Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

robdh

Megamix 2, De Langbloeiers....

Recommended Posts

Vanaf vandaag op 12/12. En een foto zonder licht, ziet er gezond uit :verrygood

 

gallery_11343_5065_48536.jpg

 

En mijn eigen kruisingen gaan ook lekker in de kleine librabak. Deze laten duidelijk merken dat ze slapen, in de donkerperiode laten ze het blad iets hangen.

 

gallery_11343_5065_89817.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey rob

 

die kuip gaat volgroeien :verrygood

ga lekkr man en gezond zien ze er zeker uit.dagelijks 2ons groente en 2stuks fruit?

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ziet er allemaal RETE gezond uit robke!!

geen slechte voedingslijn dus. :verrygood

Ben benieuwd naar de bloei straks..

 

ben je trouwens niet bang dat het strax te krap wordt in je tent??

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Twin, de mannetjes moeten er nog uit hoor tzt, dan zal het een stuk leger zijn.

 

@BK, die tent is inderdaad klein maar ergens ook weer een uitdaging. Eerdaags hang ik de ventilator op en gaat de kuip naar het midden zodat de plantjes lekker breed kunnen groeien. Verder is het natuurlijk ideaal met 250 watt, die kan ik gewoon op 25 cm erboven hangen zonder dat het te heet wordt. Verder heerlijk om niet af te zuren, het bodemleven van die opgewaardeerde aarde is aardig actief denk ik. Heb ook die tabletten nog liggen voor over een tijdje :verrygood. En de tensio geeft aan dat de plantjes lekker drinken.

 

Als mijn kruisingen hun geslacht tonen gaat de librabak een tijdje de SK in om te bestuiven onder warmwhite TL´s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine modificatie voor als ze toch te hoog worden, jawel, een scrognet :verrygood

 

gallery_11343_5065_62959.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, Rob, heb je enig idee wat er uit gaat komen ?

 

Haha... Ik niet man, ik hoop dat al die genetica in de hand te houden is en in de juiste baan te leiden is... Oei, het kon nog wel eens moeilijk worden, maar we gaan het volgen!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop van ieder soortje 1 dame :specool en ik hou wel van dit soort uitdagingen. Ook lekker beperkte ruimte in een tentje van 80x80x160, goeie les ruimtelijke ordening :verrygood . Qua voeding en voedingsbehoefte van de verschillende soortjes hoop ik dat de kuip met bodemleven alles een beetje reguleert en elke plant geeft wat het nodig heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eg wel lekker als je van elk soortje 1 dame overhoud.lekker voor de afwisseling tijdens het roken.

met beetje buig en strek werk moet het een aardig eind lukken volgens mij.

succes

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is hoop lekkers bij elkaar Robdh.. :welcome:

Dat kan wel eens heel vol gaan worden,het zijn ook niet de kleinste die je gekozen hebt.

Ik weet wel dat die 2 arjans al gigantisch kunnen worden,en maken gigabuds. :)

Ze zien er prachtig gezond uit en ik kijk al uit naar de volgende update met fotos ,en blijf deze zeker volgen.

 

Groetjeszz Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeeeel mooi staan ze erbij...... :welcome:

 

Groetjeszz pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet wel over een hoop geduld beschikken om van die langbloeiers te zetten hoor.. Maar als het zo blijft gaan komt dat vast helemaal goed :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb alle tijd Tomas...en nog genoeg Warlock in de pot en natuurlijk mijn eigen kruising :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das een lekkere mix die je daar hebt staan robdh :)

Dames staan er ook mooi bij :welcome:

 

Gr,

NN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey NN, het is wel een volle bak maar ze tonen nog geen geslacht dus het zal binnenkort wel flink uitgedund worden :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En bedankt voor je reactie terug Robdh. :welcome:

 

Groetjesz Pukkel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het gaat nog steeds lekker, ik denk dat over 2 dagen de HPI-T verwissel voor de HPS. Tevens zal ik dan bloeivoeding van BAC gaan gebruiken omdat de Botanicare bloeivoeding voor Hydro is. De andere supplementen blijf ik wel gebruiken erbij.

 

gallery_11343_5065_20865.jpg

 

De kruisingen gaan ook goed....

 

gallery_11343_5065_107411.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:welcome: ...ik was bijna bang dat het bewust was. :) ,ook solly

Mooie vette stammen robdh,die gaan knallen.

 

Groetjesz Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Pukkel, ik hoop alleen dat ze niet TE lang worden. Ik was eerst van plan om de HPI eruit te halen bij de eerste geslachtskenmerken maar doe het van het weekend maar, onder HPS krijgen ze ook nog een strekfase :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en rob ze hokkie groeit voller en voller en voller .....

maar snel dah geslacht laten zien want het word wel vol zo ja.wel mooie dikke stammen en donkergroen blad.

 

en neem je alleen de bloeivoeding van bac???ik gebruik heel de lijn en beval me goed.ik heb die site bekeken van botanicare maar net zoals ik zeg bekeken.me engels is lezend niet zo denderend en vooral nie als er een amnesia tussen me lippen bungeld :welcome: maar ik geloof best dat het werkt.

 

wat zijn je eigen kruisingen voor sorrtje??zal je waarschijnlijk al 100x vermeld hebben maar sorry ik ben nogal vergeetachtig.

 

grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou,dat is ook waar ik een beetje bang voor ben hoor robdh,dat ze echt groot gaan worden.

Ze groeien nu al als kool.,mischien nog een paar bamboestokken horizontaal ,om straks makkelijk de takken naar beneden te trekken.

Deze arjans heb ik ook een paar keer gehad..en echt groot worden ze.

Mischien wijs om nog niet te dieven..scheelt weer in de hoogte.

 

Groetjesz Pukkel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arjen's Haze #3 is 1 van de kleinere dacht ik. Ik denk eerder dat de soortjes van Sannie de lucht in gaan. Maar goed, eerst maar afwachten hoeveel dames er overblijven...

Share this post


Link to post
Share on other sites

het ziet er lekker uit..

 

en je hebt wel ballen hoor!!

jouw situatie zou ik zelfs met een scrog niet aandurven..

die gaan nog zeker allemaal week of 3 4 doorgroeien vanaf nu..

 

desallniettemin is dat ook de reden dat ik deze heldhaftige strijd tegen de hoogte ga volgen :welcome:

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx BK, ik hou nu eenmaal van uitdagingen en het is ook erg leerzaam :welcome:

 

@Twindaddy, die kruising is van een Kulu White Widow man met een Sannie Shack#3xSMM vrouw.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...