Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Megamix 2, De Langbloeiers....

Recommended Posts

Even een tussenupdate, vandaag 1e dag bloeiweek 8. Ondertussen al een week gestopt met de Botanicare supplementen (ben bijna door Sweet heen) en daarvoor in de plaats Greensensation van Plagron bovenop de BAC organische bloeivoeding.

Ventilator weer bovenin gehangen omdat de Amnees een heel klein plekje toprot kreeg en het de laatste tijd best vochtig is. Verder is alles gezond.

 

De bak:

 

gallery_11343_5065_36538.jpg

 

Amnesia:

 

gallery_11343_5065_51243.jpg

 

Sannies Jack:

 

gallery_11343_5065_49843.jpg

 

Somango Haze 1:

 

gallery_11343_5065_81919.jpg

 

Somango Haze 2:

 

gallery_11343_5065_179800.jpg

 

Volgende keer de Recovery Haze, de Anesthesias en Arjan's Haze#3

Share this post


Link to post
Share on other sites

he robke,

 

ziet er goed uit allemaal, maar jammer van die rot.. :smoke

hopelijk trekt die amnees het nog wel een week of 4-6..

 

misschien een klein vochtvretertje ergens onderin je hokje plaatsen?? als je nog plek hebt...

 

veel suc6 nog met die Diesel-automix he ;) ben benieuwd wat jij ervan bakt.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BK, ik heb de rot eruit gehaald (was heeeel weinig en na een week geen tekenen dat het doorzet) en gebruik ook regelmatig de ontvochtiger. Ik heb daarom ook de ventilator weer bovenin gehangen ipv onderin. De grote toppen heb ik ook iets uit elkaar getrokken zodat het lekker kan ventileren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het bloeiweken tellen dilemma. Op deze foto gaan ze volgens mijn telling,dus bij duidelijke bloei, week 9 in maarrrrrrrr, de meesten komen uit de Sannie stal, die telt vanaf dag 1 op 12/12. Als ik die telling aanhou is het dus begin week 12 bloei en als ik de eerste week 12/12 onder HPI niet meetel begin week 11. De trichs zijn nog helder maar ze beginnen er toch aardig rijp uit te zien ondanks dat ze nog lekker groen zijn (ze krijgen dan ook lekkere voeding en er zitten buffertabs in de aarde). Wat zal ik doen? Nog 1 week voeding en dan op water overgaan?

 

gallery_11343_5065_138399.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon lekker doorgaan :lol:

 

ik vind tellen vanaf 12/12 beetje onzin (no offense sannie)

Want een jonge zaailing kan er wel tot 4 weken 12/12 over doen om in de bloei te schieten....

Terwijl diezelfde plant in een volwassen stadium maar 1 weekje 12/12 nodig heeft om te gaan bloeien.

 

Daarom tel ik ELKE wiet vanaf de 1e dag bloei... dan zit je zeker safe,

vooral als je je bedenkt dat het echte gewicht er in de laatste weken pas aankomt..

woould't wanna miss that huh :D

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Beekaa, maar aan de andere kant kent Sannie zijn eigen soortjes als geen ander. Ik geef ze komende week nog voeding in ieder geval en hou de trichs in de gaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, waar heb je het over :lol: :D :D

 

wat heb jij gerookt? :lol:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha "I am allmighty!"

 

nouja hier in micro/fluo dan :lol:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

Wat een knuppels man..

 

Die amnees lijkt me wel ver klaar of bedriegt ze mn ogen??

 

De rest is nog in volle gang :wacko:, pfoe! worden die nog dikker!!?

 

hoeist met de anna?? of is dat die kleine voorin??

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die anna's zie je niet, zijn zo klein gebleven. Daar komen hooguit een paar jointjes vanaf ;) . Ik ga vanaf maandag over op alleen water, het einde is nabij. Ik denk nog 1,5 a 2 weken. Ik zal vanaaf de trichs van de amnees eens bekijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie buds rob.ziet er echt goed uit.ben benieuwd naar het eindresultaat over enkele weken(dagen).hoe is het met de confusionzaden??

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey TD80, die confusions gaan nog traag onder slechts 72w aan tl maar er beginnen al zaadhoesjes te scheuren ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog een paar daagjes, de dames drinken weinig en lopen echt op hun einde.

 

Geheel:

 

gallery_11343_5065_235313.jpg

 

Somango Haze:

 

gallery_11343_5065_249190.jpg

 

Sannies Jack:

 

gallery_11343_5065_69059.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( die zien er SUPER uit robke!!!

 

die overvoeding had ik nog niet eerder gezien maar zo te zien hebben ze er weinig last van...

 

Dat wordt strax lekker roken voor je rokbke.. allemaal verschilende hazejes waar een gemiddelde coffeeshop jaloers op zou zijn.

 

Het einde is in zicht maar dat wordt nog lang genieten ;)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx BK, ik denk ook wel dat er genoeg lekkers vanaf komt. Kan jij over een paar weekjes weer wat rookverslagen maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Robdh,

 

Heel mooi verslagje hoor, en hele dikke toppen ;)

Die blaadjes zo opgekruld had ik nog niet gezien, vaag iets weet je wat het is en/of veroorzaakt? :(

Prachtig soortje, nog langer in goede conditie houden vergt wel enige kennis denk ik?

Mooie foto's een genot ;)

Veel sucses

 

Gr Mehighto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, dat is ongeveer 50% gevuld met top, klein tentje, grote toppen...

 

Je bent duidelijk lekker bezig Rob, ga zo door, hehe! Het knippen is ook niet al te lastig straks denk ik, hehe!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rob hoe ga je het oplossen als je toppen de tnt uit groeien??al over nagedacht???gaat geweldig man.ik hoop ooit ook zulke toppen te hebben :(

schijn wel te helpen dan je bionicare voeding.misschien ook eens een ronde tstn naast me bac-lijn.jij had toch die sweet voeding enzo??ik haal weleens wat topics door elkaar en ken tijdens reply niet zo ver terug scrollen ;)

 

ben benieuwd hoeveel je er droog vanaf haal.iig kwalitatief stukkuh beter dan de shop

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Mehighto, het is geen overvoeding. De Somango's staan te dicht bij de ventilator, ik heb gewoon te weinig ruimte :P

 

@Buble, thx!

 

@KeesTheLED, had meer gevuld kunnen zijn maar dat komt de volgende ronde weer (hoop ik)

 

@TD80, ik denk niet dat die Botanicare in de handel komt voor zover ik weet. Maar misschien weet Frans van Thegrowshop meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het Lowryder kweekje met de 70HPS in de minitent is ook voorbij. Lekkere topjes wel :P . Volgende 70w kweekje wordt good old fashioned White Widow.

 

Lowryder:

 

gallery_11343_5065_129641.jpg

 

En een zijtopje van de Amnesia Haze geplukt:

 

gallery_11343_5065_103310.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...