Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

EsmeraldaNuevacita

Nederland Verliest Zijn Coffee-grow En Smartshops !

Recommended Posts

Ach met of zonder lijm, hij weet z`n verstand wel nuttig te gebruiken, who cares about the glue ?

Dit noem ik bij naam: mierenneuken.

 

[edit] of is het miereneuken, ben niet zeker [/edit]

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof dat enige zelfkennis esmie niet vreemd is !!!

 

en ik waardeer je openheid in deze enorm !!!

 

 

 

hoop dat deze draad nog lang doorgaat en iedereen op 1 lijn krijgt !

 

waarna we actie kunnen ondernemen !

 

 

 

hou dit alles zeker in de gaten !!!

 

 

 

 

 

 

greetzzz ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het belachelijkste is nog dat het gaat om een plant. :verrygood

 

Als het dan om geloof draait bij al die hoge pieten (balkellende, bushbush, lalalalala)

mogen ze wel eens denken aan waarom er zoveel soorten op deze wereld groeien en bloeien.

Ze hebben ook hun nut en functie in deze wereld net als andere flora en fauna. Deze mensen houden alleen van zichzelf en niet van anderen.

 

Medisch gezien is het ook nog een heel goede optie voor vele patienten.

 

Laat er aub iemand met de wijsheid in pacht, streven naar een goed cannabis beleid voor heel Nederland wat uitgebreid kan worden tot de EU toe.

 

As Grow en Mad Scientist, wat let jullie.

 

Grtz Blowsterke :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die lijm heeft je brein wel behoorlijk aangetast zeker? :verrygood

 

Is het merkbaar ? hehe ....

 

 

Nou ik heb het gelukkig maar kort gedaan niet meer dan 5 kleine bandenplak tubes ..... ik was toen 11 jaar oud.

 

Waar het om gaat is dat de jeugd toch wel zichzelf high krijgt ook als de shop er niet is, bandenplak is toch ook niet verboden ?

 

Overigens vind ik de anti rook en anti drank campagnes wel goed, kennelijk willen ze er ook een anti wiet campagne tegen aangooien.

 

Op zich ook niet slecht de jeugd moet niet blowen maar leren.... de tijd dat wiet niet verslavend en schadelijk is .. die tijd is toch voorbij ?

 

Blowen, drinken, snuiven, en spuiten op straat moet streng worden aangepakt, daar zie ik wel wat in.

Rookvrije horeca ook, 18 + voor de shop ook.

 

De rookvrije shop is onmogelijk dat terzijde ....

 

Tsja waar wil ik nu heen met dit bericht ik weet het zelf oo niet meer weten jullie wat ik neem even een goed sukkie en dan doe ik nog even wat inspiratie op !!

 

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

^5 Esmee, we zitten op 1 lijn !

PM

Share this post


Link to post
Share on other sites

is wel een goede brief in het algemeen,

maar als je wil dat je brief in de krant komt zul je

wel moeten een inleiding, slot, probleemstelling, en dan 1 a 2 argumenten erbij zetten vooraleer hij gepubliceerd word hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is het merkbaar ? hehe ....

Nou ik heb het gelukkig maar kort gedaan niet meer dan 5 kleine bandenplak tubes ..... ik was toen 11 jaar oud.

 

Waar het om gaat is dat de jeugd toch wel zichzelf high krijgt ook als de shop er niet is, bandenplak is toch ook niet verboden ?

 

Overigens vind ik de anti rook en anti drank campagnes wel goed, kennelijk willen ze er ook een anti wiet campagne tegen aangooien.

 

Op zich ook niet slecht de jeugd moet niet blowen maar leren.... de tijd dat wiet niet verslavend en schadelijk is .. die tijd is toch voorbij ?

 

Blowen, drinken, snuiven, en spuiten op straat moet streng worden aangepakt, daar zie ik wel wat in.

Rookvrije horeca ook, 18 + voor de shop ook.

 

De rookvrije shop is onmogelijk dat terzijde ....

 

Tsja waar wil ik nu heen met dit bericht ik weet het zelf oo niet meer weten jullie wat ik neem even een goed sukkie en dan doe ik nog even wat inspiratie op !!

Esmie

Mjah ben ik het toch met je eens :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@peaches

 

Ik denk dat het heel veel mensen het hiermee eens zijn :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het belachelijkste is nog dat het gaat om een plant. :verrygood

 

Als het dan om geloof draait bij al die hoge pieten (balkellende, bushbush, lalalalala)

mogen ze wel eens denken aan waarom er zoveel soorten op deze wereld groeien en bloeien.

Ze hebben ook hun nut en functie in deze wereld net als andere flora en fauna. Deze mensen houden alleen van zichzelf en niet van anderen.

 

Medisch gezien is het ook nog een heel goede optie voor vele patienten.

 

Laat er aub iemand met de wijsheid in pacht, streven naar een goed cannabis beleid voor heel Nederland wat uitgebreid kan worden tot de EU toe.

 

As Grow en Mad Scientist, wat let jullie.

 

Grtz Blowsterke :whistling

 

Denk je echt dat Balkenende en Bush zulke grote gelovers zijn? Die lui boeit dat helemaal niet. Die gasten kennen retorica (het vak, bedoel ik. Wat Quintillianus en Cicero deden, hoewel ik niet denk dat die machtsapen hen hebben gelezen...). Die gasten weten heel goed dat als ze zich maar uitgeven als gelovig, ze geloofwaardiger overkomen bij een bepaalde belangengroep, misschien wel bij meerdere... Dat heeft te maken met de "middelen van overtuiging", zoals dat word genoemd...

 

http://nl.wikipedia.org/wiki/Middelen_van_overtuiging

 

Ik geloof al heel lang geen woord meer uit de monden van zulke lui... Je word gewoon een oor aangenaaid waar je bij staat, en wat voor mij nog veel irritanter is, is dat die gasten helemaal niet goed zijn in retorica... Als je dat kent, dan kan je gewoon mee staan analyseren wat de heren wel niet hebben opgekookt in hun vergaderzaaltjes.

 

En dat tegen blowen zijn... Tja, ik denk dat die gasten gewoon meer stemmen vanuit een bepaalde hoek willen of, en dat is eigenlijk wel waarschijnlijker, een wit voetje halen bij hun Europese pooiers... Ehm, ik bedoel 'collega's' van de Europese Unie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige waar een politicus respect voor heeft zijn het aantal stemmen dat ze kunnen winnen, of tegen zich kunnen krijgen.

Zo lang redelijke, vriendelijke mensen die regelmatig een joint opsteken niet de moeite nemen om te stemmen of zich als maatschappelijke groepering te manifesteren krijg je geen respect.

Dat verdien je dan ook niet.

 

Met klagen over hoe oneerlijk je eigenlijk behandeld wordt bevestig je alleen maar dat (voor)oordeel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

 

Reken er maar op dat ze wel gaan stemmen, maar bereiden jullie je dan ook iets beter voor Wernard ?

Ik ga wel weer stemmen, maar de volgende keer moet het WE gevoel wel iets dikker zijn.

Het WE gevoel waar Suffie het over had is na de verkiezingen bij mij totaal weg geept.

Stromannetjes als Spees Cees ik weet het niet, de opinie was erg duidelijk van buitenaf.

 

Was ook wel te merken aan mij liefdevolle reacties naar de gebruikers van dit forum, alsnog mijn diepste excuses het vwaren de frustraties van de verkiezingen. :verrygood

 

Maar ja ik geloof in jou alleen in jou waarom weet ik niet.

 

Als minister zou je er geen hout van bakken maar goed de dierenpartij heeft verdomme een zetel, wat is er toch mis met die 1.00.000 blowers in dit landje.

 

OK genoeg shitshat.

 

We gaan het gewoon nog een keertje proberen maar nu proffesioneel !!

 

Groetjes

 

De strijkende huisvrouw...

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je had mn stem ook wernard,

Wat esmee zegt sta ik 100 % achter. Niet vaak maar nu wel :verrygood

Betere voorbereiding, het is nu ook errug stil rond groen vrij, waarom?

campange voeren blijft doorgaan niet alleen paar maand voor de verkiezingen.

ZET HEM OP!!!!!!

 

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

aanvulling op citroax:

 

Inderdaad gewoon door gaan met campagne voeren misschien al wat meer tegen de stroom van het kabinet in gaan zodat je misschien publiciteit en daardoor meer bekendheid krijgt. actie voeren actie voeren actie voeren!! en dat geldt niet alleen voor groen vrij dat geld voor alle blowers!! laten we nou verdomme met z'n alleen er voor zorgen dat ons lieve plantje legaal wordt!

 

grt tommey

Share this post


Link to post
Share on other sites

voer maar een campangé of zet de A2 maar af! :verrygood

ik doe zeker weten mee!!!!! :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Totaal rookvrije horeca in het verschiet'

06 juni 2007, 20:33 (51 reacties)

 

DEN HAAG (ANP) - Vanaf volgend jaar juli moeten alle horecagelegenheden rookvrij zijn. Minister Ab Klink van Volksgezondheid schrijft dat in een brief aan de Tweede Kamer, berichtte woensdag RTL Nieuws. Een woordvoerster van minister Klink wilde alleen kwijt dat ,,het onderwerp vrijdag in de ministerraad wordt besproken''.

 

Naast cafés, restaurants zouden in een klap ook sportkantines en coffeeshops aan een rookverbod moeten geloven. Wel mogen er aparte rookruimtes worden ingericht, maar daar wordt niet bediend. Het bedienend personeel moet maximaal worden beschermd.

 

Klink heeft van meet af aan gezegd zo snel mogelijk een rookvrije horeca te willen. De koepelorganisatie Horeca Nederland deed daarop een voorstel om volgend jaar hotels en restaurants rookvrij te maken en in 2011 de cafés en discotheken.

 

Omzetverlies

 

De sector vreest een enorm omzetverlies. De minister heeft dat volgens RTL laten uitzoeken en hij voorspelt geen sterke omzetdaling.

 

De CDA-bewindsman wil geen uitzondering maken omdat dat de handhaving moeilijker zou maken, en het zou bovendien 'onduidelijk' zijn voor het publiek.

 

Een rookverbod in coffeeshops lag half maart onder vuur van een Kamermeerderheid van PvdA, SP, VVD en GroenLinks. ,,Mensen gaan naar coffeeshops om te roken, ofwel om te blowen. De bedoeling is juist om daarmee de overlast te beperken'', zei PvdA'ster Lea Bouwmeester. GroenLinks vreesde voor een illegaal circuit als de wiet niet meer ter plekke kan worden opgerookt. Maar dat lijkt misschien te worden ondervangen met een aparte rookruimte

 

Ook bij het RTL4 nieuws volop..............

 

Grtz Blowsterke

 

We moeten iets doen en wel nu!

Waar we jaren voor gevochten hebben, onze vrijheid, word ons gewoon afgenomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
voer maar een campangé of zet de A2 maar af! :verrygood

ik doe zeker weten mee!!!!! :whistling

 

Goh, zo vinkenslag achtig, clueloze bimbo's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, deelname van Groen Vrij aan de verkiezingen was achteraf gezien kansloos, maar wel erg leerzaam en daar kunnen we de volgende keer heel veel nut van hebben. Ik ben achter de schermen bezig met het ontwikkelen van een werkend internet democratie model. Als dat er eenmaal is (bijna klaar!) houdt ik het kind ten doop en hoop dat het in enkele jaren leert lopen.

Hoef zelf niet zo nodig in de tweede kamer, zal wel alles doen wat nodig is, maar geef alle ruimte aan anderen die als vanzelf in het Internet Democratiemodel komen bovendrijven, zoals AS Grow en nog een aantal anderen.

Wordt nog intressant.......

 

Belangrijk is nu dat we de blowers politiek bewust maken en hun de ogen doen opengaan.

b.v. De PvdA riep voor de verkiezingen dat ze voor legalisatie waren maar heeft in het regeerakkoord alle ruimte gegeven aan het CDA om te proberen Coffeeshops aus zu radieren. Toenemende razzia's en repressie gaan we in de komende jaren meemaken. met dank aan het verraad van de PvdA.

 

Belangrijk is dat er geen blower het meer in zijn hoofd haalt om in de toekomst PvdA te stemmen.

Ik denk dat we de andere linkse partijen (SP en Groen Links) om keiharde garanties moeten vragen of anders iedereen moeten aanraden vooral niet op hen te stemmen.

 

Groen Vrij starte als een klein klubje gemotiveerde mensen. Klein is wat nodig is als je met iets nieuws begint, dat geeft grote flexibiliteit. Nu wordt het tijd dat meer mensen mee gaan doen. Ik denk dat het internetmodel daar veel aan kan bijdragen. We zullen zien ............

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wernard

 

Zou zeggen schuif As Grow naar voren...............

 

Grtz Blowsterke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil ook op "de barricades" , zeker ! maar dit zal dan constructief moeten gebeuren ,iets waar echt iedereen over praat ...

 

ben al jaren aan het fantaseren :

-zit/blow acties op het binnenhof ...

-plantje stiekum in de tuin bij politici , en dan foto'tje ...

-wietplantje op het torentje zetten ...

enz enz ...

 

maar , als ik hier echt iets mee zou bereiken , had ik dit allang gedaan !!! desnoods im mijn blote reet en een joint in mijn hoofd !

maar verzin maar eens een actie waarbij je alleen maar positieve reacties haalt ...

 

ik vind m moeilijk !

 

greetzzz ...

 

//edit whazzup: 32 (!!!!) lege regels weggehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind die demonstratie's op de dam altijd wel nuttig.

 

Pak je ook nog eens wat toeristen mee.

 

Ook kunnen we daar terplekke massaal het kweken stimuleren.

Als iedereen nou van te voren één zaadkweek draait, kunnen we lekker zaden uitdelen.

Ik ken ook nog wel een paar kraakpanden waar de anarchisten en antiglobalisten zitten. Die doen aan élke demonstratie mee, omdat ze het FUCK THE SYSTEM heel hoog hebben aangeschreven.

 

Laten we gewoon met een demonstratie beginnen, en dan een soort Black power maar dan net even anders oprichten.

 

Smokers aller landen, Verenigt u. De tijd van de groene revolutie is gekomen

 

 

Nator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Vandaag gehoord op tv:

 

'Grote leiders ZIJN de verandering die ze graag zouden zien gebeuren."

 

Dat is waar ik ook in geloof.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

As Grow, heel de wereld draait om de "leiders", zij bepalen wat jij en ik en iedereen mag en niet mogen.

 

Vroeger werden de mensen dom gehouden, nu worden ze bewust gemaakt..............

 

Als je respect hebt voor het leven, nadenkt over bepaalde aspecten in het leven, niet doelloos als een poppetje achter de kudde aanhuppelt, en je eigen mening kunt geven, ben je ëen aparte".

Zo worden wij blowers vaak afgespiegeld.'

 

De wereld leiders maken dankbaar gebruik van hun eigen alter ego.

Ze zijn er geen van allen om de wereld te verbeteren, alleen hun eigen portemonee. :verrygood

 

Veel mensen zoeken een houvast in het leven en vinden dat in een geloof.

 

Maar nu zorgen de rijken niet meer voor de armen, het is ikke ikke ikke.

Ten koste van alles.

 

En wij laten dat allemaal nodeloos toe :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grote leiders van de 'new world' zeker...

Er zijn geen mensen die groot genoeg zijn om leiding te geven binne de devenitie van leiding geven die wij in deze maatschappij aangenomen hebben..

De kappitalistische democratie waar we inleven is een fars..''kapitalistisch democratische samenleving''..

Kun je een onwerkelijkere contradictie vinden dan deze.?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kwekers zijn van nature nogal mediachuw publiek, en met een reden... Denk niet dat je er veel voor de lens van de politie zult krijgen. Ik heb daar een hard hoofd in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...