Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mr.Stuc

1e ECHTE binnenkweekje van mij

Recommended Posts

ziet er leuk uit..!!!

Maar ik zou wel degelijk dat grote blad wat over je topje's hangt weg buigen (niet knippen)

Ik doe dat altijd en altijd worden de toppen die eerst bedekt waren groter..!!

Dus ze verwerken wel degelijk licht....

Blad is zeker belangerijk maar een plant maakt genoeg aan om wat weg te buigen....

Mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx stikkie zal het meteen gaan proberen te doen ,

 

en bedankt voor de reacties jonges , ja over die vent ben ik toch nog niet helemaal zeker want de ene wiegt lekker en de andere weer bijna niks heb 2 flappen van mijn tent open staan , en 1 inlaat buis erin in zon gat.. dus aan de inlaat licht het niet...

 

laten we het hopen dat het dikke buds worden allemaal :lol:

 

ik heb net gekeken en ze staan er lekker biij hoor , morgen weer foto update;)....

 

ik hou de fotos om de 2 dagen om dat ik dan ook pas echt duidelijk verschil zie na 2 dage....

 

bedankt voor alle reacties..

 

Gr.Mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal,

 

zoals stikkie net zei ben ik toch maar een paar bladeren om aan t buigen geweest, voorzichtig gedaan zodat ze niks beschadigd werd ... ze liet wel een beetje reuk na dus ze vond het niet leuk dat ik aan der zat maarja , ik moes haar een beetje helpen om bigger buds te kunnen maken :lol:

 

en stikkie ik zie nu al meteen wat jij bedoelt dat dat zeker nut heeft... als je nu naar de plantjes kijkt , zie je puur en alleen de toppen , ook wel bladeren maar niet meer van die bladeren die horizontaal over de topjes heen hangen , en nu kunnen ze dus lekkere buds gaan maken :lol:

 

zoals ik al zei morgen weer fotos .... laat ze vandaag weer met rust.. geen water geen voeding morgen vroeeg zijn mn schatjes weer aan de beurt... ( ze hebben gister voor het slapen gaan gehad dusja... dat doe ik neit meer ,. )..

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er super uit houden zo.

En van dat wegbuigen kga er ook eens aan beginnen, maar je heeft ze geen water vandaag? ik moet de mijne iedere dag water geven +- 1 l per pot , dan staat mijn tensio op 50 maar volgende dag (na 12 u) weer op 220 ,

die wijven zuipen wat af ze man man als ik zoveel zou drinken goh.

 

Greetz en tot volgende foto shoot.

 

Ik zal zaterdag de mijne uit hun kot halen , grondig nazicht geven en veel foto's nemen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey fly ,

 

dankjewel voor je compliment ben er zelf ook zeer tevreden over zeker voor de 1e x... binnen..

 

en even over het water geven ja ik heb ze vandaag even overgeslagen omdat die krengen een beetje der pot leeg kunnen zuipen..

 

en ja zon meter die heb ik niet tot mijn beschikking , doe het echt op gevoel die van mij krijgen nu elke dag 300 ml water met bloeivoeding erbij..

 

misschien maar een beetje verhogen qua watergeven dan ?? ze hebben er volgens mij neit echt last van.. ik weet wel dat ze elke dag wel alles opdrinken...

 

maar als er mensen zijn die zeggen meer water geven dan ben ik daar uiteraard bereid naar om naar te luisteren...

 

zoals ik al zei ga ik morgen weer fotos maken van de dames hoe ze er na 2 dagen weer uitzien;)...

 

zit alleen een beetje te kutten met mijn lv die blijft nu tussen de 35/55 schommelen blijft meestal onder de 40 ... ik denk niet dat er veel problemen van komen want ze doen het nog steeds goed..

 

Het enigste waar ik me een beetje druk om maak is de ventilatie, want ze wiegen bijna niet op en neer , eerst deden ze dat wel maar nu ze iets groter zijn beweegt er onderin alleen enkele bladeren en bovenin eigenlijk niet , iemand hier iets op??? alvast bedankt..

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo lang je planten er goed gezond uitzien, moet je er niets aan veranderen... ..

 

En ze zien er mooi en gezond uit... zo op de foto's te zien.

 

Die van mij krijgen geniddeld 250 ml. water, per dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah oke dan hou ik het ook gewoon bij deze hoeveelheid...

 

Maar ja over die ventilatie ben ik nog neit uit omdat ik geen zin heb in dikke buds met toprot :lol:

 

en de andere flap openzetten is geen optie want dan komt daar licht via binnen...

 

en dan nu even een toevoeging die ik ga maken aan mijn voeding schema:

 

Momenteel gebruik/gebruikte ik :

 

Canna wortelstimulator "rizhotonic"

Canna vega "groeivoeding"

Canna Terra Flora "Bloeivoeding"

 

en dan als toevoeging ga ik de

 

Canna Boost erbij halen voor extra topvorming en lekkere smaak aan je wietje..

 

Dan zit ik nog te twijfelen om met de PK te gaan werken als combinatie van de boost voor 1 week...'

 

maar daar ben ik nog niet over uit ...

 

De canna boost gaat er wel komen :lol:

 

Voor de rest was dit weer even een kleine update van mijn voedingschema.. altijd leuk om te weten toch wat ik gebruik...

 

Medegrowers,Medesmokers

 

Keep it green and Keep it grow..

 

Gr,. Mr.Stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor ventilatie heb ik 2 potten op elkaar gezet en aan elkaar gevezen en daarop mijn fan gezet , zo blaast hij er nog mooi over de dames .

Ik heb een fan de links en rechts draait , mijn dames zijn 73 cm en staan nog mooi te schudden met hun kont :lol:

 

Over dat water heb ik geen idee , misschien doe ik het verkeerd en geef hen teveel , maar alles is mooi opgeslorpt de volgende dag (volgens tensio)dus.....

 

Greetz

 

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan zon manier zat ik zelf ook te denken maar dan moet ik even een klein ventilatortje bestellen want heb hier een grote staan die nogal hard gaat... en het moet niet te hard gaan...

 

over dat water dat doe je gewoon goed denk ik als je zon metertje gebruikt is altijd handig om je eige te controleren ik voel gewoon emt me vinger beetje aan de grond en pak de pot even op als ie leeg is onthou ongv hoe dat voelt en dan geef ik water til ik ook op , en dan de volgende dag voelen en dan voel je wel het verschil...

 

dan is het voor mij tijd om water te geven...

 

en ik moet zeggen dat ik ze af en toe ook effe een paar dage gewoon lekker de grond leegdrinken...

 

gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr.Stuc, jij doet ook niet aan meten van ph/ec? Ik eerst ook niet, maar heb gister toch maar wat apparatuur besteld... Ik ga ook tensiometers aanschaffen... Voorkomt ook gelijk evt. drinkproblemen.

 

Grtz, TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey the ganjaman.

 

nee idd ik doe daar niet aan heb daar zo iets bij van dat is gunstig als je meerdere planten hebt aangezien ik maar 2 plantjes heb staan op dit moment....

 

ga ik daar nog niet aan beginnen ... voor de rest is het geen slechte aankoop natuurtlijk , ik ga even een klein ventilatortje bestellen...

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb die van mij vandaag binnen gekregen... De EC meter doet niets, achteraf blijkt dat er nog batterijen in moeten... De PH met doet het wel.. Vanavond maar es ff testen..

 

grtz,

TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah mooi zo laat me weten hoe het werkt allicht een optie voor mijn volgende ronde ga dadelijk even een ventilatortje halen en canna boost...

 

gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals jullie gewent zijn is hier weer een nieuwe update van mij engeltjes...

 

Ik heb wat uitgebreid...

 

1 kleine ventillator, ( merk brons ) , "zie foto"

 

1 liter fles van Canna Boost.. Waar tegen mij is gezegt pas vanaf de 6e week... en gewoon doorgeven tot de oogst...

 

dan nu de update ... ze staan nu 10 dagen in echte bloei

 

we beginnen weer met de special queen #1

 

gallery_27917_10881_1966546.jpg

 

hier staan ze lekker samen in de tent..

 

gallery_27917_10881_2089631.jpg

Special Queen

 

gallery_27917_10881_2223525.jpg

 

voor aanzicht je ziet zo wel dat ik wat bladeren naar beneden heb gebogen ivm dat deze over de topjes heen hingen..

 

gallery_27917_10881_1095846.jpg

 

is ze niet lekker bezig :lol:

 

gallery_27917_10881_232115.jpg

 

die lekkere hoofdtop en je ziet van alle kanten de trichomen steigeren:) goed teken toch :lol:

 

gallery_27917_10881_402628.jpg

 

close up lekker aan aan het dikken...

 

gallery_27917_10881_1854531.jpg

 

nog een close up van de boven kant lekker die haartjes zichtbaar maken :P

 

 

Dit waren ze weer van de Special Queen #1

 

dan nu op naar de Power Flower..

 

gallery_27917_10881_386239.jpg

 

om te beginnen van boven af..

 

gallery_27917_10881_267539.jpg

 

dan van de voorkant kijk maar is hoe lekker dicht ze aant groeien is :)

 

gallery_27917_10881_927058.jpg

 

Zo krijgen jullie een beetje een idee hoe vol ze eigenlkijk zit voor zon plantje..:)

 

gallery_27917_10881_897161.jpg

 

:) :D power flower!!!!!!

 

gallery_27917_10881_1088891.jpg

 

lekkere close up van de haartjes;)

 

gallery_27917_10881_153667.jpg

 

B)

 

Dat waren de fotos van de plantjes weer;)....

 

 

dan heb ik hier nog 2 fotos waar ik jullie een kleine uitleg bij wil geven...Over de ventilator die ik er vandaag in heb gezet..

 

Zo stond het er eerst bij maar toen kwam ik er achter dat het plantje rechts een beetje teveel op en neer ging na mijn zin ,

 

zie hier ...

 

gallery_27917_10881_2616252.jpg

 

zo had ik het eerst staan ...

 

nu heb ik het een beetje veranderd, en met paint beetje bewerkt en proberen uit te leggen wat voor effect ik nu heb gecreërd..

 

gallery_27917_10881_928792.jpg

 

Zoals ik al zei ben ik met paint aan de gang gegaan, hoop dat het beetje duidelijk is , ik zal het een beetje uitleggen...

 

natuurlijk moet je dit verhaal zien net alsof de tent dicht is dan krijg je namelijk dit effect! van de luchtcirculatie...

 

ik heb het een naam gegeven whirlwind effect :D

 

Omdat de ventilator nu in op het hart van de tent staat ( het hart betekent het midden ) ,

 

krijg je een whirlwind effect omdat het lucht helemaal rondom en terug gaat , met andere woorde whirlwind effect...

 

hoop dat het een beetje duidelijk is voor jullie ...

 

dan nu even een verhaaltje want waar ik de ventilator heb gekocht bij de gs hier in de buurt heb ik ook maar gelijk een fles van Canna Boost gehaald..

 

Hun adviseerde mij om daar de 6e week mee te beginnen en gewoon blijven geven tot je oogst... waarop ik zei je gaat toch wel een weekje spoelen en toen zeiden hun daar weer op ja dat is als je er ook nog met pk bij gaat liggen rommelen...

mijn vraag aan jullie , wat adviseren jullie ook gewoon tot de oogst mee geven of toch de laatste week spoelen ;)

 

en dan nog een klein vraagje het staat wel op de fles dat het mag , maar wat raden jullie aan gewoon bloeivoeding erbij blijven geven , of alleen met canna boost verdergaan vanaf ik daar mee begin..

 

Nou jongens , ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen allemaal, heb mijn best weer gedaan al zeg ik t zelf...

 

Oja, nog een klein vraagje elke x als ik fotos maak haal ik de planten uit de tent en dan zijn ze per plant ongv 2 - 3 minuten uit de tent is dit een probleem...

 

Fijne avond en Kom maar op met die reacties :P

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes, ze hebben wel iets paarse steeltjes, maar gaat lekker zo te zien. Blijf je in de gaten houden.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey donnie ,

 

bedankt voor je reactie.. ja idd dit klopt denk ik doordat ik aan het buigen geweest ben..

of het heeft een andere reden dat weet ik niet ...

Kun jij misschien antwoord geven op 1 van mijn vraagjes?? :lol:

 

de canna boost mag je die meteen mee geven? of pas in de 6e week op canna.nl staat er wel wat maar kan er niet echt wijs uit eerlijk gezegd..

 

tijdens fotos maken haal ik de plantjes heel even eruit ongv 2 tot 3 minuten.. is dit erg??

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

hi stuc , ze zien er mooi uit , en de toppen worden idd met de dag vetter , houden zo :lol:

 

Volgens mijn schema van plagron moet ik vanaf week 6 green sensation toevoegen tot aan de voorlaatste week , dan enkel water ,

ik zal me daaraan houden.

Hier kan je mijn schema vinden , hopelijk heb je er iets aan :lol:

 

Wat ik wel zie is dat ze de ec waarde verhogen de laatste 2 weken.

 

Greetz

 

Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey fly bedankt voor je reactie .

 

ja idd ze blijven vetter worden dat moet ook :lol:

 

en dat voedingschema is een andere als die ik net heb bekeken op canna.nl en heb ook bij indoor vragen effe een topic gemaakt hierover...

 

voor de rest vind k het ook lekker gaan zo :lol:

 

ben benieuwd hoe ze er morgen weer bijstaan..

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat nog steeds prima, en gelijk opmet die van mij... Een fan in je hokkie is zeer verstandig... Daar worden de stelen lekker dik van... En voor grote toppen heb je dikke takken nodig...

 

Je hebt daar een paar mooie vrouwen staan..

 

c U later

'TheGanjaMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ganjaman,

 

bedankt voor je reactie ja lekker he...

 

ben benieuwd hoe die van jou eruit zien...

 

Gr mr stuc

 

en ja die ventilator laat mijn babies weer lekker shake...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraagje???

 

Canna boost kan dat al vanaf dag 11 zichtbare bloei mee gegeven worden??

 

of wachten tot de 6e week???

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

negeer mijn vorige vraag...

 

Ga vanaf morgen mijn voeding patroon veranderen..

 

zit nu op 5ml bloeivoeding terra flores...op 1 liter water..

 

en ga daar nu 1ml cannaboost aan toevoegen..

 

en om de 7 dagen 1ml opschroeven..

 

tot aan de voorlaatste week , en dan 1 week spoelen..

 

zodat ik tot in de voorlaatste week op 4ml zit..

 

Kort samen gevat ..

 

 

Tijdens de groei gebruikte ik 5ml groeivoeding terra vega en 4ml rhizothonic wortelstimulator...

 

en nu in de bloei:

 

5ml Terra flores..

1-4 ml Canna Boost...

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine aanpassing erbij over de ventilator..

 

Heb hem overdag met de lampen aan contstant aanstaan,

 

en als de lampen uitgaan, dan gaat ie om het half uur aan en uit , zodat ie niet 24 uur per dag aanstaat net als mijn afzuiging..

 

Voor de rest op of aanmerkingen...ze zijn welkom!!!!

 

Gr mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites
en als de lampen uitgaan, dan gaat ie om het half uur aan en uit , zodat ie niet 24 uur per dag aanstaat net als mijn afzuiging..

 

afzuiger kan je straks in de bloei beter laten draaien als de lampen uit zijn, de kans is groot dat anders je lv te hoog oploopt en dát verhoogd weer de kans op toprot.

 

Verder ziet het er prima uit en ben je lekker serieus bezig :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hey.

 

bedankt voor je reactie;),,

 

Maar ik denk dat je me verkeerd begrijpt:) mijn afzuiger staat 24/24 aan... idd vanwege de bloei ze staan nu 11 dagen in de bloei,

 

alleen de ventilator voor ze te laten wiegen ( zie laatste foto van laatste update ) , die gaat om het half uur aan en uit als het licht uit is...

 

is dit een probleem ?? moet ik deze ook 24/24 laten draaien of mag dit wel hoe ik het nu doe??

 

GR mr stuc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...