Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr.Stuc

1e ECHTE binnenkweekje van mij

Recommended Posts

hey mr.stuc

zoals ik al had verteld, brand mijn lamp in de nacht... dus voor mijn plantjes is het vanaf 18.00 morgen.

en om 06.00 avond haha, maakt voor de plantjes niet uit... alleen je kan indd de temperatuur wat beter regelen zo.

mischien ook een idee voor jou ;)

hoef je iniedergeval niet met een verwarming te gaan klote :lol:

gr canna

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt wat je zegt ik zal er is over nadenken;) voor de volgende run want nu heb ik geen verwarming aan gezet heb ik 1 dag aan gehad en meteen uitgezeet omdat dit geen succes was :lol:

nu laat ik het gewoon hoe het was en ze doen het lekker volgens mij dus ja;)

 

let the cola's grow....

 

Gr.Mr.Stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé mr.Stuc, Ik vind je plantjes er prachtig uitzien... 6 dagen ECHTE bloei, bedoel je daarmee de lamp ongeveer 20 dagen op 12 uur? Mijn lamp staat nu dus 2 weken op 12 uur, en de planten zien er nu zo'n beetje hetzelfde uit als die van jou.. Ik ben tevreden, en denk dat jij dat ook moet zijn. (tot nu toe) Ze zijn nog mooi groen, zijn goed bezig met bloem produktie... Ook jouwtopic wordt goed bezocht, (toch?)

 

Nou.. veel plezier,

 

Ik houd je kweekje in de gaten.

 

Succes,

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ the ganjaman,

 

Ja idd klopt nu wordt er regelmatig iets op gepost , en even over de lamp uren , ze stonden ongeveer 2 weken 12/12 toen ze pas echt bloei verschijnselen begonnen te vertonen en dat is dus 6 dagen geleden 20 september zijn ze officieel in de bloei geschoten , ( zo heb ik in iedergeval getelt),.,.

 

Ik hoop natuurlijk ook dat het lekker blijft gaan want zoals je zegt ze gaan lekker nu :P , en die van jou ook hoor en ik hou jou ook in de gaten dat weet je we zijn ongv op hetzelfde qua kweektijd en qua bloei , dus vergelijken we gewoon een beetje met elkaar alleen jij hebt er meer staan de volgende x zet ik er 4/5 in , want ja dit is eigenlijk te weinig maar zoals ik al uitgelegd had was in het begin ruimte gebrek voor meer dus deze ronde nog 2 maar daar komt de volgende ronde wel verandering in welk soortje? ben ik nog niet over uit:;)

 

Ben blij dat iedereen ze mooi vind en goed vind gaan :lol:...

 

Gr.Mr.Stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ dennissie ,

 

je bent ook een bouwvakker dus wat doe je eigenlijk in de bouw alsk vrage mag :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn zwager heeft een eigen spac spuiters bedrijf... ZZP-er... Hij WAS eerst ook stucadoor, maar zei dat dat werk idd zwaar (jij zegt beul) werk is.. I don't know, maar 't lijkt mij best wel.... Hij doet het al jaren, en heeft het altijd druk... Ook tijdens de crisis geen problemen om werk te vinden

 

Ik doe de administratie van een hoveniersbedrijf... lekker makkelijjk, en ik kan ook gewoon on-line om af en toe es te kijken op dit geweldige forum.. Veel kennis, en gelijkgezinden te vinden hier.

 

Eerst maar weer succes en straks welterusten

 

Grtz,

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey halo,,

 

ow oke spac spuitbedrijf is ook die tak van de stucadoors ja alleen het is wat je zegt een stuk lichter werk nog wel zwaar werk , maar ja met de hand is het toch wel zwaar werk , wanden gaan wel is ook af en toe wel zwaar , maar het is meer die plafonds die het beule werk maken;)

 

Daarom doe ik als zzper , metselwerk tegel en stucwerken en dan heb ik toch afwisseling he :P maar idd op een dag moet ik ook gaan zeggen nu is het klaar want metsel en stuce dat zijn toch wel 1 van de zwaardere beroepen in de bouw en ben benieuwd of ik dit tot mijn 50e volhou maar dat denk ik nie hoor :D zie wel wat ik dan ga doen..

 

maar hoveniers bedrijf administratie is ook chill werk ja zeker wete , lekker af en toe idd forum checke enz, mijn pa werkt trouwens bij een hoveniersbedrijf :) boomkwekerij..

 

Jij ook veel succes en vast welteruste idd ;) morgen kwart over 5 die ....... wekker weer :lol:

 

Gr. Mr.stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Truste..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie avond allemaal toenstraks even gekeken naar mijn schatjes, en ze stonden er weer lekker bij heb ze weer wat water met bloeivoeding gegeven ben nu weer iets omhoog gegaan met de voeding ik gaf 3ml voeding mee en nu opgeschroefd naar de 4ml, dat houd ik nu weer even aan en dan aan het eind van de week zit ik op de 5ml ... misschien dat ik nog even een boostje ga halen om voor de laatste weken iets mee te geven maar dat zal ik nog even moeten bekijken in de gs...

 

Morgen weer fotos over hoe ze erbij staan vandaag geen tijd voor gehad.

 

Gr.Mr.Stuc :lol:

 

Goeie avond allemaal toenstraks even gekeken naar mijn schatjes, en ze stonden er weer lekker bij heb ze weer wat water met bloeivoeding gegeven ben nu weer iets omhoog gegaan met de voeding ik gaf 3ml voeding mee en nu opgeschroefd naar de 4ml, dat houd ik nu weer even aan en dan aan het eind van de week zit ik op de 5ml ... misschien dat ik nog even een boostje ga halen om voor de laatste weken iets mee te geven maar dat zal ik nog even moeten bekijken in de gs...

 

Morgen weer fotos over hoe ze erbij staan vandaag geen tijd voor gehad.

 

Gr.Mr.Stuc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi , ik zie net dat er bouwvakkers zijn :lol: , wat is uw functie? Ik ben kraanman van 27t graafkraan .

 

Ok sorry gevonden "Daarom doe ik als zzper , metselwerk tegel en stucwerken en dan heb ik toch afwisseling he maar idd op een dag moet ik ook gaan zeggen nu is het klaar want metsel en stuce dat zijn toch wel 1 van de zwaardere beroepen in de bouw en ben benieuwd of ik dit tot mijn 50e volhou maar dat denk ik nie hoor zie wel wat ik dan ga doen.."

 

Enuu laat die pic's ma komen!!

 

Greetz Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey fly,

 

ja goed gevonden idd, en dat is ook handing kraanman ;) ( loodgieter neem ik aan ) , en ja ik ga zo de fotos maken en dat zet ik ze er zo of straks eventjes op :P

 

hou het even in de gaten dan zullen de fotos snel verschijnen :lol:

 

Gr.Mr.Stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen , zoals ik had beloofd zal ik fotos maken nou dat heb ik gedaan :D

 

zie hier de fotos ze staan nu 8 dagen in bloei.

 

gallery_27917_10881_75818.jpg

 

Nu eerst de Special Queen die een stukje meer gestrekt is als de powerflower maar sowhat we shall see what she will bring me ;)

 

gallery_27917_10881_2203600.jpg

 

:D

 

gallery_27917_10881_2030912.jpg

 

leuke zij top die ze aan maakt hopend op 1 grootte bud natuurlijk maar laat ze der gang maar gaan :D

 

gallery_27917_10881_2655514.jpg

 

onder de hoofdtop lekker bezig :P

 

gallery_27917_10881_34563.jpg

 

hoofdtop lekker compact bezig let the flowers grow!!!!!!!

 

gallery_27917_10881_2290674.jpg

 

:lol:

 

gallery_27917_10881_1664757.jpg

 

:D

 

En dan nu weer de Power Flower..

 

gallery_27917_10881_1042866.jpg

 

Om te beginnen van boven af ;)

 

gallery_27917_10881_829555.jpg

 

Zoals je ziet is deze echt lekker bezig met zo dichtbij elkaar bloemen aan het maken , lekker toch :)

 

gallery_27917_10881_2911731.jpg

 

zijtopjes niet vergeten natuurlijk ;)

 

gallery_27917_10881_2144145.jpg

 

de power flower als je hem ziet en onderop een geel blaadje mijn 1e , dat komt waarschijnlijk omdat ik beetje uitgeschoten was met watergeven en gooide het zo over het blaadje heen;)

 

gallery_27917_10881_1986960.jpg

 

lekker toch die hoofdtop nu al na 8 dagen :D of gaat het te langzaam kan ook natuurlijk.... ik vind het wel lekker gaan B)

 

gallery_27917_10881_2708204.jpg

 

:D

 

gallery_27917_10881_2708500.jpg

 

close up hoofdtop ;)

 

dat was het daan weer qua fotos voor vandaag :D,

 

ik had alleen een klein vraagje want bij de Speciaal queen en bij de Power Flower hangen er sommige bladeren een beetje boven de topjes zodat ik denk dat ze minder licht kunnen krijgen door de bladeren.. zou ik nu deze bladeren weg moeten halen??

 

of gewoon lekker laten hangen want ik wil natuurlijk niet dat ik een blaadje weg haal ( een deel van de plant zijn leven ) , en dat ze dan haar energie in de bladeren weer aan te maken ipv haar energie in de toppen te steken ik zit dus een beetje met een dillema.,..

 

wat ik natuurlijk ook nog zou kunnen doen is die bladeren die het licht een beetje tegen houden , die te buigen zodat ze geen hinder veroorzaken..

ik zal er is over nadenken;)

 

en ben er btw uit welke voeding ik bij ga halen voor de laatste weken..

 

De boost ook van Canna , aangezien ik de terra vega terra flora van Canna heb ga ik de boost ook van dit merk pakken en dan denk ik dat ik daarme de 6e week begin en dan vanaf de 7.5 week beginnen met spoelen aangezien de speciaal queen eerder klaar zou moeten zijn begin ik daarmee eerder met spoelen en de power flower een weekje later want die moet een weekje langer... maar dat zullen we vanzelf kunnen zien .

 

vandaag weer 4ml bloeivoeding terra flores meegegeven met het water 300 ml hebben ze beide aan water gekregen vandaag..

heb ik ze net gegeven zodat wanneer de lamp uit gaat ze lekker hun best kunnen gaan doen !!

 

Nou mensen dit was de update weer graag jullie mening hierover , en graag wat jullie zouden doen met de blaadjes :)

 

Gr Mr.Stuc :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok jij geeft dus de voeding voor het slapen gaan, ik kies er juist voor om het ze tegeven wanneer ze een uurtje wakker zijn. Nog bepaalde redenen dat je het doet voor het licht uitgaat!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik moet zeggen dat ik niet echt speciaal voordat het licht uitgaat drinken geef de ene x doe ik het net als het licht aan is gesprongen de ander x een uurtje voordat het uitgaat, waarom ik dit nu probeer is , omdat ze savonds na mijn weten toppen aanmaken ( met licht uit dan ) , dus daarom probeer ik het nu even of het werkt ?? weet ik niet hoor ...

 

Gr Mr.Stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Mr.Stuc, ik heb inmiddels mijn foto's gemaakt, en ga ze nu toevoegen aan mijn topic, 'k heb wel een probleem(pje) Ze zijn te hoog geworden, afgelopen dag... En de lamp was te dichtbij.. t resultaat...

 

Je ziet 't op mijn foto's

 

Jij ook suuces met uploaden, zo.. Ben erg benieuwd hoe 't jou vergaat.

 

c U later.

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat lekker zo mr stuc :lol:

word een mooie eerste kweek denk ik ;)

en volgens mij bedoelde hij met kraanman, niet loodgieter :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow hahahah , dat dacht ik :lol: hahaha

 

Bedankt voor je compliment, hoop het ook ;)

even een vraagje nog over de blaadjes wat ik erin had gezet bij mijn update , zou ik die weghalen of ombuigen of zeggen jullie gewoon laten hangen?

 

het gaat over dat sommige bladeren het licht voor een aantal zijtopjes voor een deel tegenhoud , ik neem aan dat het ultieme licht natuurlijk beter is ...

 

graag hierover jullie mening ... voor verder uitleg zie mijn laatste update...

 

@ the ganjaman...

 

dit zijn de fotos die ik heb upgeload... en zal nu de jouwe gaan bekijken!...

 

GR mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij nemen bladeren het licht op en niet de haartjes zelf, maar weet dit niet zeker..

je kan ze wel wat omlaag doen als ze op de toppen hangen.

gr cannabiz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nog steeds geweldig uit toch? Bij mij zijn er ook al wat gele blaadjes onderin... Hier komt toch weinig licht, mijn motto is altijd: alles wat groen is, mooi laten zitten. De plant maakt met alle groene delen van de plant suikers (glucose) aan, wat ze gebruiken om meer bladeren/bloemen aan te maken.. (fotosynthese of zoiets...) Bloemen hebben geen zon/licht nodig. Volgens mij is veel licht ook juist weer verkeerd voor de THC..

 

Ik laat t blad altijd zitten.. Maar de meningen hierover zijn verdeeld...

 

maar we gaan nog steeds aardig gelijk op, jouw foto's zijn wat gedetaileerder... en mooier.

 

Succes en I see you later ...

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er nog steeds geweldig uit toch? Bij mij zijn er ook al wat gele blaadjes onderin... Hier komt toch weinig licht, mijn motto is altijd: alles wat groen is, mooi laten zitten. De plant maakt met alle groene delen van de plant suikers (glucose) aan, wat ze gebruiken om meer bladeren/bloemen aan te maken.. (fotosynthese of zoiets...) Bloemen hebben geen zon/licht nodig. Volgens mij is veel licht ook juist weer verkeerd voor de THC..

 

Ik laat t blad altijd zitten.. Maar de meningen hierover zijn verdeeld...

 

maar we gaan nog steeds aardig gelijk op, jouw foto's zijn wat gedetaileerder... en mooier.

 

Succes en I see you later ...

 

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de snelle reacties over het blad oke bedankt , zal ze gewoon laten zitten idd.. die gele laat ik oo gewoon zitten btw , ik zal dadelijk de jouwe gaan bekijke ganjaman ga eerst ff met de honde wandele ... en cannabiszm ik ga jou verslagje ook effe checke op updates;)

 

nogmaals bedankt voor de snelle reacties ;)

 

Gr mr stuc :lol:

 

Ps . idd het gaat goed hoop natuurlijk dat het lekker blijft gaan :P alleen zit er aan te denken een klein ventilatortje in me tent te hangen want ze wiegen wel iets af wa op en neer... maar ik weet niet wanneer ze genoeg wiegen?... onderin gaan het allemaal lekker op ene neer alleen boven wiegen ze echt minimaal de ene meer dan de andere iemand tip hierover?

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo.

 

het beste is watergeven als de lampen een uurtje aanstaan, geef net genoeg om de dag door te komen......

zodoende zullen de planten s'nachts niet vol met waterstaan, wat de wortels kunnen doen verzuipen..

dit zorgt voor achterstand, wat je nou zeker niet wilt hebben in die enkele weken die we de plant maak kunnen gunnen...............

 

verder knip nooit bladeren af van de dames, deze zijn nodig voor de synthese !!!!

het zijn de longen van de plant, en ga je die eraf choppen zullen ze het zeker benauwd krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt tim voor je reactie,

 

dit is ook de 1ex dat ik het heb gedaan 1.5 uur voordat het licht uit ging water gegeven,

zal het voortaan doen als de lampen net aan staan , voordat ik de deur uit ga;)

 

weet jij misschien nog iets over het wapperen van de planten ? ze gaan wel iets of wa op en neer boven maar onder meer , zal ik een vent erop moeten zetten? of is een klein beetje wiegen al genoeg? heb geen zin in toprot natuurlijk,,....

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk eigen teelt die special queen 1 id super van smaak en heerlijke buds suxes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje beweging is goed, maar niet teveel... En de fan er opzetten is helemaal fout... Je krijgt dan last van windbrand.. Je zegt dat ze wat wiegen.. Da's genoeg..

 

Verder, gewoon zo doorgaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...