Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr.Stuc

1e ECHTE binnenkweekje van mij

Recommended Posts

heey stuc

 

ik heb precies de zelfde homebox als jij

mijn huidige kweek is ook bezig, alleen gaat het niet goed=(

 

van de 4 plantjes zijn er nu 3 dood gegaan en 1 plantje gaat het wel goed mee

 

njaa ik hoop dat het allemaal ng wel goed gaat komen

 

 

 

 

maarjaaaaa bij jou ziet er allemaal goed uit

hopen voor je dat het zo blijft

 

 

mvg weedplant

Share this post


Link to post
Share on other sites
heey stuc

 

ik heb precies de zelfde homebox als jij

mijn huidige kweek is ook bezig, alleen gaat het niet goed=(

 

van de 4 plantjes zijn er nu 3 dood gegaan en 1 plantje gaat het wel goed mee

 

njaa ik hoop dat het allemaal ng wel goed gaat komen

 

 

 

 

maarjaaaaa bij jou ziet er allemaal goed uit

hopen voor je dat het zo blijft

 

 

mvg weedplant

 

 

Hey weedplant , leuk dat je dezelfde hebt... en echt kut dat het slecht gaat bij je, wat ik wou vragen beschrijf is even wat je dan precies gedaan hebt, want als er 3 dood gegaan zijn doe je waarschinlijk iets fout,....

 

wel klote natuutlijk,,,

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@weedplant..

 

ik heb op je topic gereageerd..

 

@ allemaal....

 

Ik heb toenstraks toen ik thuis kwam even gekeken en de bloei zit er lekker in, de piepkleine topjes zijn nu al lekker kleine bolletjes van de bovenkant met al redelijk veel wittehaartjes voor de 3e dag bloei dan... vind ze tot nu toe zeker lekker gaan hopen dat het zo blijft natuurlijk,,,

 

Toenstraks 300ml per plant gegeven en 1liter water met 3ml bloeivoeding terra flora van canna vega.. om het rustig aan op te bouwen daar geloof ik dus bij dat je niet meteen vollebak met de voeding er op gaat, maar dat is mijn mening....

We zullen zien bij het eind resultaat hoe het afloopt :P hoop goed natuurlijk..

 

Ik zal morgen even weer een update maken met fotos erbij :lol:

 

 

Reacties zijn altijd leuk en welkom...

 

Gr.Mr.Stuc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi , het ziet er mooi uit , houden zo , ik blijf je zeker volgen,

 

vraagje waarom 2 plantjes terwijl je plaats hebt voor meer , het is het zelfde licht en elektriciteit iets meer water en voeding ;)

 

Greetz fly

 

Maak van je handtekening een linkje :lol: het oogt mooier :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik ermee begon had ik enkel een inbouwkast zoals je ziet in vorige fotos en ik toen nog niet over een tent beschikte of wou kopen en om er nu nog bij te zetten haalt niks uit;)

 

volgende x 4 of 5 erin...

 

gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker daar..

 

c U later..

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ ganjaman,

 

Ja bedankt vind het ook wel lekker gaan , en bij jou ook btw volg jou ook al maar dat wist je waarschijnlijk al...

 

@ Bollebof,

 

Thnx hopen dat et lekker groen blijft he ;)

 

 

@ allemaal,

 

Dan nu weer even een kleine update hoe het er nu bij staat was vroeger thuis vandaag dus weer ff paar fotos genomen...

 

gallery_27917_10881_1982279.jpg

 

Saampjes Dag 4, bloei

 

gallery_27917_10881_2013338.jpg

 

Sorry voor de vage foto .... van boven af links powerflower rechts special queen...

 

gallery_27917_10881_1697316.jpg

 

De Special queen die lekker wittehaartjes en kleine topjes aant aanmaken is :P

 

gallery_27917_10881_2606203.jpg

 

De Power Flower die ook lekker zn gangetje gaat, :D .. die laatste 2 fotos zijn zijdelings zoals je ziet valt me nu pas op eigenlijk..

 

gallery_27917_10881_845371.jpg

 

Van boven af de Special Queen, ik vind dat prachtig van boven af de planten :lol:

 

gallery_27917_10881_240421.jpg

 

De Power Flower die vanaf begin af aan toch de mooiste is vind ik persoonlijk maar ben verliefd op allebei :)

 

Het enigste wat me is opgevallen is dat de power flower 2 lichtelijk paarse steeltjes heeft zou iemand een idee hebben waar het aan zou kunnen liggen want de temp is nu 26. en schommelt overdag tussen 25/27 graden ... lv 45/50 , voor de rest geef ik ze eventjes niks nu 2 dagen qua drinken of voeding , dus dan kunnnen ze de pot weer even leegdrinken zodat we over 2 dagen weer 0.5 ml gaan verhogen met de bloei voeding. B)

 

En dan had ik nog een opmerking en daar wil ik ook graag jullie mening over vragen vinden jullie ze een beetje strekken? ik vind het wel een beetje , ik zat te denken om de lamp misschien naar 40 cm te brengen maar ik zit er ook mee dat ze nu pas 4 dagen ECHTE bloei staan en dat ze toch wel 2/3 weken door kunnen groeien toch? dus wat zeggen jullie de lamp hangt nu op 55 cm van de plantjes af en de Special queen is 35 cm en de Power Flower is 32 cm dus wat is jullie advies , kijk zo groot zijn ze niet vind ik persoonlijk maar om ze nou zo te gaan laten strekken dat vind ik ook niks maar ik weet het gewoon effe niet meer zo goed Daarom jullie mening graag ;)

 

Jonges , hoop dat jullie het leuk vinden het verslagje , en natuurlijk updates blijven volgen zeker een paar in de week... met fotos uiteraard!

 

Gr Mr.Stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom net terug van een stuckarwei net effe beule werk gedaan een plafond gesmeerd nou jonges misschien hier een paar ervaring mee misschien ?? maar ik vind het beule werk ik doe dit echt regelmatig en wanden metselen en stucadoren , dat is leuk om te doen maar plafonds jonges da is beule werk;) maar het levert goed op dus ik vind het aan de ene kant lekker maar ben o zo blij als het gedaan is ;) et ergste is morgen weer een plafond van 40 m2....

allemaal centjes zalk maar zegge;)

 

Maar effe waarom ik typ HELEMAAL GEEN REACTIES???? doe ik het zo fout :lol:

 

Gr mr.stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

high mr stuc

geen idee waarom je geen reacties krijgt, mischien wat slechte foto's ;)

keer net voordat de lamp aan/uit gaat foto's maken zien ze er veel beter uit!

is de bloei al duidelijk zichtbaar? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie je het niet dan? ik zie het duidelijk op de fotos;) , maar ja is goeie tip om dat te doen misschien ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha klopt, zat er weer eens langs te kijken.. :lol:

ben geen stucadoor maar heb wel enkele plafonds gedaan, is wel lekker voor je armen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah het is maar wat je lekker noemt :lol: ik snap wat je bedoelt aan de ene kant is et lekker maar aan de andere kant gaat het af en toe een beetje te ver de laatste stukjes ;) ach ja het scheelt een hoop als je met zijn 2e bent gewoon...

 

voor de rest bedankt voor de reactie maar wat vind jij dat ze strekken? , zal ik de lamp hoger hangen?? of zeg je van nou ik zou dat niet doen laat lekker op 55 cm hangen?? het is een 400w sontpia van phillips btw,.

 

Gr.Mr.stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zelf ook een 400 watt kweekje nu, en zit zelfs net iets onder de 40 cm.

maar in dit topic word 40 cm aanbevolen, dat hou ik ongeveer aan..

maar als je hoogte genoeg hebt, kan je best je lamp zo houden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwam net thuis en keek en 1 plantje zijn blaadjes hingen helemaal , nu denk ik dat et komt omdat ik de verwarming aan heb gezet waardoor de lv 23% was omg ,.......

dus dat vond ze niet lekker, meteen verwarming uitgezet 2 natte handoeken en een bak water erin,,en nu is het licht uit en hoop toch wel dat ze morgen wel weer goed erbij staat....

 

ik denk dat da het probleem is geweest. wat denken jullie

 

Btw cannabiszz thnx voor je reactie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo jongens , nog geen reactie gehad , ik moet zeggen dat me dat toch een beetje tegenvalt van dit forum want zon forum is er toch om elkaar een beetje te helpen natuurlijk en ik snap echt wel dat mijn kweekje niet zo speciaal is als een kweek van 30 planten ofzo maar iederen moet respect voor elkaar hebben vind ik , dus aub mensen aub geef mij effe een tip of een mening ofzo aub

 

 

gr mr stuc,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

snap niet waar je een verwarming voor nodig hebt, ik heb gewoon snachts lamp aan en overdag is het nog warm genoeg...

gr canna

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb hem ook uitgezet meteen, maar zou het daaraan liggen denk je of zie jij nog een andere mogelijkheid???

 

bedankt voor je reactie btw...

 

gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het in mijn hok te warm word, gaan me blaadjes krullen, wat er gebeurt met lage luchtvochtigheid geen idee!

nog nooit last van gehad.. heb nu tijdens bloei nog nooit onder de 50% op me meter gehad. vind het wel goed zo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal straks als de lampen aan zijn is kijken hoehet is met de luchtvochtigheid nu ik die handoeken enzo erin heb gelegt en verwarming uit heb gedaan want dat is idd niet nodig,...

 

bedankt voor de reactie

 

gr mr.Stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net gekekeken en mijn luchtvochtigheid is wel lekke op peil 46, ik denk dat het dat toch was want het plantje staat er weer mooi rechtop bij dus leerzaam ;) ....

 

alleen ik weet niet hoe jij het met de lampen uit en Snachts op dit moment lekker warm houd in je tent...

 

ze staan nu 6 dagen in bloei... mijn moppies :lol:

 

ze zijn nu lekker trichomen koppen aan t maken echt heftig;)

 

zal dadelijk even fotos maken maar dan worden ze wel weer met licht aan is dat een probleem? en anders haal ik ze er even uit en maak ik fotos buiten de tent? misschien een optie....

 

ze zullen er snel op staan

 

Gr,Mr.stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi kweekje.

Wees een beetje zelfverzekerd het is namelijk onkruid wat je groeit en het is knap als je ze doodmaakt. :P

Ik verwacht weinig problemen als je zo goed oplet zoals je nu doet.

Je gaat cola's kweken. ;)

 

hallo jongens , nog geen reactie gehad , ik moet zeggen dat me dat toch een beetje tegenvalt van dit forum want zon forum is er toch om elkaar een beetje te helpen natuurlijk en ik snap echt wel dat mijn kweekje niet zo speciaal is als een kweek van 30 planten ofzo maar iederen moet respect voor elkaar hebben vind ik , dus aub mensen aub geef mij effe een tip of een mening ofzo aub

 

 

ps:Reacties krijgen op het forum heeft met meer dingen t maken dat alleen een topic maken.

Als jij van andere mensen verwacht dat ze aandacht besteden aan jou topic zullen ze het ook leuk vinden als je iets zegt in hun topic.

Reputatie zal je op dit forum moeten verdienen (ik weet er alles van :lol: ) en naarmate het duidelijker wordt dat je een aanvulling op

het forum bent zullen er vanzelf meer reacties komen.

Gewoon doorgaan met mooie topics maken en dan komt vanzelf het hele forum een keer langs. :D

 

Greetz

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals ik hier net al zei zou ik de fotos er snel opzetten bij deze heb ik dat gedaan,

 

Dan nu weer wat fotos hoe ze er bij staan :D..

 

ze staan nu 6 dagen in echte bloei :lol:

 

Fotoos:

 

gallery_27917_10881_2639646.jpg

 

De power flower :D

 

gallery_27917_10881_102603.jpg

 

 

Toppiess

 

gallery_27917_10881_1192021.jpg

 

Zij topje , mooi groen blad al zeg ik het zelf bij deze plant is overigens nog steeds de power flower ;)

 

gallery_27917_10881_1675570.jpg

 

:D

 

gallery_27917_10881_3062600.jpg

 

net onder de hoofdtop..

 

gallery_27917_10881_1042638.jpg

 

Laatste van de power flower , dit is overigens het plantje die helemaal hing gisteren , maar dat is nu vrij goed opgeknapt , sommige blaadjes hangen nog lichtjes maar lang nie zo zielig als hoe ie er gister bij stond :P

 

gallery_27917_10881_412038.jpg

 

excuses dit is de laatste;) van de powerflower...

 

Dan nu de fotos van de Special Queen...

 

gallery_27917_10881_1294624.jpg

 

Here She isss :D my lady..

 

gallery_27917_10881_1506717.jpg

 

zij is toch wel de uitschieter tegenover de powerflower deze is 40 cm , en de powerflower 32/33 cm maar dat kan zijn omdat ze toch wel groter is heel die tijd en misschien door dat ze gister een klap heeft gehad de power flower btw, ze gaan toch lekker vind ik ...

 

gallery_27917_10881_2495702.jpg

 

hier een beetje gekruld blad te zien dat is nog van dat ze onder de tl verbrand was...

 

gallery_27917_10881_2703986.jpg

 

lekker die zij topjes allemaal...

 

gallery_27917_10881_690645.jpg

 

allemaal onder de hoofdtop dus waarschijnlijk HOPELIJK een dikke dikke hoofdtop maar ik wacht netjes af :)

 

gallery_27917_10881_2852021.jpg

 

:D

 

gallery_27917_10881_317134.jpg

 

:D

 

gallery_27917_10881_1446843.jpg

 

hoofdtop B)

 

gallery_27917_10881_1182815.jpg

 

en dit was de laatste foto van deze update:)

 

Hoop dat de fotos nu beter zijn en dat er nu meer mensen zullen reageren ;)

 

Reacties en/of opmerkingen zijn welkom!!!

 

 

Gr Mr,Stuc....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze gaan lekker Ms Stuc. De kleur van de bladeren is perfekt...lekker diep groen...Laat die toppen maar komen..Enjah bouwvakkers...tis zwaar...kweet het...ben der ook een.

 

Suucces verders :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ doc

 

Bedankt voor je reactie en ja klopt het is onkruid maarja ik wil et zo goed mogelijk doen natuurlijk en dat gaat er iest mis volges mij en dan wil ik dat oplossen maar dat is het al dus ze mogen weer lekker verder pompen:)

en idd je moet idd respect verdienen hiero en daar is niks mis mee ik doe ook lekker veel topics volgen en reageren en dat helpt ook wel ja , ik zal jou topics ook is bekijken en volgen :lol:

laten we idd hopen op lekkere cola's ;)

 

@ dennissie

 

Dankje voor je reactie , ja idd het is af en toe zwaar he maar komt goed hang on and keep ur head up ....

geduld wordt beloond zeggen ze dus ja:)

 

verdere updates volgen maandag of dinsdag weer met fotos;) natuurlijk!!!

 

Gr.Mr.Stuc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...