Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Megamix 2, De Langbloeiers....

Recommended Posts

Wat een inspirerende kweek zeg, kga deze winter ook maar is zo'n kweekje ala rob doen! En die Somango komt er zeker bij te staan! Ik wacht op je rookverslag :P

 

Wat ik me alleen afvraag is waarom heb je ze een week voorgroei gegeven? Lijkt me dat ze dat helemaal niet nodig hebben :D

 

Ik hoop dat ze nog even lekker aandikken!

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Blezzzzzzzzzzzzzzz, Ik heb gewoon een nadeel dat mijn tentje maar 1.60 hoog is en die speciekuip ook hoog is. Volgende ronde worden een stuk langer voorgegroeid. 2 soortjes van Magus Genetics :P. Exile en Motavation feminized.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil niet brutaal zijn, maar weegschaal weegschaal weegschaal weegschaal weegschaal weegschaal weegschaal.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat Amnesia topje is net geplukt en weegt geknipt en wel 10,6 gram :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaah Magus moet goed zijn :dope: Khoop m'n Biddy's ook over 2 maandjes te kunnen oogsten :D Bij je volgende kweek zit ik ook weer stilletjes voor de buis! :P

 

Kheb het zelfde tentje als dat jij hebt, alleen met 400 watter dus ik moet echt alle zeilen bij gaan zetten om al die sativaatjes te remmen. Maarja dat vind ik juist leuk! 12/12 starten, hogere ec grond, lekker pletten, buigen, knakken, heb er nu al zin in!

 

Keep up the good work!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een 400w Tech-One EVSA besteld. Dus voorgroei zal gebeuren onder TL en 250w HPi-T en 400w HPS (denk ik). De volgende ronde wordt een testronde met een Vents TT125s afzuiger. Nieuw en goedkoop merk en die mag ik dus testen met dank aan KJproducts en Frans van Thegrowshop. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

En een vers geplukt en geknipt topje Anesthesia, errug compact wietje! :P

 

gallery_11343_5065_112622.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit man.bn benieuwd wat ht gaat worden als jij op 400watt ovrschakelt.kennen de toppen nog groter???? :P

 

nogmaals heel mooi wietje die anna

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag het licht helemaal uitgeschakeld en de Amnesia Haze hoofdtop eraf geknipt. Deze weegt zoals ie op de foto staat 175 gram. Aangezien Amnesia bij het drogen minder verlies heeft hoop ik op een 30 a 35 gram droog......

 

Verdere planning: In de loop van de week alles omhakken en knippen. Dan 2 weken drogen en als alles in weckpotten zit de Vents TT125s afzuiger erin met een nieuw filter. Stay tuned!

 

gallery_11343_5065_192593.jpg

 

Steunstokken en nico rollers eruit gehaald, alles valt gelijk om :P

 

gallery_11343_5065_299607.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo man

 

die toppen van jouw zijn gevaarlijk man.echt megabuds.lijk wel een slagveld op de laatste foto :D maar je heb zeker een mooie roker gehaald.en dat zonder scrog.netjes.

ben benieuwd naar eindgewicht :P

 

wat word je volgende ronde??

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha altijd mooi zo'n met paint bewerkte foto :P Lijkt die somango nou zo groot of is hij het ook echt? Is het trouwens de Somango van Eskobar?

 

Gr. BleZZzZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ TD80, volgende ronde weer aan de fem. zaden van Magus (de vader van Warlock). Dit maal de Exile en Motavation.

 

@Blezzzz, die Somango is echt groot maar niet echt compact van structuur. Het is idd de versie van Eskobar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice! Hoe hoog zijn de hazen eigenlijk geworden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Recovery Haze van Sannie is echt een bud on a stick :P

 

gallery_11343_5065_171199.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weinig Micro hier :P

Prachtig gedaan dude

 

En Beekaa de discussie over bloeitijden wil ik graag een keer met je aangaan,maar niet in deze mooie draad

 

Krijgen we ook nog te horen hoe al dat lekkers te roken was?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sannie, ik zit maar met 250 watt dus valt onder micro toch? :P . Rookverslagen en samples moet je nog even op wachten. Morgen de rest omhalen, dan 2 weken lekker drogen en dan 2 weken curen. Dus kijk over een maand maar in je brievenbus :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hier is Sannie's Jack, heeft zich net als de Anesthesia's niet maximaal kunnen ontwikkelen door de andere reuzen.....maar er blijft vast een lekker rokertje van over :P

 

gallery_11343_5065_121944.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey robdh ... is het eerst topic dat ik van jouw nu van a t/m z heb gelezen ... ik begon eerst aan het einde en zag daar zo'n mooie amnesia top dat ik besloot je hele topic te lezen :dope: was erguhh prettig om te lezen man :P

 

en wat een arsenaal aan haze soorten :D heerlijk dat wil ik ooit ook nog wellis ... je eigen coffeeshoppie ben je nu geak :( :P ik had verkeerd gelezen in het begin ik dacht dat je amnesia top een anesthesia was ( jouw top is prima te vergelijken met die top die bij breeder choice staat van anesthesia namelijk ;):P ) maar goed de 200 gram ga jij wel halen mate...

 

volgende keer direct op 12/12 ???? :D of iig als je alleen maar langbloeiers hebt ????

 

ik vond het echt een schitterend topic en hou dat zo vol ... hou beschrijf jij de geur van somango haze het beste ???

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor je reactie MY...bij deze een foto van 1 van de Somango's :P

 

gallery_11343_5065_59813.jpg

 

En Somango nr2.....

 

gallery_11343_5065_137429.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

aight de mooei lange slungels :D ziet er goed uit :dope: zo'n smaak kabinet bevalt me zeer :P heerlijk van alles en nog wat... ik zie het al helemaal voor me

 

super silverhaze

mako haze

recorver haze

amnesia haze

neville haze

somango haze

mako haze

arjan haze 1,2,3

strawberry haze

power haze

 

oww heerlijk genoeg om 2x 600 mee vol te zetten :D :P oww heerlijk stoned van moonpower :(

 

succes

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij ziet weer mooie dingen MY. Dit kweekje was met 250w in een 80x80x160 darkroom :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ok ik weet :dope: en dan nog wat jij hebt gepresteerd op die beperkte afmeting vind ik heel knap :D :P

 

btw waarom maak je geen aarde bak daarin om de ruimte optimaal te benutten ???? en dan een breed straler ... ok alles zou in het begin wat trekken maar komt uiteidnelijk wel goed en je zou makkelijker dit aantal planten kunnen neer zetten ...

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou nog even de speciekuip, zit een goed bodemleven in nu. De volgende ronde wordt een scrogg. Ik ben in de loop van de kweek van de diamond diepstraler overgestapt naar een normale spiegelkap hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SUPER rob!! :P

 

dat zijn pas planten.. zo zie je maar weer dat je ongescrogd ook hele mooie resultaten kunt behalen onder 250 watt.

Wat een lekkere knuppels zeg :D en ze zullen ook wel lekker haze/fruitig ruiken..

 

ben benieuwd naar de opbrengst.

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...