Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jack Herrer1

Hennep & Huisuitzetting

Recommended Posts

Ik zie dat de rechter toch min of meer achter jou stond, dit is al een punt voor.

Maar, het is nog af te wachten wat de advocaat van de woningbouwcorporatie uit zijn mouw zal schudden.

Ik zie dit topic nu nog maar, maar ik blijf het zeker volgen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat je er nog wel makkelijk van afkomt aan gezien de nuon niet is langs geweest.

hier bij ons stta je binne 24 uur al op straat maar als je geen lampe had aan staan (hangen) maa je dan maar niet zo druk

 

 

 

sterke man

 

 

 

gr wietparkiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes man sterkte ! ik ga je volgen kijken hoe het afloopt en dat je je huis mag houden !

 

mvg weedsmoker

 

 

nogmaals SUCCES :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hep net 'even' je hele verhaal gelezen! :D

 

Is er al nieuws gekomen in het nieuwe 2009??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update.

 

Vorige week heeft mijn advocaat een dupliek verstuurd naar de rechter.

Nu is het dus afwachten wat de uitslag zal zijn. Rechter beslist en ik wacht nog steeds in spanning.

 

Gr. JH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat gestaag door merk ik wel

Veel sterkte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste nieuws: Ik kwam dit in Amsterdam tegen van woningbouwvereniging www.stadgenoot.nl lees artikel7.10 van de algemene voorwaarden.Je hebt een contract ondertekend waar de voorwaarden in staan over hennepteelt.Als je procedeert kunnen ze uiteindelijk 10 x de maandhuurprijs eisen van je.In dit geval had je alleen 8 ons en dan kunnen ze je veroordelen als dealer niet als grower.Anyway ze hebben deze folder overal verspreid in de hoop op klikspanen.Kijk uit jongens het wordt steeds grimmiger in nederland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men doet een beroep op de innerlijke NSB-er die in veel Nederlanders schuilt, kijk maar naar WO2.

 

Schijnheilige gristenkliek, applaudiseren als Israel 500 kinderen kapot maakt om zich te 'verdedigen', rook je een wietplantje ben je een crimineel.

 

Time 4 a change...

 

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet vriend geen woord te veel gezegd .

 

de change was er bijna een paar jaar geleden met een kale homo , maar nu hebben we mozart waar de plaat van blijft hangen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
wiet vriend geen woord te veel gezegd .

 

de change was er bijna een paar jaar geleden met een kale homo , maar nu hebben we mozart waar de plaat van blijft hangen :rolleyes:

 

Obama man. .nl loopt weer eens 5 jaar achter... we hangen nog Bush te likken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had het niet over obama maar over fortuin en wilders .

 

obama is maar een poppetje om het zooitje rustig tehouden , maar ik vermoed een lastig poppetje en dat vinden ze niet leuk in de states kijk naar kennedy, de cia was het ergens niet mee eens , vermoedelijke omdat ie Amfetamine verslaafd was en Chroesjtsjov aan het uitdagen was maar goed hij was lastig .

Share this post


Link to post
Share on other sites

En hoe zit het ondertussen een jaar verder?

 

Ik heb het net even doorgelezen en vind het zeer leerzaam!

Grappige vind ik dat ze er een jaar over doen voor ze een beslissing nemen.

 

In de tussentijd heb je het hele huis vol kunnen zetten :oeps

 

Een rechter zal echt wel in alle redelijkheid kijken wat reeël is.

 

Wat weegt zwaarder???

Maatschappelijk belang dat niet alle huurder die kweken zonder pardon op straat worden gezet, met als gevolg dat sommige huurder hele rare sprongen gaan maken, denk aan overvallen.

 

Ze zeggen niet voor niets: een kat in het nauw maakt rare sprongen

 

 

En waarom heb je je ondertussen niet al bij een andere woningbouwmaatschappij ingeschreven voor de zekerheid?

Gedacht aan kopen of is dat geen optie?

 

Al met al denk ik dat de rechter je lekker zal laten zitten!!

Ik ken iniedergeval zat mensen die niet hun huis uit werden gezet! eigelijk ken ik niemand die wel het huis uit moest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal!

 

Hier ben ik dan weer en gelukkig met goed nieuws!!!

Ik mag in het huis blijven, deze beslissing weet ik al een tijdje, maar mn advocaat zei dat ze alsnog 3 maanden de tijd hadden om in hoger beroep te gaan, dus ik wilde dat niet uitsluiten omdat ik dacht dat ze dat wel zouden doen.

 

Ik heb inmiddels ook wat tijd voor mezelf genomen om me weer te kunnen ontspannen na al die ellende. Want door de spanning ging het een tijd niet echt goed.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie support en adviezen etc!!!

 

 

Groetjes, JH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd man ! het is je gegund allemaal!

 

En op basis van welke argumenten mag je nu uitijndelijk in je huurwoning blijven ?

 

MVG

 

s3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey....

 

Njaaa... de rechter is gewoon bij zijn standpunt gebleven. Hij vindt het onzin om men uit het huis te zetten voor bezit hebben. Mijn advocaat heeft ook gezegd dat deze rechter eerst een strafrechter was geweest, dus hij heeft wel erger dan dit gehoord.

 

Rechter vond dat bij het bezit hebben van hennep, dan moet de woningcorporatie niet als politie spelen want dat is de taak van de politie. Hij is dus echt bij zijn standpunt gebleven.

Wat betreft de rechtzaak strafrecht, daar heb ik voorwaardelijk gekregen, maar wel een strafblad. Daar kon ik ook in hoger beroep gaan, maar ik heb het echt gehad met alle spanning dus ik heb het maar zo gelaten.

 

Mvg, JH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi jack,

 

Van harte gefeliciteerd kerel het is je gegunt door alle WF'ers B)

Ga nu lekker in de bank hangen met een dikke joint in je mond :lol: :P inhaleer de wiet, en blaas de spanning uit :j;)

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al een Secret Jardin besteld? B)

 

 

Mooi voor je (en voor de rest van kwekend/knippend/blowend) NL dat er gerechtigheid is gekomen.

 

Steek maar een flinke knaap op :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi dat het zo is afgelopen!

Wens je veel succes met alles in de toekomst :lol:

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelijk hebben had je al.....gelijk krijgen duurt effe langer....je had al makkelijk 4 x kunnen (gedoog)oogsten...in de tussenliggende tijd.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat ik bedoelde is... dat er heeel veel tijd gaat zitten in procedures...en nee op dat adres ga je natuurlijk niet kweken.....politie en woningbouw zijn meestal wel zo vriendelijk om buren te informeren.....dus je ligt onder een vergrootglas...

 

en zeker daar topic starter geen idee heeft waarom hij bezoek kreeg....of beter gezegt door wie....

 

gr

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...