Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BBB

Proefkweek Op 100 X 3 Liter Potten

Recommended Posts

Hey BBB...

 

Ik snap niet goed wat je plan was met deze "proefkweek"....al wat je hier aangetoond hebt is in zekere zin al meerdere malen getest zoniet al gezien bij andere kweekverslagen...te kleine potten geen verwarming,koude lucht van buiten...dit staat bijna in de handleiding bij de dingen die je NIET moet doen!!!!

 

Dus ik vind het persoonlijk herhalen van de feite.

 

Slechte oogsten zijn er al genoeg...laat iedereen maar eens zien dat 1gr/w wel haalbaar is!!!

 

El loco

 

 

 

ik snap zo proefkweek ook niet hoor :punk: :punk:

 

wanneer komt er een proefkweek zonder afzuiging?

 

ff kijken wat dat opbrengt :nerd

 

2000watt en dan ongeveer 500gr pffff man das echt zonde voor een nuttelose proef

 

grtzzz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen verlies gemaakt geloof ik anders...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je goed gelezen had dan had je kunnen lezen dat er een kachel aan wezig was maar expres niet werd gebruikt om ze te pesten en hij probeert aan te tonen dat jij nu al buiten kan kweken met wat aanpassingen , extreme to the max

 

Buble

 

 

Nu buitenkweken?wou je buiten een lamp ophangen dan? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe niet zo naief, bezie het als 600 watt in een schuurtje zonder bijverwarmen.

Ze krijgen licht, lucht en daarmee basta. Het lijkt me best geinig dit bijvoorbeeld met een originele trainwreck of viking uit te halen.

Mijn motto is al jaren: als je niks probeert doe je nooit iets fout. (A. Einstein)

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zo ken ik er nog een paar van Einstein Suf...

 

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."

 

Sluit mooi aan bij die andere :verrygood.

Share this post


Link to post
Share on other sites

We dwalen af in BBB`s topic.

[OFFTOPIC]Toch eens een Einstein- brainstorm meeting organiseren[/OFFTOPIC]

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahaaaaaaaaaaaaa want nu heb je buiten geen afzuiging nodig, al doe je 200000w aan.

 

Wel een kachel BBB, maar die heb je toch wel staan.

 

En nog helemaal nieuw ook. e034.gif

 

 

 

Weer wat geleerd vandaag, moet niet te vaak worden.

Anders word me kop net zo groot als me BUD :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iedereen, dwaal maar lekker af hoor. Ben toch klaar met dit topic :punk:

@Anne, hoop niet dat ik op hem lijk :verrygood

 

@Irezumi1, jij snapt wel meer dingen niet, en ik weet dat je altijd wat te zeiken hebt en geen enkel voorstellings vermogen bezit.

 

Zou het niet zo kunnen zijn? Dat ik over een lokatie kan beschikken (groot), die ik wil gaan benutten, maar waar verwarmen geen enkelnut heeft vanwege de slechte isolatie aldaar ??

Dus doe me een plezier, en hou je eens aan je afspraak! Quote bericht 83: ik laat me ook niet meer horen in dit topic (gelukkig voor bram toch).

 

@Erthus, Ik heb een electrische oliebad radiator, die gaat prima. Die staat nu weer voor mijn aanzuig opening, de lucht wordt dus door de radiatorspeilen heen gezogen.

En heb onlangs een zibro gekocht. Leek me wel makkelijk, voor als ik een keer een lokatie heb, waar stroom lastig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet ik toch vriend.

 

Ik heb er ook een , en dan in de kamer.

Krengen zijn heerlijk, en snel warm in me tocht hol :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

was een tijdje weg maar had je hele verslag gevolgd ben alleen erg geschrokken vanje resultaat en tuurlijk is het je proef en je eigen ding maar voor 100 stuks heb je toch een bepaald risico en dat voor 5 ons :S

succes met je volgende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...