Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

smokiebear

boomhut

Recommended Posts

Geen enkele plant zal daar groeien... in of aan een moeras...

http://forum.hanfburg.de/fhb/showthread.php?t=214661

 

 

Dit Duitse topic gaat over growen in het moeras en verwijst naar 3 succesvolle topics op icmag...

het kan wel dus...

 

(ph waarde lijkt me een moeilijke factor...)

gr

Carp

Share this post


Link to post
Share on other sites

JEZUS carpi waar vind jij dit allemaal....wel goed man (scheelt mij heel veel werk) haha en hoef ik minder DOMME vragen te stellen :lol:

 

ff serieus maar ik zet ze toch in de potten daar. heb er eens goed rondgekeken en het is echt RANZIG.....wil daar 5 planten in de Boom alsnog hahadan 10 planten int moeras in de emmers

en dan nog stuk of 10 stukkie verder niet int moeras dus wel in de volle grond (kijken welke plek het beste is) dan knal ik ronde 2 van zomer er nog iets meer neer ;) ;) <_<

 

het enige is dat ik dan de grond waarde's moet meten dus zal vandaag of morgen eerst een ph meter moeten aanschaffen (had er vant weekend 1 gekregen die telkens 1.1 blijft aangeven) zelfs al houd ik hem in de klei van me dochtertje dat ding doet niets haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
haha en hoef ik minder DOMME vragen te stellen ;)

zelfs al houd ik hem in de klei van me dochtertje dat ding doet niets haha

 

Als je je PH meter in de klei heb gestoken doe je wel domme dingen!! :lol:

 

Lees ook nog ff wat over de PH enzo.... ;)

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zei al dat ie het niet meer deed LEZEN MENSEN koop wel een nieuwe dingen kosten de wereld ook niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag maar ff beetje rondgekeken daar maar blijkt dat er een soort boswaachter of iets dergelijks rond hangt dus denk dat ik daar ook niets kan doen. moet het ff goed bekijken mss kan het verder op en anders moet ik echt het moeras op met pallets of zo das minder maar goed kan ook niet allemaal zonder tegenslag gaan...

 

de boomhut daar in tegen begint al te komen heb een plateau gemaakt waar ong 4 planten max op kunnen die ik dan in scrog wil zetten zodat de hoogte niet opvalt(zal er vant weekend mooie foto van maken) verder niets te melden vragen en opmerkingen zijn welkom.

 

 

grt smokiebear

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk om te zien dit een keer wat anders :lol:

 

maar door het moeras gaan??

 

ik zal het niet alleen niet in je eentje doen als ik jou was of je moet voor de zekerheid een stuk touw spannen

 

mocht je vast komen te zitten dat je je zelf eruit kan trekken

 

 

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, ik doe sowiso alles samen met maatje.....en al helemaal als ik dat int moeras doe :lol:

 

scroggen is toch wel een optie voor buiten of niet?? ik heb het eerlijk gezegd nog niet gezien maar wil het proberen omdat ik dat in een boom wil doen snap je dus moet kijken dat het niet overal boven uit toornt

Share this post


Link to post
Share on other sites
scroggen is toch wel een optie voor buiten of niet?? ik heb het eerlijk gezegd nog niet gezien maar wil het proberen

 

ja hoor scroggen buiten kan :lol: ...maar je ben de eerste die het op guerilla doet, denk ik.. ;) en ze waaien niet zo gauw meer uit de boom ook... ;)

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=55601&st=20

 

gr Carpi

 

tja..boswachters heb je overal....geven ze geen excursies of zo? gewoon mee gaan.. en dan kent hij je van de excursie...mocht je hem later tegen komen dan weet hij dat je natuurliefhebber bent...

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha das wel een goeie ja, trouwens mooie buitenscrog was da JAMMER VAN DE KLOTE RIPPERS maar goed dat risico loop je nou eenmaal. wel prachtig dat je dit allemaal vind joh hehe ga zo door carpi

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej... ouwe bomen kwekert ;)

 

je hebt nog een paar internationale wanne be collega's:

 

http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=152750

 

Dus nu mag je namens Nederland de eer hoog gaan houden <_<

maar eerst hier verslag maken hoor :lol:

zet hem op !

Carp

 

ps: ennuhh rippers kijken nooit omhoog ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kzal me best doen de eerste boom viel al af was er in bezig maar die brak halve wegen ineens half uit elkaar dus op na de nieuwe boom dan maar...voor opt moeras heb ik al pallets en hout gestrooid zodat de grond wat minder onder me wegzakt daar wil ik dan 20 planten neerzetten en daarna zorgen dat je er zogenaamd niet meer bij kunt dat lijkt me het beste OHW ja en foto's zitten er f niet in ben me camera verloren toen ik er na toe ging helaas K*T zooi maar goed..

 

me maatje zal hem wel keer meenenem (valt toch nog weinig te zien) tips zijn nog steeds welkom

 

ennu CARPE----> kzal me best doen ons land te verdedigen :lol: hahahhaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej smokiebear.

 

Creatief hoor.

Lijkt wel een beetje op de topic van ''weet ik niet meer'' die een paar planten op een bootje had gezet ergens in een moeras :D

Ik hoop dat het gaat lukken maar pas op...

''hoge bomen vangen veel wind'' :D :wacko: :o

Greets,

Thommy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lijkt wel een beetje op de topic van KNUTSEL die een paar planten op een bootje had gezet ergens in een moeras

 

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een goed idee.. Maar denk eens wat er meer opvalt. Enkele cannabis planten tussen het groen of een persoon die in een boom klimt met een watergieter mee of dergelijke :wacko:! Ik persoonlijk zou echt al raar kijken als ik een volwassen persoon in een boom zie zitten of klimmen.

 

Een oude schoolvriend van me stopte vroeger zijn stash en bier, whiskey, ... allemaal in een uitgeholde boom.. Iemand moet dit gezien hebben want alles was weg, en het is op een afgelegen plaats.

 

Naar mijn mening een erg leuk idee, maar als je wilt G-kweken, zoek dan een leuke spot :o (Hier wil ik je niet mee afbreken, het concept is goed, als je het onopvallend doet enzo. Maar hoeveel plantjes kun je dan zetten..? Toch niet veel.)

 

Ik ga het topic in elk geval met plezier bewonderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben er ter plekke achter gekomen dat de boom niet meer doorgaat maar heb hier wel weer een aantal andere kleine plekken voor terug gevonden zal vanavond eens wat foto's plaatsen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

de boom gaat niet meer door omdat het zichtveld toch beetje opzichtig is daar,dus de boom zal snel ontdekt worden. kan wel paar foto's uploaden zometeen als de kleine weer weg is haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo mensen, dit is dus een spot waar ik een paar foto's heb gemaakt...

als je zou zien hoe dicht de mensen hier langs lopen dan is de spanning voelbaar door de pc heen :rolleyes:

 

dit zijn een paar foto's van spot int bos

 

gallery_24698_9535_472028.jpg

 

als je goed kijkt dan zie je ook dat in het midden van deze boompjes niets of weinig groeit omdat dit allemaal recht en netjes is geplaatst maar daaromheen (das ongeveer 20m van me planten af) staat een dicht bebosd stuk waar je doorheen MOET kruipen dus valt best mee denk zelf dat je normaal gesproken daar niet tussen gaat liggen

 

gallery_24698_9535_267271.jpg

 

deze laatste laat dus zien hoe het daaromheen is, zoals je ziet een bijhoorlijk dicht bosstuk dus denk dat dit wel 1 goede spot alvast is

 

gallery_24698_9535_2002248.jpg

 

 

commentaar aanmerkingen of reacties zijn altijd welkom ook wil ik jullie mening als er op een afstand van 20 a 30 meter mensen lopen wat zouden jullie dan plaatsen een paar goede stekken of een paar lowryders die lekker snel klaarzijn en laag blijven?????

 

grt smokiebear

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes: heel apart idee

ik ben voor ,lijkt me een leuk draadje om te volgen

 

1 tip ga nooit alleen ivb met ongelukken dus doe het samen met een maatje van je

als je uit de boom plettert moet iemand je toch kunnen helpen

 

 

 

succes man c014.gif

11ltrp

Share this post


Link to post
Share on other sites
:rolleyes: heel apart idee

ik ben voor ,lijkt me een leuk draadje om te volgen

 

1 tip ga nooit alleen ivb met ongelukken dus doe het samen met een maatje van je

als je uit de boom plettert moet iemand je toch kunnen helpen

 

 

 

succes man c014.gif

11ltrp

 

 

idd ik ga nooit alleen daarheen maar me maatje wilde niet ff lekker op de foto of zo dus,haha en de foto's van het moeras en MSS de boom nog daar komen denk ik van de week pas kijken dus... nog ff wachten.

 

de boom gaat waarschijnlijk wel door maar kzit nog ff te wachten op paar dingen en sowiso eerst ff een betere boom vinden haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Smokiebear, die spot op je foto, die staat toch kompleet in de schaduw als er blad aan de bomen zit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...hoeveel uur direct zonlicht denk je dat je hebt op je planten op deze spot in augustus?

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch wel zo'n 15uur...................als je in de hoogste boom zit :rolleyes:

Denk dat je of iets anders moet zoeken,of er een zaag bij moet halen ;)

 

PH

Share this post


Link to post
Share on other sites

mag het niet zeggen eigenlijk ma heb stiekum wel beetje gesnoeid zodat ik rondom mijn plantjes genoeg ruimte heb om het zonlicht te ontvangen (dit niet ten koste van natuur)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...