Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Megamix 2, De Langbloeiers....

Recommended Posts

mooi toppie rob

en dat fluffy heb j wel vaker bij haze als je het mij vraagt.dan maar niet compact,als d thc en smaak het goed maken is het resultaat bereikt toch.ik ben benieuwd wat voor aroma's je allemaal heb want het is echt een mooie collectie.en dan de zaden nog.whoopa.ik ben me kast al aan het verbouwen. :lol: :D ze kennen starten :P

hoor wel van je als het zover is

 

grtz twin

 

ps blijf ons verwennen met je mooi foto's :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey TD, de haze soorten zijn inderdaad open van structuur behalve de Amnesia, dat zijn echt heel compacte toppen. Hoeveel confusion zaden wil je? 20? :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

creëer maar wat moois :P vind het al tof dat je me een sample stuur maar 20 is helemaal te gek.ik ga alvast me slaapzak bij d brievenbus leggen :wave: rook en kweekvrslag zal zeker volgen.

 

ps hoelang bloei die confusion?

 

tnx&grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen flauw idee over de bloeiduur, zal een week of 8 zijn. White Widow en Shack#3x SMM zijn ook niet echte langbloeiers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kweek hoor :wave: hoort aan die toppen te zien niet echt tuis in de micro sectie :lol:

Ik wil binnenekort ook een haze gaan kweken maar kan niet kiezen tussen Samongo en Recovery haze uit sannies shop, aangezien jij ze allebei hebt gekweekt en gerookt ? Voor welke zou jij gaan ?

 

 

Schaapie

 

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey RoB

 

Egt weer een heel net en tof topic man

 

Lekker topje Die Somango :wave:

 

Ben ook benieuwd naar die Confusion van je

 

Laters Da Dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag

 

Soort:Recovery Haze

Grower:Robdh

Breeder:Sannie

Bloeitijd:11 weken?

 

med_gallery_7458_881_285040.jpg

 

Uiterlijk

Het is een mooie volle donkere top, en zo te zien heeft ze euirm genoeg tijd gehad van onze rob.

talloze mooi gebruinde pistils die bij elkaar clusteren als plukjes shag haha.

Geheel tot mijn verbazing is deze wiet heel compact met hier en daar een torentje erop.

al met al een beautiful topje :verrygood

 

med_gallery_7458_881_3059959.jpg

 

Geur:

hmmm, een heerlijk fruitig hazig luchtje, met een verborgen kracht erachter (en ja dat is te ruiken)

Aan de geur te ruiken weetje al dat dit een heerlijk wietje is met een stevige bite.

Niet dattie heel erg sterk ruikt, maar er is een onbeschrijfelijk geurtje dat de ondertoon voert.

Dit geurtje doet mij vermoeden dat deze wiet niet zo zacht is als het lijkt.

 

med_gallery_7458_881_3096028.jpg

 

Smaak:

Heerlijk scherp fruitig smaakje wat op je tong neerdaald,

Mijn eerste reactie was ook: Sow, das ECHT een lekker hazeje!

Het is een van de weinige hazen die ik ken met zon uitgesproken fruitig maar toch pittige smaak.

iedere hijs wordt je weer herinnerd dat er een delicatesse in je jointje zit..

hmmm, dat ik die soort nog nooit overwegen heb zeg :o

 

 

Effect:

Het effect is niets mis mee, een lang aanhoudende high met sporadisch een stoned momentje.

Maar ik had nog genoeg te doen en mn motivatie is er nog steeds..

Dus lekker Sativa wietje :P met een identiek effect!

Maar qua zeker wel beter dna de gemiddelde haze die wij kennen.

Het Effect houd nu al een uur goed aan, en ik verwacht dat het voorlopig nog wel zo blijft

 

med_gallery_7458_881_1391031.jpg

 

Overall:

Ik geef deze wiet een 9.

Heerlijke (zoete) smaak, sativa,uplifting high die lang aanhoud.

Het jointje heeft zn werk meer dan goed gedaan! "I am Satisfied!"

En dat zou jij ook moeten zijn rob met je heerlijke sativatjes :wOOt

 

 

Super bedankt voor deze sample en die andere 2, de andere rookverslagen volgen nog.

 

Gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag

 

Soort:Somango Haze

Grower:Robdh

Breeder:€$kob@r

Bloeitijd:11 weken?

 

med_gallery_7458_881_1935555.jpg

 

Uiterlijk

Wow wat een top!

Wel lang en ietwat fluffy, maar daar is niets meer van te zien want het is geplet door de machine van tnt post.

maar aan de platheid te zien kan ik opmaken dat deze wiet niet veel weerstand bood en ddus niet erg compact was.

Ook valt me de frisse lichtgroene kleur op.Dat vind ik altijd wel apart om te zien dat oogt heel fris en fruitig.

 

 

med_gallery_7458_881_3171736.jpg

 

Geur:

Heel complex geurtje, beetje mellow zoet (amnesia-achtig) met een klein tintje haze.

de geurtjes overlappen elkaar een beetje en daarom is het complex om de geurtjes apart eruit te halen.

en daarmee krijg je toch een lekker tropisch geurtje.

ruikt niet erg sterk, maar dat hoeft ook niet.

het gaat tenslotte om het roken :P

 

med_gallery_7458_881_1884776.jpg

 

Smaak:

Het is niet echt mango, maar wel een tropisch smaakje.

Gecombineerd met een flinke teug haze, wat ik helemaal niet erg vind :wOOt

lekker zachte rook die een apart smaakje achterlaat in je mond.

Ik vind deze fruitiger dan de recovery haze al eerder gerookt.

 

 

med_gallery_7458_881_2855203.jpg

 

Effect:

Het effect is Een lekkere relaxing high, komt snel op.

creativiteit wordt enigszins gestimuleerd, en ik wordt er ook lekker sociaal van.

Lekker vrolijk wietje, heerlijke relaxte ongedwongen high..

alsof je hash hebt gerookt, maar dan nog een lichte aanwezigheid van mellowness :o

 

med_gallery_7458_881_2855203.jpg

 

Overall:

Ik geef deze wiet een 9

Het is een superhazeje met best of both parents.

tropisch fruitig, en toch lekker hazig. Het effect is lekker mild

en zekers een allround rokertje, heerlijk voor op feestjes e.d. omdat je er lekker vrolijk en sociaal van wordt.

 

med_gallery_7458_881_121949.jpg

 

Wederom heel erg bedankt voor dit heerlijke sampletje!! :verrygood

 

med_gallery_7458_881_121949.jpg

 

Gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx BK! :verrygood , ondertussen staan de nieuwe dames al onder de HPI-T te groeien dus dit topic is eigenlijk zo'n beetje ten einde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog niet helemaal,

 

er komt nog een mooi verslag van de amnesia haze.. maar niet meer vandaag..

 

ik ga nu nog een recovery roken, maar eerst even een klein dampie uit de vapo2 ;P

Smaakt echt heel erg lekker, beetje citrusachtig hazesmaakje.. hmm very tasty :verrygood

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yow Robske,

 

heb je verslag net vol interesse door zitten lezen.. Ziet er super goed uit..

Hoop dat je er veel rookplezier van heb :verrygood en alvast veel succes met de volgende ronde, zal em aandachtig volgen.

 

mijn recovery haze zaad is trouwens ook onderweg en kwam mooit uit want nu weet ik dus een beetje wat ik kan verwachten :o

 

peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites

vandaag vil er een verdacht pakketje op de deurmat.na enige inspectie bleek het een pretpakket te zijn.een lekker topje amnees,recovery en somango haze n een mooie set zaden van de confusion en de confusionXsomango haze.

ik zal van elke soort een leuk rookvrslag maken.de precieze verslagen is beekaa ze pakkie an maar ken altijd mijn ervaring op de topic neerzetten.

 

als eerste de somango haze.

 

deze ziet er niet zo compact uit maar zeker niet minder mooi.een lekkere rouwe haze op het eerste oog.na enige inspectie met me neus vind ik hem niet zo rouw meer.eerder lekkr zacht fruitig.

maar snel roken dan.bij de eerste hijs word de geur al bevestigd.lekker zacht fruitig smaakje.precies goed als je last van je keel heb :)

dan de werking.wat mij betreft valt ie in de categorie actief high.ik was niet zo lam stoont maar eerder lekker zweverig in me kop met zin om dingn te ondernemen.goei wietje voor in het begin van de avond over eerder op de dag.

 

bovenal is het een prima wietje.ik geef geen cijfers omdat iedreen zijn visie anders is en dus ook de werking n verwachting van je wietje.wat voor mij een 8 is kan voor een ander een 6 zijn of een 9.dus geen cijfer voor mij.

 

nogmaals bedankt voor je samples en de andere verslagen volgen

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteravond de recovery haze en amnesia haze getst samen met me maatje.eerst de recovery

 

dit is een lekkere sterke wiet.ik kan de geur niet echt thuisbrengen maar het heeft zker iets fruitigs met een "bruin/donkere" achtergrond.d haze is er zeker wel uit te halen.jammer dat de tnt skuff heb gemaakt van de toppen andrs had ik ook wat kunnen omschrijven over het uiterlijk.bij mij waren het 3 max geperste stukken top.

 

nou toen kwam de ervaring.ik was al blij dat ik enkele somangoXconfusion zaden mocht ontvangen.breek ik de top met recovery komt er een discovery uit.een zaadje :) :) twinny helemaal heppie de peppie.

 

dan het roken.fak wat is dit een heerlijke wiet.wat mij betreft vele male smakelijker dan de somango.niet dat die vies is ofzo maar mijn smaak gaat toch veel sterker naar de recovery.de smaak was vrij fruitig met wer die donkere haze dampen erdoor.

 

dan het effect.hierover was ik helemaal te spreken.je word er zeer sociaal high van.een zinnig gesprek voren was nog goed mogelijk en ook iets ondernemen zat er nog in.in me hoofd zat ik enkele fases hoger.zoals het hoort van een goede haze

 

al met al vind ik de recovery een topper.zoals je van een goede haze verwacht dat ie is.lkker fruitig en sterk.ben ook blij dat ik een zaadje als nageslacht heb.

 

 

DE AMNESIA HAZE

 

hieraan is duidelijk te zien dat die de compactse was van de 3.ook deze is een mooie soort.netjes gekweekt rob.mooi bruin met een groot aantal kristallen.de geur is zacht voor een amnesia.wel is de herkenbare geur zeer aanwezig.

 

ook bij deze soort viel er een zaadje uit.bij nadere inspectie bleek ik 4 zaden amnsiaXconfusion in me topje te hebben.bedankt voor deze zeer aangename verrassing.

 

het roken was een genot.lekkere zacht de amnesia dampen inhaleren en meteen de stevige high op voelen komen.zo hoort een amnesia te zijn.je proeft dat ie lekker relaxt gekweekt is en niet zo opgefokt als die uit de coffeeshops.goed bezig.

 

eindresultaat:

 

mijn persoonlijke voorkeur gaat naar de recovery.dit is wat mij betreft de stevigste met een heerlijke smaak.op de voet gevolgd door een heerlijke amnesia.op de derde plaats dan de somango maar dit wil niet zeggen dat deze slecht is.de andere 2 zijn gewoon zo heftig.ik moet wel bekennen dat als je nog een drukke avond voor de boeg heb mijn voorkeur gaat naar de somango.

 

rob nogmaals bedankt voor de samples en al helemaal voor de zaden.ik ga hier een mooie selctie uit maken voor een confused rondje.

 

ik ga je weer volgen als je een nieuw topic heb.

tnx

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookverslag

 

Soort:Amnesia Haze

Grower:Robdh

Breeder:HY-Pro

Bloeitijd:10 weken?

 

med_gallery_7458_881_2089456.jpg

 

Uiterlijk

Dit vind ik echt een van de amnesia haze mooiste topjes die ik ooit heb gezien.

rond, ultra compact, fel oranje pistils en een lekker rijp kleurtje.

Lekker veel THc en hard als een kiezelsteen!! (zekers een indica pheno geweest.)

verkruimelen gaat dan nog net met het handje, terwijl de top gewoon netjes droog is.

 

 

med_gallery_7458_881_2272556.jpg

 

Geur:

Duidelijke amnesia geur, beetje mellow zoet geurtje, niet te sterk, ook niet te zwak.

beetje snoepjesachtig met een heel klein haze-tintje erin, heel subtiel.

amnesia overheerst de geur en dat vind ik wel lekker.

 

 

med_gallery_7458_881_1197175.jpg

 

Smaak:

Lekkere zachte ronde smaak, rookt heerlijk weg!

veel zachter en zoeter dan de "amnees hees" hier uit de shop, lekker hoor!

Miss BK laat me ook even weten dat dit haar favoriet is van de 3, kan ik me voorstellen.

Als je door je neus uitblaasd blijft die heerlijke amnesia smaak/geur hangen in je neus.

geen kriebel, geen vieze smaak afterwards ofzo. heb eigenlijk meteen zin in een nieuwe haha :)

 

 

med_gallery_7458_881_2446727.jpg

 

Effect:

Het effect is lekker relaxing, een hele chille stoned/high combinatie.

lekker in balans, gelukkig maar want we moeten vandaag nog genoeg doen.

het houdt nu ook al zeker een uur aan, en gaat nog lekker verder.

 

med_gallery_7458_881_1839798.jpg

 

Overall:

Ik geef deze wiet een 9,5

het is een vrij hoog punt maar dik verdiend vind ik!

Dit is een van de lekkerste amnesia haze die ik ooit heb gerookt.

heerlijk zacht en zoet, en het topje was ook supermooi.

Daarbij precies het effect waar ik van hou zo smorgens vroeg, en op drukke dagen.

 

 

nice grow rob!

en bij deze super bedankt voor de lekkere samples (en de zaadjes natuurlijk)

 

 

med_gallery_7458_881_2346508.jpg

 

 

 

Gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx heren (en bijbehorende dames). Veel plezier op de meeting vandaag, het is dat ik andere verplichtingen heb vandaag anders wilde ik er best bij zijn. Ik zie jullie misschien op de minimeeting bij Frans (The Growshop)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...