Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Megamix 2, De Langbloeiers....

Recommended Posts

heey Rob

 

gaat lekker bij jou he

 

ga zo door man

 

succes met de langbloeiers

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt man

 

ik heb namelijk een boemklein hokkie van 50x50x200 die binnekort weggaat maar voordat het zover is wil/moet ik het hier nog 1 kweek mee doen dus dan is wat jij doet perfect :wtf:

 

peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROOKVERSLAG!!!!!!!!

 

ik zag de postbode aankomen dus rennen naar de brievenbus voor de honden eerder zijn.onderweg ff een mechelaar aan de kant schoppen maar ik was eerder :wtf: enja hoor daar lag een mooie noppen envelop.na het openmaken moest ik me kin van de grond halen.dat ziet er machtig uit.zou haast zeggen dattie blauw is.moet wel zeggen dat die klote tnt er weer een stuk hasj van had gemaakt door het persen maar na een gevecht met me grinder wassie mooi fijn.

 

de geur.tja ik ken er nie veel overzeggen omdat me neus dicht zit door het heerlijke weer momenteel.maar wat ik rook was aardig kruidig dus vraag me steeds meer af waar die blauwe gloed vandaan komt.

 

het roken er van is heerlijk.lekker krachtig in de mond.en weer dat kruidige wat de smaak overheerst.het ken door me neusverkoudheid komen maar ik had hem nie zo kruidig verwacht.wel lekker dat zeer zeker.

 

de werking.tja de naam zegt het al.confusion.niet aan te raden als je een druk schema voor de boeg heb want dan ken je zeker de helft schrappen.dat ga je niet redden namelijk.en waar je wel ben zal je hoofd er totaal niet naar staan.

 

wat mij betreft is het een topwietje en ken ook niet wachten tot er hier een aantal in me kast staan.pfff word een drukke winter voor me.

 

maar zodra me verkoudheid voorbij is zal ik er nog een lekker knettr van draaien(was ruim voldoende tnx man) en weer een mooi rookverslag maken.

 

succes met de langbloeiers

 

en nogmaals bedankt

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Twin, dat blauwige komt van de Shack#3 x SMM vrouw van Sannie :wtf: . Zodra de zaden klaar zijn hoor je het, ik denk nog een week of 4/5 en dan zijn ze wel goed droog. (kan je weer op de postbode wachten) . Thx voor je verslag en beterschap met je verkoudheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En jawel, vreemde dingen met de "magere" Somango. Het lijkt er sterk op dat deze zaden aan het maken is, de bouw van bloemen staat ook stil en ik zie verdacht veel zaadzakjes. De andere planten hebben het niet en ik zie ook nergens banaantjes :wtf: . Ben benieuwd wat hier nu weer uit gaat komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm rob.. dit klinkt shitty

 

wat ik zou doen..

kijken of er ook echt iets inzit in die zaadzakjes.. en goed speuren naar bananen..

mocht je iets bespeuren wat je niet tof vind dan zou ik die kleine gewoon verwijderen.

(missch. wat extra reflectie op de leeggevallen plake?? voor de annas?)

 

maar het kan ook zo zijn dat het gewoon zo hoort.

mijn paarse KF bloeide ook heel raar.. beetje bouwen, beetje zwellen, beetje bouwen, beetje zwellen..

ze nam er heel erg de tijd voor en ziet er echt 4-5 weken schraal uit... daarna begint ze pas echt vol te bouwen eigelijk.

in het begin leek het net of ze aan het reveggen was.. weinig zaaddoosjes maar toch al enkelen flink gezwollen..

 

hou het goed in de gaten rob.. en ik duim voor je dat het gewoon zo hoort.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx BK, de andere Somango bouwt wel gewoon door dus ik ga de plant straks nog eens goed bekijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hy rob

 

vaag man dat je ene somango zo doet.ik zou net als beekaa zegt alles doorzoeken naar bananen.bij geen bananen zou ik hem gewoon laten afbloeien.kijken wat het word.en is het echt tja shit happens.de rest ziet r allemaal goed uit tog.

 

je heb ervaring zat om tot een mooi resultaat te komen

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog niet zoveel ervaring TD, ik zat er nu aan te denken dat de Somango misschien ook vertraagd is door het aantal knakken en buigen. Ik hou het wel in de gaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij heb je de goeie pheno anesthesia te pakken! Jammer dat ie een beetje overwoekerd wordt en daardoor wellicht wat weinig licht krijgt, kan het niet zo goed zien in die jungle bij jou :wtf: . Op een omgekeerde pot zetten om wat te verhogen wellicht?

 

Gaat lekker tarzan! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey WU, de Anna's zijn wel mooi maar helaas zit alles in een speciekuip dus eruit halen gaat nogal moeilijk worden :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat vandaag weer in mijn tent te gluren op jacht naar herma bloempjes.....niet te vinden. Het viel me op dat de Somango Haze die bij de rechter, omhooggerichte, inlaat staat de enige was die dus zaadhoesjes had (en ik heb er al een zaadje uitgehaald). Het lijkt me dus dat er stuimeel van mijn confusions op die plant terecht is gekomen, die stonden in een andere ruimte te stuiven maar het kan heel goed dat er wat op de Somango terecht is gekomen. Ik laat m lekker staan, weer wat leuke zaden erbij :wtf:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha dat zou goed kunnen man.zeker weer een lekkere kruising erbij hahahaha.jij krijgt cht de raarste mixen met toeval he.ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen in de toekomst.de confusion is ondertussen op hier.kheb er geen rookverslag van kunnen maken omdat het lichtje uitging tijdens het roken van een heerlijke confusion.dus nogmaals goed gekeurd.

 

ik wacht rustig af :wtf:

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondanks de Anesthesia's klein zullen blijven sneeuwen ze wel lekker :wtf: . Midden week 6 onder 12/12 HPS, de Anna's toonden pas vrij laat geslacht dus ik denk dat de werkelijke bloei pas 5 weken is.

 

gallery_11343_5065_109788.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Einde week 6 onder 12/12 HPS, lekker verwend met Plagron Visemulsie en BAC plant vitality. Bij elkaar zal het geen echt dikke opbrengst zijn maar wel lekkere soortjes :D

 

gallery_11343_5065_283033.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er nog steeds heerlijk uit robdh.

 

haha en die kruisingen van jouw.. haha nou kan je strax weer een naam verzinnen :D

Uiteindelijk toch maar goed dat je die somango hebt laten staan :D

 

Die Anna ziet er heerlijk uit, jammer dat ze een van de underdogs is (je heb er 2 toch?)

definately een zusje van herijuana :)

 

maarre keep em green maat!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb inderdaad 2 magere anna's maar die zie je niet op de foto :) . Voorlopig nog een aantal weken te gaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat wel lekker.... (vlekken op de bladeren komt van het spuiten met BAC plant vitality en plagron visemulsie)

 

Somango Haze....

 

gallery_11343_5065_42009.jpg

 

Recovery Haze....

 

gallery_11343_5065_201339.jpg

 

Amnesia Haze.....

 

gallery_11343_5065_35673.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zozo dat zijn toppen waar je rekening mee moet houden !!!

 

Gaat lekker Rob!

 

Keep them green.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Kees, ik doe mijn best :D. Ik zat ff in mijn log te kijken en vanaf geslachtsvertoning van de meesten zit ik nu midden bloeiweek 6 pas. Gaat nog ff duren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 2 Lowryder#1 dames doen het ook goed in de Darkstreet tent van 40x40 onder 70w HPS, tentje is aardig gevuld.

 

med_gallery_11343_5065_235355.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu bloeiweek 6 gehad ? Nou dan zal de groei er wel uit zijn haha of niet ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groei is er gelukkig uit Kees, mijn lamp hangt zowat tegen het dak van de tent en dan nog zijn er een paar een aantal geknakt geweest, die bloeien in een S bocht zeg maar :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er al goed uit rob, ben benieuwd hoe lang die hazen nog door blijven gaan.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tomas, de meester heester kweker :) . Ik denk dat ik zeker nog 5 weken zoet ben :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...