Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokiebear

boomhut

Recommended Posts

iedere tuinman zegt: snoeien doet groeien. snoei dus wel genoeg weg. automatisch compenseer je de natuur door hennep te planten. geen andere plant zet in zo'n betrekkelijk korte tijd zoveel co² om in zuurstof en plantmaterie. goed bezig dus lijkt me!

 

in nederland stellen ze als volgt: 1 volwassen boom weg is 1.6 nieuwe boom terug planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha nou dan komt het goed want wil er toch wel stuk of 10 planten kwijt kunne en heb er van alle losse takken die ik weg had gehaald meteen soort barriere van gemaakt zodat mensen nog minder kunnen zien daar :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey smokie

wanneer ik je eerste 2 fotos bekijk lijkt het m dat het een vrij vochtige grond grond is. een Té natte grond is ook niet goed omdat de wortels beginnen te rotten. Ook zie ik dat het een aangeplant bos is dus waarschijnlijk in ee nnatuurgebied.

ik denk ook dat je te weinig licht zal hebben.

De laatste foto lijkt mij nog de beste van de 3.

heb je al gedacht aan een bosopzichter? of verzin alvast een goed plan wanneer je deze tegen het lijf zou lopen.

(vogelboekje,verrekijker,... u know what i mean :rofl )

 

als je je planten klein wilt houden zou ik gewoon later beginnen -> betere weersomstandigheden , minder kans dat je gepakt wordt,...

 

 

succes met je kweek :D

Lion

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat er op de spot zelf weinig mensen zullen komen aangezien je er kruipend na toe moet maar erom heen zouden wel mensen kunnen lopen

 

ik denk zelf om er paar lowryders te plaatsen waardoor ik lekker dik veldje kan maken aangezien het dan niet te hoog zal worden....ook kan ik behoorlijk veel wegsnoeien zodat ik er voldoende licht zal hebben ( heb nog niet uit gezocht hoeveel licht precies ) btw de drie foto's zijn dezelfde plek maar t ziet er ruimer uit dan het is haha

 

je zal moeten kruipen om tussen de bomen en de eerste struiken te komen (dus goede hoop)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...