Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

EsmeraldaNuevacita

Nederland Verliest Zijn Coffee-grow En Smartshops !

Recommended Posts

hmm.. zullen we dan in Rotterdam een ludiek actie houden "Zet Rotterdam Opstelten"

 

poten af van de koffieshops!!

 

beter controleren alla, maar echt, dit beleid slaat volstrekt nergens op. Lol in enkele gevallen waren de koffieshops er zelfs vóór de scholen. Zullen we die scholen maar verplaatsen dan? :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beleid van lik me reet .

 

Neem willekeurige grote stad met shops daar zitten altijd binnen een cirkel van 500 meter een school .

Makkelijke manier om van je shops af te komen .

 

Een stichting zou meschien een mogelijkheid zijn ,kijk maar naar de Angels .

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat is de aanleiding van het maken van dit topic? Het gedoogbeleid is toch niet meer in gevaar dan een half jaar geleden? Waarom nu actie?

 

Niet dat het niet goed zou zijn om de waarheid eens door te laten dringen bij die gristenhonden die er nu zitten.

 

lees dit eens: http://www.nrc.nl/binnenland/article716514...urt_van_scholen

 

"1 oktober stelt de gemeente de (loop)afstanden en het coffeeshopbeleid" voor die tijd moeten we dus iets doen!

Edited by tommey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik had het gemist, maar zag het net op het journaal. Gewoon een zielige manier om ons gedoogbeleid stilletjes en met 'goedkeuring van het volk' (gaat immers over blowende jeugdigen) de nek om te draaien.

 

Achterbakse Achterkamertjes Politiek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Actie voeren hoeven we niet met z'n allen, maar met een groep toegewijde, fanatiekelingen.

 

Kijk maar naar Greenpeace vandaag, die hebben de Dom bezet en hebben aandacht gekregen, daar was echt geen honderd man voor nodig.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

Noot

Het Cannabis Liberation Front zoekt hierbij leden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het aan de regering ligt, zal al het negatieve naar voren komen, het positieve van blowen, wordt derhalve maar achterwege gelaten.

 

Vergeet ook de medicinale rokers niet, zij zijn er nota bene van afhankelijk, fijn als het allemaal weer de illegaliteit in moet. Het negatieve moet gestopt worden en wel nu!

 

We moeten dagelijks eens iets positiefs over het gedoog en blowbeleid in de media zien,

:bier zal met deze regering nooit lukken. Tenzij we iemand hebben die die kar kan trekken en de strijd tegen de huidige "democratie"aan kan gaan.

Volgelingen zul je zo genoeg hebben ..............................

 

Grtz Blowsterke :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja ik wil jullie niet opruien maarre, als alles weg is dan blijft alleen dit forum nog over om te sluiten.

Nou dan hebben we de blowers aan het meppen en rellen of niet stelletje stonies mahonies ...

 

:bier

 

Dan is het way to fucking late buddies....

 

 

way to late ...

 

:verrygood

 

Op welk giro nummer kan ik storten ASGrow ?

 

I am ready ...

 

:smoke

 

ps: Donatielijst:

 

2 x HP laserjet III gratis .....

Met ouwe strontcomputer gratis en draaiend opW2K.

10Mbit netshithubstationnetje

 

 

I donate out off passion to fight my war against the christians and the goverment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dachten jullie van iets positiefs zoals de 2e kamer of de Dam vol met (miss legale kempzaad) plantjes zetten als verdevolle actie dat het niet alleemaal zo crimineel en slecht is als men denkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

enkele jaren geleden vond ik de nieuwe revu actie erg leuk overigens. Gratis 2 zaadjes bij ieder nummer. Was een hoop ophef over. Ik denk wel dat we moeten uitkijken om niet te negatief in het nieuws te komen want daar speel je de regering en tegenstanders alleen maar mee in de kaart. Een verperring van de A2 heeft de regering helemaal geen last van. De "burgers" hebben daar last van en vast geen begrip voor, de politici geef je daar alleen maar een "zie je wel?" mee. Maar ik vind wel dat er wat moet gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, balkenende moet er zelf één opsteken, dan wil die niet meer zonder!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is ook grootendeels de schuld van de media! de media zet cannabis in zijn algemeen slecht in het nieuws...

ZELFS IN MIJN EXAMEN van eergister ofzo :bier , stond een artikel dat 80% van de psycho's wel eens in aanraking zijn geweest met cannabis.. :verrygood

 

hoe erg wil je geindoctrineerd worden? that's the question

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik stel voor dat we allemaal een menselijke ketting vormen.

om vervolgens lekker gezellig samen te mastruberen.

:bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^^ hahaha

 

tja als je iets wilt bereiken moet je een vereniging vormen of samenwerken met bestaande groeperingen zoals groenvrij, legalize, die militanten hebben. Mensen die zich voor een doel willen inzetten en vrijwillig.

 

Als je een klein leger hebt om om de maand een actie te doen dan kom je telkens in het nieuws en bereik je wat.

 

Dus je moet een groep mensen hebben die opgepakt willen worden en die niets te verbergen hebben. Want al je ongehoorzaamheid pleegt is de kans groot dat iedereen meegenomen wordt en terug vrijgelaten na een uurtje.

 

Maar als iemand als balkenende herkozen raakt denk ik niet dat de tijd rijp is hiervoor. De meeste nederlanders hebben gekozen voor een strenger beleid.

 

Lijkt me dat je juist deze mensen een beter zicht moet geven over cannabis, door aan te tonen dat succesvolle zakenmensen cannabis gebruiken en door te tonen dat cannabis verantwoordelijk gebruikt wordt door alle lage van de maatschappij en niet door profiteurs en criminelen...

 

Nederland zonder cannabis is nederland niet, laten we effe de coffeeshops in amsterdam een maand sluiten, we zullen snel de ondernemers horen klagen over een tekort aan touristen..

 

Coffeeshops zullen niet uitsterven mss is het goed dat er shops verdwijnen zodat de goeie overblijven. Want er zijn ook veel slechte shops..Gemeenten laten ook coffeeshops toe als ze merken dat de vraag in hun stad te groot wordt. Iedere gemeente kan immers kiezen of ze coffeeshop toelaat ofniet.

 

Je kan dus meentelijk in je eigen stad een verschil maken door voor een bestuur te kiezen die z'n bewoners door een coffeeshop wil voorzien ipv nulbeleid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof niet dan Nederland gekozen heeft voor een strenger drugsbeleid. Als je kiest dan maak je een keuze op belangrijke hoofdpunten. Andere zaken kijk je niet of nauwelijks naar. Het drugsbeleid is geen enorm hot agendapunt voor de meeste mensen dus ze kiezen op basis van voor hen belangrijke punten zoals veiligheid of sociale zekerheid of imigratiebeleid. Stel nou toch eens voor dat er twee ultra rechtse partijen vóór legalisering waren, zou je er dan op stemmen?

 

Nou moeten in Rotterdam de koffieshops overigens actief gaan vertellen aan hun klanten dat het slecht is wat ze verkopen overigens. Heb je dat bij een slijter of in een bar wel eens gehoord?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreemde is als je kijkt naar wie destijds het drugsbeleid goedgekeurd hebben, mensen waren van voor de oorlog. Nu zijn de hippies,punkers, etc aan het roer, die waren er ook niet al te vies van. Ik pleit dus om een weblog te beginnen wat de nieuwe kliklijn wordt voor bestuursleden in dit land. balkenende bij de hoeren met foto, wilders in de darkroom met interview van zn holmaatje etc etc. Ze zijn zo achter wie daarachter zit en omdat ze zelf altijd nog liever op hun gat in de kamer zitten, dan beperkingen tegen blowers te maken, zou het wel eens een andere kant in kunnen gaan....

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat lijkt me wel iets, een ludieke kliklijn voor politici en aanverwante, kijken of ze het leuk vinden als de rollen omgedraaid zijn. En als je sappige dingen kunt ontdekken is het helemaal goed hehe

 

Zolang er geen president in amerika komt met een deftige visie over drugs en die een menselijker beleid predict ziet het er slecht uit voor de wereld. Als volgend jaar een president verkozen wordt die een gedoogbeleid hanteert kan het een wereldwijde groene golf creeren..

 

Er zijn al vele stappen geweest door vele landen door een redelijker beleid , uiteindelijke komt het erop neer dat deze afgeblokt zijn. Sinds je als land afhankelijk bent van je welvaart van andere landen wordt het ingewikkeld om tegenin een grote handelspartner te gaan..

 

Naar mijn visie moet het langzaam in amerika gaan gebeuren omdat die een grote invloed op de hele wereld hebben. Als ze daar een normale kijk zullen hebben ooit dan komt het helemaal goed. Zoniet hebben ze teveel macht en geld om ervoor te zorgen dat gunstige maatregelen teniet worden gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soms is het niet leuk meer om mens te zijn.

Je moet dit, je moet dat, je mag dit niet, je mag dat niet, dit zijn je rechten, dit zijn je plichten.

Kijk vooral naar de media, luister vooral naar de regering, en hou vooral oogkleppen op.

 

Oh Nederland, kikkerlandje, haha..................

 

De groene golf .........................

 

We zullen er allemaal voor moeten knokken, het gaat echt niet vanzelf.

Afwachten heeft geen zin, daar bereik je niks mee.

 

Een voor allen en allen voor een.

 

Een doel, laat Nederland de vrijheden houden die ze nog heeft, anders leven we straks in een politiestaat net als de USA.

 

Grtz Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dan moeten we wel met acties gaan komen ik vind als begin dat idee van die plantjes wel leuk, daar heb je niet zo veel mensen voor nodig, slechts wat tijd om de plantjes op te laten komen. Maar er is eerst leiding nodig... en acties via dit forum gaan regelen gaat niet werken. Het idee van een kleine groep mensen die dit soort acties onderneemt is helemaal niet zo slecht. Misschien is een open brief in een krant naar de heren opstelten en balkenende ook niet zo'n slecht idee om maar nog een balletje op te gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ergste is dat je het van de regering en de media moet hebben, en die zullen onder geen beding meewerken, ze durven geen van allen hun nek uit te steken. Al zouden ze zelf prive blowen, ze zijn puur met zichzelf en voor zichzelf bezig en echt niet voor het nederlandse volk.

 

Wij het nederlandse volk, hebben ook rechten, net zo goed al andere mensen recht van spreken hebben.

Ja mensen wat is het toch moeilijk om mens te zijn. :smoke Vooral om dat te mogen uiten. :bier

 

Grtz Blowsterke :verrygood

 

P.S. de meeste blowers zijn dan ook gevoelsmensen, mensen die het leven weten te waarderen,

maar dat mag niet, net zo min als dat we veel nadenken en niet alles zo maar aannemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

We zouden heel simpel bij de volgende legalize parade, een thema kunnen opvoeren en middels een kleine delegatie van geinteresseerden (bijvoorbeeld enkelen van dit forum die niet gelieerd zijn) dit thema uitdragen.

 

Tevens zou ik verder graag zien dat de parade ook exclusiviteit uitdraagt voor cannabis tijdens de parade. Veelal heb ik de sfeer niet als typisch cannabis-duidend ervaren, wat in mijn ogen niet bijdraagt aan de positieve uitstraling.

 

Enige suggesties voor een pakkend thema:

 

- de cannabisconsumentenbond een groot gemis!

- roken is schadelijk voor de gezondheid, blowen is beter voor de solidariteit

- Nederwiet een cultureel erfgoed

- Ook blowen moet mogen

- Vrijheid, gelijkheid en een joint op zijn tijd

 

Maar voornamelijk een positieve boodschap, die moet benadrukken wat we graag WEL willen, in plaats van ons te richten op alle negativiteit.

 

 

Noot

Trouwens ten aanzien van coffeeshopeigenaren heb ik slechts medeleven ten aanzien van diegene, die als normaal ondernemer proberen hun hoofd boven water te houden. Helaas is ook deze kant van de branche besmet met deze of gene die geen warm hart toedragen aan de belangen van de cannabis consument en nauwelijks aan hun eigen coffeeshop. Laten we wel wezen, deze groep is zeer kapitaalkrachtig en heeft dus de middelen maar weet blijkbaar in de belangenverenigingen(zoals bijvoorbeeld PCN) nauwelijks tot eendrachtige acties te komen. Misschien ligt het aan deze belangenvereningen, misschien ligt het aan die betreffende shopeigenaren, maar afgelopen Highlife beurs zag ik bijvoorbeeld niet eens een PCN stand. Terwijl ik me niet kan voorstellen dat een belangenvereniging in de cannabisbranche zich in deze tijden rustig kan houden. En jammer genoeg zie je hier ook weer het wederkerend thema; de betrokkene is het slachtoffer van de onverschillige.

 

Hé Esmie,

Misschien moeten we maar vast flyers gaan drukken voor de parade. Die delen we dan niet uit aan deelnemers van de parade, maar aan de rest van de stad. Die moeten we tenslotte overtuigen. We moeten laten zien dat ons recht om te blowen overeenkomt met het recht van anderen om op vrijdag middag een terrasje te kunnen pikken en een biertje te pakken. (Tegenwoordig weet ik slechts 1 plek in Eindhoven, waar ik heimelijk in de zon, op het terras een blow kan roken.)

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het ronduit schandalig dat de rokers en smokers totaal geisoleerd gaan worden. :verrygood

En dat terwijl wij juist het sociaalst zijn :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat immers om meer:

De bourgeoisie probeert z`n in de jaren '60 verloren gezag over het proletariaat wanhopig te herstellen en dit door het hersendood maken van het gepeupel dmv afstompende tv programma`s die mensen omvormen tot willoze robots..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...