Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rebecca

Kweken & Liefdesrelaties

Recommended Posts

ik voel je Rattaplan, en weetje zo is t ook..

Ik praat natuurlijk graag met me vrouwtje en doe dat dan ook, zij idum dito,, over vanalles..

Ook me hobby uiteraard.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dokkie: precies, jij begrijpt het! Ik zoek een Clyde. Maar dan gewoon een goeie.

 

Bij enkele van mijn collega's is dit gewoonweg het geval,gaan we eens iets drinken,en we beginnen er nog maar gewoon over,dan zie ik die gezichten al op onweer staan,die bij de volgende uitgebreide shoppingsrit plots op zonneschijn staan

 

Helemaal met je eens, Rataplan! Dat zie ik ook vaak gebeuren. Dat is ook de enige reden waarom de vriendin van mijn neef ermee akkoord is gegaan: puur omdat hij haar lekker gemaakt heeft ivm de centen. Dat ziet ze wel zitten, vooral ook omdat ze zelf nou ook niet bepaald een knal-job heeft.

Daarom heeft ze het kweken goedgekeurd, maar voor de rest wil ze er niks van weten en als wij het erover hebben dan zit ze er een beetje bij met zo'n hoofd van "dit is saaaaai". Ik kan me daar soms echt wel eens aan ergeren. Vorige week waren we in het hok aan het klussen, en zij was er ook, en ik vroeg een paar keer of ze ff wat dingen wou aangeven vanuit de andere kamer. Krijg je zo'n antwoord van "ja, ik ben je loopknecht niet!"

Damn, ik werd echt pissig. Wél van het kweekgeld mee willen op vakantie, maar zodra er een kleine inzet van je gevraagd wordt (lees: 3 x lopen) meteen gaan sputteren. Ik heb mijn mond maar gehouden, want ik wou geen ruzie, maar ik zat echt te koken. Kom op zeg, zogenaamd er niks van willen weten, maar wél meevreten van de opbrengst. Ja, zo werkt het dus niet. Althans: niet bij mij iig.

 

En ik zoek zelf dus echt niet iemand die het op diezelfde manier bekijkt en denkt "ow, mijn vriendin verdient lekker makkelijk geld en daar kan ik op meeliften". Daag. Ik ben geen filantropische instelling. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer logisch;niet?Ik ben er dan ook zeker van dat indien je neef zou gepakt worden,ze het een andere draai zou gaan geven,ze zou zeker verklaren dat ze wel moest zwijgen,dat ze het absoluut niet wou hebben,maar dat ze er niets mocht van zeggen :verrygood we leven namenlijk in een maatschapij met de gedachtengang''ieder voor zich'',de tijd dat mensen nog echt het voor elkaar opnemen in crisissituaties is al lang voorbij,het is jammer,maar het is zeker zo in vele duizenden huisgezinnen op uitzonderingen na...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben er dan ook zeker van dat indien je neef zou gepakt worden,ze het een andere draai zou gaan geven

 

Ja, maar dat heb ik ook het liefst, hoor. We hebben afgesproken dat áls het ooit mis gaat, dat zij gewoon net doet alsof hij haar nevernooit iets verteld heeft van de praktijken waar hij mee bezig is. Er zijn tenslotte gasten genoeg die hun vriendin erbuiten houden, dus zo ongeloofwaardig klinkt dat niet.

Op die manier kan zij zichzelf schoon praten en buiten schot blijven, en dat heb ik ook het liefst. Tis verder een beste meid, maar niet echt een dame waarvan je weet dat ze bestand is tegen een doordram-verhoor van een paar politie-agenten. Ze zou dan eerder in tranen uitbarsten bij het eerste dreigementje en direct alles opbiechten, weet je wel. Dus daarom hebben we haar gezegd, dat áls het ooit fout gaat, ze gewoon moet zeggen dat ze niet wist waar hij mee bezig was en dat ze ook nooit een vermoeden heeft gehad - en als ze haar vasthouden of zo, dat ze verder haar mond dicht moet houden tot wij een advocaat voor haar gefikst hebben.

Ik geloof dat ze dat wel aan kan. Tenminste, dat hoop ik maar.

 

de tijd dat mensen nog echt het voor elkaar opnemen in crisissituaties is al lang voorbij

 

Ja, dat vind ik ook erg jammer. Als het ooit fout zou gaan, dan ben ik dus zo iemand die zich nog liever zelf zou gaan melden dan dat ze mijn neef oppakken, weet je wel. Gewoon omdat ik het niet trek als hij vast zit. En andersom weet ik van hem dat hij dat bij mij ook heeft. In dat opzicht weten we 100 % wat we aan elkaar hebben.

Maar van anderen durf ik daar idd echt niet zo zeker van te zijn, hoor. En dat maakt het ook weer moeilijk met relaties. Voor hetzelfde geld wordt er een hok van je opgerold, willen ze ook je lover verhoren, en praat die uit stommiteit zijn bek voorbij waardoor hij de dingen onbedoeld alleen maar nog erger maakt. Of naait hij jou er nog harder bij om zijn eigen huid te redden. Dat zijn ook allemaal risico's waar je rekening mee moet houden. Ik durf echt niet zo snel meer blind op iemand te varen, weet je. Als een man een beetje stevig in zijn schoenen staat, zich niet bang laat maken én echt gek op je is, dan beschermt hij je wel. Maar goed, dat zijn nou net 3 ingrediënten die je niet zo makkelijk vindt bij een kerel. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb tegen mijn vrouw gezegd dat ik wou gaan kweken.

dat zag zei natuurlijk niet zitten (omdat er toen een groot aantal invallen geweest zijn in B waar een vriend bij zat)

ik heb toen als een klein kind gezegd, "ik mag hier niks".

heb drie weken niet gesproken tegen haar, ondertussen verder het hok afgewerkt.

nu heeft ze er niks meer tegen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, ik ga morgen met mn meissie mee naar een stoffenbeurs :verrygood Dus ik doe meer dan genoeg voor haar hobby :wacko: . Dus een beetje respect voor mijn hobby mag dan wel :specool

 

Zoals dokkie al zegt: "Liefde is mooi" We blowen het tenslotte ook samen op ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rebecca, zoek eerst een leuke vent en leer hem goed kennen. Iets verzwijgen is nog geen liegen.

Sommige vrouwen vallen op foute types en komen in/na iedere relatie weer bedrogen uit. Toch blijven ze zich steeds weer aan de zelfde steen stoten. Zulke types heb ik van dichtbij meegemaakt en zullen het wel nooit leren.

Iemand zie heel z'n levens verhaal op de eerste avond meteen op tafel gooit is zowiezo geen spanning mee te beleven. Intressant wordt het pas na een paar maanden wanneer je een geheim verteld wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zelf durf nieteens een relatie aan te gaan, omdat ik ten eerste niet wil gaan liegen, maar ten tweede ook niet m'n hobby wil gaan opgeven, mocht die meid dat "eisen". Het is niet zomaar iets. De meeste mensen kijken nog steeds met een scheef gezicht naar kweken, of het nou om eigen gebruik of broodkweek gaat.

 

En ja, natuurlijk wil ik ooit is een meid, huisje, plantje en beestje. Zodra de relatie sterk genoeg is, zal ik het ook wel moeten vertellen. Maar m'n hobby is voor mij ontspanning. Ik hang niet de grote jongen uit, al is het voor mij een broodkweek. Just being myself.

 

Rebecca, waar kom je vandaan :verrygood ???

 

 

Oproep:

 

Jongen, 20jr, d.blond haar, zwart balkje, rond de 1.80 lang, zoekt een leuke gezellige meid, die groene vingers heeft. Reactie via PM. Hahaha. Groentjes Binky

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb toen als een klein kind gezegd, "ik mag hier niks".

heb drie weken niet gesproken tegen haar, ondertussen verder het hok afgewerkt.

 

:verrygood Ja, dat is ook nog een mogelijkheid.

Denk overigens wel dat het 'makkelijker' is als je al een relatie hebt op het moment dat je begint met kweken, dan dat je je partner pas ontmoet op het moment dat je al bezig bent.

 

Sommige vrouwen vallen op foute types en komen in/na iedere relatie weer bedrogen uit.

 

Foute types heb ik er idd ook een paar van gehad. Word je niet vrolijk van. Vandaar dat ik nu dus ook zo kieskeurig ben. Ik twijfel liever tien keer teveel dan één keer te weinig. Behalve mijn arme hartje (wat op zichzelf al reden genoeg is) staat er nu namelijk nóg iets extra's op het spel dat belangrijk voor mij is.

 

Ik zelf durf nieteens een relatie aan te gaan, omdat ik ten eerste niet wil gaan liegen, maar ten tweede ook niet m'n hobby wil gaan opgeven, mocht die meid dat "eisen".

 

Dat zijn idd de overwegingen die ik ook maak. Ik heb zelf gewoon echt een rothekel aan liegen. Ik heb 100 x liever dat mensen me de keiharde waarheid vertellen, hoe beroerd die ook is. Maar dan weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben. Aan valse illusies heb ik ook niks.

En aangezien ik zelf nogal straight ben daarin, vind ik dus ook dat ik niet tegen een ander moet gaan liegen. Zeker niet als het iemand is waar ik een relatie mee heb. Als je met iemand het bed deelt, hoor je niet iets essentiëels voor diegene te verzwijgen. Dat zou ik gewoon niet kunnen rijmen met mezelf.

 

En idd, stel dat hij het er totaal niet mee eens is en eist dat ik ermee ophou...dat zou ik niet doen. Dus dat betekent dan automatisch einde relatie als hij voet bij stuk houdt. Klinkt heel hard, maar na een aantal foute types ben ik niet meer dusdanig goed van vertrouwen dat in zulke grote offers zou gaan brengen voor een man - offers die ten koste van mijn zelfredzaamheid gaan. Dat doe ik niet meer, iemand moet toch echt wel van verdomd goeie huize komen wil ie mij zo ver krijgen dat ik stop met kweken. Dat gaat gewoon niet gebeuren.

 

Rebecca, waar kom je vandaan :specool ???

 

Provincie Utrecht. Gedetailleerder wou ik maar niet gaan. ;)

 

Jongen, 20jr, d.blond haar, zwart balkje, rond de 1.80 lang, zoekt een leuke gezellige meid, die groene vingers heeft. Reactie via PM. Hahaha. Groentjes Binky

 

:wacko:

 

Ik zie mezelf ook al over een paar jaar in een contactadvertentie:

 

'Vrouw die het ver gebracht heeft zoekt man om het te gaan halen'. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol een dating site voor hobbykwekers is zo gemaakt maaruhhhhh je zal daarwaarschijnlijk ook wel een foto opzetten of iets en denk dat de mannen en dames met de petten vast ook wel mee kijken op zo'n site....... zo maak je ze het wel heel makkelijk.......

 

Met een vervelende ex kun je natuurlijk naar het bos rijden en een goede schep meenemen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben ook onze mooie meeting-dagen nog. Uitstekende gelegenheid om elkaar "te leren kennen". Groentjes Binky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een datingsite voor kwekers :verrygood nog geen slecht idee trouwens,mischien een subforum hier aanmaken?

 

fuck.

 

Denk ik een beetje een geinige reply te maken, zie ik dit.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echte liefde is samen de planten water geven .................

 

 

Groetjes de freuds .............. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al 19 jaar boeit de plant mij enorm en des te minder is dat bij mijn vrouw,net als de cremetjes en bloemetjes gordijnen mij niet boeien :verrygood

Als ik gelukkig ben is zij dat ook en andersom

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol in plaats van een Loesje kalender een Freud spreuken kalender :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.wietforumdating.nl - voor al uw discrete partners.

 

Voorbeeld:

 

Paranoia DHMF zoekt lieve, integere vriendin die haar bek kan houden. Niet-rokers geen bezwaar. Ervaring met knippen is een pre. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja als je in het gewone leven geen relatie kan vinden, en op datingsites ook niet..... dan is er altijd het wietforum nog.

 

:verrygood :wacko: :specool ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon normaal werk zoeken als je zo graag een relatie wil :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hoeven mij in iedergeval niet voor een keuze te zetten,ben daarmee vrij makkelijk :specool Ik doe wat ik wil en geen vrouw die me daarvan weerhoud.Zodra ik ooit weer eens een relatieheb :verrygood en ze zegt:Je mag kiezen tussen mij of de plantjes. :wacko: massol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groot gelijk, Tony. Zo denk ik er ook over. Bovendien: iemand die dan zó anti is, past toch niet 100% bij je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tony en Rebecca: blind date???? Want volgens mij is de onderliggende bedoeling van dit topic dat iemand hier (noem geen naam :wacko: ) een kweker zoekt....

 

 

Niet boer zoekt vrouw, maar vrouw zoekt kweker. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt.

 

Bij het begin vertel ik dat is wellis een stout boefje ;) ben,meer ook niet.Komt wel als we elkaar beter hebben leren kennen.Zeg er wel altijd bij dat ik geen moorden pleeg of in de coke handel zit voordat ze weer rare dingen gaan denken :verrygood

 

Vind ze het best,maar wilt er niks mee te maken hebben?Prima,dat kan.Laat mij me gang gaan,dan komt alles goed :specool

 

 

 

Tony en Rebecca: blind date???? Want volgens mij is de onderliggende bedoeling van dit topic dat iemand hier (noem geen naam :tu ) een kweker zoekt....

Niet boer zoekt vrouw, maar vrouw zoekt kweker. ;)

 

 

:wave: dacht al dat wij ginge date

 

Teminste...als je de vrouwelijke freud ben :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tony en Rebecca: blind date???? Want volgens mij is de onderliggende bedoeling van dit topic dat iemand hier (noem geen naam :wacko: ) een kweker zoekt....

Niet boer zoekt vrouw, maar vrouw zoekt kweker. :verrygood

 

Hahaha, nee zo was het ook weer niet bedoeld, hoor. Maar vroeg me gewoon een beetje af of jullie ook tegen dezelfde issues aanlopen als ik en hoe andere kwekers dat zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff mijn mening over dit oderwerp

 

gewoon eerlijk zijn in je relatie , dus ook melden wat voor'n hobby's je hebt ( hoe bizar ook ) :verrygood

 

als je relatie goed is dan hoeft , er nix en niemand in de weg te zitten

 

genoeg relaties gehad en niet altijd eerlijk geweest , maar daar heb ik mijn les wel van geleerd

 

dus doe alles open en blood voor je partner .

 

vertrouwen weder zijds is heel belangrijk

 

De Vriedelijke Partner groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...