toenk 15 jaar was, ondertussen benk al 19 jaar.

 

Het begonnen allemaal op het verjaardagsfeestje van een vriend, voor het feest

begon wist ik al dat er daar gesmoort ging worden en khad al gezegd tegen diene vriend,

dak het wel is wou proberen, eenmaal zijn feestje bezig was heb ik enkele keren getrokken van een joint,

ik voelde het wel, maar vooral in de combinatie met alcohol wel.

 

De volgende dag had ik familiefeest en toen mijn neef een joint ging roken met zijn vrienden, ik had het hem al vaak zien doen

ik ging altijd al mee, maar had nooit getrokken, maarja die keer zei ik, pas hem maar langs hier.. en toen voelde ik het echt wel.. zo is het 2 maanden geweest dat ik af en toe is meepafte met mijn neef, en daarna ben ik zelf beginnen weed kopen en blijven gebruiken tot de dag van vandaag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben begonne met blowe op een vrijdag avond geloof ik bij een vriend thuis

 

spacende was dat ik helemaal niks in me hoofd voelde en allen me benen zwaar werden.

 

veel weet ik er niet meer van maar ik weet wel dat toen ik de volgende dag nog een blow ging roken ik egt stoned werd en toen was ik hooked, ben nu alweer gestopt omdat ik nu elke keer als ik geblowd heb op dezelfde manier stoned word, niet egt boeiend dus en ik was niet van plan om een "verslaving" te krijgen als je het zo al kan noemen

 

doe het nog af en toe je weet wel testblowtjes want ik moet wel weten wat ik gekweekt heb maar verder zijn het 3 gekke jaren geweest.

 

peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

12/13 jaar, in men instelling ;)

manne deden dat daar, ik dan ook maar, kmoet zegge, ik ben ze heel dankbaar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op mijn 12e mijn eerste gerookt. Ik ging ineens met allemaal skaters enzo om, en die waren allemaal wat ouder en blowden. Toen net paar maanden voor mijn 13 verjaardag mijn eerste joint gerookt. ik voelde me me machtig blij! Toen heb ik het ook volgehouden om een jaar lang elke dag een paar gram te blowen, wat ik toen enorm vond voor mijn leeftijd.

en nu, ga ik er nog steeds mee door, niet die-hard elke dag, maar aantal keer in de week!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet wel heel ver terug gaan in de tijd, ik was 15 bijna 30 jaar geleden dat ik van een vriend een joint kreeg met durban poison. Ik had al wat biertjes op dus werd zo ziek als een hond. Een aantal weken later kreeg ik van een vriend gele libanon, had toen niets gedronken gevolg was een enorme lach en vreetkick heb toen zijn hele koelkast leeg gegeten.

In die tijd waren er nog geen coffeeshops en je moest echt zoeken naar een huisdealer. Toen ik eenmaal een goede gevonden had en bij hem van alles mocht proeven was ik helemaal verkocht aan Citral.

Van mijn 16e tot 23e heb ik het bijna dagelijks gerookt en van alles geprobeerd, maar je functioneerd alleen niet zo lekker op je werk. Maar het was toen ook niet alleen blowen.

Wij hadden in die tijd een boek gelezen van Carlos Casteneda de lessen van Don Juan. Een oude medicijman, nou dat wilde wij ook wel mee maken.

Er kwamen planten in voor die je gewoon bij de tuincentrum kan halen.

Een van de jongens had deze bladeren op zijn nuchtere maag opgegeten, hij had het geweten ook. De dokter moest hem een spuit geven om hem uit zjn trip te halen. Bij mijzelf had het weinig effect maar ik had het s avonds gegeten.

Toen zijn moeder te horen kreeg wat hij had genomen zei ze gelukkig heeft hij geen hasj gerookt. Ik kan je vertellen dat die bladeren sterker zijn als LSD.

Zo zie je dat wat er nu ook weer gebeurd om de hele Cannabis in een verdomd hoekje te stoppen erg bekrompen is.

Vooral de christelijke partijen roepen maar wat ze hebben alleen geen idee waar ze over praten.

S avonds na de kerk zuipen ze wel.

Uit ervaring kan ik je vertellen dat blowen minder kwaad kan mits je er goed mee omgaat, de wereld wordt er eerder beter van.

Ik rook zo nu en dan af en toe wat als ik daar echt zij in heb of als ik bij mijn oude vrienden ben.

 

Met de rest ben ik gestopt maar het blowen zal ik wel nooit afleren. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb me eerste joint gerookt toen ik 13 was samen met paar vrienden die wat ouder waren, heb het de eerste tijd maar af en toe gedaan en na een tijd leren rollen en dan ook maar meer en meer beginnen roken. ben er nu 20 dus rook wel al verschillende jaren :), ik rook voor de smaak en voor het gevoel :D.

 

Peace ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaha mijn eerste blow was met mijn stiefbroer en een maat van hem.. ik was 13

hun zo: "kerel, wat zeg je ervan als we er nog een fixen en dat jij meesmoked?" :huh:

 

ik had al wel interesse sinds ik hun stoned zag d8 bij mezelf ja dat wil ik ook een x doen :wtf:

 

dus ik een paar hijsjes en knetterstoned,, ik ging out de 1e keer :wacko:

toen wat later nog een keer gedaan met hun en toen knetterstoned lachkick enzo ;) :lol:

 

nu meestal elk weekend lekker jointje en stoned op de bank met me maten :(

 

later, StoneyKeesSie :D

Edited by StoneyKeesSie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreeg het aangeboden voor de gymles van een klasgenoot van me. Je zou verwachten dat men voor de eerste keer blowen niks hoeft neer te tellen, maar niet in mijn geval. Dag ervoor 4 euro aan hem meegegeven om de joint te regelen. Maar goed, het vond dus plaats voor de gymles, we hadden een klein half uurtje pauze en besloten het schoolgebouw uit te gaan. Is tegen de regels in waar ik me opzich niets van aantrek, maar er werd toen streng gecontroleerd dus toch maar via het schoolplein over het hek heen geklommen. Op het eerste oog zag de omgeving er nogal openlijk uit, maar achter het RISS schoolgebouw was een brandtrap waar het er vrij verlaten uitzag. Terwijl we er naartoe liepen zweefden er allerlei gedachten door m'n hoofd, verwachtingen waren het eigenlijk. Op een paar trekjes van m'n vaders shagjes na had ik nog nooit iets gerookt, luid gekuch was er dan ook zeker bij. Ik had geen enkel idee hoe het zou gaan voelen, is opzich ook niet goed in woorden uit te drukken maar volgens de verhalen die ik had vernomen zou het een aangename ervaring worden.

 

Na wat geklets op de brandtrap stak hij de vloe vol vragen aan. Hij begon met het nemen van wat kleine heisjes, zag er vrij makkelijk uit dacht ik. Op een gegeven moment kreeg ik de joint in handen, en bracht hem vol verwachting naar m'n mond. Hij zei nog dat ik niet te hard moest heisen, hij had hem namelijk vrij los gedraaid. Dat zei mij natuurlijk niets, dus ik begon mijn gehemelte met rook te vullen, niet wetend dat ik al veel en veel te veel binnen had voor een beginner. Direct nadat ik ook maar een pufje rook naar binnen zoog proeste ik alles met volle kracht weer uit. Had opeens helemaal niet meer zo'n zin in het blowen, 't is dat een vriend me later vertelde dat het heel normaal is voor de eerste keren. De opvolgende heisjes gingen al veel beter, het inhaleren bleef ik lastig vinden. Eenmaal in de gymles begon ik me steeds vager te voelen, ook zag ik alles beduidend scherper dan normaal. Na wat inspanning was alles echter weg.

 

Vanaf toen steeds meer gaan roken, maar altijd maximaal een halve (voorgedraaide) joint. Pas later begonnen met zelf rollen. Merkte op de lange termijn dat ik steeds meer nodig had om het gewenste effect te bereiken, maar dit is nu wonder boven wonder weer aan het afnemen. :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha leuk verhaal.. bij mij ging het eigenlijk heel anders.. zal m'n verhaal er ook maar even neerzetten :wacko:

 

Ik was 13 jaar en zat net in de 2e klas van de middelbare school..

Ik was eerst heel erg tegen roken en wist niet wat blowen was, altijd van die verhalen van: ik begin er nooit aan etc..

Maar toen kreeg ik een keer een sigaret aangeboden.. ik een paar heisjes nemen en weer teruggegeven.

Een paar dagen later zouden we na school nog even naar een skatebaan gaan om even te zitten.

Ik ging even pissen en toen ik terug kwam was in één keer iedereen weg..

Dus ik loop naar de achterkant van die halfpipe, zie ik hun daar zitten (3 kamaraden van school waar ik mee was).

Met een bakje, dus ik kijken en vragen wat dat is.. ik had er helemaal geen verstand van en nog nooit een zakje wiet of een joint gezien.. :lol:

Na een tijdje prutsen had hij de joint dan klaar, en tijdens het smoken iedereen vet tegen mij zeuren dat ik een heisje moest nemen.

Na lang gezeur nam ik eindelijk een paar hijsjes..

 

Of ik me stoned voelde weet ik eigenlijk niet meer.. toch al 5 jaar geleden.

Maar zo ben ik dus begonnen, een paar dagen later ging ik weer even blowen..

 

Maar van hoesten e.d. heb ik eigenlijk nooit echt last van gehad..

Eerst werd er wel eens gezegd dat ik niet goed inhaleerde, maar na een tijdje deed ik het wel goed..

En nooit echt last gehad van hoesten..

 

Gewoon een geboren smoker :wtf:

 

Nu blow ik regelmatig.. in de vakantietijd wel elke dag.. maar tijdens school alleen sweekends..

 

 

Sizla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...