Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr.Stuc

1e ECHTE binnenkweekje van mij

Recommended Posts

yup zie zien er beter uit houden zo en nog 3weekjes te gaan yeah , wat gaat dat vlug , al enig idee hoe je gaat drogen?

Of curen?

 

Maak je hash met het rest afval?

 

Greetz

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

sow jongens wat een reacties :lol:

 

dank jullie wel..

 

@ sir smoke a lot..

 

hahah ja ze ruiken heeeeel lekker en sterk de ene ruikt lekker zoet B)

 

blijven proberen met ruiken op het scherm :whip:

 

 

@ fly ,

 

dank u , en idd gaat snel maar ik dacht zelf nog 4 weken maar chriet, heeft mij verteld zoals jullie zien dat ik verkeerd aan het tellen was..

 

laten we hopen dat deze 3 weken lekker aan zullen dikken!

 

over het curen en zo , curen ben ik niet bekend mee , en hasj maken zou ik graag willen proberen maar weet dus niet hoe dit werkt... dit wietje is gewoon voor eigen gebruik..

 

 

@ chriet,

 

dankje wel he maat! , ja idd zonder pk tot nu toe , alleen bloeivoeding terra flores en canna boost qua bloei voeding ..

vanaf gister vollle mep PK 13/14 meegekregen ,

 

ik had bij alien wat ijkvloeistof besteld , ph 7.01 , ph 4.01 en ec 1.4 van die kleine flesjes , want ik heb tot nu toe van die zakjes gebruikt...

 

heb deze vorige week geijkt..

 

ik stop mijn PH meter in de 7.01 en die geeft gewoon ff 8.2 aan... ik denk &%$3 zooi , net mijn vat stabiel klopt die meter weer niet , ik snap da nie da ding is van hanna dus lijkt me dat dat ding gewoon goed moet zijn , heb deze vorige week geijkt op 7.0.. met zon zakje ...

 

ik moet wel zeggen dat de vloeistof nu kleurig is en die uit het zakje was gewoon neutraal (net water)..

dit beetje geelig en rose achtig...

 

nou dus weer opnieuw geijkt ,

 

mijn vat stond dus op 5.1 sjonge jonge.. nu hebben ze dus de laatste dagen niet echt normale ph meegekregen,

 

1 voordeel aan deze gebeurtenis , mijn ph in mijn medium zal nu nooit te hoog zijn , het nadeel is dat een te lage PH dus ook niet goed is...

 

met andere woorde gewoon weer ff tegenvaller, achja dit zijn dus die dingen die gebeuren, de wereld vergaat niet .... <_<

 

vind het natuurlijk wel jammer omdat ik et toch goed wil doen...

 

als alles mee zit met de situatie waar ik momenteel in zit , komt er heel snel een volgende ronde..

 

MAAR we zijn er nog niet;) nog 3 weken te gaan!..

 

nou mijn vat staat weer op 6.3 heb er een 600ml kraanwater bij gedaan en 0.7 ml PK13/14 en nu is mijn ph weer goed..

 

kijken of het werkt want moet zeggen dat ik de pk nog niet echt zie werken... dit komt waarschijnlijk gewoon omdat ze de voeding niet goed op kunnen nemen door nu een TE lage ph..

 

mensen doe ik iets fout met ijken of wat nee toch , ik doe hem erin laat hem er effe in staan, draai hem bij laat hem weer effe staan totaal half uur / uurtje denk , en dan bewaar ik hem ook in de ph7.01 vloeistof..

De ec meter heb ik tot nu toe geen problemen mee heb er 2 en die doen het allebei nog steeeds goed..

had een andere ph meter maar die is gesneuveld..... (mijn schuld) ,

en deze is in een week ook zo veel verandert snap ik niet ..

 

Mensen bedankt voor jullie reacties!!!

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het beter is te ijken in ijkvloeistof en te bewaren in normaal kraan water ,

niet gans het ding maar normaal zit er een mouse in het dopje en als die vochtig blijft is dat voldoende.

 

Ik ijk ze 1x week en soms scheelt het idd wat , gewoon bijstellen en je bent klaar.

 

En over hasj maken vond ik Dit hier op WF , ik ga het alvast op deze manier doen.

 

Greetz

 

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou weten we dus ook waar die vlekken vandaan komen

 

deze aarde moet je niet meer gebruiken hierna

is n beetje kapot nu............

Share this post


Link to post
Share on other sites

was dit ook niet van plan om nog een x te gebruiken...

 

hopen dat het nu beter gaat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal update!!!!!!!!!!!!!

 

46 dagen 12/12

 

bijna 5 weken zichtbare bloei .. maar ga voortaan van12/12 uit..

 

de zijtopjes sta ik verbaasd van wat dit scheelt met wegbuigen etc etc vandaag weer wat gebogen engedaan hierbij zijn 2 bladeren gesneuveld...

jammer stom en zonde..

maar deze zijn lekker hard!

de hoofdtoppen zijn knoel hard!

dit is volgens mij een goed teken??

 

ik heb er nooit over nagedacht wat de opbrengst zou kunnen zijn want ik heb hier totaal geen kijk op maar ik laat dat de weegschaal mij straks wel vertellen hoe mijn 1e ronde is verlopen..

al is het 20 gram ( hoop het niet natuurlijk ) , ik heb veel van deze ronde geleerd.. en de volgende ronde gaat hopelijk alleen maar beter worden door de dingen die ik heb geleerd gaande weg dit kweekje..

 

Zoals jullie in mijn vorige reacties kunnen lezen was mijn ph veel te laag, mijn vat is nu weer mooi op PH 6.3 , EC 1.84

 

ze moeten nog bijna 3 weken en ben echt benieuwd hoe ze deze 2.5 week aan gaan dikken omdat dat meestal toch gezegt wordt.. daarom wil ik mijn waardes nu dus op peil houden...

 

vanaf maandag gaan ze aan de enzymen.. 1 week water met enzymen erin... om te spoelen als het ware... deze week krijgen ze nog een paar x de volle mep pk en 15ml canna boost op 5 liter...

en 25 ml terraflores .. maar deze ml's zijn niet nauwkeurig meer omdat ik er 600ml water bij heb gedaan, en hier alleen 1.2 ml PK aan toegevoegd heb... achja dit is in iedergeval het laatste wat ze krijgen aan pk kijken hoe ze hierop reageren ... misschien dat ik net niet tot maandag haal met de voeding maargoed dan hebben ze gewoon pech en beginnen ze eerder aan het laatste vat met enzymen .. 2 weken en 2 dagen hou ik nu aan met spoelen ...

 

dit vat komt er zo uit te zien...

 

1 vat voor 1 week en 2 dagen

 

5liter kraanwater

 

12.5ml enzymen

20ml cannaboost

 

Waardes: PH 6.3 en EC 0.3

 

Dan de laatste week:

 

5liter kraanwater.

12.5ml enzymen

 

en zit te twijfelen of ik toch hier ook nog cannaboost bij moet doen maar denk dat ik puur en alleen voor water met enzymen ga vanwege het wordt een eigen rokertje..

als iemand zegt nee zo niet graag uitleg;) en reden:P

 

dan nu de fotos:)

 

beginnen met de Power flower

 

gallery_27917_10881_382651.jpg

 

gallery_27917_10881_2642413.jpg

 

gallery_27917_10881_373403.jpg

 

gallery_27917_10881_2098107.jpg

 

close up zijtopje <_< my diamands;)

 

gallery_27917_10881_2628292.jpg

 

ander zijtopje :D

 

gallery_27917_10881_1382585.jpg

 

de piramide van de hoofdtop :lol:

 

gallery_27917_10881_2174889.jpg

 

Laatste van de power flower....

 

dan nu naar de Special queen en o ja ze is speciaal:)

 

kijk maar B)

 

gallery_27917_10881_2165401.jpg

 

:lol: my queen :whip:

 

gallery_27917_10881_671271.jpg

 

gallery_27917_10881_1660353.jpg

 

gallery_27917_10881_1916185.jpg

:lol:

close up 1 van de zijtopjes..

 

gallery_27917_10881_2377562.jpg

 

gallery_27917_10881_872710.jpg

 

Kijk en oordeel zelf:) :lol:

 

gallery_27917_10881_1911077.jpg

 

Zo dit waren de fotos weer!!

 

kijk en oordeeel en ik zou zeggen lees de boventekst ook even door;)

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er lekker uit, zo zie je maar met een beetje hulp krijg je mooie toppen!

 

Weegschaal? Lijkt wel een beetje een PHD uitspraak.

 

Nu nog even je handtekening aanpassen en je bent een professioneel forum lid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bedankt voor je reactie,

 

hoe bedoel je mijn handtekening aanpassen ?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey sir,

 

bedankt voor je reactie,

 

ja hier dacht ik zelf ook al aan..

 

heb net een vat gemaakt voor komende week vanaf maandag gaan ze dit krijgen..

 

12.5 ml enzymen

20ml canna boost

op 5 liter water..

 

PH 6,3 en EC 0.4

 

dan de week erop dit vat zonder de boost ... puur water met enzymen wel zelfde waardes..

 

dit is mijn plannetje en dan groten deels bladeren wegknippen en dan te drogen hangen in mijn tentje..

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag weerr wat gebogen en gedaan ivm dit elke x terug gaat naar dezelfde plek dus zit aan een ander idee te denken en dit ga ik morgen toepassen denk ik zodat ze niet meer terug kunnen...

 

en alle toppen lekker veel licht krijgen..

 

voor de laatste weken om aan te dikken offcourse;) <_<

 

net mijn 2 vaten gecontroleerd..

 

1 vat met PK en heel de mikmak . PH 6.3 EC 1.84

 

het andere vat met enzymen en canna boost ... PH 6.3 EC 0.4

 

dit krijgen ze vanaf maandag of dinsdag denk ik kijken wanneer het vat met pk op is ik denk nog 2x gevenn

 

we zullen zien , en dan de allerlaatste week alleen nog maar enzymen met water PH 6.3

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi,

zien zien er mooi uit echt aan de betere hand zou ik zeggen !! Super en houden zo.

Dus als ik volgen kan mag je altijd enzymen meegeven? Tot het einde?

 

Wat sopranos bedoeld is ipv een volle url zoals u in uw hantekening te plaatsen kan je gebruik maken van het knopje url rte-link-button.png waar je je handtekening aanpast

 

En een tekst in geven ivp een full url , het oogt mooier <_<

 

Greetz

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben blij dat je tevreden bent vriend!

 

wat dat buigen betreft

dit had je veeeel eerder kunnen doen

als t nodig was tenminste

 

met elektriciteitsdraad ofzo

kun je t om je tak heenvouwen met de uiteindes onder de rand van je pot gevouwen

kun je t ook zo weer loshalen als t moet

 

hoe hebben ze gereageerd op die pk?

fotootje?

 

ken haast niet wachten tot ze klaar zijn <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey allemaal,

 

@ fly , ja tot het einde kun je dit meegeven, en fijn idd dat het nu beter aan het gaan is dit probeer ik de laaste weken zo te houden idd;)...

 

 

@ chriet,

 

hey,

 

ja idd dit had veel eerder gekunnen en zal dit volgende ronde ook zeker eerder gaan toepassen maar denk dat ik ze dan tot bepaalde hoogte laat voorgroeien en dan meteen ga buigen als er toppen komen zodat ze meteen evenveel licht krijgen ( dan gaat de hoofdtop dus ook om bedoel ik dan knakken )...

 

deze pikt nu veel licht weg..

 

en over de PK , ja sinds vandaag hebben ze dus een lekkere PH mee gekregen dus zal morgen is kijken , vandaag toen ik keek begonnen ze al goed puisten te maken:) hahah goed teken??

 

maak morgen effe een fototje voor je

 

en ik kan idd ook niet wachten tot ze klaar zijn <_< , zulle we m is taste;)...

 

Gr mr stuc

 

hey allemaal,

 

@ fly , ja tot het einde kun je dit meegeven, en fijn idd dat het nu beter aan het gaan is dit probeer ik de laaste weken zo te houden idd;)...

 

 

@ chriet,

 

hey,

 

ja idd dit had veel eerder gekunnen en zal dit volgende ronde ook zeker eerder gaan toepassen maar denk dat ik ze dan tot bepaalde hoogte laat voorgroeien en dan meteen ga buigen als er toppen komen zodat ze meteen evenveel licht krijgen ( dan gaat de hoofdtop dus ook om bedoel ik dan knakken )...

 

deze pikt nu veel licht weg..

 

en over de PK , ja sinds vandaag hebben ze dus een lekkere PH mee gekregen dus zal morgen is kijken , vandaag toen ik keek begonnen ze al goed puisten te maken:) hahah goed teken??

 

maak morgen effe een fototje voor je

 

en ik kan idd ook niet wachten tot ze klaar zijn B) , zulle we m is taste;)...

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine toevoeging aan dit verhaal,..

 

mijn topjes beginnen al wel bruine haartjes te kriijgen, de zijtopjes wat meer dan de hoofdtop...

 

ze gaan over 2.5 week om is dit te vroeg die bruine haartjes"??

 

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee hoor is zelfs nog wat te laat denk ik

kunnen ze nog wat langer blijven leven

oftewel aandikken

 

mooi toch

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd dat is alleen maar gunstig,

 

toch houd ik gewoon tot maandag pk aan omdat ze er volgens mij goed op reageren...

zoals ik zei ze beginnen volgens mij op de hoofdtop puistjes te maken zal morgen close up foto proberen te maken hiervan...

 

en hoe is het bij jou chriet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

ik heb ben weer even creatief geweest en heb mijn bitches even gemarteld,

 

heb weer even wat gebogen en gedaan maar nu zo dat het niet meer terug kan;)...

 

heb de lamp iets of wat lager gehangen ook niet te veel ... want die hoofdtop van die ene is net iets hoger als de andere...

 

vandaag weer vollelading PK en de mikmak mee gekregen, ze blijven goed reageren hierop , dat gele blad van die andere plant is nog niet echt weg maar maak me hier niet zo druk om ze zijn toch aan het einde aan t lopen nu..

 

morgen krijgen ze nog een klein beetje PK mee , en dan is het gedaan met de PK en Bloeivoeding..

het enige wat ze nu nog gaan krijgen zijn enzymen en cannaboost...

dit houd ik 1 week aan.

 

volgende week alleen enzymen met water..

 

heb maar even een paar fotos gemaakt hoor..

 

als je goed naar de fotos kijkt kun je eigenlijk al wel zien dat het echte compacte toppen zijn..

 

we beginnen met de Special queen

 

gallery_27917_10881_406218.jpg

 

gallery_27917_10881_751920.jpg

 

op deze bovenstaande foto kun je zien hoe ik het heb gedaan met buigen..

 

gallery_27917_10881_2403408.jpg

 

gallery_27917_10881_1098801.jpg

 

gallery_27917_10881_1138509.jpg

 

paar close ups hoofdtop om de puisten die beginnen te komen te laten zien:)

 

gallery_27917_10881_375626.jpg

 

gallery_27917_10881_1950370.jpg

 

gallery_27917_10881_372379.jpg

 

paar van bovenaf lekker dik is ze aan het worden:)

 

Dan nu weer de Power Flower deze heeft nog steeds last van het blad maar zoals ik al zei maak ik me niet zo druk meer om ... deze loopt toch al iets achter op de special queen ,

 

dit kan meerdere oorzaken hebben,

 

1: bladprobleem,

2: grond van buiten ( brandnetel grond) , de special queen in speciale grond van canna..

3: soort.

 

voor de rest hier zijn de fotos..

 

gallery_27917_10881_1377336.jpg

 

gallery_27917_10881_462824.jpg

 

gallery_27917_10881_1651297.jpg

 

zoals jullie zien heeft dit plantje weer last van het gele blad, ik denk niet dat dit erg is deze krijgt waarschijnlijk niet genoeg licht..

 

gallery_27917_10881_544684.jpg

 

wat zijtopjes.. zijn vrij klein vind ik zelf maar wel hard dusja... we zullen zien..

 

gallery_27917_10881_2483129.jpg

 

gallery_27917_10881_1111084.jpg

 

Zoals jullie op de fotos kunnen ze mogen ze nog wel ff <_<

 

gallery_27917_10881_753010.jpg

 

saampjes in de tent laatste foto...

 

nou jonges na mijn berekeningen mogen ze nog 2.5 week maar wel zullen zien...

 

nu een vraagje , de laaste 2.5 week zoals jullie weten ga ik 1 week enymen + cannaboost geven en de andere week ( laatste ) alleen maar enzymen,,

 

zullen ze de laaste 2.5 week nog veel aan gaan dikken ( normaal gesproken?? ) of niet...

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom maar 2?

 

kijk ik was nog niet echt van plan om een tent of zo aan te schaffen , maar kwam er al snel achter dat ik toch wel zoeits nodig had en heb dat aangeschaft maar toen waren mijn 2 planten eigenlijk al in de bloei geschoten en dacht dan hou ik t deze ronde bij 2 ,

 

en zoals et er nu naar uit ziet gaan het er waarschijnlijk 5 worden ja de volgende x , ik ga kijken hoe deze smaakt , en dan kijk ik of ik de special queen nog een x ga doen of een ander soortje,

 

ik wil lekker opbrengst en lekker wietje ? welk soortje is dit:P <_< ik weet veel ligt aan de kweker zelf, maar normaal welk soortje voldoet aan deze eisen?

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah.. wat je lekker vind is natuurlijk persoonlijk.

 

Maar er zijn zaadbanken genoeg waar je de lekkerste soortjes uit kan zoeken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik bij mijn fotos van mijn laatste update van vandaag vroeg,.

 

de toppen gaan deze de laatste 2.5 week normaal gesproken in 1x dikker worden of is dit niet zo ?

 

Gr mr stuc

 

Btw hoe staan ze er voor de rest bij qua topvorming guys??

 

tips/en of opmerkingen....

 

Gr <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...