Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr.Stuc

1e ECHTE binnenkweekje van mij

Recommended Posts

Hé stonie stucer,

 

Lekker actief met je verslag... Dat watergeven van jou, gaat straks een keer fout!! echt waar.. 't Is hartstikke schadelijk als je wortels helemaal droog staan. Als ze slap hangen, is t namlelijk al te laat voor je wortelgestel. Er zullen delen afsterven... 't Is niet zo dat gelijk deplant dood gaat.. Maar ze hebben nu eerst weer tijd nodig om op krachten te komen... (en dat is niet al klaar op t moment dat je bladeren zich weer oprichtten) Da's tenminste mijn ervaring met vroegere teelten.

 

Van betonspullen weet ik niets, kan beter iemandd anders antwoord op geven

 

Ik ga straks checken of ik nog mannelijke bloempjes tegenkom in mijn hokkie.. .Had gister een hermadrodiet... Ik zit te erover na te denken om haar/hem te verwijderen uit mijn hokkie. Ik ga ook ff wat foto's maken, en straks plaatsen

 

succes, en wat betreft dat watergeven... google het maar even.

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet dat het schadelijk is en dat het dan al te laat is , dat snap ik ook wel... maar dit is de 2e x dat dit voorkomt..

is niet goed natuurlijk 2x teveel ik weet het , hoop natuurlijk niet dat ik me dames nu alvast klaar kan gaan maken voor eventuele uitvaart ;)

 

neej joh zo erg is het nie ... zal ze gewoon weer lekker water geven ... en niet meer verslapen natuurlijk;)<....

 

bedankt voor je reactie btw ,

 

en ja das kut van die mannelijke zaadjes man hoe komt dit ?? je had toch vrouwelijk zaad?..

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik had hier ook last van je moet echt een beetje respect verdienen hier ... je moet het zien als een hobby en levensweg;)

 

houd dat in je hoofd.. en ga ernaar leren leven ( niet opvallen natuurlijk )..

 

maar gewoon intresse tonen naar anderen enzo ...

 

voor de rest succes met alles;)

 

Thx man ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no problemos ;)

 

welkom ...

 

en je hebt wel gelezen HE want heb net heel verhaal getypt hiero...! :D

 

haleee..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi ; idd weekend's zijn druk, hier ook, maar om op uw vraag weer te komen , ik zou ook geen betonplex nemen want die vsa kan ferm warm worden (beton kan ook zeer warm worden tijdens het hardings proces maar niet zo warm denk ik), kan je niet de vsa op de grond plaatsen , direct op vloer(op beton klinker of tegel) , of een galva / inox plaat ?

 

Ik heb die magnetische vsa vervangen door een lumatek dimbaar , ik weet hij kost wat meer maar ik vind dat de voordelen toch zijn prijs waard.

 

Minder warm (veel)

Minder stroomverbruik

Minder tot geen gezoem.

Dimbaar.

 

Maar als je denk dude dit is me teveel opteer ik toch voor een beton tegel op de vloer ofzo.

 

Morgen weer foto's nice , can't wait , hier in mijn tentje gaat het hard , die topjes zijn aan het groeien man , niet te doen.

 

Enuu PM me wat van die amnesia aub , het is zoooooooooooolang geleden dat ik deze nog smaakte ;)

 

Greetz Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey halo die fly,

 

bedankt voor je reactie , uhm probleem dus er licht zeil op de vloer maar ik kan daar natuurlijk een stuk uit snijden want daar licht wel smeervloer onder ... goeie tip man , kijk ik heb hier 1 vsa en 2 plantjes ik wil wel meer dingen aan gaan schaffen enzo heb mooi tentje zoals je weet met hier en daar wat dingetjes erop en der aan , maar lumatek nee heb ik niet heb er veel over gelezen en wil er zeker over nadenken , maar voor deze ronde nog niet...

 

en ik heb je een pm gestuurd maar ik snap helemaal niks van pmtjes sturen!!! laat me weten of je iets hebt ontvagen want ik heb geen verzonden berichten ;)

 

Gr mr stuc

 

Hey halo die fly,

 

bedankt voor je reactie , uhm probleem dus er licht zeil op de vloer maar ik kan daar natuurlijk een stuk uit snijden want daar licht wel smeervloer onder ... goeie tip man , kijk ik heb hier 1 vsa en 2 plantjes ik wil wel meer dingen aan gaan schaffen enzo heb mooi tentje zoals je weet met hier en daar wat dingetjes erop en der aan , maar lumatek nee heb ik niet heb er veel over gelezen en wil er zeker over nadenken , maar voor deze ronde nog niet...

 

en ik heb je een pm gestuurd maar ik snap helemaal niks van pmtjes sturen!!! laat me weten of je iets hebt ontvagen want ik heb geen verzonden berichten :D

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees ik dat goed? B)

 

Ga je een stuk kamerzeil uit de vloer snijen voor de vsa? :P

 

Kun je niet gewoon een tegel neerleggen en daar de vsa op.... :P :D

 

Stoned zeker ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha idd , nee man niets uit snijden , gewoon tegel en vsa erop , man man amnesia is toch niet voor iedereen goed :D:d:d

 

En PM was ok ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha , is geregelt,

 

en tjah amnesia is heftig hiero,

 

mooi dat de pm gelukt is ;)

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je de meters al besteld? Of heb je ze ergens anders goedkoper kunnen aanscaffen? Ben beniuwd of ie incl. de batterijen was..

 

Ben benieuwd naar de pics, zal je vanavond nog es weer bekijken

 

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey halo iedereen,

 

ja ja de fotos komen er aan ga ze nu uploaden,

 

en @ theganjaman neej heb ze nog niet besteld en hoezo? zaten er bij jou geen batt bij??

 

@ iedereen die denkt dat ik zeil uit heb gesneden voor de vsa;)..

 

neej heb een paar bakstenen beneden gepakt en hem daarop gezet;)

 

nou jonges ik ga de fotos uploaden ;)

 

Tot zo :D

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de PH meter wel, maar bij de EC meter niet.. Dus kwam er nog 12,50 euro bij.. (had ik toch in PB gezet?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sorry had eerst het topic bekeken en toen pas je pm , sorry ;)

 

ik heb net een mailtje gestuurd naar diegene. heb er ook bij vermeld dat ik via een bekende aan dit ben gekomen en dat die bekende bij de ene meter wel batterije en de andere niet , dit wil ik graag compleet hebben...

 

dat heb ik er bij vermeld

 

ga even met de honden wandelen en dan zet ik de fotos er even op..

 

ik denk btw wel dat het iets of wat te warm is in mijn tent , en mijn lamp iets hoger gehangen ivm, lichtelijk verbrand puntje bij 1 plant en een aantal kromme bladpuntjes...

 

voor de rest ze zijn lekker toppen aan het maken geweest;)..

 

maar dit zien jullie zo wel ...

 

Gr mr stuc nogmaals bedankt theganjaman komt goed...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Jonges Zoals Sr smokes a lot doet pak er maar popcorn bij!! of een joint.. en/of..

 

Zoals ik net zei de fotos..

 

en wat ik net ook heb gezegt al eerder , over de lichtelijk verbrande puntjes, en krom getrokken bladpuntjes bij 1 plant... dit komt DENK ik door dat het te warm wordt in me tent want heb een karton afdakje over mijn meter gemaakt en heb ter hoogte van de toppen gehangen sinds paar dagen , en hij blijft nu 31.4 overdag en lampen uit 20/22, dit is volges mij te warm overdag.. denk dat ik of pc ven er tussen zet of de ventilator omhoog breng.. graag jullie mening natuurlijk!!...

 

Dan nog iets toen ik thuiskwam en ik ging naar mijn tentje stonden mijn plantjes er nogal STIJF zal ik het omschrijven bij ( bladeren overdreven rechtop..) wat wil dit zeggen??

 

Zoals jullie weten ben ik wat meer voeding gaan geven Canna boost , 1ml op 1 liter water en 5 ml bloeivoeding van terra fllores maar dat deed ik al.. de cannaboost schroef ik om de 7 dagen op tot ik op 4ml zit natuurlijk zal k de laatste week alleen water geven...

Volgnes mij niet echt overbevoedings verschijnselen te zien , wel wat geel blad onderop maar dat komt omdat ik niet echt rekening houd met gieten daar...DENK ik...

 

Nou ik zal jullie niet langer in spanning houden :D

 

Hier de fotos:)

 

eerst 2 fotos van het aanzicht wat ik had toen ik binnenkwam...

 

gallery_27917_10881_1760627.jpg

 

gallery_27917_10881_609373.jpg

 

dit bedoel ik ...

 

Dan nu de fotos Close ups;) en uit de tent voor de mooie pics...

 

Zoals altijd beginnen we met de Special Queen deze plant heeft ook de verschijnselen mbt de bladpuntjes ..

 

gallery_27917_10881_962872.jpg

 

hier zien jullie de verbarnde puntjes en beetje krom... sommige..

 

En ja ik weet dat mijn plantjes paarse stengeletjes hebben ph/ec meters onderweg...

voor de rest zou ik niet weten hoe het moet komen..

 

gallery_27917_10881_2547738.jpg

 

gallery_27917_10881_745228.jpg

 

Zijtopjes :P

 

gallery_27917_10881_739921.jpg

 

gallery_27917_10881_1514190.jpg

 

Hoofdtop.. :P

 

en dan nu persoonlijk vind ik het een mooie foto om te zien..

 

gallery_27917_10881_1382719.jpg

 

Dit was de Special Queen dan weer.. dan nu over naar de Power Flower..

 

gallery_27917_10881_2392978.jpg

 

Van boven af wat is ze toch een plaatje he die bladeren zo mooi groen ;)

 

gallery_27917_10881_1667182.jpg

 

Lekker toch , en zoals jullie zien heeft deze nergens last van que verbrand ofzo.. wel paarse steeltjes..

 

gallery_27917_10881_2190367.jpg

 

gallery_27917_10881_1031014.jpg

 

Zijtopjes:) , mijn eigen mening over de zijtopjes van beide planten is dat ze natuurlijk kleiner zijn als de hoofdtop , maar dat ze nog relatief klein zijn en blijven heb al bladeren weg gebogen en gedaan , en zoals jullie weten first time inside, weet k niet of ze er normaal uit zien voor 15 dagen echte bloei..

graag jullie mening offcourse.

 

gallery_27917_10881_1762445.jpg

 

De hoofdtop ja sorry de trut houdt haar bladeren een beetje ervoor ze wil niet graag met die kant op de foto denk;)... je kunt het wel zien als je goed kijkt..

 

gallery_27917_10881_2193646.jpg

 

En dit was weer de laatste van vandaag, zie net ook dat ik van de power flower eigenlijk geen mooie foto in het geheel heb gemaakt maarja dat komt volgende x weer!!

 

Jonges Veel Kweeksucces en Graag commetaar en advies..

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij zien dat er supermooie plantjes uit!! Vooral die foto van boven is echt prachtig!!

Doe zo voort!!! :-p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor, de steeltjes van mijn planten zijn ook wat paarsig, ik zit er niet mee, en de planten volgens mij ook niert.

 

We lopen nog mooi gelijk op, ben benieuwd hoe het er over een week bij staat,

 

We houden contact,

 

goodluck, en werk ze vandaag

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jonges allemaal,

 

bedankt voor de reacties;)

 

vind het zelf ook echt lekker gaan...

 

alleen zit met een probleempje denk dat het overdag net iets aan de warme kant is 30.4/31.4 max...

 

en lv 30/50 % overdag en smorgens als ik in mijn hokje kijk als net de lampen aan gaan lv 88%~!!!!!!!!!!!! OMG HELP!!..

 

dit is niet goed neem ik aan , zit er aan te denken om als de lampen uitgaan de verwarming aan te zetten op die kamer zodat de lucht wat droger word... goed idee??

 

Graag jullie mening hierover...

 

en nogmaals bedankt voor de reactie,

 

@ theganjaman Bedankt he ja net klaar en dadelijk weer even werken , voor de rest staan ze er nog steeds mooi bij net gekeken ze zijn nu echt aan het aandikken dus ben echt benieuwd hoe dit gaat eindigen;)

 

en idd we gaan nog steeds lekker gelijk op leuk toch;) ga even kijken of ik al iets terug heb van die ph/ec aanbieder...

Gr mr stuc

 

PS kleine toelichting:,

 

Zoals jullie op de foto kunnen zien hangt de meter op top hoogte ongv , eerst had ik hem onder tussen de potten staan en toen had ik nergens last van van te hoge lv snachts ofzo...

sindskort heb ik mijn meter hoger gehangen met een kartonnen afdakje erboven, en mijn temp is overdag 27/31 graden en dat is net iets te veel volges mij , heb de lamp al hoger gehangen , en een ventilator in mijn tent staan staat op stand 1 misschien als het te erg is dat ik hem op stand 2 kan zetten???

btw lv overdag is 30/50 ongv , schommelt daartussen meestal ergens in de 40%..

 

maar snachts is de temperatuur 22.0 graden best lekker denk ik , en de lv 88% dit is zwaar te hoog!!!!!!! ,

zit er aan te denken als de lampen uitgaan de verwarming een beetje aan te zetten zodat het snachts ook warm blijft en omdat warme lucht minder vocht bevat als koude lucht?? zit hier een kern van waarheid in of zeggen jullie nee dit of dat moet je doen??

 

graag advies

 

GR mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo jongens,

 

zou aub iemand mij antwoord kunnen geven op mijn vraag , heb geen zin in toprot...

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toprot daar hoef je in deze periode NOG niet bang voor te zijn, da's pas tegen het eind... Don't worry..Je kan je lapen nog wat hoger hangen, de ventilator meer laten draaien, je afzuiging meer laten draaien Allemaal kleine aanpassinkjes..

 

Succes,

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Stuc..

 

Net je verslag nog eens vluchtig door gelezen

Zie dat je wat problemen hebt met de temperatuur, maar heb je een fancontroller met thermostaat?!

 

Want dat is bij het kweken echt geen overbodige luxe ;) & komt je Lv ook iets ten goede..

Zo heb je weinig temp. verschil namelijk..

 

Die verwarming helpt wel iets, maar is niet de oplossing!

Zou zeggen gebruik de zoekmachine eens, hoop mooie dingen kom je dan tegen omtrent het verlagen van je Lv tijden de nachtperiodes!

 

Maar zoals gezegd, nu nog niet echt schokkend..

We blijven volgen, en houden een oogje in het zeil!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal voor de reacties,

 

ja ik heb een ventilator , maar geen fan control ofzoets,,

 

ga meteen de verwarming uitzetten , wanneer is de kans op toprot dan wel ??

 

en sir smokes a lot wat vind je ervan?? van de fotos;)

 

Gr mr stuc,

 

Oja nog iets ik denk dat ik mijn waterbeurt ga verhogen naar 350ml omdat de plantjes goed beginnen te drinken:)

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...