Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

atmosphere

SEEDS ON HYDRODENSA GROW

Recommended Posts

741 grammetjes

 

Gr Technofreakz

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Atmo, waarom bied je niet een zak hydrondensa en een pakketje voeding aan voor het testforum...

 

Kees.

 

Dat gaat ook gebeuren !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat raadde ik NMS al aan voordat de voeding klaar was, er is geen beter testplatforum dan Wietforum :verrygood

Die Sweet Jane test zit er als het goed is snel aan te komen.

 

Het punt is dat ik eerst zelf zeker wil weten dat het een goed product is voordat anderen aan het testen gaan . Dan pas kun je ook goede adviezen geven . Door te vroeg al te laten testen loop je het risico dat mensen de mist ingaan en daar heeft niemand wat aan .

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoe weet je eigelijk wat je steeds de juiste waterhoeveelheid geeft ? en hoe vaak. dit ook omdat je zonder tensiometer werkt.

 

Te veel water geven is niet mogelijk , alles wat je te veel geeft loopt er toch onderuit . Dus ook al geef je 100 liter per dag , dat is geen probleem . Zo lang je maar niet te weinig water geeft is het goed . Wat ik deed is elke dag in ieder geval 2 keer bewateren, elke waterbeurt met een liter of 4 drain.

 

 

Zeker is nu dat de 600 gram in ieder geval gehaald is , dat is al droog namelijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood :wave: ......omg wat een opbrengst.

 

Zeker te volgen..

 

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites

wOw ! wat een toppen ! De hulk's onder de wiet..

Had ik al een gokje gewaagd? Anders zeg ik 2046 gram :verrygood

Well done!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben echt benieuwd naar het totaal :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

en ik ben wel benieuwd naar 't effect..

:verrygood cool kwken is ook een kunst.

petje af atmo.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk leerzaam topic, petje af :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ver boven de 600 gram zal het zeker niet gaan komen . Een gram per watt in een korte cyclus kweken is gewoon verdomd veel wanneer het gaat om volledig gedroogde goed schoongeknipte wiet zonder takjes.

 

Voor die werkelijke gram per watt moet je tent echt volgestampt staan met vette toppen, blijkt wel .

 

Wanneer je bijvoorbeeld 20 planten hebt staan, dan moeten ze gemiddeld 30 gram schone droge wiet per stuk op gaan leveren in een week of 10 , en dat is echt niet makkelijk.

 

Over een dag of 3 is het eindresultaat wel bekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

achh kom op atmo ... die gram de watt gaj e gewoon halen hoor ;)

 

dat hele voorgroei is een verspilling van energie !!!! en jij kan dat met die soort topics maar weer is laten zien ... ach en daarbij zijn er hier nog zat die 2 weken voorgroeien vervolgens 8 weken bloeien en 500 gram per 600 watter halen ( die planten hebben overigens wel 2 weken 6 uur per dag meer energie gekost ).

 

je manier van kweken is niet alleen erg efficient maar ook nog is millieu vriendelijk :wave: je zou der eigenlijk een label voor moeten krijgen nu ik me dit bedenk :verrygood

 

maar goed gaat het iig wel komen

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die 600 haal ik ook, dat is al zeker . Ben ook dik tevreden .

 

Ik verheug me op de volgende ronde op deze korrels , want het kan zeker nog beter .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het onderste is echt nog niet uit de kan , we zijn ten slotte nog niet eens 50 jaar bezig met indoor groeien van Cannabis .

Share this post


Link to post
Share on other sites

het onderste is zeker nog niet uit de kan ... maar of dat ooit zal gebueren ???

 

ik den kdat als je maximaal rendement wilt halen uit je stroomverbruik dat je vertical zou moeten growen, alleen veel mensen zie je het niet doen :verrygood denk dat het grootste probleem hem zit in het feit dat er bij dat soort grows 70+ stekken per 600 watt word gebruikt ( wat niet heel best is als je 4 x 600 watt heb en je word gepakt )

 

 

voor horizontaal denk ik dat de limit wel inzicht komt ... zou mooi zijn als er zuiniger lampen komen van bijv 100 watt maar ECHT hetzelfde opbrengen als bijv 600 watt maar dat is toekomst muziek ( en wellicht komen die er nooit )

 

heb je zelf wellis vertical gegrowt???? ook onder direct 12/12 ???

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

super topic weer, als vanouds :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooi topic, Atmo! :verrygood

 

 

Ik heb nog effe een vraag over jouw luchtinlaat: Die zit dus aan de bovenkant, gebruik je een airsock? En zit die dan vlak naast je filter?

 

Ik werk nog altijd met het 'gatenbodem' principe, in mijn geval met een aantal slangen die de lucht over de bodem verdelen, maar ik ben zeer geïnteresseerd in een verbetering van mijn luchtinlaat! Zouden we eens een foto mogen zien van hoe het bij jou zit?

 

 

Mvg, Tjap. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resultaat van deze ronde is geworden :

 

690 gram (droge schoongeknipte wiet zonder takjes)

 

Exclusief het kleinste spul onderin .

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je zelf wellis vertical gegrowt???? ook onder direct 12/12 ???

 

 

greetzzz masteryero

 

Nee , maar ik heb het wel serieus overwogen . Met zaailingen zou dat heel anders gaan als met stekken. Vraag mij af hoe deze op het zijwaartse licht reageren en of er niet te veel licht tussen de bladeren door verloren gaat.

Je hebt er veel plant materiaal voor nodig in ieder geval .

Share this post


Link to post
Share on other sites

schitterende planten en een prachtig resultaat! :D

 

bovendien zat ik er als eerste gokker het dichtst bij van allemaal..,een luttele 7 gram!

 

zat daar trouwens nog een prijs o.i.d aan vast?

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,15 gram per watt, netjes hoor :D

 

Wat is het meeste gram/watt dat je ooit gedraaid hebt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice,.. leerzaam topic & Klasse gedraaid ! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb gedurende de kweek, behalve de 600W ook de 280 watt aan buizen aan gehad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zozo..zeer mooi maar kunnen we de korrels ook testen???

 

 

Prachtige draai.

Grote intresse :D

 

mvg

medi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...