Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

SEEDS ON HYDRODENSA GROW

Recommended Posts

Nee, is gewoon een bak met vijverzeil welke een beetje schuin afloopt naar 2 afwaterings gaten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

atmo je hebt dringend een nieuwe cam nodig :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is inderdaad niet bepaald een nieuwe meer.

 

Ze zitten in de 5 a 6e week van de bloei overigens .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een snelheid zit er in die bloei zeg! Niet normaal meer gewoon! Gaat echt een bijzonder dikke oogst worden!

 

Gr. Chaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZO da gaat lekker hierzo.. :) ;)

Ziet er echt wel VET uit atmosphere.. :oeps

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sta ook steeds weer met m,n ogen te knipperen, hoeveel ze telkens gegroeit zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe sneller ze groeien en bloeien des te rendabeler wordt het ook om met minder planten te gaan kweken . Van start gaan met veel zaden is wel slim. "te duur " zulen sommigen denken , dan kweek je toch gewoon je eigen zaad . Is ook een optie .

 

 

 

Ik begon met +/- 100 zaden , ongeveer 5 stuks kwamen niet of te laat boven ,die vielen af . vervolgens een week later de dubbelgeparkeerde er uit gehaald + nog een reeks te kleine of te zwakke planten . Nog voor het geslacht bekend waren er 65 over . Toen de mannen eruit waren ,40 vrouwen over . Van die 40 zijn er uiteindelijk nog zeker 6 stuks weggehaald.

 

Het 'survival of the fittest principe' , selectie dus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjezis atmo! Kom nog effe kijken en wat zie ik? DIKKE KNUPPELS!

Mooi hoor! Hoe lang moet je nog? Want je bent nu 8 weken bezig? En ik maar denken dat dat 12/12 systeem veel langer duurde... En had je nou maar 600 + 2x 180 watt = 960 watt erboven hangen? Erg onder de indruk, reuze benieuwd wat hiervan het resultaat wordt.

 

Hou t nu in de gaten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die extra verlichting is alleen toegepast in de eerste 3 weken , en dan ook maar 6 uur per dag (de hps wel gewoon 12 uur p/d)

 

 

gallery_4254_7117_433984.jpg

 

gallery_4254_7117_90297.jpg

 

Tweede top vanaf voor is waarschijnlijk de plant die het meest gaat opbrengen , je ziet er hier maar een deel van .

 

gallery_4254_7117_400430.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zijn we het gewend van onze atmo :huh: :verrygood

 

keep on growing :D

 

de veer heb je al weer verdient ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die extra verlichting is alleen toegepast in de eerste 3 weken , en dan ook maar 6 uur per dag (de hps wel gewoon 12 uur p/d)

 

Zou je dit iets willen toelichten??

 

Waarom maar 3 weken en waarom 6 uur?

 

 

(ziet er netjes uit gab)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe sneller ze groeien en bloeien des te rendabeler wordt het ook om met minder planten te gaan kweken . Van start gaan met veel zaden is wel slim. "te duur " zulen sommigen denken , dan kweek je toch gewoon je eigen zaad . Is ook een optie .

 

 

ik doe m,n naam weer even eer aan: al dat gezeik(snor) over dat kweken met zaden zo duur zou zijn :verrygood

je koopt zonder probleem een (goed)zaadje voor een euro. laat je er nou eens 60 nodig hebben voor en goed gevuld hokje (1 600w) met hele mooie planten.

dat zou 60 euro kosten. of zie ik iets over het hoofd ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet echt een zeer speciale reden . Ik wou niet alle licht in één keer aanknallen , omdat je dan in zeer korte tijd een groot verschil in temperatuur krijgt . zocht een wat natuurlijkere oplossing , met rond het middaguur meer wit / blauw licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik doe m'n naam weer even eer aan: al dat gezeik(snor) over dat kweken met zaden zo duur zou zijn :verrygood

je koopt zonder probleem een (goed)zaadje voor een euro. laat je er nou eens 60 nodig hebben voor en goed gevuld hokje (1 600w) met hele mooie planten.

dat zou 60 euro kosten. of zie ik iets over het hoofd ?

 

Niet echt , het zal alleen wat duurder zijn per zaadje meestal. Wanneer je zelf planten gaat bestuiven kost dat in feite natuurlijk ook geld , omdat je simpelweg geen wiet aan de plant(en) krijgt ,maar zaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt toch een enkele tak bestuiven of in een klein tentje onder wat spaarlampen je eigen zaadjes kweken... Ik denk dat je voor 60 euro makkelijk 1000 zaadjes kunt kweken...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje krachtiger licht is toch wel gewenst naar mijn idee .

 

update:

 

med_gallery_4254_7117_193450.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

of een beetje ruimere bak Atmo :verrygood

 

Wat dacht je van een 1000 wattertje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doelde op krachtiger licht voor het maken van zaden , als reactie op keesthemad.

 

Voor m'n huidige hokje is meer licht of ruimte niet nodig denk ik . Het idee is simpelweg zo veel mogelijk buds vanonder een 600 wattertje te trekken. Er staan nu planten tussen die meer gaan opleveren als de grote planten uit mn vorige verslag hier ,ondanks het feit dat er nu minder ruimte is .

 

Met een 1000 watter zou ik het hok ook groter willen maken .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wilde je alleen maar even in verleiding brengen atmo :D

 

Het ziet er allemaal super uit :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn eerste kweek leek erg veel op deze alleen dan wel op aarde.

Ik zit eraan te denk om dit weer eens te gaan doen. 100 x sanniesjack op 1,50x1,50 in me tent.

Maar ik twijvel nog een beetje vanwege de lang bloeiperiode.

 

Je hebt iedergeval een lekker hok vol

 

gr michael

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan kun je toch kiezen voor een kortere bloeier ? Wanneer je rechtstreeks inzaait worden eigenlijk alle soorten wel groot genoeg , ook zonder voorgroei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar planten opzij gedrukt om zo een paar planten achterin beter te kunnen fotograferen

 

med_gallery_4254_7117_190786.jpg

 

Voorin zie je een paar te heet geworden toppen, daar hangt de lamp te dicht op .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er weer egt uit zoals we van atmo gewend zijn

 

Super

 

laters Da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

hang die lamp dan ook hoger :D

een beetje die zielige plantjes te stressen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...