Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokiebear

boomhut

Recommended Posts

@ topic starter:

 

Ik voel wel wat voor je idee, laat nooit je motivatie afhangen van anderen...

 

Ik heb trouwens kennis dat er al boomhutten zijn met tv,frigo, sofa, verwarming, met 3 verdiepen....

 

Toch moet je met 1 ding serieus rekening houden... het zonlicht... want je gaat toch die boom niet snoeien?

 

Of je moet een oudere boom nemen aan de rand van een open gebied in een bos.... MAAR hou aub rekening met de natuur! Gebruik volledig biologische voeding... mocht je vat beginnen lekken... niet afzuren....

 

Of je het een meerwaarde zal opleveren denk ik niet, maar als je die mogelijkheid vindt, kan je het wel proberen... en als het niet lukt... dan heb je toch nog een boomhut voor in de zomer te chillen

 

Als je het op prive eigendom kan doen, zou het beste zijn... en met een camouflage net vanonder...

 

Maar het zal toch een zoektocht zijn naar de juiste boom

 

ps: geen spijkers in de boom slaan he, maar zoals de scouts met touw, respect voor de gastheer hebben he... de boom....en de gastvrouw... de Aarde

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, het is een leuk idee en als je het doet wens ik je veel suc6!

 

misschien is het een idee om autoflower soortjes te zetten, deze vallen minder op omdat ze minder groot worden en zijn sneller klaar zodat ze af zijn voor de najaars stormen. je hebt natuurlijk ook wel niet zoveel opbrengst als met normale planten.

 

Hou er wel rekening mee dat je je planten bij het voorgroeien al wat sterkte meegeeft tegen ziektes en ongedierte, want in zo'n bos kunnen bomen ook wel wat ziektes overdragen. En vooral het ongedierte, het krieoelt ervan!!!

 

Ik heb zelf een boomhut ong 4m van de grond en had zelf ook al gedacht om planten op m'n terras te zetten, maar er zit zodanig veel ongedierte in alle soorten, kleuren en maten dat ik er gewoon niet aan begin.

 

 

Grz Broodje

Share this post


Link to post
Share on other sites

uh het is missch wel in een boomhut maar hoort dit topic niet bij guerilla te staan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep,lijkt meer in de guerillacorner thuis te horen.

Dus bij dezen verplaatst. ;)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx dat vroeg ik al, heb mooie boom gevonden langs het moeras dus weinig mensen....foto komt nog lukte niet ding is weer kapot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes. wel inventief dit plan ,;)

Maar kan je dan niet beter ` gewoon ` Guerillia gaan kweken ergens ? of gewoon in je achtertuin..

 

 

Steeds in die kudtboom klimmen zou ik geen zin in hebben in iedergeval :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
langs het moeras dus weinig mensen....

hier nog wat inspiratie van iemand die in het moeras kweekt....

misschien beide gaan doen? tzal wel een mooi topic worden... ;)

al heb ik mijn bedenkingen met ph waarde.. en vocht in de bloei...aan de andere kant...kan je ze de hele dag direct zonlicht geven denk ik...

 

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=1...highlight=Swamp

 

gr

Carp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jemig, kweken in een boom.

Dan zien ze die HPS lamp toch van kilometers afstand?? ;)

 

Een wilg heeft wel stoffen in zich die goed zijn voor de wortelontwikkeling!

Wilgeteentjes in een bakje met water bij je stek in, is een heel goede wortelstimulator.

 

Kun je wel mooi zeggen wanneer je voor de rechter staat:

"Ja Edelachbare, toen heb ik dat kweken maar aan de wilgen gehangen" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool plan, mooie uitvoering ook van die Tsjechen, maar als je gespot wordt ben je wel je Blumat systeempje kwijt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te gek idee, maar uitvoering is veel te zwaar volgens mij...

 

Zoek toch gewoon een normale guerilla spot, je gaat me niet zeggen dat je die nergens kan vinden... Als je wel van die plaatsen weet waar je een plant in een boom kan zetten

Een normale guerilla spot geeft je ook meteen veel minder sleurwerk en het is ook makkelijker om naar je planten te gaan + je kan er meer zetten (in een boom kan je toch geen 10 of meer planten zetten)

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

SOW ja had niet verwacht dat er zoveel mensen in geintereseerd waren maaaaaaaaar.........als jullie goed gelezen hadden dan hadden jullie gezien dat ik niet commercieel wil kweken duuuuuuus...........maakt het me niet uit dat het maar weinig planten kunnen zijn plus ik vind het wel leuk om iets te doen wat weinig mensen doen aangezien er bijv. ook in een bootje gekweekt kan worden of zoals het filmpje laat zien ook in bomen, er zijn veel mensen die wel denken als ze stoned zijn maar niet doen wat ze willen hehe ik wil me stonedheid gaan gebruiken en van me gedachte werkelijkheid maken

 

idd ik heb bij het moeras nog een mooie spot gevonden waar ik toch ook nog stuk of 20 plantjes kwijt kan dus al met al zal er dan toch in totaal zo 25 stuks staan qua geld valt het wel mee om het te proberen aangezien de duurste dingen zoals voeding toch al gekocht moet worden dus kga het gewoon doen.

 

heeft iemand ook nog een zinnig advies wat ik als beste kan nemen voor zaad (wil ze thuis voorgroeien) liefst zo makkelijk mogelijke soort.

 

de eerste neptelefoons en camera's zijn er al neergelegd nu maar wachten en hopen dat het er blijft liggen btw zal het bij het moeras beter zijn vanwege de grond om ze in potten te zetten of gewoon in de grond?????

 

schroom niet om info te geven het is een uitprobeersel en mss inspireert het mensen die thuis geen ruimte hebben om toch ergens te kunnen kweken.

 

groeten smokiebear

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT leer quoten, lees hier hoe we het graag willen.

 

Bij een moeras...ik denk potten.... de wortels moeten kunnen ademen...

 

Als je met je voeten in de grond zakt van het vocht.... niet in volle grond planten....

 

Je hebt gelijk man... niets van aantrekken... laten aan trekken ;)

 

Dat probeer ik ook te doen, de creativiteit tijdens mijn stonedheid toe te passen in nuchtere toestand

-----

zaad: Church (greenhouse)(bloeit iets langer) ; neem kortbloeiers... kijk even bij basic seeds van Sannie...; wat voor luchtvochtigheid heb je daar s'morgens?

Edited by Rich

Share this post


Link to post
Share on other sites

luchtvochtigheid weet ik nog niet hangt wel een mist op dit moment vant jaar, voor de rest ja laat iedereen maar zeggen wat ie wil dat doe ik ook (klinkt stom maar doe meestal toch wat ik zelf wil) neem veel aan van mensen maar als ze gaan zeggen moet je niet doen of dan motiveert me dat om juist nog meer te doen hahahaha

 

en btw carpe-diem heeft me al wat tips gegeven over de soortjes denk dat ik al een heel eind weet wat ik wil zetten daar dus komt goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dat betreft heb je gelijk je kan ze beter in een boom zetten dan op je balkon..pfff je wil niet weten hoeveel gezeik me dat een keer heeft opgeleverd. maak eens een foto van waar je ze wil neer gaan zetten ben nou wel benieuwd geworden. Maar kan je ze niet beter een beetje verspreiden kan je ook zien waar ze op welke plek het beter doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ineens wel he ;)

 

haha foto komt wel moet straks eerst solliciteren....maar me auto laat me weer lekker in de steek GODVER DE GODVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe maar je zet ze ook niet meer in een boom word nu een wat normale guerilla kweek toch das een ander verhaal. succes in ieder geval met je

sollicitatie snel de bus pakken maar voor je te laat bent.

 

groet parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

jawel die boom komt er ook nog bij ga het nou ook doen ook maar ga er naast nog stuk of 20 bij da moeras zelf plaatsen is ook wel vet maak er desnoods wel ice-o-later van ALS HET AL LUKT ;)

 

en idd nu maar snel de bus gaan pakken....komt wel goed uit kank meteen f na shop op terug weg daar is me opstap punt hahahhahahah een dikke spllit voor na de sollicitatie als beloning of ondersteuning da boeit niet.

 

 

DENK EEN DIKKE SUPER SILVER HAZEJE of zo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aangezien

we in een land wonen waar stormen nogal een de kop op steken is de

kans statistisch gezien nogal groot dat tijdens je kweek er een flinke

onweersbui de kop op steekt, gepaard met hevige windvlagen die op

hogere hoogte nog hevigere gestalte aannemen. Dit zal er voor zorg dragen

dat het mooie plantje na een paar weken groei naar alle waarschijnlijkheid

helemaal naar de knoppen geblazen word nog voor dat je ook maar een top gezien

hebt.

groetjes parve

 

Misschien kan het een idee zijn om polytheleen plastic te gebruiken...

 

http://www.greenspan.nl/folie.htm

 

Dan kan je dat rond de takken doen ofzo, zodat de wind op een bepaalde plek niet te sterk kan waaien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het al een boom betreft waar niemand bij in de buurt komt...

Dan kun je gewoon die tjech zijn kweek nabootsen,alles vast-strappen op de boom met blumats.

En dan gebruik je gewoon autoflowers(5L pot met all-mix) 10 per boom.

lekker hoog bovenin in de zon,in het juiste seizoen,geen storm etc.

Moet je geen boom nemen bestemd voor houtkap :lol: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moet je geen boom nemen bestemd voor houtkap ;) ;)

 

Of een die besmet is met de Boktor :lol:

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha BOKTOR?????? das een figuur uit een tekenfilm van me dochter :lol: <_< ;) <_< ;)

 

trouwens gister lekkere wiet gehaald BUBBLEGUM (had ik nog nooit gerookt) is dit een goede soort om int swamp te plaatsen?????

Share this post


Link to post
Share on other sites
trouwens gister lekkere wiet gehaald BUBBLEGUM (had ik nog nooit gerookt) is dit een goede soort om int swamp te plaatsen?????

Geen enkele plant zal daar groeien... in of aan een moeras...

 

In potten kan je werken of je moet gaan draineren...

 

De wortels mogen niet in soppige grond zitten, anders krijgen ze geen zuurstof

 

Heb je een idee van de vochtigheid in de grond? Misschien dat het iets verder van het soppige gedeelte een goede spot is

----------

nog een tip: concentreer je op minder planten, maar maak deze meer buschy... zoals struiken...

 

Iets langer laten voorgroeien tot je echt sterke planten hebt... dan knapzak eroverheen...naar de plek gaan en verpotten...

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super idee hoor!

Ben echt benieuwd naar je uitvoering, denk dat je het zo simpel mogelijk moet houden, diep in het bos op een open plek bijvoorbeeld.

Of je zoekt een perceel jonge aanplant van dennen, meter of 2 hoog, en maakt er in het midden een plateau.

 

Was het maar alvast zomer....

 

Groet, Sqoia

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd kan niet wachten tot de zomer begint heb hem nu al in me bol (BEN KAAL) whahaha maar goed wil het ook niet int moeras plaatsen daar doe ik uiteraard wel wat potten omheen ja,vroeg me alleen af of bubblegum beetje makkelijke soort is en of het buiten goed zal groeien....die deense soorten die carpi aanraadde lijken me ook wel wat maar gister kreeg ik ineens een nieuwe smaakervaring qua wiet had nog nooit zoete wiet op dus vandaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...