Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Megamix 2, De Langbloeiers....

Recommended Posts

Hey CS, het zijn makkelijke knakkers dit hoor. Geen houterige stammen gelukkig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buigen, knakken, het maakt de planten niets uit, ze groeien gewoon verder...... Geen spoor van stress te bekennen. :doctor: . Sommige zijscheuten zijn ondertussen al op de hoogte van de hoofdtop. (foto is van Somango Haze 1, samen met nr2 en een Sannie's Jack de grootsten). De combinatie BAC organisch bloei met de Botanicare aanvullingen werken ook prima. Moving on....

 

gallery_11343_5065_122491.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vrees dat er nog veel meer buigacties gaan komen, ze blijven maar groeien.........De hoogste dame, Somango Haze, is nu 76cm ondanks dat ze niet helemaal recht meer staat :doctor:

 

gallery_11343_5065_14508.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn somango is al boven de meter vriend

ik heb nog 30cm :doctor: plaats voor ze de lamp raakt

 

Blackbut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook nog maar weinig ruimte, tentje is maar 1.60 hoog. Gelukkig maar een 250 watt pitje erboven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tussenstand aan vrouwen:

 

1x Anesthesia, 2x Somango Haze, 1x Sannie's Jack, 1x Amnesia Haze, 2x Arjan's Haze#3, 1x Recovery Haze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahah rob

gaat lekker

8dames over gehouden dus.veel sterkte met de ruimte en het buigen.ik ga het zeker volgen want dit gaat echt als en gek.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Twindaddy, hopen dat het zo goed blijft gaan, ze moeten nog wel een tijdje :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 1 week 12/12 onder HPI en 2 weken 12/12 onder HPS.....

 

gallery_11343_5065_59465.jpg

 

gallery_11343_5065_203252.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zien er gezond uit!

 

laat die buds maar lekker zwellen :doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Bruut, de 2e Anesthesia is ook een vrouw. :doctor:. Het eindtotaal is dus 9 vrouwen :execute . Movin'on

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteerd rob!

 

met je 9 vrouwen haha :smoke mooie score!!

 

groeien ze nog hard??

ik hoop voor je van niet :lol:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BK, het begint wel kritisch te worden nu. Ze groeien niet meer zo idioot hard maar tussen mijn lamp en tentdak zit nog maar een cm of 20 dus dat wordt weer knakken, buigen, pletten maar dat wil ik pas op het laatst doen. De planten zijn nog maar net lekker in bloei en ik wil zoveel mogelijk stress voorkomen. De grootste planten zijn de Somango's, Sannies's Jack en de Recovery Haze. Gelukkig hebben deze soorten een vrij flexibele steel dus dat komt wel goed. 1 Arjan's Haze is nogal klein, die is steeds overwoekerd door de voorgenoemde soortjes. Ik trek eind deze week de kuip eens uit de tent en dan ga dan de boel eens flink reorganiseren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke kweek man , ik ben ook zo klein bezig en heb ook nog maar weinig ruimte. hoop voor jou dat je NET ruimte genoeg heb voor een succesvolle kweek !

 

suc6 !

Share this post


Link to post
Share on other sites

De grootste groeispurt lijkt eruit te zijn. Zoveel ruimte heb ik niet meer. (op de foto lijkt het veel meer ruimte trouwens)

 

gallery_11343_5065_61878.jpg

 

Alles ziet er gezond uit (zelfs onder HPS)....

 

gallery_11343_5065_258159.jpg

 

gallery_11343_5065_14746.jpg

 

Gelijk de dosis Botanicare Sweet verdubbeld van 2ml/l naar 4ml/l. Ik zit kwa voedingsgift nog ruim onder het schema van Botanicare. Van de week de bladeren nog even bespuiten met BAC plant vitality plus, al vliegt en loopt er nog niets in de tent, heb de luchtingangen bedekt met roosters met gaas erin, bij de praxis gekocht, en eind volgende week een paar buffer tabletten van Sannie in de aarde proppen want deze aarde gaat ook voor de volgende ronde gebruikt worden. Dan ga ik weer op de Magus Genetics toer met feminised zaden van Exile en Motavation

 

Naast de BAC bio bloeivoeding gebruik ik dus nog 3 aanvullingen (testen voor Thegrowshop.nl):

 

Sweet

 

Liquid Karma

 

Cal-Mag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super om te zien die Haze dames !!

 

ziet er netjes uit !! :smoke

 

Groeten KwKr

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey rob

die haze gaan lekker man

 

hoe ist met je bakkie zadenkweek???ben benieuwd.als dah net gaat als de haze dan zit dah wel snor.ga ze graag uitproberen hier dus ken nie w88 :smoke :lol:

 

ga zo door man

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey TD, zadenkweek gaat ook lekker hoor, hele wolken stuifmeel vliegen er door mijn TL hokje :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

rob wat ziet er dat toch allemaal uberlekker uit..

 

idd mooie opbouw die somango! ben ook benieuwd naar de geur!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx BK er hangt een lekker zoet geurtje in de tent. De Somango die ik gisteren geknakt heb kruipt alweer de lucht in.....

 

gallery_11343_5065_96256.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaden van de kruising beginnen te ontwikkelen....

 

gallery_11343_5065_255265.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes man, deze ga ik volgen.

Denk dat je een beste zak weed ervan af kan halen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...