Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rebecca

Kweken & Liefdesrelaties

Recommended Posts

ik heb de mijne uit Amerika geïmporteerd. Daar denken ze dat alle Nederlanders wiet in de tuin hebben staan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb de mijne uit Amerika geïmporteerd. Daar denken ze dat alle Nederlanders wiet in de tuin hebben staan ;)

 

:verrygood :wacko: :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am a lucky dude, samen met de vrouw de hele middag zitten knippen ;) ;)

 

Ze geeft zelfs de planten water af en toe :specool :wave: :tu

 

En ja het gaat nog verder, ze is zelfs zo lief om me te helpen met het opmaken van de opbrengst :wacko: :verrygood

 

Maar al met al, als je de relatie met die persoon serieus ziet, zal eerlijkheid altijd het langst duren.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze vind het allemaal wel best.. Ze weet dat het er staat en doet er voor de rest niks aan.. Ze wil er eigenlijk ook niks mee te maken hebben en dat zit wel snor.. Ik blow zelf overigens ook niet, dus ziet ze het eindproduct ook niet dagelijks voorbij komen...

 

Ze moet alleen echt HELEMAAL niks weten van beestjes en anti-beestjes... Dus wat dat betreft het aloude "wat niet weet, wat niet deert" verhaal.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou als er genoeg animo is wil ik wel wat opzetten hoor heb hier nog een gweldig dating programma liggen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Echte liefde is samen de planten water geven .................

Groetjes de freuds .............. :wacko:

 

 

zoist psies :verrygood

 

Als Hanna en ik ooit gaan trouwen krijgt ze een bossie PP als bruidsboeket :specool

 

The tokkies

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ harry: 'hoor, zie, zwijg, als je wilt leven'

is dat je geheime recept ?

 

Strookt alleen niet met: gewoon eerlijk zijn in je relatie , dus ook melden wat voor'n hobby's je hebt ( hoe bizar ook )

 

sorry, viel me ff op. :verrygood

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn geval water bij het bier doen :wacko:

5 plantjes maximaal.thats it!

 

M'n meissie is anti wiet vanwege Haar vorige relatie die is stuk gelopen op

dit onderwerp.

Maargoed hij was een zware gebruiker en dat verschild nogal met mijn persoon denk ik. :verrygood

 

Gewoon ieder zijn hobby, dan komt alles goed :specool

 

groet bummer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet eerlijk tegen elkaar kunt zijn, kun je ook geen liefde aan elkaar geven.

Vertrouwen en respect is er toch al zo weinig te vinden op deze wereld.

Ben blij dat wij iedere dag onze plantjes samen water geven :specool , verzorgen en samen genieten van ons jointje :wacko:

En maak nooit ruzie over dit onderwerp ;) :verrygood ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als Hanna en ik ooit gaan trouwen krijgt ze een bossie PP als bruidsboeket :wacko:

 

 

Hey Tok, doe dan een speciaal wietje omdat ze zooooo lief is, niet een standaard PP-tje! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze schrijf ik mezelf maar vast in ,in het nog te openen subforum :wf date.nl ;) kweker zoekt knipster,ben 37 jr blond haar,blauwe ogen en nog niet zo heel groene vingers...wel in bezit van eigen huis en goede baan en n renault 5 als patserbak [kunnen wel 10 zakken aarde tegelijk in] :specool ...zo, en nu maar afwachten . ;) :verrygood :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Tok, doe dan een speciaal wietje omdat ze zooooo lief is, niet een standaard PP-tje! :verrygood

 

 

Waarom ga je mij nou gelijk weer op kosten jagen? :wacko:

 

Heb pas een nieuwe Hannakutter voor haar gekocht :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

heee Just 4 Fun

 

Jij bent de eerste die het op valt :verrygood

 

Beatus homo qui invenit sapientiam

 

en zo is het maar net !!!

 

de vriendelijke relatie Groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beatus homo qui invenit sapientiam

 

Gelukkig ben ik, maar of ik de wijsheid al gevonden heb...... :verrygood

 

Just4Fun

 

AUDENTES FORTUNA IUVAT !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, maar duikel die maar eens ergens op. Als eigen-gebruik-kweker is dat misschien makkelijker te doen, maar als broodkweker kom je toch al gauw in een ander soort wereldje terecht. Ik bedoel: ik zit echt niet te wachten op zo'n kneus die denkt dat ie Tony Montana is, en bij wie ik dan één van z'n 60 "chickies" in de maand mag zijn. Sorry, maar daar pas ik voor.

Precies, dat is ook deels mijn punt, Rataplan. Ik heb echt geen zin om de boel op te moeten doeken omdat ik met één of andere rancuneuze ex zit die me erbij wil lappen.

 

Dus dan zou de andere optie zijn 'verzwijgen', zoals Antony zegt "wat niet weet, wat niet deert". Maar ja, is dát dan de basis voor een relaxte relatie, als je al begint met verzwijgen en liegen? Ik zou het ook niet leuk vinden als een man dat bij mij deed, dus vind ik dat ik dat ook niet bij hem moet doen.

Maar ja, vanaf het begin meteen alles vertellen is ook geen optie - want je weet gewoon nog niet of diegene te vertrouwen is. Straks loopt het na een paar maanden spaak en dan krijg je het scenario dat Rataplan schetst.

 

Moeilijk hoor. :verrygood

 

gewoon niks nooit never nimmer tegen wie dan ook wat zeggen. Zelfs tegen jezelf niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gewoon niks nooit never nimmer tegen wie dan ook wat zeggen. Zelfs tegen jezelf niet :)

 

Tum podex carmen extulit horridulum :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmz, maar 1 vrouwelijke datester :)

 

mikeh zoekt nog een kip in het zuiden des limburg :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

Is een mogelijkheid. Maar daarbij zijn er toch weer een groot aantal die juist een dame zoeken die zo stom is als het achterend van een varken zodat ze helemaal niks van hun zaakjes af hoeft te weten. Een meisje wat niks met kweken te maken heeft en wat ook totaal niet door heeft waar hij mee bezig is.

 

Dan hebben we daarnaast nog de Tony Montana-types die denken dat ze heel wat zijn, en daar hou ik niet van, want die zijn toch niet serieus met je.

 

En het kleine deel dat misschien net zo denkt als ik, daarvan ben ik de schaarse vrijgezellen iig nog niet tegen gekomen. :verrygood

:wOOt

er lopen hier zo nog vrijgezellen rond.

met de illegaliteit heb ik minder problemen, maar een vrouwtje dat aanvaard dat je dagelijks gebruikt, en dan ook nog aanvaardt dat je zelf kweekt, 'k heb ze ook nog nie gevonden. :smoke

 

 

Greetz,

 

Peacheken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er een! :smoke :wOOt :verrygood

 

Voelt goed hoor :smoke gezellig samen knippen enzo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehehe ik heb wat opgezet ben er wel nog druk mee bezig kwa layout dan he

 

www.cannadate.com

hey

leuk zo'n cannadate, alleen a) heb ik geen creditcard en :) als je een vrouwke tussen 25 en 35 in NL of België zoekt, blijkt er nog geen vrouwke te zijn. :verrygood

 

 

greetz,

 

Peacheken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...