Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganjamens

Recovery Haze, Shack#3* S.m.m.,double Fun,ak-47 In De Bak

Recommended Posts

He Hallo,daar zijn we weer :) ..,

 

Het andere verslag is nog niet af of het volgende is al weer in de maak,het lijkt wel een bedrijf hiero :)

 

Maar goed,al die prachtige en inspirerende topics over zaailingen heeft mij doen besluiten om het ook maar is te proberen en als we het over inspiratie hebben staat Sannie voorop natuurlijk, dus daar heb ik dan ook de zaden besteld :)

De keus viel uiteindelijk op Recovery haze.Haze heeft in principe mijn voorkeur,heerlijke smaak en niet te stoned, en dat komt goed uit aangezien mijn motto luidt; ''een joint in de morgen is een dag zonder zorgen'',maar er moet af en toe ook nog is gewerkt worden :) ,daarbij kreeg ik gratis de Shack#3*S.m.m. die ik ook meteen maar mee laat doen,die is ff heftiger las ik :D ,en ik heb bovendien nog genoeg afghaan uit een vorig rondje voor een K.O.:no

 

De afgelopen weken heb ik me is goed verdiept hier op het forum over het hoe en wat met zaailingen,ik heb jaren geleden al is lopen pielen met zaadjes buiten op mn balkon maar dat was niet echt serieus en ik hield er uiteindelijk ook meer mannen dan vrouwen aan over,toch maar stekken dan dacht ik.

 

To the point nu,van beide soorten heb ik er 5 gezaaid om daarvan hopelijk 5 mooie dames aan over te houden, ik heb ze gister in de bijgeleverde pitpotjes gestopt en die in mijn gerestaureerde stekkenkastje onder 3x 18watt TL kl33 coolwhite gezet.Ik heb de TL balkjes in hoogte verstelbaar gemaakt met kettinginkjes en er staat een kleine vernevelaar in het kastje.De temperatuur bij de pitpotjes is 26 graden bij een LV van 80 % met het deurtje dicht :).

We zijn nu iets meer als 24 uur verder en er is nog weinig te zien dus we wachten geduldig af :innocent:

Ik heb ze bij de start en zojuist een beetje bewaterd met bacto met de PH op 6.5,de pitpotjes zijn 5.5 heb ik begrepen.Het licht staat 24 uur aan zodat in iedergeval het klimaat constant blijft,ze staan ongeveer 3 cm onder de tl's zodat ze direct bij geboorte het volle licht op hun fontanel krijgen :D

 

Ook hun toekomstige grondje staat al vast lekker te broeien in 9x9 potjes,daarvoor heb ik genomen;

40% cocos

30% vivimus

20% wormenmest

10 % perliet en seramis

paar schepjes schimmels van BAC

Het is ook de bedoeling dat ze weer de bio-voeding van BAC gaan krijgen,ben er best tevreden over!

 

OK,paar fotootjes dan maar..

 

the supply..

med_gallery_6374_213_394294.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

de huisvesting..

med_gallery_6374_213_259382.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:blink: .....

med_gallery_6374_213_436816.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

to be updated,grtz ganja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Ganjamens...tof man! ga je volgen!

 

 

 

 

suc6 =M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd naar dit verslag :innocent:

Maar zaadplanten hebben geen vernevelaar/LV van 80% nodig! Die redden het met veel minder ook. Ontwikkelen ze hun wortels zelfs beter :blink:

 

EDIT: Of is die LV alleen voor ontkiemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit wordt een leuke :innocent:

De moeder van recovery haze is shack#2,van de freebees shack#3

De freebees zullen wat eerder klaar zijn als de recovery haze.

Haasjes roelen

 

Met je welnemen verplaats ik deze naar sannie's corner

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoop dat de zaadjes net zo snel zijn als jullie!thnx :blink:

@sannie, uiteraard no problemo!

 

@ speedway,ja het is idd de bedoeling om de LV alleen de eerste 2/3 dagen echt hoog te houden.

 

Net nog ff gespiekt,en warempel in de diepte zie ik al een haasje die open splijt , :D dat klinkt vaag..

met andere woorden het worteltje komt er langzaam uit,31 uur nadat we zijn vertrokken :innocent:,zal er morgen is een foto van trekken.

 

grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee zijn we weer ff snel!

 

Het gaat iig de goede kant op, er zit vooral bij de recovery's behoorlijk beweging in :lol:

 

Vandaag de pitjes nog een keer bewaterd,is wel belangrijk volgens mij want ze lijken best snel uit te drogen zo vlak onder de tl's.

LV is verder goed zo rond de 75%,hier onder twee fotootjes de eerste van 20.12 uur,de tweede van 23.22 uur,de 5 recovery's staan links,de shack*smm rechts.

 

Wat kan dat opeens rap gaan zeg :P

med_gallery_6374_213_142368.jpg

 

 

med_gallery_6374_213_272584.jpg

 

 

 

ok laterz,ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) proost op de geboorte van hopelijk een paar lekkere meiden :lol:

Eerdaagse ook maar eens wat zaden bij Sannie bestellen alleen ik ga dan wel voor de Diesel :P .

 

 

Ltrz. Bio

Share this post


Link to post
Share on other sites

he bio ik heb nu ook de diesel staan :lol:

zul je je niet beklagen

 

Grtz Clabaude

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bio,i know you like the heavy stuff :P ,kunnen we een beetje uitwisselen..

 

Maarrrrrrrrr.....,8 chika's staan inmiddels fier rechtovereind ;)

Je kan het niet echt goed zien maar toch...alle haasjes zijn boven het wachten is nog op 2 van de gratis zaden..

med_gallery_6374_213_204370.jpg

 

 

 

Gistermiddag heb ik ze in de potjes gezet,er was er 1 die nog niet boven de grond was ,maar wel al een worteltje onderaan liet zien!

med_gallery_6374_213_71212.jpg

 

 

 

and the winner is :lol: :

med_gallery_6374_213_526078.jpg

 

een RHtje (recovery haze) dus!

 

zijn jullie weer helemaal bij,ok laterzz,grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succesmet je nieuw geboren Haasje :lol:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

HE hallo ;)

 

ff een klein updeetje,gaat best lekker de laatste shacks zijn zaterdag en zondag(na precies een week..)

boven gekomen beetje laat dus..

 

Ze krijgen om de dag ongeveer 35ml water,meer is niet nodig volgens mij,ze staan nog steeds op 24/12,ik ga er vanaf vandaag elke dag een half uurtje afhalen.

 

overzichtje:

med_gallery_6374_213_727958.jpg

 

 

Er doet zich toch een klein probleempje voor en dat uit zich in het blad.Ziet er niet echt gezond uit helaas,ik heb het hier op het forum al wel vaker gezien en dan werd er gezegd dat ze daar wel weer over heen komen :lol: ,maar is dat ook zo..?

 

weet iemand misschien wat dit is??

med_gallery_6374_213_258477.jpg

 

 

ok,wachtend op reacties ff :P

 

gtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

PH of EC van je medium niet goed ?

Chlorose ?

Sticky

 

Wat is dat kleine plantje die naast RH4 boven komt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen flauw idee wat dat is,zat waarschijnlijk in 1 van de 3 zakken aarde :P

 

Ec probleem lijkt me uitgesloten,aangezien er niet gevoed wordt,de vivimus bevat wel wat voedingsstoffen weliswaar van een heel laag gehalte,het is ook bedoelt om in te zaaien.

Ph probleem is meer voor hand liggend denk ik,de ph van de 3 soorten aarde is van allen 5.5 ,ik geef inmiddels al een week water van ph 6.5 misschien moet ik die al weer wat gaan verlagen.

 

Vind het ook best lastig om water te geven met die kleine k*tpotjes :lol: ,sommige drogen alweer snel uit,andere blijven weer langer nat,beetje irri ben blij als ze de bak in gaan maar dat duurt nog wel ff..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb inmiddels ook de vernevelaar uitgezet,misschien werden ze daar wel een beetje té verwend door :lol: .De LV is daardoor gezakt van ongeveer 65/70% naar om en nabij de 45 %,laat ze het vocht maar vooral uit het potje halen! misschien dat dit er voor zorgt dat ze er wat beter uit gaan zien...grtz ganja

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vernevelaar was ws de boosdoeder,ze hebben ws vol in de mist gestaan.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vol in de mist valt op zich wel mee,maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben,we wachten het geduldig af... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ganjamens,

 

Dat bladprobleem lijkt inderdaad op een waterschade van mistaanslag.

Kalmpjes aan ermee he. :verrygood

 

Geef je van onder aan water om ze nog meer te doen werken voor u?

Ph mag best ook 6.0 zijn, uw aarde trekt het naar een 5.5 a 5.6 en dat moet je hebben he.

 

Doe zo verder,

Altijd gaaf die zaadkweekjes,

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ escobar leuk dat je meekijkt :verrygood

 

Kan nu gerust zeggen dat het door de vernevelaar komt,het is langzaam aan het wegtrekken :smoke

Vernevelaar staat ook helemaal uit nu en de LV is rond de 45%,geen probleem voor zaailingen in deze fase denk ik.

Eergister heb ik ze een flinke scheut water gegeven,ong. 80ml per potje en dat hebben ze enorm gewaardeerd sindsdien staan de blaadjes fier overeind! De ph zit op 6.1 nu en gaat naar de 6.0 vanaf morgen.

 

Ze zijn behoorlijk gegroeid in 3 dagen :smoke

med_gallery_6374_213_397565.jpg

 

alleen die 2 kleine sjekjes gaan de bak ig niet halen denk ik :smoke

 

Ze zijn gelukkig ook nog niet gaan strekken, de tl hangt er dan ook 1 cm boven ze blijven lekker compact tot nu toe!

med_gallery_6374_213_675303.jpg

 

Ook zie je al langzaam de verschillen tussen beide,dit is de shack#3 x S.m.m.

med_gallery_6374_213_512469.jpg

 

 

 

en dit de Recovery Haze,

med_gallery_6374_213_145209.jpg

 

 

 

De blaadjes van de RH hebben een iets rondere vorm :wOOt

 

ok,to be continued grtz ganja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geef je van onder aan water om ze nog meer te doen werken voor u?

Ph mag best ook 6.0 zijn, uw aarde trekt het naar een 5.5 a 5.6 en dat moet je hebben he.

 

Volgens mij kun je in het begin beter een wat hogere ph hebben, zo'n 6,4 . Stikstof word bij die waarde ook erg goed opgenomen. Een wat hogere ph schijnt ook de kans opvrouwen te vergroten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...