Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganjamens

Recovery Haze, Shack#3* S.m.m.,double Fun,ak-47 In De Bak

Recommended Posts

Hoe kan ik die cola's nou over het hoofd hebben gezien... ;)

Klasse Ganja... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx luitjes,leuk al die complimentjes van de diehardforummers! :innocent:

 

Goeie timing biokweek (dat -leek kan eigenlijk ook niet meer he.. ;)),vanmiddag de droogkast geopend en ja hoor kurkdroog! :)

 

Ik sta eigenlijk nog te trillen van verbijstering nadat ik de zak met de Recoverybloemen op de weegschaal gezet had...408 gram,minus de 28 gram van de pondzak maakt 380 gram supermooie toppen :tu

en dat van 1 plant!! nog nooit meegemaakt zoiets!

 

De eerder geoogste soorten plus de recovery doet de teller van de weegschaal pas stoppen bij een totaal van;613 gram... :)

Ik ben dus een zeer tevreden man,dat lijkt me duidelijk!

 

Inmiddels staat de shack F2 al weer bijna een week in bloei maar bij het verwijderen van de bovenste laag van de aarde constateerde ik direct ook waarom de ronde zo super was verlopen.Het bodemleven werd voor een klein deel goed zichtbaar voor mij,zeker langs de drainagebuis krioelde het van de wormen! echt ook van die dikke vette afgewisseld door piepkleintjes,baby's dus ;) dat gaat goed daaro niks aan doen.

Moet ook wel zeggen dat ik sinds ik de schimmels en de bacterien intensief naast mijn voeding gebruik de oogsten elke keer weer beter zijn,groen tot de laatse dag ook,maar ook de kwaliteit van de wiet is gewoon super.

Ik heb alle soortjes inmiddels gerookt en ze zijn allemaal even milt van smaak maar daarentegen ook weer allemaal even verschillend van elkaar.Verder ben ik er inmiddels wel achter dat als ik de wiet een maand of 3 in weckpotten laat rijpen de smaak sowieso veel beter tot zn recht komt,goed gerijpte ganja is gewoon vele malen lekkerder dan ''verse'' ganja,zal het verslag tegen die tijd zeker nog eens updaten beloof ik!

 

 

ok,ik ga de fik er maar is flink in zetten :) ,spreek jullie later grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldige opbrengst , jij laat zien wat er kan met 1 plant Super gedaan man Respect.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ganjamens, die grammen zijn u echt van harte gegund.

Je hebt er iets voor gedaan ook.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het leek me wel leuk om nog een paar fotootjes te plaatsen van een paar mooi gerijpte bloemen uit dit verslag.De shack is al op net als de double fun :nerd ,blijft over de recovery Haze en de Ak-47.Deze 2 brachten het meeste op en ik wissel ze lekker af..gedurende de dag ;)

De Ak zit inmiddels 3 maanden in de weckpot en de Recovery twee maanden.De geuren zijn fantastisch als je de potten opentrekt,een diep sterk aroma komt je tegemoet :)

 

topje 1 ak-47..

med_gallery_6374_213_768898.jpg

 

 

toppie 2 ak-47..

med_gallery_6374_213_151736.jpg

 

 

topje 1 recovery haze..

med_gallery_6374_213_117075.jpg

 

 

top 2 recovery haze..

med_gallery_6374_213_520069.jpg

 

 

:o mooi he ,grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje grof geknipt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, die blaadjes zijn wit genoeg, dus zoveel maakt het niet uit en dat stekelige heeft wel zijn charme, bij de CS is het vaak nog erger dus valt opzich wel mee.

 

Geniet er van,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@biokweekleek

lekker he ;)

 

@ soca

de grootste haze had idd iets zorgvuldiger geknipt kunnen worden,visueel gezien dan.. :spliff:

de blaadjes zitten ook vol met harsen! Bij de CS zie ik ook juist vaak van die machinaal geschoren toppies is toch ook geen gezicht vind je niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat eerste geknipte topje, dat lijkt wel toprot maar dan gedroogt.

Of is het soortje zo :spliff:

 

mooie toppen verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je naar de kleur van de tafel kijkt op die foto,zie je dat de foto niet helemaal goed is vergeleken bij de rest maar toprot? :spliff:

 

neem nou maar van mij aan dat het 1 bom thc is,zonder enge ziektes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn nu al verschillende diehardforummers die me gevraagd hebben hoe het er momenteel bij staat in de biobak,leuk al die interesse! :spliff:

 

Momenteel ben ik in het gelukkige bezit van 5x Shack F2 uit zaad,het gaat allemaal ietwat traag maar de toppen mogen er,met nog 3 weken te gaan,zeker wezen!

Heb ff geen tijd voor een verslag op dit moment dus dan maar een paar fotootjes op verzoek in mn 'oude' topic..

 

med_gallery_6374_213_496435.jpg

 

 

med_gallery_6374_213_728532.jpg

 

med_gallery_6374_213_418279.jpg

 

beetje daglicht erachter..

med_gallery_6374_213_5728.jpg

 

zal ook aan het einde van de rit nog wat rijpe shack f2 pics plaatsen,

 

ok laterz grtz ganja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook deze zullen nu hun echte kant laten zien en de aankomend weken flink aanspekken :spliff:

Alweer een geslaagde ronde zo te zien ;)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmm lekker ;)

 

planten zien er super uit en wat een lekkere toppen, dat wordt smullen :spliff:

 

geniet er nog van en try to be patient :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

spek·ken (ov.ww.)

1 royaal van geld voorzien => spijzen

 

in dit geval van wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet wel wat spekken is :spliff:

was meer een uiting van verwondering dat ze nòg gaan spekken

ziet er mooi uit

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook deze zullen nu hun echte kant laten zien en de aankomend weken flink aanspekken :D

 

ze spekken idd lekker verder ;)

 

Vandaag staat de teller 12 volle weken op 12/12,effectief zijn dat 10 weken bloei in dit geval, en dan te bedenken dat ik ze op 25 augustus heb gezaaid, dit duurt wel heel erg lang :bier .Ik geef ze nog maximaal 2 weken dan hebben ze 80 dagen bloei gehad vanaf de eerste haartjes.

Wel denk ik dat ik rijkelijk beloond ga worden voor het lange wachten zowel qua opbrenst als kwaliteit :lol:

 

voor de liefhebber.. :D

 

med_gallery_6374_213_236809.jpg

med_gallery_6374_213_215155.jpg

med_gallery_6374_213_330177.jpg

 

 

 

med_gallery_6374_213_326998.jpg

med_gallery_6374_213_600361.jpg

 

nog ff doorbijten,grtz ganja :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heya ganjamens,

 

Nog altijd prima bezig zie ik.

Wat een toppen alweer.

Al die goeie wiet straks om 2008 in te zetten.

Doe zo verder.

 

Groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...