Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

EsmeraldaNuevacita

Nederland Verliest Zijn Coffee-grow En Smartshops !

Recommended Posts

Kom er maar in de upload poorten staan wagenwijd open de hele nacht .....

 

 

 

Laten we ons zomaar broodloos maken ?

 

Wanneer gaat er iemand opstaan en iets doen ?

 

:bier

 

PS: Edit verzoek van Suffie, persoonlijk roep ik op tot extreem geweld hehe, maarre misschien eerst naar

Suffie luisteren kan geen kwaad toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blaas het parlement op :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stel het volgende voor:

 

Een bezetting op de A2 bij Abcoude met 10.000 stonies en nog is 5000 hooligans en dan beuken we de ME de pan in.

 

En om er zeker van te zijn dat Europa het te horen krijgt dat er rellen zijn in Nederland, (jaja die vergelijkbaar moeten zijn met die in Kopenhagen.)

 

Want wie staat er bij stil dat er in Kopenhagen precies hetzelfde gebeurt ?

Waarom zijn die rellen in de doofpot gestopt ?

 

Dus om er zeker van te zijn dat we de aandacht hebben snijden we de spoorrails door, precies ter hoogte van Abcoude ....

Dan ligt het land plat en gaan ze een woordvoerder zoeken ...

 

 

kom er maar in ....

 

:bier

 

De verkiezingen waren een lachertje, als je het met de politiek niet kan behalen dan maar met extreem veel geweld.

 

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das helemaal geen slecht idee,

inderdaad eens daadwerkelijk een "groep"vormen.

Het wordt steeds meer een dictatuur hier in dit klote landje.

Maar met dat beuken met de ME ben ik liever nuchter, anders schreeuw ik alleen maar peace brothers hahaha :bier

 

citro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kent die scéne uit V for Vendetta toch wel dat die het hele parlementgebouw opblaast..

Remember, remember, the 5th of november! :bier

 

Abcoude? Waarom dan niet gelijk A'dam CS of Utrecht CS?

 

EDIT: Misschien iets te groot, klein beginnen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen bommeldingen of die troep gewoon de rails opblazen of ombuigen of er een tank opleggen .....

 

Zolang de economie plat ligt heb je iets om mee te dreigen.

 

De treinrails bij Abcoude is de verbinding tussen het noorden en het midden ... er zal een grote chaos ontstaan.. Nederland in de ban van de terror.

 

Laat ons nog even snel de Molukkers herdenken de diehards die het deden en niet zeikten.

 

De treinkaping is nu nog een geslotenonderwerp.

 

:bier

 

Hebben we al een naam ?

 

:verrygood

 

Die Stonie Armee Fraktion ?

 

 

 

 

 

Amsterdam telt 234 coffeeshops. Als wordt uitgegaan van een afstandscriterium van 500 meter voor zowel basisonderwijs als voortgezet onderwijs, zal 93 procent van de 234 coffeeshops moeten verdwijnen

 

Nou Job Cohen .... daar gaan je inkomsten !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldloos verzet, dat zie ik wel zitten.

Georganiseerd knooppunten stilleggen bij wijze van spreken, maar daar moeten stoneys voor opstaan en hun gezicht durven tonen aan de buitenwereld en dat vertikken de meesten.

Je hebt gelijk, "we" laten "ze" maar sollen.

Ik ben dat "we" gevoel al lang kwijt, ik snap de mentaliteit niet. Opstand komt er en moet er komen zolang er zo hypocriet selektief opgetreden wordt tegen cannabis, vraag is hoe je zoiets organiseert, er was amper 100 man in Antwerpen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt suffie,

maar in dit geval kunnen we gaan staan als blower ipv grower. en dat doen de meeste van ons ook in het openbaar, so whats the difference.

Ik hoop dat "we" wat kunnen gaan doen.

 

 

citro

Share this post


Link to post
Share on other sites

met een masker op me kop en een palestijnsterrorsjaaltje verdenkt niemand me meer.....

 

 

:bier

 

@ Suffie,

 

Het ombuigen van metaal is in de ogen van de boedist geen slechte daad, metaal leeft niet.

En het op de snelweg draaien van jointjes ook niet volgens mij.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Speedway,dacht dat je geen andere mensen wou benadelen :bier

@esmeralda,klinkt goed,maar als een simpele meeting al moeilijk wordt wordt dit dus nooit wat

maar ik voorzie in de toekomst zeker problemen door dat klote europa ,ik schat 4/8 jaar en dan gelden hier ook duitse/franse regeltjes............

 

mijn idee.......onze eigen vrijstaat(amerikaanse militie style),een waddeneiland innemen ofzo

 

dream on :verrygood

 

laters :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben het er mee eens dat er iets moet gebeuren en dat we voor ons gedoogbeleid op moeten komen, er worden in rotterdam al 27 coffee-shops gesloten omdat ze te dicht bij scholen in de buurt staan, wat een onzin :bier die scholieren zijn toch geen 18 en die mogen daar geen wiet kopen? Ze moeten de shops die wiet verkopen aan mensen onder de 18 straffen met een fikse geldboete ofzo, t zelfde als wat met alcohol gebeurd. maarjah we hebben nu eenmaal met z'n allen een bestuur gekozen wat het heerlijk vindt om mensen genot te ontnemen, zo veel mogelijk te verbieden en elk excuus aangrijpt om t gedoogbeleid in te perken en op ten duur laten verdwijnen. fijn die christenen... en dat terwijl jezus zei dat je je vijanden lief moet hebben (en zelf volgens sommige mensen misschien wel wiet in z'n geneeskunde gebruikte bijvoorbeeld tegen staar!). Nou weet ik ook niet wat we gedaan hebben dat die christenen ons zo haten maar die mensen hebben nou eenmaal een zondebok nodig.

Ik denk niet dat we met relschoppen, parlement opblazen, de ME in elkaar beuken en een terroristische organisatie oprichten ver komen. Ik zou eerst normaal protest proberen te voeren... Misschien heeft onze vrienden van groen vrij nog iedeeen! we hebben ze dan wel niet gekozen maar ze zullen nog steeds graag wiet legaal willen maken of in ieder geval in deze 4 jaar het gedoogbeleid in stand willen houden. Ik zie het nog wel gebeuren dat ze wiet weer helemaal illegaal maken binnen de kabinetsperiode.

 

grt Tommey

 

[edit: o veel reacties in de tijd dat k dit getypt heb! JUIST suffie! geweldloos verzet! Het 'we' gevoel komt vanzelf denk ik hoe meer we benadeeld worden! maar hoe lang duurt dit, ik hoop niet te lang. Voor je idee van knooppunten stil leggen heb je niet zo veel mensen nodig!]

Edited by tommey

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ombuigen van metaal is in de ogen van de boedist geen slechte daad, metaal leeft niet.

En het op de snelweg draaien van jointjes ook niet volgens mij.

 

Esmie

Daar kan ik me volledig in vinden :bier

 

[edit: o veel reacties in de tijd dat k dit getypt heb! JUIST suffie! geweldloos verzet! Het 'we' gevoel komt vanzelf denk ik hoe meer we benadeeld worden! maar hoe lang duurt dit, ik hoop niet te lang. Voor je idee van knooppunten stil leggen heb je niet zo veel mensen nodig!]

Maakt geen indruk als je met 10 man een kruispunt bezet, dit zou dan wel massaal (100 man/ plek ofzo) moeten zijn en goed gepland. Met 50 man bereik je niks en doe ik er ook niet aan mee.

 

Titel veranderen in "oproep tot burgerlijke ongehoorzaamheid"of zo ?

 

Green & Peace Brothers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Together we stand strong!

 

Waar staat GVD Nederland nou bekend om?? klompen koeien en WIET!

 

Elke buitenlander denkt nota bene aan 'drugs' als je over Amsterdam begint.

 

 

Allemaal zwaar kut, ook hier waren ooit 6 growshops, nu nog 2 :smoke CS's idem dito.

dus allemaal zwaar kut en negatief, het enigste positieve wat ik nu nog kan bedenken is dat de wiet uiteindelijk door al dat geleuter duurder wordt :bier en dás wel weer mooi!

 

 

NEUS :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok topic titel is aangepast naar soft mode ....

 

Betekent niet dat geweldadige goede ideen niet gepost mogen worden.

 

We zullen eerst de wang toekeren en dan opnieuw hergroeperen.

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, softe akties.

maakt niet uit, als er maar wat gebeurd.

affiches maken/plakken? neerleggen bij gs en cs? binnenhof mee volplakken.

banners voor op sites van gs, forums. enz enz.

 

das toch aardig soft of nie dan? :bier

 

 

edit:

speace cake uitdelen aan die kloothommels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

te soft hoor ....

 

zolang je geen andere mensen pijn doet is het ok, dus het versperren van iets is legitiem.

 

het kapot maken van regeringseigendommen kan ongestraft in dit land is bijna legaal.

 

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maakt geen indruk als je met 10 man een kruispunt bezet, dit zou dan wel massaal (100 man/ plek ofzo) moeten zijn en goed gepland. Met 50 man bereik je niks en doe ik er ook niet aan mee.

 

Titel veranderen in "oproep tot burgerlijke ongehoorzaamheid"of zo ?

 

Green & Peace Brothers

 

ok maar waar begin je om 100 man bij elkaar te krijgen? moeten we een datum en een knooppunt gaan plannen ofzo en mensen werven in shops want op dit forum krijgen we denk ik geen 100 man bij elkaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vrijheid van meningsuiting, om te eten en drinken wat je wil, om te roken, om te gaan en staan waar je wilt, alles wordt ons ontnomen. :D

Democratie, :verrygood :smoke :smoke

 

Er moet in Nederland toch wel iemand zijn, die zijn nek uit kan en wil steken, die sterk genoeg is om heel Nederland de oogkleppen af te doen. :bier

 

 

Wij blowers die een keuze hebben gemaakt om dit bewust te doen, hebben vaak een andere kijk op het leven als niet rokers. Blowers proberen in feite rust te vinden en te relaxen.

Terwijl mensen die alcohol nuttigen juist het tegendeel bereiken, vaak agressief worden, opdringerig zijn en vaak denken het beter te weten.

 

Het is jammer dat we een balk van ellende als premier hebben en niet iemand die blowt of er tenminste voor openstaat.

 

Grtz Blowsterke :o

 

PS Geweld is absoluut geen oplossing. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat met die trein kan ook niet want dan kan ik niet naar me werk :bier

 

De politiestaat is al ver gevorderd, mediacensuur zit eraan te komen .

Alles in naam van 'Veiligheid' wegens 'terroristendreiging'.

Normen en waarden hebben 'ze' het over ,terwijl ze zelf de clown uithangen om maar stemmers te trekken .

 

Den Haag bezette lijkt me wel wat ,ouwerwetse zit-in op de grote kruispunten en afterparty op Scheveningen.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
ok, softe akties.

maakt niet uit, als er maar wat gebeurd.

affiches maken/plakken? neerleggen bij gs en cs? binnenhof mee volplakken.

banners voor op sites van gs, forums. enz enz.

 

das toch aardig soft of nie dan? :verrygood

edit:

speace cake uitdelen aan die kloothommels.

 

Dat wordt dan ludieke actie nr 2 ?

 

ludieke actie nr 1 liep niet echt stapel :smoke

 

Minder shops -> meer wiet per shop -> prijs zakt :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is de aanleiding van het maken van dit topic? Het gedoogbeleid is toch niet meer in gevaar dan een half jaar geleden? Waarom nu actie?

 

Niet dat het niet goed zou zijn om de waarheid eens door te laten dringen bij die gristenhonden die er nu zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, Blowsterke zit net als Esmee op dezelfde golflengte als ik.

Wanneer gaat het klootjesvolk weer hun verstand gebruiken ?

Mijn ongenoegen gaat veel verder dan alleen het beknoppen van mijn vrijheid te blowen en hobbymatig te growen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet alleen het weed gedoog beleid .

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...