Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-- | WoutoR | --

Hoe begon je met blowen?

Recommended Posts

bij mij gebeurde het op de laatste dag van dit schooljaar, we ginge met heel de klas iets drinken, en 3 andere ginge nog ff naar de shop, dus ging ik ook maar ff mee xD

op weg naar de bushalte draaide ze een jointje, en werd doorgegeve, toen kreeg ik hem, nuja kon em niet doorgeve zonder een paar heisjes te doen xD

het had wel een goed effect bij me, veel prate en lache , i

emand anders die mee was kon er helemaal niet tege , 2 minute later lag die al te brokke xD

 

nu blow ik soms wel es , als ik met die gaste afspreek, anders niet

Edited by sytoX

Share this post


Link to post
Share on other sites

eey dudes

eerste keer hiero, leek me welleens eens leuk ;)

 

hoed bij mij begon hmmm..., ergens rond mijn 15de verjaardag wask lekker aant rondhange me wa mate (toen leerde ik ook roke, maar da wouk zelf, rook sinsdien) toen ginge we nog naar de Mac en een maat haalde 2 joints uit zijn binnezak. kwerd echt stoned van 2/3de joint ofzo :wacko: . en kreeg vaker ook gratis wa wiet, kging vaak na school op zon hangplek waar ze vaak gwn een joint passe.

kweet nog een keer vn in de efteling, was net mijn 5de keer ofzo, toen zate we met zen 4en in die bootjes. we hadde same geld bij elkaar gelegd voor 3 joints (voorgedraaide natuurlijk, toen konk nog nie zo goe draaie) en we zate mt zn 4en knetterstoned in die bootjes xD. gelukkig wast een anderhalf uur ofzo voor sluitingstijd, dus nog lekker zitte uitstone en rustig vol lache naar de uitganglope :lol: .

sinsdien smoke ik elke week wel wa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal ook effe vertellen hoe ik ben begonnen met blowen.

Het kwam door de verhuising naar een andere buurt in het dorp.

Eerst woonde ik met mn ma en stief pa in een mooie nette buurt in een groot huis.

Liep allemaal nie zo goed en ging met mn ma verhuisen en kwamen in een achterbuurt terecht waar veel werdt geblowed en de helft wel wiet kweekte :P . Ik rookte al een paar jaar ma zag een man voorbij lopen die voor mij weten toen een sigaret rookte en ik vond die lucht zo lekker ruiken. Hierdoor werdt ik steeds nieuwschieriger toen ik die lucht vaker rook, Ik hoorde dat wiet een zoetige lucht had (was pas 14) en hoorde dit voor het eerst.Al snel kreeg ik steeds meer contacten in de buurt. Ik ben naar een buurtgenoot toe gegaan en heb bij hem voor het eerst een joint gerookt. die joint was bijna puur en ik werdt zo stoned ;) . Eerst begon ik me heel raar te voelen en na kwartiertje kreeg ik een ontzettend intense lachkick (heel erg gaaf). Ik schaterde het uit om de domste dingen zoals een man die wat tegen me zei of bij het zien van een boom. Na een half uur voelde ik me heel erg verrot en lag ik bij hem op de bank. Alles draaide en het leek of ik een kermisattractie zat. opgemend ben ik bijna out gegaan waarna ik me erg misselijk begon te voelen en moest kotsen. wat er daarna is gebeurd weet ik nie meer. Ik heb het een half jaar lang niet meer gedaan tot 10g stuff kreeg. Echter bleek dit afval van de bereiding van hasj te zijn en ik voelde er bijna niets van en heb de hele boel verkocht aan andere blowers. Kreeg er niet veel geld voor. Weer een half jaar niet meer gedaan tot ik met diezelfde buurtgenoot een stukje met zn destijds nieuwe aixam ging rijen. We draaide keiharde Hardcore op 4000 wat boxen tot hij op een zonnig plekje buiten het dorp weer ging blowen. Ik mocht meeroken van hem en ik werdt weer gigantisch stoned :lol:. Ditkeer was het super gaaf :( kleuren werden veel intenser de zon die normaal in die tijd van het jaar veel te heet was was nu heerlijk warm en ik kon er geen genoeg van krijgen, maar ik was helemaal in de war toen we bij hem thuis kwamen. Ik wou niet rechtstreeks naar huis gaan omdat ik bang was da ik straf kreeg :wacko: . ben een stukje door het dorp gaan fietsen. Terwijl ik bijna heel Neede uit mn hoofd kende op een paar buurten na was ik toen helemaal de weg kwijt en verbeelde me dat ik de hele tijd door een auto werdt achtervolgt. Vanaf toen ben ik steeds vaker gaan blowen en blowde min. 2 keer in de week. Ik regelde mn eige wiet en of hasj en ging vaak met vrienden die ook waren begonnen met blowen op straat stiekem een jointje roken. Pas op dat je moeder je niet ziet was het motto :) . Nu ben ik inmiddels 18 jaar oud en blow in de vakantie elke dag. Ook voor de vakantie blowde ik al elke dag. ik joeg er wel 3g per dag doorheen en haalde dit eerst uit de coffeshop. Was wel een beetje duur dus probeerde ik op goedkopere manieren aan wiet te komen. Betaal nu maar 2,50 euro per gram en heb goeie wiet. Ik blow alleen wel veel minder dan eerst. Nog steeds wel 5 of 6 joints in een week maar wordt teminste weer goed stonen zoals eerder. (niet dat ervan moet kotse maar da ik lekker ga en die gave lachkick is ook terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...