Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jack Herrer1

Hennep & Huisuitzetting

Recommended Posts

Tsja dat getuigd dan van weinig fatsoen, als je hulp vraagt aan de mensen hier en vervolgens je nek als een struisvogel in de grond steekt. Minste wat je kan doen dan is even vertellen of je wat aan de info had, en of het geholpen heeft en hoe het is afgelopen. Jammer dit soort dingen.............

 

Als je even één pagina terugkeert, zul je zien dat hij op 10 augustus nog een bericht gepost heeft met de mededeling dat hij een brief van de deurwaarder ontvangen heeft en dat de procedure opgestart is.

 

Ik bedoel ,....je kweekt in je huis ,...loopt toch risico ...maar weet dan niet hoe te

handelen als er blauwe vliegen ( lees: agenten) voor de deur staan.

 

Als je het topic goed doorgelezen had, dan zou je gezien hebben dat hij helemaal niet kweekte. ;)

 

Lees eerst, geef dan commentaar!

 

Veel succes JH!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt ,..en dan vind ik een week behoorlijk lang,.....als je zag

hoe razendsnel hij poste toen er paniek was.

Hij heeft toch het advies gehad om langs de wetswinkel te gaan,

En,.....hoe is dat afgelopen,....!!!

 

En de procedure is opgestart,......nou en!!.......hij zou toch niet vrijwillig tekenen.

Nu dan......wat is dan de waarde van die brief.!

Naar mijn weten helemaal niets!.

 

En als je inderdaad goed leest,...dan eindigd mijn reactie met het

volgende:

 

Ik hoop dat ik als nog ongelijk krijg en hij alleen even geen tijd heeft!!.

zal me benieuwen ,....want ben erg nieuwsgierig naar hoe het nu uit eindelijk

allemaal loopt.

 

 

En Ovred...

 

Ja en wat dan nog ,...dat had ik wel degelijk gelezen...

Er lag toch een paar ons in huis....voor mij genoeg rede om ze voor de deur te

laten staan,.......trouwens zonder bevel komt er niemand binnen,

al heb ik nada niets in huis .

Dan had hij die agenten toch buiten laten staan....waren er ook geen problemen

geweest.

Wat heeft het feit dat hij niets kweekte te maken met het al dan niet

binnen laten van de politie,......juist helemaal niets.

 

Enne u was,..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond gewoon dat je nogal heftig reageerde. Ok, hij zou ons inderdaad wel wat meer op de hoogte mogen houden, maar ik kan mij inbeelden dat verslag uitbrengen op het forum nu niet meteen het eerste is waarmee hij in zijn hoofd rondloopt.

 

En hij zei ook:

"Er werd gezegd dat er een bevel was, dit was dus niet zo, daar kwam ik pas achter toen we al binnen waren, maar ik wist ook van niets."

Hij dacht dus wel dat er een bevel was hé. Hij had inderdaad beter een bewijs ervoor gevraagd, alvorens ze binnen te laten, maar ja, niet iedereen blijft even koelbloedig in dergelijke situaties hé.

 

Probeer gewoon een beetje begrijpend te zijn en wacht nog even af in plaats van hem (als persoon) al volledig af te breken enkel en alleen op basis van het feit dat hij niets laat horen.

 

Nu ja, dit is niet waar deze topic over gaat. We horen raad te geven wat nu te doen (ook al is dit nogal moeilijk als we niet echt weten wat er nu gebeurt) in plaats van commentaar te geven over wat hij had moeten doen.

 

(Oja, het was niet mijn bedoeling om tegen je schenen te schoppen hoor ;) . Ik weet niet of het zo bedoeld is van jouw kant maar het (overmatige) gebruik van uitroepingstekens komt nogal aanvallend over.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ovred ,...

 

Het was en is nooit mijn bedoeling om mensen pers aan te vallen.

En mischien moet ik wat minder uitroep tekens gebruiken,

maar dat is nu eenmaal mijn manier van tikken.

 

Ik ben altijd erg fanatiek als het om mijn pers mening gaat ,...maar dat dit

soms verkeerd kan overkomen hier op het forum , dat heb ik helaas al

vaker meegemaakt.

 

In de buiten wereld ,....heb ik hier geen last van.

Als ik in pers voor je zou staan ,...zou je begrijpen wat ik bedoel.

 

Ik ben wat dat betrefd nogal een flapuit,....en heb tig lagen met eeld op mijn ziel.

En ik verwacht of ga ervan uit dat dit bij iemand anders het zelfde is

,...en dat is niet altijd even eerlijk.

 

Ik kan erg uit de slof schieten,...maar ben ook niet te beroerd om mijn

eventuele ongelijk toe te geven .

Of zonodig mijn excuus.

 

Het draaid uiteindelijk alleen maar om respect.

En zolang dat er is , kun je bij mij wel een paar potjes breken .

Maar ik zal dit voortaan, voor iemand anders niet als van zelf beschouwen.

 

 

Greetings,....Infiniti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aight, even goeie vrienden hoor ;)

Ondertussen gaat het hier wel megahard off-topic.

 

OT: Komaan, JH. Hoe staan de zaken ervoor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry maar denk jij nu echt dat het een bank uitmaakt waar die centen wegkomen ahahha, geen idee in wat voor droomwereld je leeft maar heb je enig idee hoeveel geld er hiermee gemoeid gaat en welke en hoeveel huizen en panden op deze manier gefinancierd worden???.....................

 

Op Topic.......hoop in ieder geval dat het tot een goed einde komt voor je!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet dat het relevant is maar in huidig Nederland zijn mensen niet meer zo... Mensen zijn uit principe de rotzak. De bank zal uit principe wél een probleem er van maken...

 

Zolang groene stroom nog net zo goed uit een kolencentrale kan komen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er wordt meteen gesuggereerd dat de hypotheek door de wietopbrengst wordt betaald,......gaat helemaal nergens over.

 

Een hypotheek wordt je verstrekt, op basis van je inkomen, of onderpand.

Het zal de bank een rotzorg zijn wat jij in je vrijetijd doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sugereer niks maar zo gaan ze het wel zien

en ze gaan zeker wel moeilijk doen als ze het te horen krijgen , heb het zelf zeer close mee gemaakt

Hoeren zijn ook legaal tegenwoordig maar een rekenig openen kunnen ze niet

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
want je hypotheek verstrekker zit er ook niet op te wachten dat jij je huis financierd met kweekcentjes

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet wat je bedoeld en zo ziet de hy.verstrekker het ook ,ook al heb je een ruim dubbel inkomen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je suggereerd ook nu weer ;)

 

Maar laten we "on topic" blijven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mij zou het niks verbazen in dit hypocriete gristenland dat de bank moeilijk gaat doen bij constatering van...

 

Al zit je in een koopwoning wel safer denk ik.

 

Ok, ben benieuwd hoe het met de starter van dit topic gaat??

 

Groetjes

WV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe staan de zaken er nu voor?

 

Hallo allemaal!!

 

Als ik zo zit te bladeren, ben ik wel heel erg geschrokken.

 

Rinus bedankt voor je bericht anders had ik het misschien helemaal niet in de gaten gehad!!

 

Ik had inderdaad wel wat meer mogen laten weten en ik begrijp het wel dat het lijkt alsof ik jullie advies alleen maar nodig heb wanneer ik in paniek ben, maar ik kan jullie zeggen dat ik iedere dag dat ik wakker word weer in paniek ben, want ik weet natuurlijk niet wat er allemaal gaat gebeuren.

 

De stand van zaken. Tja, ik kan er momenteel niet veel over vertellen. Mijn advocaat is ermee bezig, er was een rechtzaak geplanned, maar mijn advocaat had mij verteld dat het niet nodig was om zelf te komen. Hij heeft sowieso een brief geschreven voor uitstel en hij zou me verder nog op de hoogte houden. Ik heb er nog niets over gehoord dus ik neem aan dat hij er verder ook nog niets over gehoord heeft, maar ik ben sowieso van plan om deze week contact op te nemen. Sowieso gaat mijn dagelijkse leven ook gewoon door (werk etc.)

 

Ik woon momenteel nog in dezelfde huis, dus ik lig er nog niet uit, maar de vraag is natuurlijk of ik er mag blijven. Dit is nu alleen maar afwachten en afwachten.

 

Ook nog eens voor de duidelijkheid, ik heb geen plantage gehad. Hier lag weed en afval, hier was niet geknipt/gedroogd. En hoe ze erbij zijn gekomen om hier in dit huis te kijken weet ik ook niet. Het is me nu wel duidelijk gemaakt door mijn advocaat dat ze onrechtmatig binnen zijn gekomen. Ik weet niet of ik hier iets mee kan.

 

Wat verstaan we hier onder bewijzen. De woningcorporatie heeft foto's gemaakt, deze stond ook in 1 van de productie van het boekwerk wat ik een aantal weken op mijn deurmat heb gekregen. Ook is er een foto gemaakt van een weegschaal, maar die weegschaal staat hier al jaren te rotten, maar verkeerde moment natuurlijk.

 

Ik weet niet of het nu duidelijk is, zodra ik contact heb genomen met de advocaat en ik meer weet, zal ik jullie op de hoogte brengen. Natuurlijk is alle advies nog altijd welkom! Dat kan ik altijd nog wel gebruiken.

Nu is het alleen maar afwachten... ZUCHT*... Elke dag in onzekerheid leven is echt geen pretje..

 

Hopelijk zijn jullie tot zover nog wel genoeg op de hoogte, anders hoor ik het wel wanneer jullie nog verder iets willen weten etc. Ook als dat zou helpen om mij advies te geven.. Bedankt allemaal!!!

 

Gr. Jack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tof dat je ons nog even op de hoogte hebt gebracht ;)

 

We duimen voor een goede afloopt

 

Succes !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

JH ik wil je alle geluk toe wensen in je strijd tegen de Gristentaliban!

 

Vandaag las ik een stukje over een coffeeshophouder uit (ik geloof) Soest. Toen de Rabobank erachter kwam dat hun rekeninghouder in wiet handelde werd de rekening per direct opgezegd.

 

"Met softdrugs willen wij niks te maken hebben!" aldus de bank. Gelukkig zit deze schijnheilige kutbank die braaf het CDA nablaat vuistdiep in de wereldwijde wapenhandel!!

 

Fijn gevoel zo'n integer land.... *yuk*

 

Geluk JH!

 

Wietvriend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap niet wat een coffeeshop houder bij de rabobank doet,...die geven max 5% rente ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze wil ik je in ieder geval ook veel sterkte wensen

en een klein beetje positief blijven.

een advocaat weet wel wat hij doet

groetjes

smokey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update

 

Gisteren heb ik contact opgenomen met mijn advocaat.

Omdat er 3 weken geleden van mij verwacht werd om naar de rechtbank te gaan, dacht ik even te vragen hoe de zaken er nu voor staan.

 

Die dag hoefde ik niet gaan van mijn advocaat, het was namelijk geen rechtzaak.

Mijn advocaat heeft uitstel gekregen tot 1e week september. Voor die tijd moet hij mijn verhaal doen.

De rechter zal dan bepalen of verdere procedure nodig zal zijn. Zo ja, dan zal er een zitting geplaatst worden.

Dan zal pas het echte werk beginnen.

 

Maar tot nu is het nog even afwachten. Want de eerste week van september krijg ik nog niets te horen en ik weet

niet hoeveel dagen/weken er ongeveer overheen gaat nadat mijn advocaat mijn verhaal aan de rechter heeft voorgelegd. Ik weet ook zelf niet hoe dit allemaal in z'n werk gaat. Advocaat zal mij op de hoogte stellen.

 

Zodra ik weer wat meer informatie/etc heb, zal ik jullie ook op de hoogte brengen.

 

Ik wil iedereen bedanken die mij geluk en sterkte wenst!! Ik probeer nog een beetje positief te blijven en dat lukt ook dankzij jullie. Thnx!

 

Gr. Jack Herrer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@BBB De Rabobank is voor en door boeren he hahaha, agricultuur is ook een vorm van "boeren", ze zouden je subsidie moeten geven. De onzin dat banken dit of dat doen met rekeningen is klinkklare bla bla. Banken leven van 1 ding en dat is geld van jullie en mij, hun werken hiermee en leven hiervan. Ze zullen zichzelf niet in de vingers snijden door iemand die miljoenen omzet weg te sturen omdat die een legaal bedrijf runt. Mij klinkt het vreemd.

 

@JH beroerd voor je deze situatie, in mijn ogen is onrechtmatig bewijs verkregen, dit zal nietig worden verklaard en kan niet als bewijs dienen daar er alleen gesuggereerd kan worden daar ze niet de benodigde papieren hadden om binnen te komen. Ik denk dat ze het van de tafel vegen daar het niet waterdicht is en van speculaties en gebakken lucht in elkaar steekt. Neemt niet weg dat je gevoel blijft tot je vrijgesproken bent! Mooi dat je ons even op de hoogte hebt gehouden!

 

Succes ermee zover

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is toch echt zo, heeft in het regionale dagblad gestaan, de gooi- en eemlander geloof ik. Kwam het tegen toen ik aan het googlen was...

Share this post


Link to post
Share on other sites

High lieve rakkers,

 

Om de discussie weer echt on topic te brengen;

 

Het gaat om een procedure tussen de woningcorporatie en de topicplaatser. Dat betekent een privaatrechtelijk geschil. Dus het gaat om het huurrecht van de JH en of de ontbinding van de huurovereenkomst, zoals door de woningcorporatie gevorderd, door de rechter wordt toegekend.

 

In de taal van Ertje: "moet die eruit of mag 'ie blijven zitten?".

 

Het eventueel onrechtmatig verkregen bewijs speelt dan een heel andere rol. In hoeverre is de woningcorporatie niet gerechtigd om binnen te komen? En natuurlijk volgt bij deze procedure nooit vrijspraak!! ;)

 

Hoogst waarschijnlijk heeft de woningcorporatie ontbinding van de huurovereenkomst gevorderd. Dit kan alleen met tussenkomst van de rechter. De woningcorporatie zal ontbinding hebben gevorderd op grond van tekortkoming in de nakoming door de huurder. Met andere woorden "niet gedragen als een goed huurder".

 

Uitspraken van de Hoge Raad hebben rond het begin van deze eeuw de toon gezet voor de ontbinding van de overeenkomst op grond van wanprestatie van de tegenpartij. Het beroemde Twickler arrest NJ 2000,208 geeft weer dat elke wanprestatie van de huurder in beginsel ontbinding rechtvaardigt. Zoals Rinus al heeft aangegeven is sindsdien door rechters in Eindhoven en Amsterdam (gelukkig) toch meer rekening gehouden met de persoonlijke omstandigheden van het geval.

Het woonbelang van de huurder heeft bij deze rechtbanken voor de rechter toch mogelijkheid geboden om de ontbinding niet te honoreren.

 

Hoe zit het dan met de overige arrondissementen?

Tja, we kunnen binnenkort wel iets meer vertellen over de rechters in het Noorden van het land en hoe die het huurrecht invullen. We begeleiden nog wel eens iemand en nemen de reistijd op koop toe. Wat een teringeind is het naar Leeuwarden.

En JH kan binnenkort wel iets meer vertellen over zijn streekrecht.

 

Hopelijk heeft de advocaat iets meer verweer dan alleen het bewijs afkeuren. Het is natuurlijk een privaatrechtelijk geschil. Dat betekent: "wie stelt, die bewijst". Dus de bewijslast ligt wel bij de woningcorporatie. Maar zij hoeven niet te bewijzen dat sprake is van een hennepkwekerij of wordt gedealed. Zij moeten bewijzen dat je je niet als een goed huurder gedraagt. Dat is toch net iets anders. Meestal wordt een hennepkwekerij of dealen of stroomdiefstal wel aangegrepen om die bewijslast in te vullen, maar dat is dus niet de enige mogelijkheid.

 

De dagvaarding van JH zal wel hebben aangegeven op welke gronden de ontbinding van de huurovereenkomst is gevorderd. En een goede advocaat had die zaken met zijn client natuurlijk doorgenomen om de persoonlijke omstandigheden die je kunnen vrijpleiten(nee, geen vrijspraak maar de toerekening van de wanprestatie vrijpleiten) hier tegen over te kunnen zetten.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

 

 

Noot off topic:

Banken leven niet van jou geld. Dat doe je zelf. Banken leven van het geld dat ze verdienen met jou geld. Of nog beter, bancair personeel leeft van het geld dat ze verdienen met jou geld. Banken leven natuurlijk niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey2,

 

Zo, ik moet dat bericht van AS Grow volgens mij een paar keer goed lezen.

Ik snap het niet helemaal.

Helaas heb ik nog geen nieuws, het is nu nog steeds ff afwachten.

 

Gr. JH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfoeh, duurt zoiets altijd zolang?

 

In maart postte je je eerste berichtje en we zitten nu op 11 september!

Hoop voor je dat het allemaal goed komt en wens je ook heel veel succes!

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...