Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Proefkweek Op 100 X 3 Liter Potten

Recommended Posts

@tony montana, Er staan gewoon planten tussen met 7 vingerige bladeren,........Ik denk dat ze het als een wintersport vakantie ervaren :bier

 

Het is net als boerekool, daar moet ook een nachtje vorst overheen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat van die kahel snap ik wel hoor.

 

Het is net zoiets als die wijven in de kroeg, als je denkt dat je ze krijgt, doe je toch ff je best. Je houd je pens in en hoopt dat je borst op blaast :bier

 

Dusse zet m lekker dicht bij :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
@tony montana, Er staan gewoon planten tussen met 7 vingerige bladeren,........Ik denk dat ze het als een wintersport vakantie ervaren :D

 

Het is net als boerekool, daar moet ook een nachtje vorst overheen :lol:

 

 

Tuurlijk kan dat,je mist alleen een berg opbrengst en tijd,dat vind ik juist zonde. :bier Jou top zal ook niet groot worden met 5 graden temp :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

BBB,

 

Hier neem ik mn baseball cap voor af, mooi verslag man!

 

En weet je: Ik hoop voor je dat je boven 0.8 gr/w draait want dan kunnen de modjes hier mooi eens grote onderwerp opruiming houden. Al dat geneuzel beetje van dit beetje, beetje van dat, jij levert het bewijs dat het gewoon onkruid is.

Dat de sletten als ze schraal staan en op hun donder krijgen een prachtige opbrengst leveren!

Niks afzuren, geen voornacht temp controle, gewoon lekker simpel groeien en bloeien.

 

Nogmaals PRACHTIG!

 

Vlinders

Share this post


Link to post
Share on other sites

het klimaat is een van de voornaamste schakels voor een geslaagde opbrengst.. met zulke temperaturen mag je niet uitgaan van een top opbrengst.. Snap niet dat sommigen zo simpel kunnen denken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach het is het zelfde als dat ze vragen hoeveel het gaat opleveren ?

 

Maar het gaat lekker en ziet er goed uit .

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
het klimaat is een van de voornaamste schakels voor een geslaagde opbrengst.. met zulke temperaturen mag je niet uitgaan van een top opbrengst.. Snap niet dat sommigen zo simpel kunnen denken..

 

 

 

ik begrijp het ook niet :specool

 

je heb stroom zat zeg je? :bier of ben je echt zo eigenwijs?

 

je kan ook je lampen op 16uur zetten bram of je afzuiging uit zetten dat is net zoiets :D

 

scheelt maar een paar ons joh en zo niet dan is je wiet van veel slechtere kwaliteit

 

je kan dit topic ook naar de outdoor verplaatsen

 

zal je afnemer blij mee zijn :lol:

 

eigenwijze bram

 

grtzzz

 

BBB,

 

Hier neem ik mn baseball cap voor af, mooi verslag man!

 

En weet je: Ik hoop voor je dat je boven 0.8 gr/w draait want dan kunnen de modjes hier mooi eens grote onderwerp opruiming houden. Al dat geneuzel beetje van dit beetje, beetje van dat, jij levert het bewijs dat het gewoon onkruid is.

Dat de sletten als ze schraal staan en op hun donder krijgen een prachtige opbrengst leveren!

Niks afzuren, geen voornacht temp controle, gewoon lekker simpel groeien en bloeien.

 

Nogmaals PRACHTIG!

 

Vlinders

 

 

het lijkt mij ook niet alleen om de opbrengst gaan hoor

het gaat om kwaliteit!!!!!

 

 

 

maar ja broodfokkers denken daar anders over die sparen zelfs stroom op een kacheltje :D

 

ik laat me ook niet meer horen in dit topic (gelukkig voor bram toch)

 

veels te eigenwijs die bram (ik ook hoor)

 

ik kan dit niet aanzien dat iemand zo dom denkt

 

en ps dit is mijn mening ik weet dat je niet goed tegen kritiek kan bram maar ik vind het gewoon heeeeel erg dom

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat van die kahel snap ik wel hoor.

 

Het is net zoiets als die wijven in de kroeg, als je denkt dat je ze krijgt, doe je toch ff je best. Je houd je pens in en hoopt dat je borst op blaast :bier

 

Dusse zet m lekker dicht bij :D

 

(deze post is aangepast)

 

en ert ja bij jou is het toch altijd (oke edit :slijm slijm) ik vind het alleen dom dat ert zoiets aanprijst bij bbb

 

ik vind hem (ert) persoonlijk geen slijmbal zoals masteryero zegt onderaan. en ik heb dat ook nooit gezegd

 

jij weet net zo goed als ons dat dit gewoon dom is

 

anders ben je gewoon een hele slechte leermeester ert

 

grtzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo kan jij brutraal zijn zeg :bier

 

Die weed zal wel smaken hoor, dit is nog steeds een proper product zonder vuile poespas over enzo hé, wees daar al blij om!!! Dat bram kiest om te testen en ervaring op te doen is toch wel iets stoer moet zulke opzet vind ik, en wees blij dat wij mogen volgen..... :D dat hij zijn ervaring deelt!

Is het niet om elk individueel plantje te doen dat zo mooie kan zijn maar om grammen die doorwegen en opbrengen kan je toch even goed zoals bram hier bewijst ! Je kan er evengoed minder input in steken, zo heb je even snel een even grote meeropbrengst als je dat vergelijkt op de totale kosten inclusief verwarming..... ;) Doet hij nu de volgende ronde misschien weer alles het zelfde maar met een goed klimaat dan zal hij zoals geweten dus wss een dik stuk meer oogsten, vanzelfspreken maar nu betaalt hij ook minder en het valt minder op aan de rekening.... :D

 

daarbij, er zulle mensen genoeg blij zijn met misschien eens een weedje dat niet op de gangbare kweekstijl gegroeid is, want het is toch steeds het zelfde anders :lol:

 

ps; eigewijze mensen moet je steunen, dat zijn pioniers die zijn er als eerste met iets eigenwijs nieuw bij :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het een leuk experiment en ben dus ook echt wel benieuwd naar het resultaat (KWALITEIT + opbrengst)

 

Succes ermee! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja irrizumi ik vind het ook appart dat bram he op deze manier doet, ik heb zelf nog nooti gekweekt met een te koude klimaat ( kan de opbrengst en geld altijdged gebruiken :lol: ) maar ja bram gaat het zelf strax zien

 

en ik weet neit wie zei dat het een domme vraag was om te vragen na de te schatte oprengst maar een beetje kweker met ervaring die kan wel zien of dat het de slechte / goede of hele goede kant aan het op gaan is !!! en zo dus ook een ruwe schatting maken als alles blijft gaan zoals het gaat!!!

 

 

ik vind het wel wij dat bram het porbeer we kunnen hier dna lalemaal een hoop van leeren ( waarom het met 100 planten moet weet ik ook neit maar misschien is dat voor deze man maar een klein aantal :bier )

 

ert is overigesn geen slijmbal irrizumi dat weet ik zeker ( geen geslijm van deze kant af oor :D ) maar wat ik lees van ert dat is altijd eerlijk gezegd zo neemt ert ook geen bord voor zijn mond en gaat die natuurlijk wat zuiniger om met de mensen die die een beetje kent en weet dat ze kweken kunnen ( ja bram kan kweken en heeft zich her op het forum al lang bewezen en dan neit met allen kweken maar met5 het totaal plaatje eromheen ) dan de mensne die die niet kent

 

dat heb ik op dit forum ook, er zijn mensnen die je een beetje leerd kennen waardoor je niet tegen ze slijmt of staat te vloeken als ze een foutje maken maar de boodschap sosm wat anders wilt brengen DAT NOMEEN ZE DAN FATSOEN NA IEMAND.

 

 

vidn niet iig dat irri zo kan reageren in belegidende zin een mening mag maar iemand onder uithalen met termen als broodfokkers gaat wel ver. beetje onbeschoft en ook niet een houding die je na een collega kweker brengt ik ben het ook wellisniet eens met een kweker over wat hij/zij doet of zegt maar dat kan ik wel netjes verwoorden!!! en overigens je kan hier tog zelf ook van leren !!!

 

ik weet alleen uit de boekjes en van het buiten kweek gebeuren dat een te koude grond temperatuur slecht is voor de vorderingen voor de plant, maar er zijn ook mensne die nemen echt alles klakkeloos iets over wat er in het boekje staat !!!! en ondervinden elf niets je moet ook fouten durven te maken en zelf achter dingen komen dan weetje zelf dat het ook daawerkelijk is zoals gezegd word ( strax zie je bram nog 0.75 gr de watt kweken iets wat niet slecht is voor een bezuinigend kweekje en ene slechte bodem temperatuur mooi tog voor hem tuurlijk zullen er dan wel mensne komen die zeggen dat als de bodem temperatuur goed was hij nog meer er van had kunnen aftrekken MAAR HEY DAS LEREN )

 

 

sorr voor de onnodige post ( want irrizumi zou hier niet meer langs komen maar moest het ff met mijn stonede harses kwijt :specool nu ga ik eten maken )

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zo,

 

Wat een lange tenen hier, zo te lezen zijn er wat mensen hun eigen gelijk aan het verdedigen.

Ik denk persoonlijk niet dat je BBB veel hoeft te leren. (heeft kachel in zn hok, dat zal er niet voor niets staan)

Ik vind het super van hem dat hij ingaat tegen de gevestigde (voor) oordelen van een hoop kwekers en desondanks toch zn gelijk (schijnt) te halen.

Ik heb zo het gevoel dat het inmiddels daarom gaat, laat ik het anders zeggen: Dat zou bij mij het geval zijn.

Als ik lees wat voor modder er al over hem is heen gesmeten, dan zou ik in ieder geval wel zoiets hebben van: Eat this suckers, doe me dit maar eens na.

 

Keep up the good work!

vlinders

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk dit is een proefkweek.

En net zoals de tuinkadouter zegd dit is gewoon prima te roken, en ook de prijs is het zelfde als dat een ander krijgt. Niks meer niks minder.

 

Je moet niet een kweek hier op gaan zetten als je alleen maar veren in je reet wil hebben. Daar hebben we geen ene reet aan. Irezumi moet ook gewoon kunnen zeggen wat ie wil, waar om niet. Dat is juist gezellig anders val je in slaap bij het lezen.

 

Er word vergeten dat deze test rondes wel ff zorgen dat wij sommige fouten niet maken, of dingen juist wel doen.

 

En BBB heeft echt nog geen fout gemaakt, want niemand weet hoeveel tijd die heeft voor een ronde en dat gaat ons ook geen fuck aan, of wel?? Dat ie achterstand op heeft gelopen kwa tijd is 100%zeker, maar of de wiet er slechter door word???

Zelfde prijs is het bewijs in mijn ogen, of rookt er hier iemand 100 planten in de 10weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 planten in 10 weken roken :bier

 

sta je dan in het quinnes book of records?

of komt er dan enkelt een vermelding in de krant bij de rouw advertenties

 

kvindt wel vet dat hij het probeerd overigens, dan is de opbrengst maar minder maja wat is meer waard

een ervaring of 100gram met bijv

 

ieder haalt zijn gram uit zijn hobby :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals de titel het al zegt,...."proefkweek"

 

Iedereen weer bedankt voor de postieve en negatieve reacties. :specool

 

Ik zal het wat uitleggen, een broodfokker ben ik niet, want dan zou ik de dames niet in 3 liter potjes zetten en in een koud hok plaatsen.

 

Dat het een mindere opbrengst zal worden dat weet iedereen wel, maar hoeveel minder kan niemand hier op het forum beantwoorden omdat ze nog nooit het lef hebben gehad om het te doen, omdat ze dan centen mislopen.

 

Uitspraken zoals zonde, dom, enz. is alleen van toepassing als je het puur voor het geld doet. (moet een ieder voor zich weten).

 

Ik wordt een beetje misselijk van de mensen, die anderen maar steeds napraten, ipv uit eigen ervaring opgedane kennis

Nee je moet geen zeil in je kweekruimte leggen, daar schijnen gassen uit te komen. Nou bij mij ligt het er, en heb nergens last van.

Het schijnt dat je beter grote potten kunt nemen, Een 3 liter potjes is dus prima om een rokertje te kweken.

Open het eerste de beste led topic, en daar lopen ze meteen te zeuren, dat je een 600watter moet gaan ophangen, want led's schijnen nog niet efficient te zijn.

Enz, Enz.

 

Dus dames/heren maak jullie niet druk (doe ik ook niet) en vlieg elkaar niet in de haren :lol:

 

Ik ben gewoon benieuwd, wat het watt/gram verhouding gaat worden,......juist onder niet ideale omstandigheden. Er zijn hier genoeg mensen die in een schuurtje willen kweken, waar de temperaturen een probleem zijn. Mischien toont dit expiriment wel aan, dat het geen probleem hoeft te zijn. :D

 

Irezumi :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens bram...

 

Zeker de moeite waard om het te proberen en te kijken wat de plantjes doen en geven...

Dat ze vertraging oplopen ben ik zelf van overtuigd, maar of dat ten koste gaat van je wietje weet ik nog niet helemaal. De plant beschermt zich tegen de kou door harsen aan te maken, dus dit kan wel eens een heel vet plakkerig wietje gaan worden:) Dat er meer blad aan zit is ook niet meer als normaal ook dit doet ze om zich te beschermen tegen het klimaat.

 

We zullen het zien, maar om nou te roepen dat het DOM is gaat mij te ver, ik ben juist wel blij met dit soort grows, zodat we allemaal met eigen ogen kunnen zien wat onder andere een koude nacht teweeg kan brengen...

 

Wat betreft de gassen waar iedereen het over heeft, denk ik dat er zeker problemen kunnen ontstaan. Ik heb ook laminaat in de kamer liggen en het hele hok is gebouwd van simpel MDF van de gamma. Ik ondervind hier ook totaal geen problemen van. Maar dat er materialen zijn die het KUNNEN afgeven is zeker, maar dat geld natuurlijk niet voor alle vinyl en/of houtsoorten. Ik denk dat je dit moet afwachten en beoordelen op het moment dat je problemen krijgt. De kamer waar de tent nu staat ligt ook een goedkoop rotzeiltje van de kwantum, en ik hoop dat we daar ook geen problemen gaan krijgen, maar ik hou er zeker wel rekening mee...

 

Ga zo door Brammie

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie niets doet,kan niets misdoen :bier

 

Goede opzet BBB keep it up :specool

 

Bij deze temp schat ik 5gram droog per plant.Dat heb heb ik uit noodzaak zelf ondervonden verleden jaar ,

 

zonder vloerverwarming of vloerisolatie en geen kachel :D

 

De nachttemp deed me de das om,dus grote tempverschillen licht aan 25-28graden en s nachts 2 a 3graden :D

 

Veel sucses verder met je kweek :lol: test

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Paffie, zeil komt van de kwantum :bier

@legiopatria1, 5gram zou uitkomen op 0.25 gram/watt,....ik hoop dat je ongelijk krijgt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

t is toch maar een test he BBB :lol: ,ik ga testen met CO2 dus :bier verlies moet je kunnen dragen tijdens tests,anders zou het allemaal wel wat TE gemakkelijk zijn en dat willen we niet he :specool

 

getekend

 

ook ene van de rejon van de eigenwijze mannekes :D

 

sucses

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met een test is absoluut niks mis mee,kweken met lage temperaturen kan ook,heeft men ook allang ondekt.

 

Alleen iets testen waarvan men weet dat het (iets)slechter uit zal vallen is in mijn ogen vrij nutteloos.

 

Alhoewel ik wel benieuwd naar de opbrengst ben :bier blijf het een geweldig hok vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerrrrrrrrrrrrrrlijk , zo'n lekker eigenwijze dikkebilletjesbrammetje!!! :D

Zet em op!!!! Echt een aanwinst voor het team. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 77 (69 dagen bloei)

 

Vandaag hebben de dames weer wat te drinken gehad, met daar aan toegevoegd calsium & magnesium. Ondanks hun calcium tekort, staan ze er nog redelijk goed bij.

 

Topjes gaan langzaam maar gestaag door.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bram,

 

Ziet er goed uit man, ze lijken er wel iets anders uit te zien dan de vorige silver skunk die je had. In ieder geval, ze mogen inderdaad nog wel even!

 

Ondanks de temperatuur denk ik dat het heel goed gaat!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...