Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganjamens

Recovery Haze, Shack#3* S.m.m.,double Fun,ak-47 In De Bak

Recommended Posts

Hey ganjamens,

 

Ik ben blij dat je recovery haze leuk vind.

Ik vond het zeer zeker leuk om te maken.

De bloeitijden schommelen idd rond de 10 a 11 weken, maar daar krijg je ook een haze voor.

 

Wat je nu kweekt is esko en sannie in the mix. :icecool

De opbrengst is er, de smaak zeker ook.

 

Hier komt dus een F2 van in de komende maanden.

Niet snel snel, maar alle tijd die ik nodig heb om nog meer perfektie na te streven.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook blij dat iedereen blij is,ook ik ben blij,en ook de RH is een blije plant :kill:

bedankt voor de blije reacties iedereen :icecool

 

Ik heb wel eens van een bevriende kweker gehoort dat je de Thc-produktie in de allerlaatste fase van de plant nog wat kan stimuleren door de lampen een dag of drie voor de oogst uit te laten.Hij ondervond dat de toppen na die 3 dagen een stuk witter waren geworden.

Ik vroeg me af of er hier iemand van jullie ervaring mee heeft?

grz ganja :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx dude :execute

 

sinds gisteravond hebben er alweer zeker 80 mensen meegelezen hiero,niemand ervaring wat betreft mijn vraag? :icecool

grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe de lampen de laatste 2 dagen ook uit.

Ik doe dit vooral om de planten dwangmatig dood te laten gaan (afrijpen).Meer thc en/of hars productie zal er niet snel inzitten.

Het scheelt je wel 2 dagen lampen aan :icecool

 

Denk er wel om dat planten welke al op hun eind zitten hun bladeren kunnen laten gaan hangen,dit maakt het knippen er niet echt aangenamer op.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok bedankt sannie!

 

Ik kwam er zojuist na anderhalf jaar achter dat er ook een google/wietforum zoekfunctie bestaat.. :icecool

De meningen over het uitzetten van de lampen zijn nogal verdeeld,maar toch zijn er mensen die erbij zweren.Ik ben een paar mooie topics van ervaren kwekers tegen gekomen die deze methode altijd gebruiken,er kwam wel naar voren dat het er op lijkt dat de toppen iets minder hard zijn maar idd wel mooier afgerijpt.

 

Ook beweerde iemand;"Voor ik oogst laat ik de planten een dagje of twee in volledige duisternis om het thcgehalte nog een beetje op te drijven, thcproduktie van een plant gaat door in het donker, en afbraak van thc gebeurd alleen door licht, daarom kan je ook altijd beter smorgens oogsten daar het thcgehalte dan hoger is dan s'avonds.''

 

reden genoeg om het eens te proberen! grtz ganja :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ biokweekleek

thnx man,als ie droog is komen we weer ff op de koffie ;)

 

Afgelopen vrijdag toch maar de schaar er in gezet na precies 11 weken vanaf de eerste haartjes.Ik had het idee dat ze nu echt wel klaar was.Nieuwe witte haartjes genoeg maar ze dronk nog maar weinig,de meeste bladpunten begonnen uit te drogen en kon je ze zo afbreken.Ik heb ook nog naar de trichomes gekeken maar het vergrootglas wat ik had was niet echt sterk genoeg helaas.

Maar ook de shack F2 onder de tl's hadden duidelijk behoefte aan meer grond :whistling ,kaptijd dus!

Gigantische plant maar toch zo gepiept eigenlijk,de RH heeft niet zo erg veel blad en dat is natuurlijk relaxed knippen.

Ik heb de RH uiteindelijk ook nog de laatste 2 dagen in het donker gezet,het is moeilijk te bepalen natuurlijk maar voor mn gevoel zag ze er toch beter afgrijpt uit na die 48 uur duisternis,dat is voor herhaling vatbaar dus :blink:

Hier onder de laatse foto's voor de liefhebbers..

 

med_gallery_6374_213_328315.jpg

 

 

med_gallery_6374_213_376038.jpg

 

 

med_gallery_6374_213_524661.jpg

 

 

med_gallery_6374_213_638600.jpg

med_gallery_6374_213_21041.jpg

 

 

med_gallery_6374_213_616507.jpg

 

 

med_gallery_6374_213_99857.jpg

med_gallery_6374_213_314902.jpg

 

 

med_gallery_6374_213_607065.jpg

med_gallery_6374_213_330558.jpg

 

Met takken woog het nat ongeveer 1950 gram :wOOt

 

Keep you updated,grtz ganja :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knap werk ganjamens :blink:

 

med_gallery_6374_213_607065.jpg

 

Bizar :whistling

Blij dat mn kindjes het zo goed doen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ganjaman,

 

1 woord.

 

"SUPERVET".

 

Groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

JA...... Echt geweldige toppen zeg !

wat een enorme dingen.. Goed gedaan man ! :blink:

Dat word vast lekker :smoke

Die planten hebben het echt wel naar hun zin gehad .. :whistling :wOOt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verslag, Vette toppen.

Mooie plant die Recovery Haze

Toch even een vraag ,waarom heb je geen steun nettje gebruikt of die jojo's om je toppen recht te houden ?

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt ,bedankt iedereen he!

 

@sannie en esko,

:whistling niemand laat zijn eigen kind alleen :smoke ,wacht met smart op de Recovery F2 ;)

 

@ Buble,

deze kweek bestond uit 4 planten,4 verschillende soorten.Dus ook 4 verschillende hoogtes en 4 verschillende oogsttijden.Kortom het was gewoon een zootje in de kast! Buigen,scroggen,toppen,fimmen,knakken of gewoon niets,alles is eigenlijk aan bod gekomen om de boel een beetje in toom te houden, de nico-rolletjes heb ik daar overigens veelvuldig voor gebruikt!.Uiteindelijk is het voor de recovery best goed afgelopen want alle toppen zaten door al die acties ongeveer op dezelfde hoogte waardoor de lamp de hele plant overal mooi kon belichten :blink: .

 

@hennepzaadje

het is een zaadplant,zou jij toch moeten weten :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

vette toppen man :blink:

 

ben ook benieuwd naar het rookverslag van die haze

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blink: :whistling Kijk dat benne ze he! Super hoor, complimenten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ganjamens,

 

De F2 komt er heel zeker van RH.

Maar om dat allemaal goed te doen is er wat tijd nodig en aangezien ik de lat hoog leg duurt het soms altijd dat ietsje langer.

 

Januari 2008 is ze klaar, net als lady cane F2.

 

grdz esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...